Θεσπρωτία, ο καιρός για 7 ημέρες

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Θεσπρωτία, ο καιρός για 7 ημέρες




Θεσπρωτία, ο καιρός για 7 ημέρες Θεσπρωτία, ο καιρός για 7 ημέρες Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Οι ιστορίες της Βάβως: Το ειρηνοδικείο Παραμυθιάς και ο ψευδομάρτυρας...

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Οι ιστορίες της Βάβως: Το ειρηνοδικείο Παραμυθιάς και ο ψευδομάρτυρας...
 
Γράφει η Αλεξάνδρα Παυλίδου Θωμά*

Κάποτε ακόμα και στο Ειρηνοδικείο της Παραμυθιάς εκδικάζονταν διάφορες υποθέσεις για γέλια και για κλάματα.

Μια φορά είχε κάνει ένας κοντοχωριανος σε έναν άλλο μήνυση για εξύβριση. Που να βρει μάρτυρες όμως αφού δεν ήταν αληθινή η κατηγορία;
Έξω από τα δικαστήρια κάθονταν ένας που είχε επάγγελμα ψευδομάρτυρας.

- Θα πάρω το Θ***** λέει.

Πάει βρίσκει το Θ***** κανονίζουν και την αμοιβή του και το Σάββατο να στο δικαστήριο. Φωνάζει ο Πρόεδρος τον κατηγορούμενο τον βάζει στο εδώλιο και μετά ρωτά τον μηνυτή.

- Με έβρισε κυρ πρόεδρα, εγώ είμαι καλός άνθρωπος μα με είπε κλέφτη, με είπε ψεύτη και κιαρατά.
- Κάτσε κάτω λέει ο δικαστής και φωνάζει το μάρτυρα. Εσύ πες μας τι έγινε. Δασκαλεμένος ο μάρτυρας λέει, λέει, λέει, τον μέχρι που ο πρόεδρος που γνώριζε ότι είναι ψευδομάρτυρας των ρωτά:
- Tον είδες που τα έλεγε αυτά;
- Δεν τον είδα όμως τον άκουσα.
- Δεν πιάνεται λέει ο πρόεδρος αφού δεν είδες φύγε.

Κάνει να φύγει και ρίχνει μια πορδή μεγάλης διάρκειας.
- Πιάστε τον λέει ο πρόεδρος προσβολή του δικαστηρίου. Δέκα μέρες κράτηση.
- Γιατί κύριε πρόεδρε.
- Ρωτάς και γιατί ανάγωγε;
- Γιατί κύριε πρόεδρε;
- Δεν κατάλαβες τίποτε; δεν θυμάσαι τίποτε;
- Κύριε Πρόεδρε η αφεντιά σου είδε τίποτε;
- Όχι είπε ο Πρόεδρος άκουσα όμως.
- Αυτό δεν πιάνεται κύριε Πρόεδρε έπρεπε να δεις το άκουσες δεν πιάνεται.

Ο Πρόεδρος έγινε μπαρούτι όμως έκανε το βλάκα διότι η πρόκληση ήταν για την μαρτυρία του ψευδομάρτυρα.

Έτσι έχασε το Σαββατιάτικο μεροκάματο ο Θ******.


* H ιστορίες της Βάβως ειναι πραγματικές. H Αλεξάνδρα Παυλίδου Θωμα, είναι συγγραφέας, ποιήτρια, βραβευμένο μέλος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών και μέλος της Διεθνής Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών

Οι ιστορίες της Βάβως: Το ειρηνοδικείο Παραμυθιάς και ο ψευδομάρτυρας... Οι ιστορίες της Βάβως: Το ειρηνοδικείο Παραμυθιάς και ο ψευδομάρτυρας... Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Συνελήφθη 41χρονος Έλληνας στο Νεοχώρι Θεσπρωτίας, ο οποίος μετέφερεπάνω από 40 κιλά κάνναβης

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Συνελήφθη 41χρονος Έλληνας στο Νεοχώρι Θεσπρωτίας, ο οποίος μετέφερεπάνω από 40 κιλά κάνναβης


Συνελήφθη, χθες (29-11-2014) το πρωί στο Νεοχώρι Θεσπρωτίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ηγουμενίτσας, ένας 41χρονος Έλληνας, έμπορος ναρκωτικών, ο οποίος κατηγορείται για μεταφορά και εμπορία σημαντικής ποσότητας ακατέργαστης κάνναβης.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί εντόπισαν χθες το πρωί και ακινητοποίησαν ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, με οδηγό τον 41χρονο, φορτωμένο με πάνω από (40) κιλά κάνναβης.

Κατασχέθηκαν:
σαράντα ένα (41) δέματα με κάνναβη (συνολικού βάρους 40.870 γραμμαρίων).
ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο.
ένα κινητό τηλέφωνο.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε, ότι ο 41χρονος θα μετέφερε τα ναρκωτικά στην Αθήνα, έναντι χρηματικής αμοιβής.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσπρωτίας, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Ηγουμενίτσας, προκειμένου να εξακριβωθεί πλήρως το εύρος της δραστηριότητας και οι διασυνδέσεις του 41χρονου.
Συνελήφθη 41χρονος Έλληνας στο Νεοχώρι Θεσπρωτίας, ο οποίος μετέφερεπάνω από 40 κιλά κάνναβης Συνελήφθη 41χρονος Έλληνας στο Νεοχώρι Θεσπρωτίας, ο οποίος μετέφερεπάνω από 40 κιλά κάνναβης Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Τι αλλάζει στα δημοτικά σχολεία Τέλος το διάβασμα στο σπίτι

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Τι αλλάζει στα δημοτικά σχολεία
Τέλος το διάβασμα στο σπίτι


Τον «οδικό χάρτη» του νέου Δημοτικού παρουσίασε ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος κατά την εισήγησή του στη σημερινή συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας. Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνει τη δυνατότητα για τους εκπαιδευτικούς να συνδιαμορφώνουν σε ένα ποσοστό την ύλη, τη μείωση της διδακτέας ύλης, τσάντες που θα μένουν στην τάξη και απογεύματα που θα αφιερώνονται στην ξεκούραση και το παιχνίδι.

«Η εικόνα ενός μικρού παιδιού που φεύγει για το σχολείο και γυρίζει από αυτό, με μια βαριά τσάντα και έχει άλλη τόση δουλειά να κάνει στο σπίτι, πρέπει να περάσει στο παρελθόν» ανέφερε στην ομιλία του ο κ. Λοβέρδος. «Η επιβάρυνση των μαθητών με πολλά μαθήματα και η μεταφορά της δουλειάς και των εργασιών των μαθητών του Δημοτικού στο σπίτι θα κοπούν» ξεκαθάρισε ο υπουργός Παιδείας.

Ο κ. Λοβέρδος ανέφερε μάλιστα ότι η πρότασή του, οι μαθητές να προετοιμάζονται στο σχολείο ώστε να έχουν την υπόλοιπη μέρα στη διάθεσή τους συνάντησε μεγάλες αντιδράσεις από πρώην στελέχη του υπουργείου τα οποία έχουν σχέση με μεγάλα ευρωπαϊκά προγράμματα.

Συγκεκριμένα, η πρόταση του υπουργείου Παιδείας που παρουσιάστηκε και θα τεθεί σε διαβούλευση αφορά:

- Την καθιέρωση σύγχρονων μεθόδων βιωματικής μάθησης και διαδραστικής διδασκαλίας που προτρέπουν σε ενεργητική συμμετοχή (διαθεματική προσέγγιση διδακτικών αντικειμένων, ερευνητική δράση, διδασκαλία σε ομάδες).

- Τον εξορθολογισμό των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών.

- Την εμπέδωση των διδακτικών αντικειμένων στο σχολείο και τον συσχετισμό τους με την κοινωνική ζωή.

- Την αναβάθμιση του ρόλου και του έργου των εκπαιδευτικών.

- Την καλλιέργεια και την κατάκτηση της ελληνικής γλώσσας, αλλά και τη δημιουργία των προϋποθέσεων της εθνικής κατάρτισης.

- Την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης, της κριτικής ικανότητας, της επεξεργασίας βιωμάτων, συναισθημάτων και αξιών και την αξιοποίησή τους στη διαχείριση προβλημάτων και την εξεύρεση λύσεων.

- Τη δεξιότητα στις διαδικασίες επικοινωνίας, κοινωνικής αλληλεπίδρασης, διαχείρισης της καθημερινότητας και των προβλημάτων σε έναν διαρκώς εναλλασσόμενο κόσμο.

- Την πιστοποίηση στην ξένη γλώσσα και στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή με την ολοκλήρωση των προγραμμάτων σπουδών στο Γυμνάσιο.

- Την ενίσχυση της λειτουργικής και διοικητικής αυτοτέλειας των σχολικών μονάδων.

- Την έμφαση στον σχολικό αθλητισμό και τη φυσική αγωγή.

- Τη σταδιακή γενίκευση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), δημιουργώντας σχολεία ανοιχτά στην καινοτομία και την αυτενέργεια.

- Τη δημιουργία των προϋποθέσεων της κατανόησης του φαινομένου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έτσι, προτείνεται τους επόμενους μήνες για τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά της χώρας να γίνει:

- Αξιολόγηση των πρόσφατων Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών κατά την εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική πράξη και αναμόρφωσή τους με βάση τα πορίσματα της αξιολογικής διαδικασίας. Η αξιολόγηση με τη συμμετοχή επιστημόνων, σχολικών συμβούλων και εκπαιδευτικών θα οδηγήσει σε νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και νέα σχολικά εγχειρίδια.

- Εξορθολογισμός και αναδιάταξη της διδακτέας ύλης και του περιεχομένου σπουδών. Η επικέντρωση της ύλης πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένα κεφάλαια με κριτήριο τη σπουδαιότητά τους και με σεβασμό στην ηλικία και στις εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού, να βοηθήσει στην εμβάθυνση στη γνώση μειώνοντας ταυτόχρονα την ύλη και να επιτρέπει την εμπέδωση στον διατιθέμενο διδακτικό χρόνο. Η αναδιάταξη της ύλης ορίζεται από την ανάγκη μεταφοράς δύσκολων διδακτικών αντικειμένων από μικρότερες σε μεγαλύτερες τάξεις.

- Εμπέδωση και εμβάθυνση της ύλης στο σχολείο. Να διασφαλιστεί ο αναγκαίος διδακτικός χρόνος για την εμπέδωση της ύλης στο σχολείο, στα μαθήματα της γλώσσας, των μαθηματικών, της φυσικής, της γεωγραφίας και της ιστορίας. Οι εργασίες που ανατίθενται στους μαθητές πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο και μόνο στα βασικά μαθήματα. Στόχος, να ολοκληρώνονται στο σχολείο όλες οι μαθησιακές διαδικασίες, ώστε να απαλλάσσονται οι μαθητές και οι γονείς από την «κατ' οίκον» διδασκαλία.

- Δυνατότητα μερικής διαμόρφωσης των προγραμμάτων από τη σχολική μονάδα, με βάση τις ανάγκες, τις δυνατότητες, τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε σχολείου (Ειδικής Αγωγής, Νησιωτικά, Ορεινά). Τις ώρες που είναι αναγκαίες, το εύρος ή τη δυσκολία των προγραμμάτων σπουδών θα τις καθορίζει η κάθε σχολική μονάδα σε συνεργασία με τον σχολικό σύμβουλο, με βάση τις ιδιαιτερότητες που έχει, όπως η σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού (Ρομά, παιδιά μεταναστών, παιδιά από οικογένειες ανέργων ή με χαμηλά εισοδήματα). Προγράμματα ανοικτά και ευέλικτα στις ιδιαιτερότητες της κοινωνίας θα επιτρέπουν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να εξειδικεύουν τη διαδικασία μάθησης και θα γεφυρώνουν τον ακαδημαϊκό λόγο των σχολικών εγχειριδίων με την εμπειρική- βιωματική γνώση των μαθητών.

- Αξιοποίηση της Ευέλικτης Ζώνης- Βιωματικών δραστηριοτήτων. Η ζώνη αυτή πρέπει να εμπλουτιστεί πέρα από την υποχρεωτική διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων και να γίνει ζώνη δημιουργίας, καινοτομίας, υποστήριξης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών, με ενδεικτικά θέματα: Δράσεις προσωπικής/διαπροσωπικής ανάπτυξης, πολιτιστικών και αθλητικών δημιουργικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικών παρεμβάσεων για την αειφορία, διαπολιτισμικής επικοινωνίας, σύνδεσης του σχολείου με την οικογένεια και την τοπική κοινωνία, ανάδειξης της τοπικής ιστορίας- πολιτισμού- οικονομίας, προώθησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενάντια στο ρατσισμό, τον χουλιγκανισμό και τη βία, την παχυσαρκία, τον σχολικό εκφοβισμό (σύνδεση δηλαδή, με τις δράσεις του κοινωνικού σχολείου).

- Επέκταση του Νέου Σχολείου με τη γενίκευση του προτύπου των ολοήμερων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και τη δημιουργία ενός σχολείου όχι μόνο γνώσεων, αλλά και δεξιοτήτων.

- Αλλαγή στο πρότυπο διοίκησης τόσο της σχολικής μονάδας όσο και γενικότερα σε επίπεδο Περιφέρειας και Διεύθυνσης. Ενίσχυση της αυτονομίας, του σχεδιασμού σε όλα τα επίπεδα, του προγραμματισμού, της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της λογοδοσίας. Ισχυροποίηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων με αποκέντρωση, «καθετοποίηση» και αντιστοίχιση υπηρεσιών με κέντρο διαχείρισης προσωπικού, την Περιφέρεια Εκπαίδευσης.

- Επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εκπαιδευτικών στις πρακτικές που συνοδεύουν τα νέα προγράμματα σπουδών. Σήμερα, απαιτείται ένα σύστημα επιμόρφωσης που να αντιμετωπίζει τον εκπαιδευτικό ως φορέα και συνδιαμορφωτή της όποιας αλλαγής, με διαρκή υποστήριξη στο έργο του και στην αλλαγή των αντιλήψεων σχετικά με την εκπαιδευτική πρακτική. Η επιμόρφωση πρέπει να είναι:

Ενδοσχολική, ώστε να πραγματοποιείται σε πραγματικές συνθήκες και να λαμβάνει υπόψη της τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε σχολικής κοινότητας με αξιοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Διασχολική, με τη συνεργασία σχολείων.

Περιοδική (μικρής, μεσαίας και μεγαλύτερης διάρκειας) από φορείς της εκπαίδευσης.

- Αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων για τον περιορισμό της Σχολικής Διαρροής (EarlySchoolLeaving) στην οποία δίνει έμφαση η ΕΕ. Αφορά πρώτιστα το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο, γιατί εκεί τίθενται οι βάσεις ένταξης στη σχολική εκπαίδευση. Βασίζεται σε δύο άξονες:

α. Άμεση παρέμβαση με υποστηρικτικές πολιτικές στις ευπαθείς ομάδες.

β. Μετασχηματισμός προγραμμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες- δεξιότητες των παιδιών, ώστε να μην αποθαρρύνονται από τις δυσκολίες σκληρών προγραμμάτων σπουδών και εγκαταλείπουν το σχολείο.

- Πρωταγωνιστικός ρόλος πρέπει να δοθεί στον μαχόμενο εκπαιδευτικό με ελευθερία για καινοτόμες δράσεις και αυτενέργεια. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να αναλάβει την ευθύνη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σεβόμενος ένα πλαίσιο αρχών που ορίζουν τα νομοθετικά κείμενα, με ευαισθησία απέναντι στα κοινωνικά και πολιτισμικά αιτήματα, όσο και στις ιδιαίτερες ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της μαθητικής ομάδας στην οποία απευθύνεται ο εκπαιδευτικός, με άλλα λόγια πρέπει να ορίζει το τι (περιεχόμενο) και το πώς (τη μέθοδο) της εκπαιδευτικής πράξης.

- Έμφαση στην αλλαγή νοοτροπίας στην αξιολόγηση των μαθητών. Η επίδοση των μαθητών πρέπει να εκτιμάται με βάση τα κριτήρια που προκύπτουν από τους σκοπούς της εκπαίδευσης και όχι από τη σύγκριση με τους συμμαθητές τους. Δεν αξιολογείται μόνο η επίδοση αλλά και η πρόοδος σε σχέση με πρότερες επιδόσεις, δηλαδή η εξέλιξη του ίδιου του παιδιού, η οποία και τελικά, να βαθμολογείται. Να λαμβάνεται υπόψη ο ατομικός τρόπος μάθησης, το στάδιο της γλωσσικής ανάπτυξης, οι ευκαιρίες που του παρέχονται από το οικογενειακό του περιβάλλον.

- Μείωση της γραφειοκρατίας που δυσχεραίνει το έργο των εκπαιδευτικών.

- Ανοιχτό σχολείο στην κοινωνία. Το σχολείο να είναι σημείο συνάντησης όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία μάθησης και ο χώρος όπου μπορεί να αξιοποιηθούν με σταθερή και δομημένη συνεργασία, οι κοινωνικοί εταίροι, οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι γονείς και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.

- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

- Καθιέρωση κανονισμού λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη συμμετοχή των μαθητών. Συμμετέχοντας τα παιδιά στην εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής, εφαρμόζουν στην πράξη το μάθημα της Κοινωνικής Αγωγής. Το σχολείο που είναι μικρογραφία της κοινωνίας, οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας: Προϋποθέτει κανόνες, όρια, κατανομή ρόλων και ευθυνών, ιεραρχική διάρθρωση της ομάδας. Η ενεργοποίηση όλων των δυνάμεων της ελληνικής κοινωνίας για την αναβάθμιση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι ο μόνος δρόμος για την αναγέννηση της ελληνικής κοινωνίας. Το προσκλητήριο, αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, «είναι προς όλους για να προετοιμάσουμε όλοι μαζί, με πνεύμα συναίνεσης και σύνθεση απόψεων, το μέλλον της πατρίδας μας και των παιδιών μας».
Τι αλλάζει στα δημοτικά σχολεία Τέλος το διάβασμα στο σπίτι  Τι αλλάζει στα δημοτικά σχολεία Τέλος το διάβασμα στο σπίτι Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
 
 
Ένας Δήμαρχος δεν θα πρέπει:
1. ΝΑ δημιουργεί υπέρογκα ελλείμματα σε βάρος της οικονομικής διαχείρισης του δήμου. Τα πάθη του και τα λάθη του δεν θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση να κληθούν να τα πληρώσουν οι δημότες.
2. ΝΑ δημιουργεί υπέρογκα χρέη και δικαστικές διενέξεις εργολάβων σε βάρος της οικονομικής διαχείρισης του δήμου, τα οποία και πάλι θα κληθούν να πληρώσουν οι δημότες.
3. ΝΑ κάνει αλόγιστες επενδύσεις των κεφαλαίων που του παρέχει το κράτος, χωρίς καμία μελέτη και χωρίς καμία προοπτική για το μέλλον. Χρήματα (δανεικά) μπορεί κάποτε να υπήρχαν, αλλά όχι για πέταμα.
4. ΝΑ δημιουργεί υποχρεώσεις για τις οποίες κατόπι αναγκάζεται να πάρει μη ανταποδοτικά δάνεια και τελικά να αφήνει αμανάτι την εξόφλησή τους στους επόμενους.
5. ΝΑ λέει ψέματα στους δημότες για το ύψος των δανείων που πήρε και να υποθηκεύει το μέλλον και τα έσοδα του δήμου για τα επόμενα 30 χρόνια και, εν τέλει, να αναγκάζονται να πληρώνουν και πάλι οι δημότες την μεγαλομανία του.
6. ΝΑ μένει μακριά από το «πόπολο», από τους δημότες του, αυτός στην πόλη και αυτοί στο χωριό. Ο δήμαρχος πρέπει να διαμένει στον δήμο του και να είναι συνεχώς στο πλάι των κατοίκων.
7. ΝΑ χρεώνει τους δημότες του με εκατοντάδες ευρώ τον μήνα για το κινητό του τηλέφωνο. Είναι ντροπή να ξοδεύει «δυο συντάξεις» ενός γέροντα για να μιλάει στο κινητό του.
8. ΝΑ χρεώνει στους δημότες του τα ποτά και τα κρασιά που πίνει στην πλατεία δημαρχείου μετά παρέας και φίλων. Αυτά πρέπει νάχει την τσίπα να τα πληρώνει απ την τσέπη του.
9. ΝΑ χρεώνει στους δημότες του τους καφέδες, τα σάντουιτς και τα τοστ αλλά και τις βότκες και τα ουίσκυ που πίνει στις εξόδους του για προσωπική του διασκέδαση. Και αυτά από ντροπή θα πρέπει να τα πληρώνει απ την τσέπη του.
10. ΝΑ παίρνει υπαλλήλους στο δήμο με προγράμματα για να τους στέλνει να δουλεύουν σπίτι τους, είτε επειδή δεν του άρεσε η φάτσα τους, είτε η ομάδα τους, είτε το κόμμα τους. Υπαλλήλους για τους οποίους δεν υπήρχε καρέκλα να καθίσουν να εργαστούν. Αφού τους προσέλαβε είναι υποχρέωσή του να τους βρει δουλειά να κάνουν.
11. ΝΑ πληρώνει μεγάλα ποσά για υπερωρίες σε αλβανούς εργαζόμενους με άγνωστο καθεστώς στον δήμο. Υπήρχαν και υπάρχουν άνεργοι έλληνες που έχουν σίγουρα ανάγκη τα χρήματα αυτά.
12. ΝΑ χρεώνει στους δημότες του τα κλαρίνα, τα φαγητά και τα ξενοδοχεία στις εκδρομές που κάνει μόνο και μόνο για ψηφοθηρικούς λόγους. Άλλο να συνεισφέρει ο δήμος κι άλλο να μαζεύει ψήφους ο δήμαρχος.
13. ΝΑ αποφεύγει να αναφέρει στο βιογραφικό του ποιος υπήρξε και τι έκανε, από πού έφυγε ή και πως τον έδιωξαν, αλλά και που υπηρέτησε στις ένοπλες δυνάμεις, θυμίζοντας αστράτευτους πρώην υπουργούς .
14. ΝΑ επιτρέπει στους υπαλλήλους του δήμου να εργάζονται όποτε τους αρέσει και τους βολεύει. Δεν τους πήρε εργάτες στο κτήμα του και δεν του έδωσε κανένας το δικαίωμα αυτό.
15. ΝΑ δίνει δώρα και χρήματα σε μη έχοντες πραγματικά ανάγκη, μόνο και μόνο για να δημιουργήσει εκλογική πελατεία και να επανεκλεγεί. Τα χρήματα που περισσεύουν, αν περισσεύουν, θα πρέπει να πηγαίνουν μόνο σε όσους έχουν πραγματικά ανάγκη.
16. ΝΑ πληρώνει υπέρογκα ποσά χιλιάδων ευρώ για ένα γεύμα εργασίας. Είναι παράλογο και δικαιολογημένα θα έπρεπε οι δημότες να του ζητήσουν το λόγο για τέτοιας μορφής διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
17. ΝΑ κόβει δεκάδες τιμολόγια δεκάδων χιλιάδων ευρώ από την ίδια εταιρία σε μια και μόνο ημέρα για να δικαιολογήσει χρήματα που ξοδεύτηκαν άγνωστο που.
18. ΝΑ κάνει αναθέσεις εκατομμυρίων ευρώ σε 3-4 εργολάβους σε λίγα χρόνια, πολλές από τις οποίες εντός της ίδιας ημέρας, με το ανώτερο χρηματικό όριο απευθείας ανάθεσης να επαναλαμβάνεται χωρίς μέτρο.
19. ΝΑ κόβει τιμολόγια πολλών χιλιάδων ευρώ, λίγες ημέρες πριν λήξει η θητεία του, για να «κλείσει» τις τρύπες που άνοιξε και να ισοσκελίσει τα έσοδα και τα έξοδα.
20. ΝΑ παίρνει «υπαλλήλους» με ιδιωτικές συμβάσεις και μπλοκάκια για να δημιουργήσει στρατό ψηφοφόρων. Υπήρχαν και υπάρχουν οι νόμιμες διαδικασίες για αυτό.
21. ΝΑ «ελληνοποιεί» δεκάδες ομογενείς και μη, για να πάρουν συντάξεις από το κράτος και με απώτερο σκοπό να δημιουργήσει, κατ’ αυτόν τον τρόπο, έναν δεύτερο στρατό μισθοφόρων - ψηφοφόρων.
22. ΝΑ προβαίνει σε ανίερες συμμαχίες με άτομα που είχαν κάνει σοβαρές καταγγελίες σε βάρος του. Θα έπρεπε να νιώθει κάποιο είδος ντροπής και να μην προκαλεί το δημόσιο αίσθημα.
23. ΝΑ πηγαίνει στο δημαρχείο κάνα δίωρο την ημέρα για καφέ και δημόσιες σχέσεις. Η άποψη, η γνώμη και η πολιτική τοποθέτηση δεν αποτελούν μορφές διοίκησης. Αν θέλει να τιμάει τα χρήματα που παίρνει θα πρέπει και να ασχολείται πραγματικά με το έργο του.
24. ΝΑ μην ξέρει τι διοικεί και τι διαχειρίζεται, αν πραγματικά θέλει να πετύχει στο έργο του. Δεν είναι δουλειά μόνο των υπαλλήλων η διαχείριση των θεμάτων και η ορθή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών.
25. ΝΑ έχει μέρα νύχτα ως Ι.Χ το υπηρεσιακό αυτοκίνητο του δήμου για να κάνει τις βόλτες του στην πόλη και τα ψώνια της κυράς του.
26. ΝΑ κάνει κωλοτούμπες και τσαλιμάκια στον υπουργό για να του βάλει την γυναίκα σε θέση εργασίας, που θα ήταν περισσότερο αναγκαία και απαραίτητη στην γυναίκα κάποιου άνεργου. Θα έπρεπε άλλωστε, αν είχε τσίπα, να της το είχε πει προκαταβολικά της κυράς του και να της το είχε τονίσει. Η τελευταία που θα πάρεις κάποια θέση εργασίας θα είσαι εσύ.
27. ΝΑ παίρνει (πριν το 2011) και τα πλουσιοπάροχα τότε έξοδα παράστασης του δημάρχου και το παχυλότατο μισθό του γιατρού από το νοσοκομείο, χωρίς να προσφέρει καμιά υπηρεσία, ευρισκόμενος σε άδεια με αποδοχές, και χωρίς να υπολογίσουμε σε αυτά τα χρήματα που έπαιρνε για προσωπικά του έξοδα για τις στάσεις που έκανε στο Λουτράκι.
28. ΝΑ παίρνει (πριν το 2011) και τα έξοδα παράστασης του δημάρχου, και μια σύνταξη από το δημόσιο, και μερίσματα από κάποια μετοχικά ταμεία, και την αμοιβή από καμιά δημοτική επιχείρηση, και χωρίς να ξοδεύει ευρώ από τη τσέπη του, αφού στην εποχή των παχιών αγελάδων όλα τα χρέωνε στον δήμο και όλα τα πλήρωνε ο δήμος.
29. ΝΑ λειτουργεί εν τέλει μόνο για να εξυπηρετήσει κατ’ επιλογήν τα άτομα και τα συμφέροντα τα οποία θα τον βοηθήσουν να επανεκλεγεί, αλλά και να αποκομίσει κέρδη από τη θητεία του, ως υπηρέτης (υποτίθεται), του κοινωνικού συνόλου.
30. ΝΑ μην γνωρίζει τα προβλήματα των πολιτών που τον εξέλεξαν και να μην είναι έτσι σε θέση να συμμεριστεί το άγχος και την ανησυχία τους για την επιβίωση και τα οικονομικά κυρίως θέματα που αντιμετωπίζουν.
31. ΝΑ μην συμμετέχει στις δραστηριότητες που σημαδεύουν την ζωή του τόπου και στις συνεργασίες εκείνες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την ανάπτυξη και την δημιουργία. Πρέπει να βρίσκεται παντού όπου υπάρχει ελπίδα και να προσπαθεί συνεχώς για κάτι καλύτερο για τους συμπολίτες του.

Αυτά δεν πρέπει να κάνει ένας δήμαρχος!!
Αυτά δεν θα έκανα εγώ τουλάχιστον σε καμία περίπτωση!!!
Κι όμως!!!!!! Κάποιοι τα έκαναν!!!!
Πως νομίζετε ότι έφτασε αυτή η χώρα στον πάτο!!!!!!
Κάποιοι την έσπρωξαν με χέρια και με πόδια!!!
Άλλοι λίγο και κάποιοι άλλοι πολύ περισσότερο!!!
 
Κωστάρας Σταύρος
ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Έκλεισε η Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας από νάρκες

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Έκλεισε η Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας από νάρκες 


Για μία περίπου ώρα έκλεισε η εθνική οδός Πρέβεζας Ηγουμενίτσας, από τη διασταύρωση της Νικόπολη μέχρι το Κανάλι, προκειμένου να απομακρυνθούν νάρκες που εντοπίστηκαν και πάλι στην παραλία Μονολιθίου.

Οι νάρκες, για δεύτερη φορά τις τελευταίες ημέρες, εντοπίστηκαν από περιπατητές και στο σημείο πραγματοποιήθηκε ολόκληρη επιχείρηση για την απομάκρυνσή τους.

Στην επιχείρηση μετείχαν δυνάμεις της αστυνομίας και του τάγματος εκκαθάρισης ναρκοπεδίων του ελληνικού στρατού.

Σημειώνεται ότι πριν από μερικές ημέρες στην παραλία του Μονολιθίου είχαν εντοπιστεί και πάλι γερμανικές νάρκες, απομεινάρια του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου. Και τότε είχε γίνει επιχείρηση από τον στρατό για την εξουδετέρωσή τους. 

Έκλεισε η Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας από νάρκες  Έκλεισε η Ε.Ο. Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας από νάρκες Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Τις εργασίες συντήρησης σε μονές της Θεσπρωτίας αναλαμβάνει η Περιφέρεια Ηπείρου

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Τις εργασίες συντήρησης σε μονές της Θεσπρωτίας αναλαμβάνει η Περιφέρεια Ηπείρου


Τις εργασίες συντήρησης των αγιογραφιών σε δύο μονές της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας και σε έναν ναό της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, αναλαμβάνει η Περιφέρεια Ηπείρου.
 
Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν μέσω προγραμμάτων του Intereg και σε συνεργασία με τις αρχαιολογικές υπηρεσίες.
 
Συγκεκριμένα πρόκειται για τη μονή Γηρομερίου, με προϋπολογισμό 115.852 ευρώ και τη μονή Αγίου Γεωργίου Καμίτσιανης Τσαμαντά προϋπολογισμού 157.929 ευρώ, για τις οποίες ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη.
Τις εργασίες συντήρησης σε μονές της Θεσπρωτίας αναλαμβάνει η Περιφέρεια Ηπείρου  Τις εργασίες συντήρησης σε μονές της Θεσπρωτίας αναλαμβάνει η Περιφέρεια Ηπείρου Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ) Puressence - It Doesn't Matter Anymore

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ)
Puressence - It Doesn't Matter Anymore


Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ) Puressence - It Doesn't Matter Anymore Το τραγούδι της ημέρας (ΒΙΝΤΕΟ)  Puressence - It Doesn't Matter Anymore Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5

Σαν σήμερα 30 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ)

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014
Σαν σήμερα 30 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ)


Σαν σήμερα 30 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ) Σαν σήμερα 30 Νοεμβρίου (ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014 Rating: 5
Από το Blogger.