Ροή ειδήσεων

1.500.000 ευρώ από την Περιφέρεια για την τουριστική προβολή - Ζητούμενο η δίκαιη κατανομή των δράσεων σε όλη την Ήπειρο.



Περίπου 1.500.000 ευρώ για τα επόμενα 4 χρόνια, περιλαμβάνει το πρόγραμμα της περιφέρειας για την προβολή του τουρισμού, για ολόκληρη την Ήπειρο. Ο σχετικός διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη μετά από αποφάσεις τόσο της οικονομικής επιτροπής όσο και του περιφερειακού συμβουλίου, ενώ οι προσφορές θα μπορούν να κατατεθούν μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου.

Το ζητούμενο βέβαια, είναι αν θα δούμε αλλαγή στο δόγμα της τουριστικής προβολής, που μέχρι τώρα περιλαμβάνει μια διαχρονική, σχεδον μονόπλευρη προβολή των Ιωαννίνων, σε βάρος βέβαια των άλλων νομών και κυρίως της Θεσπρωτίας, η οποία είναι η περισσότερο “ριγμένη” από τις δράσεις ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της Ηπείρου.

Βέβαια αξίζει να σημειωθεί, πως το νέο στρατηγικό σχέδιο της Π.Η για την τουριστική προβολή, περιλαμβάνει ως πρώτο άξονα, την «ολοκληρωμένη προβολή – προώθηση της Ηπείρου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού» και αυτό είναι κάτι που μας δίνει ελπίδες για δικαιότερη κατανομή των δράσεων.

Το πρόγραμμα που έχει προκηρυχθεί, περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις με στόχο την εξωστρέφεια του τουριστικού προϊόντος, ενώ υπάρχουν και 2 καινοτόμες δράσεις, όπως η λειτουργία γραφείου τουριστικής δημοσιότητας και η οργάνωση τοπικού γαστρονομικού φεστιβάλ.

Επίσης περιλαμβάνει, τις κλασικές δράσεις όπως η οργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης για hosted buyers, συμμετοχές σε εκθέσεις, αναβάθμιση του τουριστικού portal, δημιουργία και αναπαραγωγή προωθητικού υλικού, σχεδιασμό αναμνηστικών δώρων καθώς και υπηρεσίες προβολής και ενημέρωσης



Στόχος εκτός από την προώθηση της Ηπείρου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού, είναι και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με απώτερο στόχο τον τουρισμό 12 μηνών. Γι' αυτόν τον λόγο, θα πραγματοποιηθεί άνοιγμα στις αγορές Σουηδίας, της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας αλλά και των Βαλκανίων, ενώ στο εσωτερικό έμφαση δίνεται στις περιοχές που διασυνδέσουν οι δύο οδικοί άξονες, της Εγνατίας και της Ιόνιας.

Τέλος θα πρέπει να επισημανθεί, πως κάποια στιγμή θα πρέπει να δημοσιευτούν και τα αποτελέσματα των σχετικών δράσεων, κυρίως των fam trips των hosted buyers, οπου και είναι το πιο εύκολο για την συλλογή των αποτελεσμάτων.

Κλασικό παράδειγμα ήταν το ανοργάνωτο ταξίδι που πραγματοποίησαν την προηγούμενη εβδομάδα hosted buyers του εξωτερικού στην Θεσπρωτία, οπού θα είχε ενδιαφέρων να δούμε τι έγραψαν στα μέσα που διαχειρίζονται, κυρίως οι δημοσιογράφοι του τουριστικού ρεπορτάζ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

thespro.gr Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.