Συνεδριάζει τη Δευτέρα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σουλίου




Παρακαλούμε να προσέλθετε σε τακτική συνεδρίαση, που θα διεξαχθεί στο Δημαρχιακό Κατάστημα Παραμυθιάς, στις 20 Μαρτίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8.30΄, για συζήτηση και λήψη απόφασης, στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

1.Εκλογή Αντιπροέδρου Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Σουλίου.

2.Κατάρτιση σχεδίου αναμόρφωσης προϋπ/σμού οικ. έτους 2017.

3.Έγκριση Πρακτικού ανοικτού διαγωνισμού του έργου: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ –ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ».

4.Έγκριση Πρακτικού ανοικτού διαγωνισμού του έργου: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ».

5.Καθορισμός όρων δημοπρασίας εκμίσθωσης του αριθ. 21 αγροτεμαχίου Τ.Κ Γλυκής.

6.Απευθείας ανάθεση του έργου : «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΗ Τ.Κ ΣΑΜΟΝΙΔΑΣ».

7.Απευθείας ανάθεση του έργου : «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΛΑΒΩΝ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ».

8.Διάθεση πίστωσης για : «Συντήρηση –επισκευή κτιρίων δημοτικής ευθύνης».

9.Διάθεση πίστωσης για : «Συντήρηση -επισκευή δημοτικού ηλεκτροφωτισμού».

10. Διάθεση πίστωσης για : «Εργασίες συντήρησης κλιματιστικών».

11. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια εξοπλισμού Ξενώνα Σουλίου».

12. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια υλικών περίφραξης».

13. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια κάδων απορριμμάτων και ανταλλακτικών».

14. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια οικοδομικών υλικών Δ.Ε Παραμυθιάς».

15. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια υλικών ύδρευσης , άρδευσης κλπ Δ.Ε Αχέροντα».

16. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια υλικών ύδρευσης , άρδευσης κλπ Δ.Ε Σουλίου».

17. Διάθεση πίστωσης για : «Υλικά συντήρησης και επισκευής κτιρίων».

18. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια ελαστικών μεταφορικών μέσων Δ.Ε Αχέροντα».

19. Διάθεση πίστωσης για : «Προμήθεια αναλωσίμων εκτυπωτών –φαξ-φωτοτυπικών». 20. Διάθεση πιστώσεων . 


 
Συνεδριάζει τη Δευτέρα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σουλίου Συνεδριάζει τη Δευτέρα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Σουλίου Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2017 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.