Η Περιφέρεια Ηπείρου μοιράζει διαφήμιση και χρήμα… κατά βούληση του Περιφερειάρχη - Οι διάλογοι
Ήταν η ημέρα που η Περιφέρεια Ηπείρου… μοίρασε διαφήμιση και χρήματα. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, επιφύλαξε… μποναμά για ορισμένα μέσα ενημέρωσης, χωρίς να δοθεί καμία επαρκής εξήγηση για τα κριτήρια επιλογής. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι, χωρίς ουσιαστικά επιχειρηματολογία, η Περιφέρεια ανέλαβε να πληρώσει ποσό έξι χιλιάδων ευρώ σε μία μονοθεματική ιστοσελίδα για να… προβάλλει τα χιονοδρομικά κέντρα, τα οποία εκμεταλλεύονται ιδιώτες.
Η δεύτερη καμπάνια επικεντρώθηκε στην τοπική γαστρονομία, με καταχωρήσεις σε τέσσερις τηλεοπτικούς σταθμούς και προϋπολογισμό περίπου 9.000 ευρώ.
Ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης παρουσίασε την κατανομή ως αυθαίρετη προσωπική επιλογή, χωρίς σαφή κριτήρια και, όπως φάνηκε, αγνοώντας τη λογική της ισονομίας και της δημόσιας λογοδοσίας.
Η αντιπολίτευση δεν έκρυψε την ενόχλησή της. Το Epiruspost παρουσιάζει τα σημαντικότερα σημεία των διαλόγων που έγιναν στην Περιφερειακή Επιτροπή:
Για τα χιονοδρομικά
Γιώργος Πρέντζας: «Έξι χιλιάδες για ένα site;»
Περιφερειάρχης: «Δεν κατάλαβες, κάθε μέρα ανανεώνει τα πάντα για τη λειτουργία, για όλα. Δεν είναι απλό, ο άλλος ξεκινάει από την Αθήνα να πάει κάπου.»
Πρέντζας: «Μέχρι που είναι το όριο στήριξης μιας επιχείρησης;»
Περιφερειάρχης: «Είναι για την εξυπηρέτηση του πολίτη που θέλει να ξέρει τι δουλεύει σε μία περιοχή και τι όχι.»
Πρέντζας: «Μα αυτό δεν είναι δουλειά του επιχειρηματία.»
Περιφερειάρχης: «Δεν τον νοιάζει τον επιχειρηματία. Ξεκινάω εγώ από την Αθήνα και έρχομαι και δεν βρίσκω χιόνι, αμέσως θα πω πήγα στα Γιάννινα και δεν με είχε ενημερώσει κανένας… Είναι διαφημιστικό για όλα τα χιονοδρομικά.»
Για την προβολή της γαστρονομίας
Περιφερειάρχης: «Στην Ηπειρωτική γαστρονομία έχουμε ξεκινήσει με τοπικά προϊόντα και κάνουμε ένα διαφημιστικό για τους τέσσερις τηλεοπτικούς σταθμούς.»
Γιώργος Πρέντζας: «Για λόγους ισοτιμίας δεν θα πρέπει να δώσετε σε όλα τα μέσα;»
Περιφερειάρχης: «Στα sites δεν θα δώσουμε, θα δώσουμε μόνο στους τηλεοπτικούς σταθμούς.»
Πρέντζας: «Γιατί;»
Περιφερειάρχης: «Γιατί δεν έχουμε άλλα λεφτά.»
Πρέντζας: «Είναι ανισοτιμία.»
Περιφερειάρχης: «Δεν πειράζει. Δεν δίνουμε σε αυτή τη φάση, δεν έχω άλλα λεφτά. Άλλα λεφτά να βάλω. Δεν δίνω εκτός από τα τέσσερα κανάλια… Δεν δίνω.»
Γιάννης Στέφος: «Γιατί λέτε “δεν δίνω”;»
Περιφερειάρχης: «Γιατί εγώ τα έχω τα οικονομικά εδώ.»
Στέφανος Ζούμπας: «Δίνουμε σε αθηναϊκό site για τα χιονοδρομικά και στα τοπικά μέσα δεν δίνουμε.»
Περιφερειάρχης: «Δεν δίνουμε, όχι… Δίνω μόνο στους τηλεοπτικούς.»
Υπήρξαν κι άλλοι διάλογοι μεταξύ του Περιφερειάρχη και των επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης. Το αποτέλεσμα; Η διαφημιστική προβολή θα γίνει όπως την αποφάσισε ο Περιφερειάρχης.
Μια περιφερειακή διαχείριση κονδυλίων που μοιάζει με προσωπική απόφαση, χωρίς αντικειμενικά κριτήρια και πλήρως ανοικτή σε αμφισβητήσεις. Τα κονδύλια που προορίζονται για τη στήριξη της περιοχής τελικά κατανέμονται με βάση την προσωπική κρίση της ηγεσίας και όχι με βάση ανάγκες ή διαφάνεια.
Με το ερώτημα να παραμένει: Ποιος λόγος επιβάλλει στην Περιφέρεια Ηπείρου να πληρώνει ουσιαστικά για ιδιωτικές επιχειρήσεις και για την γαστρονομία που, αν μη τι άλλο, οι Ηπειρώτες την γνωρίζουν καλά..


.gif)
.gif)

.gif)


