Μία σύλληψη στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Μία σύλληψη στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας


Στη σύλληψη ενός αλλοδαπού προέβησαν, βραδινές ώρες χθες, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ηγουμενίτσας.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε εντός του επιβατικού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, από στελέχη του Γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, κατείχε και επέδειξε ταξιδιωτικό έγγραφο άλλου προσώπου, με σκοπό την παράνομη έξοδό του από τη χώρα.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας που διενεργεί προανάκριση, κατασχέθηκε το ανωτέρω έγγραφο.
Μία σύλληψη στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Μία σύλληψη στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό δύο ατόμων

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό δύο ατόμων


Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, επί της νέας παραλιακής οδού Ηγουμενίτσας, όταν δίκυκλο όχημα με οδηγό έναν 46χρονο και συνοδηγό έναν 13χρονο, συγκρούστηκε με Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε ένας 71χρονος.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν ο τραυματισμός των επιβαινόντων του δίκυκλου οχήματος, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας, για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό δύο ατόμων Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό δύο ατόμων Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Εγγραφές στην ομάδα μπάσκετ του Πρωτέα Ηγουμενίτσας

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020


Εγγραφές στην ομάδα μπάσκετ του Πρωτέα Ηγουμενίτσας


Μπορείτε να κάνετε εγγραφή και ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα μας : www.proteasbc.gr
Εγγραφές στην ομάδα μπάσκετ του Πρωτέα Ηγουμενίτσας Εγγραφές στην ομάδα μπάσκετ του Πρωτέα Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης σε περιοχές του δήμου Ηγουμενίτσας

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης σε περιοχές του δήμου Ηγουμενίτσας
 

Αγαπητοί μας πελάτες,

H ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία των δικτύων και εγκαταστάσεων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας.

Για το λόγο αυτό προγραμματίζει και υλοποιεί καθημερινά έργα συντήρησης, ενίσχυσης ή αναβάθμισης δικτύων, τα οποία απαιτούν προσωρινές διακοπές της ηλεκτροδότησης.

Προκειμένου να προγραμματίσετε τις εργασίες σας και να ελαχιστοποιηθεί η όχλησή σας, στον ακόλουθο πίνακα, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις περιοχές και τις ώρες προγραμματισμένων διακοπών ηλεκτροδότησης.


Προσοχή :
Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!
Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης σε περιοχές του δήμου Ηγουμενίτσας Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης σε περιοχές του δήμου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Στο φαράγγι της Λαγκάβιτσας o Ορειβατικός Σύλλογος Ηγουμενίτσας

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Στο φαράγγι της Λαγκάβιτσας o Ορειβατικός Σύλλογος Ηγουμενίτσας


Την Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου ο σύλλογος μας θα εξορμήσει στο φαράγγι της Λαγκάβιτσας. Η Λαγκάβιτσα είναι παραπόταμος του Καλαμά που πηγάζει από την Μουργκάνα. 

Η πορεία ξεκινάει από το μοναστήρι της Αγίας Μαρίνας απέναντι από το χωριό Χαραυγή, συνεχίζει μέσω της κοίτης του ποταμού και καταλήγει στο γεφύρι της Μπράνιας κοντά στο χωριό Λεπτοκαρυά.

Βαθμός δυσκολίας 2 , ώρες πορείας 4-5. 

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν αθλητικό παπούτσι, 2 λίτρα νερό, κολατσιό και μαγιό ή σορτς. 

Ώρα αναχώρησης: 7.30 π.μ. από το Πάνθεον με αυτοκίνητα. 

Δηλώσεις συμμετοχής μόνο τηλεφωνικά: 697.336.9701 Φατήρας Κώστας.
Στο φαράγγι της Λαγκάβιτσας o Ορειβατικός Σύλλογος Ηγουμενίτσας Στο φαράγγι της Λαγκάβιτσας o Ορειβατικός Σύλλογος Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Αποτιμούν την τουριστική περίοδο του Αχέροντα

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Αποτιμούν την τουριστική περίοδο του Αχέροντα


Ο σύλλογος ξενοδόχων και δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού του δήμου Σουλίου, σε συνεργασία με τον πρόεδρο και το τοπικό συμβούλιο του ΤΔ Γλυκής οργανώνει την Κυριακή 13-9 και ώρα 11.30 στο πληροφοριακό κέντρο, ημερίδα για την αποτίμηση της απερχόμενης τουριστικής περιόδου και συζήτηση για καλύτερη προετοιμασία της επόμενης.

Στην ημερίδα έχουν καλεστεί εκπρόσωποι του Δήμου και της Περιφέρειας.

Παρακαλούνται οι επαγγελματίες που εμπλέκονται με τον τουρισμό να προσέλθουν με προτάσεις και παρατηρήσεις για μια καλή δημιουργική συζήτηση.
Αποτιμούν την τουριστική περίοδο του Αχέροντα Αποτιμούν την τουριστική περίοδο του Αχέροντα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

9 νέα κρούσματα στην Ήπειρο ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
9 νέα κρούσματα στην Ήπειρο ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ


Πού εντοπίστηκαν τα κρούσματα: 
21 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας,
6 εισαγόμενα κρούσματα, που προσήλθαν αυτοβούλως,
345 εγχώρια κρούσματα. 

Συγκεκριμένα:
133 κρούσματα από την Περιφέρεια Αττικής
18 κρούσματα από Π.Ε. Θεσσαλονίκης
1 κρούσμα από Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας
1 κρούσμα από Π.Ε. Αργολίδας
1 κρούσμα από Π.Ε. Γρεβενών
5 κρούσματα από Π.Ε. Εύβοιας
3 κρούσματα από Π.Ε. Ζακύνθου
8 κρούσματα από Π.Ε. Ημαθίας (4 εκ των οποίων συνδέονται
με γνωστή συρροή σε βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων, 1
αναφέρει επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα)
7 κρούσματα από Π.Ε. Ηρακλείου Κρήτης
9 κρούσματα από Π.Ε. Ιωαννίνων
14 κρούσματα από Π.Ε. Καστοριάς (εκ των οποίων τα 13 συνδέονται με γνωστή συρροή σε βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων)
70 κρούσματα από Π.Ε. Πέλλας (εκ των οποίων 64 συνδέονται με γνωστή συρροή σε βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων)
4 κρούσματα από Π.Ε. Κεφαλλονιάς
2 κρούσματα από Π.Ε. Κιλκίς
7 κρούσματα από Π.Ε. Κοζάνης
2 κρούσματα από Π.Ε. Λάρισας
1 κρούσμα από Π.Ε. Λασιθίου
6 κρούσματα από Π.Ε. Λέσβου
3 κρούσματα από Π.Ε. Λήμνου
15 κρούσματα από Π.Ε. Πιερίας (εκ των οποίων 13 συνδεόμενα με γνωστή συρροή σε βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων)
1 κρούσμα από Π.Ε. Ρεθύμνου
1 κρούσμα από Π.Ε. Σάμου
2 κρούσματα από Π.Ε. Τρικάλων
1 κρούσμα από Π.Ε. Φλώρινας
30 κρούσματα υπό διερεύνηση (εκ των οποίων 18 συνδεόμενα με γνωστή συρροή σε βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων).
9 νέα κρούσματα στην Ήπειρο ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ 9 νέα κρούσματα στην Ήπειρο ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Αρνητικό ρεκόρ με 372 νέα κρούσματα Covid-19

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Αρνητικό ρεκόρ με 372 νέα κρούσματα Covid-19


Συνολικά 372 νέα κρούσματα Covid-19 στη χώρα μας ανακοινώθηκαν σήμερα Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), εκ των οποίων τα 21 εντοπίστηκαν στις πύλες εισόδου. 

Παράλληλα, 49 συμπολίτες μας βρίσκονται διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ, ενώ έχουν καταγραφεί 4 νέοι θάνατοι το τελευταίο 24ωρο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ: 
Σήμερα ανακοινώνουμε 372 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων τα 164 συνδέονται με γνωστές συρροές και τα 21 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 12452, εκ των οποίων το 55.5% άνδρες.

2324 (18.7%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 5511 (44.3%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

49 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 70 ετών. 12 (24.5%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 87.8%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 167 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 4 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 297 θανάτους συνολικά στη χώρα. 110 (37.0%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 78 έτη και το 96.3% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
Αρνητικό ρεκόρ με 372 νέα κρούσματα Covid-19 Αρνητικό ρεκόρ με 372 νέα κρούσματα Covid-19 Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ Δ.ΙΕΚ

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ Δ.ΙΕΚ


Σας ενημερώνουμε ότι η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ανακοινώνει την παράταση υποβολής αιτήσεων εγγραφών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ) της χώρας για το έτος κατάρτισης 2020-2021, μέχρι τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020, ώρα 10:00 π.μ.

Οι ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο Δ.ΙΕΚ Ηγουμενίτσας είναι οι εξής :
1. ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ
2. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
3. ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
4. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΠΟΔΟΛΟΓΙΑΣ -ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΥ ΝΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΟΝΥΧΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ
5. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ & ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
6. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ -ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ (CHEF)
7. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ (ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ -ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΡΟΦΩΝ -ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΓΝΩΣΙΑ)
8. ΦΥΛΑΚΑΣ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ

Οι υποψήφιοι σπουδαστές μπορούν να εγγράφονται στην σελίδα του υπουργείου

Η φοίτηση στα Δημόσια ΙΕΚ παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ

Ώρες λειτουργίας του Δ.ΙΕΚ Ηγουμενίτσας 09:00 - 19:30
Τηλ. Επικοινωνίας 2665026987

Με εκτίμηση,
Μπούας Ηλίας
Διευθυντής
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ Δ.ΙΕΚ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΑ Δ.ΙΕΚ Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Ο χάρτης των κρουσμάτων Covid-19 και ο δείκτης Rt ανά Νομό και Περιφέρεια

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Ο χάρτης των κρουσμάτων Covid-19 και ο δείκτης Rt ανά Νομό και Περιφέρεια


Του Νίκου Καρδούλα*
zougla.gr

Στην παρούσα μελέτη παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν περιστατικά από τη νόσο του covid-19, με βάση τα δεδομένα που έχουν δηλωθεί από τον ΕΟΔΥ από την 1η Ιουλίου έως τις 9 Σεπτεμβρίου.

Συγκεκριμένα αποτυπώνονται σε πίνακες το σύνολο των εγχώριων κρουσμάτων, τα εγχώρια κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους και ο δείκτης μεταδοτικότητας Rt, ανά Περιφέρεια και Νομό της χώρας μας, στο παραπάνω χρονικό διάστημα.

Ο δείκτης μεταδοτικότητας Rt θεωρείται ένας κρίσιμος δείκτης για το πώς εξελίσσεται η πανδημία, εκφράζει τον αριθμό των ατόμων που μπορεί να μολύνει ένα κρούσμα παρουσία μέτρων προστασίας σε έναν συγκεκριμένο χρόνο και μπορεί να μεταβάλλεται με τη σταδιακή εισαγωγή ή άρση μέτρων και την αλλαγή συμπεριφοράς του πληθυσμού, κατά πόσο δηλαδή τηρούνται τα μέτρα. Όταν αυτός ο δείκτης αυτός είναι κοντά στη μονάδα σημαίνει ότι η επιδημία διατηρείται και κάθε κρούσμα μπορεί να μολύνει κατά μέσον όρο άλλο ένα άτομο.

Στο παρακάτω διάγραμμα απεικονίζεται η διακύμανση των τιμών του δείκτη μεταδοτικότητας Rt στην Ελλάδα από 1 Ιουλίου έως 9 Σεπτεμβρίου. Για τον υπολογισμό του χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό EpiEstim του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.


Από τον παραπάνω πίνακα προκύπτει ότι ο δείκτης Rt στην Ελλάδα στις 9 Σεπτεμβρίου εκτιμάται ότι είναι 0.95, γεγονός που σημαίνει ότι η επιδημία διατηρείται, ενώ διαπιστώνεται ότι ο Rt έχει υπερβεί και την τιμή 2 σε κάποια χρονική στιγμή.

Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται σε πίνακα το σύνολο των εγχώριων κρουσμάτων, τα εγχώρια κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους και ο δείκτης μεταδοτικότητας Rt ανά Νομό της χώρας μας, στο χρονικό διάστημα των 71 ημερών της παρούσας μελέτης.


Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τον παραπάνω πίνακα είναι:
Από πλευράς συνολικού αριθμού εγχώριων κρουσμάτων, στις κορυφαίες θέσεις είναι η Αττική με 2990, η Θεσσαλονίκη με 1415, η Πέλλα με 183, οι Κυκλάδες με 172, η Λάρισα με 169, η Λέσβος με 168, η Ημαθία με 167, η Χαλκιδική με 158, το Ηράκλειο με 139 και η Κοζάνη με 135 κρούσματα, ενώ στις τελευταίες θέσεις είναι η Άρτα με 7, η Λευκάδα με 7, η Λακωνία με 5, η Σάμος με 5, η Ευρυτανία με 4 και η Φωκίδα με 4 εγχώρια κρούσματα.
Όσον αφορά τα κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, οι περιοχές με το μεγαλύτερο επιδημιολογικό φορτίο είναι η Λέσβος με 162, η Χαλκιδική με 149, οι Κυκλάδες με 146, η Πέλλα με 131, η Θεσσαλονίκη με 127 και η Ημαθία με 119 κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, ενώ στις τελευταίες θέσεις είναι η Αρκαδία με 13, η Σάμος με 12, η Άρτα με 10, η Φωκίδα με 10, η Εύβοια με 9 και η Λακωνία με 6 εγχώρια κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους.
Από πλευράς του δείκτη μεταδοτικότητας Rt, παρατηρείται ότι ενώ κάποιες περιοχές έχουν καλές επιδόσεις όσον αφορά τα κρούσματα, ο δείκτης τους Rt είναι σε υψηλά επίπεδα και αυτό δικαιολογείται από το γεγονός ότι ο Rt αναφέρεται στο τελευταίο χρονικό διάστημα. Έτσι παρατηρούμε ότι ο Νομός Τρικάλων που κατέχει την 23η θέση στον αριθμό των κρουσμάτων και την 27η θέση στα κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, έχει τον υψηλότερο Rt που είναι 2,41. Μετά τα Τρίκαλα ακολουθούν η Φθιώτιδα με Rt 1.98, η Βοιωτία με 1.73, η Λέσβος με 1.66, η Λάρισα με 1.61 και η Πέλλα με 1.53, ενώ τον καλύτερο δείκτη έχουν η Δράμα με 0.46, η Πρέβεζα με 0.43, η Φλώρινα με 0.43, η Χαλκιδική με 0.38, η Καβάλα με 0.30 και τα Χανιά με 0.26.

Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται σε πίνακα το σύνολο των εγχώριων κρουσμάτων, τα εγχώρια κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους και ο δείκτης μεταδοτικότητας Rt ανά Περιφέρεια της χώρας μας, στο χρονικό διάστημα της μελέτης.


Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τον παραπάνω πίνακα είναι:
Από πλευράς συνολικού αριθμού εγχώριων κρουσμάτων, στις κορυφαίες θέσεις είναι η Αττική με 2990 και η Κεντρική Μακεδονία με 2137 κρούσματα, ενώ στις τελευταίες θέσεις είναι η Ήπειρος με 89 και η Στερεά Ελλάδα με 83 εγχώρια κρούσματα.
Όσον αφορά τα κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, οι Περιφέρειες με το μεγαλύτερο επιδημιολογικό φορτίο είναι η Κεντρική Μακεδονία με 114 και το Βόρειο Αιγαίο με 101 κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, ενώ στις τελευταίες θέσεις είναι η Δυτική Ελλάδα με 18 και η Στερεά Ελλάδα με 15 εγχώρια κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους.
Από πλευράς του δείκτη μεταδοτικότητας Rt, παρατηρείται και εδώ ότι ενώ κάποιες Περιφέρειες έχουν καλές επιδόσεις όσον αφορά τα κρούσματα, ο δείκτης τους Rt είναι σε υψηλά επίπεδα. Έτσι παρατηρούμε ότι η Στερεά Ελλάδα που κατέχει την καλύτερη θέση τόσο στον αριθμό των κρουσμάτων, όσο στα κρούσματα ανά 100.000 κατοίκους, έχει τον υψηλότερο Rt που είναι 2,53. Μετά τη Στερεά Ελλάδα ακολουθούν η Θεσσαλία με Rt 1.70 και το Βόρειο Αιγαίο με 1.56, ενώ τον καλύτερο δείκτη έχουν η Κρήτη με 0.63 και η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με 0.49.

Συμπεραίνοντας, ενώ ο καταγεγραμμένος αριθμός κρουσμάτων στις 30 Ιουνίου από την αρχή της πανδημίας ήταν 3409 εγχώρια κρούσματα, το εξεταζόμενο 71ήμερο καταγράφηκε αριθμός εγχώριων κρουσμάτων σχεδόν διπλάσιος, που ήταν από τις 1 Ιουλίου έως τις 9 Σεπτεμβρίου 7348 κρούσματα και οφείλουμε όλοι μας να λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, αφού σύμφωνα με το δείκτη Rt η πανδημία διατηρείται στη χώρα μας.

*Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός Ε.Μ.Π.
MSc _UK - Συνταγματάρχης ε.α.
Ο χάρτης των κρουσμάτων Covid-19 και ο δείκτης Rt ανά Νομό και Περιφέρεια Ο χάρτης των κρουσμάτων Covid-19 και ο δείκτης Rt ανά Νομό και Περιφέρεια Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Αντίθετο το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στον ποδηλατόδρομο στην Κύπρου

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Αντίθετο το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στον ποδηλατόδρομο στην Κύπρου



Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας ενημερώνει ότι σε συνεδρίαση της Διοικητικής του Επιτροπής εξέτασε τις προτάσεις της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Δόμησης του Δ. Ηγουμενίτσας σχετικά με την «Εφαρμογή πιλοτικών Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων» σε συνδυασμό με τις θέσεις του Εμποροβιοτεχνικού Συλλόγου Ηγουμενίτσας.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι: 

το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, εκ του νόμου, οφείλει να ενεργεί για την προστασία και προώθηση του Εμπορίου στην περιοχή ευθύνης του,

η επιχειρηματική κοινότητα της προτεινόμενης περιοχής παρέμβασης τοποθετήθηκε αρνητικά στην υλοποίηση των προτεινόμενων μέτρων 1-2-3 περί πιλοτικής δημιουργίας λωρίδας ποδηλατοδρόμου επί της οδού Κύπρου, από την πλατεία Δημαρχείου ως και την συμβολή της Οδού Δαγκλή και επί αυτής, όπως εκφράστηκε από σχετικό διαβιβαστικό κι ανακοίνωση του Εμποροβιοτεχνικού Συλλόγου Ηγουμενίτσας, 

τα μέλη της ΔΕ διαθέτουν ιδία γνώση επί του θέματος, 

η οποιαδήποτε ενέργεια επέμβασης σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο εμπορικό κέντρο της πόλης της Ηγουμενίτσας, χωρίς την εκ των προτέρων διασφάλιση λειτουργικών συμπληρωματικών υποδομών όπως λειτουργική Περιφερειακή οδός και προσβάσιμοι και λειτουργικοί χώροι στάθμευσης οχημάτων, δεν πρόκειται να προσφέρει λύσεις παρά μόνο προβλήματα. 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

Ότι ΔΕΝ συμφωνεί με την υλοποίηση των Μέτρων 1-2-3 της πρότασης της Δημοτικής Αρχής καθώς θα οδηγήσουν σε καταστροφή την επιχειρηματική κοινότητα που εξυπηρετείται, κι εξυπηρετεί με την σειρά της το συμφέρον των καταναλωτών και της πόλης. 

Η έστω και πιλοτική εφαρμογή ενός μέτρου, που δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί χωρίς την ύπαρξη υποστηρικτικών δομών, κρίνεται ως άστοχη, τουλάχιστον στην παρούσα χρονική περίοδο και δεν πρέπει να υλοποιηθεί.
Αντίθετο το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στον ποδηλατόδρομο στην Κύπρου Αντίθετο το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στον ποδηλατόδρομο στην Κύπρου Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Προτάσεις κατάλληλων χρήσεων των υπό εκμίσθωση καταστημάτων στο Τ1 του Λιμένα Ηγουμενίτσας.

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Προτάσεις κατάλληλων χρήσεων των υπό εκμίσθωση καταστημάτων στο Τ1 του Λιμένα Ηγουμενίτσας.


Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, σε συνέχεια ενημέρωσης του ΟΛΗΓ ΑΕ, σχετικά με την ύπαρξη διαθέσιμων χώρων για λειτουργία καταστημάτων εντός του Τερματικού Σταθμού 1 του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας για τους οποίους πρόκειται να παραχωρηθεί η χρήση τους μέσω ανοικτών διαγωνισμών, καλεί τα μέλη του που ενδεχομένως επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στους χώρους του Λιμένα, να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για εύρεση των πιο κατάλληλων χρήσεων για την λειτουργία καταστημάτων και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Παρακαλούμε η αποστολή των προτάσεων να γίνει στο email του ΟΛΗΓ ΑΕ: olig@olig.gr με κοινοποίηση στο email του Επιμελητηρίου: mitroa2@e-thesprotias.gr

Προτάσεις κατάλληλων χρήσεων των υπό εκμίσθωση καταστημάτων στο Τ1 του Λιμένα Ηγουμενίτσας. Προτάσεις κατάλληλων χρήσεων των υπό εκμίσθωση καταστημάτων στο Τ1 του Λιμένα Ηγουμενίτσας. Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Αντίθετος και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας στη δημιουργία ποδηλατόδρομου στην οδό Κύπρου

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020
Αντίθετος και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας στη δημιουργία ποδηλατόδρομου στην οδό Κύπρου


Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας ως ΝΠΔΔ αλλά και ως επιστημονικός φορέας του νομού , εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του σχετικά με το λεγόμενες “πιλοτικές” κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της πόλης της Ηγουμενίτσας . 

Αυτές περιλαμβάνουν , μεταξύ άλλων , τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου εντός της οδού Κύπρου , με σκοπό όπως διατείνεται την ...απομάκρυνση από το κέντρο της πόλης του μεγαλύτερου αριθμού των οχημάτων , επικαλούμενο και τον ...CoVid 19 ! 

Στόχος είναι να καταργηθεί η στάθμευση στην μια πλευρά της οδού Κύπρου και στη θέση της να κατασκευαστεί ποδηλατόδρομος 2.05 μέτρων (μαζί με το διαχωριστικό) με αποτέλεσμα την στένωση ενός ήδη στενεμένου δρόμου και μάλιστα του πλέον κεντρικού. 

Διαβάζουμε στην ειδησεογραφία πως είναι πρόταση του Υπουργείου Ενέργειας & Περιβάλλοντος η προώθηση ποδηλατοδρόμων. 

Είναι απολύτως προφανές ότι στην Ηγουμενίτσα αυτό θα δημιουργήσει πολύ περισσότερα προβλήματα από όσα φιλοδοξεί να λύσει. 

Η Ηγουμενίτσα ΕΧΕΙ ΗΔΗ ποδηλατόδρομο στην παραλιακή , έναν δρόμο δίπλα από την Κύπρου. 

Εδώ όμως γεννιούνται και άλλα ερωτήματα. 

Στο σχέδιο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου , βάσει του οποίου γίνονται οι προτάσεις , αναφέρονται ΑΝΑΚΡΙΒΗ στοιχεία για τις υπάρχουσες διαστάσεις πεζοδρομίων και οδοστρώματος (απορίας άξιο το γιατί) , με αποτέλεσμα να ωραιοποιείται η τελική μακέτα προκειμένου να δείχνει λειτουργική. 

- Αναγράφεται πως τα υπάρχοντα πεζοδρόμια έχουν πλάτος 2.50μ , ενώ είναι 2.95μ !!! 
- Αναγράφεται πως το υπάρχον οδόστρωμα έχει πλάτος 10.20 , ενώ είναι 9.05μ !!! 
- Το σχέδιο του Δήμου αναφέρει πως θα αφήσει , μετά την κατασκευή του ποδηλατοδρόμου , καθαρό οδόστρωμα 8.15μ. Με μια απλή αφαίρεση όμως προκύπτει πως απομένουν 9.05 – 2.05 = 7 μέτρα. 

Πώς θα είναι εφικτό το παρκάρισμα στην αριστερή πλευρά και η ολιγόλεπτη στάθμευση στη δεξιά πλευρά , όπως η μελέτη διατείνεται , βασιζόμενη πάντα σε ανακριβή δεδομένα ; 

Στα 3 μέτρα που περισσεύουν θα μπορεί να περάσει μεγάλο όχημα ; 

Είναι προφανές ότι από την αφετηρία του , το σκεπτικό του έργου , είναι άκυρο ! 

Η οδός Κύπρου είναι πρακτικά η μια και μοναδική αρτηρία της πόλης. 
Η δυσλειτουργία που θα προκύψει στην ιατρική λέγεται έμφραγμα. 

· Πού θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου , οι επαγγελματίες , οι εργαζόμενοι και οι επισκέπτες , πολύ περισσότερο που ήδη η πόλη υπολείπεται θέσεων στάθμευσης ; 
· Πώς θα διευκολυνθούν να έχουν πρόσβαση στην πόλη επισκέπτες , καταναλωτές , ασθενείς σε ιατρεία και φαρμακεία ; 
· Ξεχνάμε πως στην Κύπρου υπάρχουν πολλά φαρμακεία , τα οποία θα εφημερεύουν; 
Έχει ληφθεί υπ’όψη η δυσκολία πρόσβασης και ολιγόλεπτης στάσης σε αυτήν την περίπτωση ; 
· Μήπως για να απομακρυνθούν κάποια οχήματα από το κέντρο , θα έπρεπε πρώτα να επιδιώξουμε να απομακρυνθούν από αυτό δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες και όχι να διώκονται οι πολίτες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες ; 

Δεν είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας. 

Πρέπει όμως οι όποιες παρεμβάσεις να είναι πρακτικά εφαρμόσιμες και για τις παρενέργειες που τυχόν προκύπτουν να έχει προϋπολογιστεί ο τρόπος αντιμετώπισής τους. 

Το ΔΣ του ΦΣ Θεσπρωτίας
Αντίθετος και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας στη δημιουργία ποδηλατόδρομου στην οδό Κύπρου Αντίθετος και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας στη δημιουργία ποδηλατόδρομου στην οδό Κύπρου Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5

Ποδηλατόδρομος οδού Κύπρου! Δουλειές του ποδαριού και μελέτες της πλάκας - Του Σταύρου Κωστάρα

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020

 Ποδηλατόδρομος οδού Κύπρου! Δουλειές του ποδαριού και μελέτες της πλάκας - Του Σταύρου Κωστάρα



 Ότι και να πει κανείς για την πολύπαθη Ηγουμενίτσα και την δημοτική αρχή είναι λίγο!

Θέλοντας να εκμεταλλευτούν την τελευταία στιγμή μια υπουργική απόφαση η οποία αφορά μόνο το διάστημα της πανδημίας, και για να προλάβουν την προθεσμία η οποία λήγει την 30/11/2020, αποφάσισαν, με μια μελέτη γραμμένη κυριολεκτικά στο πόδι, να προβούν στην αλλαγή χρήσης των κυριότερων δρόμων της πόλης.

Λες και αυτή την πόλη, η οποία πάσχει από δρόμους, πεζοδρόμια και πολλά άλλα, προτεραιότητα έχει η δημιουργία μερικών πρόχειρων και άχρηστων διαδρομών ποδηλάτων. Οι οποίες σημειωτέον χαρακτηρίζονται, από την ίδια την υπουργική απόφαση, ως προσωρινές.

Κι όλα αυτά χωρίς καμία κυκλοφοριακή μελέτη και κανένα στοιχείο κίνησης, στάθμευσης, χρηστικότητας και αποτελεσματικότητας.

Οι ποδηλατόδρομοι που χαράσσονται εντός του αστικού ιστού δεν έχουν ως σκοπό την ψυχαγωγία και την άθληση, αλλά την μετακίνηση των ανθρώπων από και προς την εργασία τους, αλλά και για τις λοιπές ασχολίες που απαιτείται μετακίνηση. Ευρεία δε χρήση τους γίνεται σε πόλεις όπου η μορφολογία του εδάφους το επιτρέπει. Όπως π.χ στην Ελλάδα είναι τα Τρίκαλα και η Καρδίτσα που, όντας κυρίως πεδινές πόλεις, μπόρεσαν να αναπτύξουν τέτοια δίκτυα.  

Η πόλη μας δεν έχει την ανάγκη να δημιουργήσει εντός του αστικού ιστού χώρους άθλησης και αναψυχής για ποδήλατο. Αυτό που έχει ανάγκη είναι να γίνουν ανθρώπινα τα πεζοδρόμια, αλλά και οι δρόμοι, τα οποία είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι πεζοί και να μην μπορούν να μετακινηθούν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες!

Επειδή εγώ μετακινούμαι με ποδήλατο, και έχω την σχετική εμπειρία, γνωρίζετε εσείς της δημοτικής αρχής πολλούς κατοίκους του Γραικοχωρίου, των οδών Κουγκίου – Κιάφας, Γράμμου, Μπιζανίου αλλά και άλλων περιοχών με μεγάλη υψομετρική διαφορά, που θα κατέβουν στην πόλη για τις δουλειές τους με ποδήλατο? Η μήπως έχετε δει πολλούς να έρχονται από την Νέα Σελεύκεια, την Εθνική Αντίσταση και το Μαυρούδι? Όσο και να μην μας αρέσει η διαμόρφωση του χώρου, αλλά και οι αποστάσεις, δεν επιτρέπουν την χρήση του ποδηλάτου.

Όσον αφορά την αποτροπή του παράνομου διπλοπαρκαρίσματος, το οποίο απλά το νομιμοποιείτε με την «προσωρινή» στάθμευση που προβλέπετε, και την αποφυγή του επαναλαμβανόμενου κυκλοφοριακού μποτιλιαρίσματος, που αναφέρετε στην εισήγηση – μελέτη, είναι επιεικώς για γέλια. Μόνο χειρότερα μπορεί να τα κάνετε και όχι καλύτερα.

Όταν λοιπόν κύριοι της δημοτικής αρχής, σύμφωνα με τις υπουργικές αποφάσεις, ένας ποδηλατόδρομος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 3,20 μέτρα (2,50 και  επιπλέον 70 εκατοστά απόσταση από την κίνηση των οχημάτων), και μία θέση στάθμευσης ή στάσης  καταλαμβάνει χώρο 2,20 – 2,50 μέτρα, και εσείς προβλέπετε να μείνει υπόλοιπο στην λωρίδα των οχημάτων 3,75 μέτρα, τότε χρειάζεστε έναν δρόμο συνολικού πλάτους τουλάχιστον 11,50 μέτρων!!! Που σκοπεύετε να τον βρείτε τον χώρο που λείπει αφού η οδός Κύπρου έχει πλάτος μόνο 9 μέτρα?

Η μήπως σκοπεύετε να κάνετε μια μονόδρομη διαδρομή ποδηλάτου μόνο για αυτούς που θα κινούνται προς την έξοδο της πόλης? Κι αυτοί που θα μπαίνουν στην πόλη ή θα θέλουν να κινηθούν προς την οδό Κύπρου θα πρέπει να κάνουν ολόκληρο κύκλο? Κι αυτοί που θα κινούνται στον ποδηλατόδρομο πως θα αποφεύγουν τα φρεάτια και τα λοιπά εμπόδια?

Μελετήστε λοιπόν ξανά το τι προβλέπουν οι νόμοι και οι υπουργικές αποφάσεις και πάψτε να κάνετε δουλειές του ποδαριού και μάλιστα επικίνδυνες αφού μπορούν να στοιχίσουν ζωές!

Όσον αφορά τις λοιπές παρεμβάσεις, αν και δεν αξίζει να ασχοληθώ, θα το κάνω!

Στην οδό Δαγκλή (και όχι μόνο) όπου ορίζετε λωρίδες στάθμευσης και στάσης εκατέρωθεν του δρόμου, που ακριβώς θα βάλετε τα κολωνάκια? Πως θα παρκάρουν και θα εξέρχονται τα οχήματα? Επαρκεί το πλάτος της οδού για τον σχεδιασμό αυτόν αφού απαιτούνται τουλάχιστον 10 μέτρα οδοστρώματος? Τι ακριβώς εννοείτε όταν λέτε θα συνδεθεί ο ποδηλατόδρομος με το πεζοδρόμιο? Θα συνεχίζεται η κίνηση των ποδηλάτων επί του πεζοδρομίου? Δεν ξέρετε ότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται?

Η πεζοδρόμηση τμήματος της 8ης Δεκεμβρίου είναι απορίας άξιον αφού τα πεζοδρόμια επαρκούν και δεν έχει κανένα νόημα η δημιουργία χώρου κίνησης πεζών μήκους 20 μέτρων.

Η σύνδεση ποιου ακριβώς ποδηλατοδρόμου θα γίνει από τον κόμβο μπροστά στην Π.Ε Θεσπρωτίας με τον ποδηλατόδρομο της 49 Μαρτύρων? Του παραλιακού? Σας έχει πει κάποιος ότι, πλην των οδών Κύπρου, Δαγκλή και Εθνικής Αντιστάσεως, που έχουν υψηλή κυκλοφορία, εμποδίζεται κάπου αλλού η κίνηση των ποδηλάτων? Το μόνο που την εμποδίζει στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο είναι η τραγική του κατάσταση! Τους δε πεζούς τους εμποδίζει η κάκιστη κατάσταση των πεζοδρομίων και όχι η μη ύπαρξη ειδικών πεζόδρομων!

Που ακριβώς παρουσιάζεται το πρόβλημα δημιουργίας χώρου κίνησης των πεζών και το συνδέετε και συγχέετε με την κίνηση των ποδηλάτων σε πολλές περιπτώσεις? Αν υφίσταται τέτοιο ζήτημα προφανώς φταίει η κακή κατάσταση των πεζοδρομίων και των δρόμων. Άλλωστε πουθενά δεν προβλέπεται κοινός χώρος κίνησης πεζών και ποδηλάτων. Παράλληλοι ναι, αλλά όχι κοινοί!

Ποια ακριβώς η συμβολή των όσων προτείνονται να γίνουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας? Διότι το να κάνουμε αντιγραφή και επικόλληση κάτι που έγραψε κάποιος άλλος δεν αρκεί αν δεν μπορούμε να το αιτιολογήσουμε!

Κι άλλα μπορώ να γράψω αλλά ας σταματήσω εδώ! Έτσι κι αλλιώς όλα πάσχουν! Για τα προβλήματα στάθμευσης έχουν αναφερθεί και άλλοι. Το μόνο που με ανησυχεί έιναι ότι πιθανώς δεν γνωρίζουν εκεί στο δήμο πόσα αυτοκίνητα έρχονται κάθε μέρα από τα χωριά του δήμου αλλά και από γειτονικούς δήμους. Να μην υπολογίσω δε και τους διερχόμενους για Κέρκυρα και Αλβανία!

Μόνο που χρωστάω μια απάντηση στον φίλο μου στον Δώρη που εξέφρασε απορία! Γιατί το έκαναν τώρα και ποιος ο λόγος ρώτησε. Λοιπόν:

1. Είτε επειδή εκπνέει η προθεσμία στις 30/11/2020 και έπρεπε να κάνουν κάτι (πιθανώς για να πάρουν χρήματα) τα οποία φυσικά θα δοθούν με απευθείας αναθέσεις και με μελέτες του ποδαριού.

2. Είτε γιατί τους «μάλωσαν» που έχασαν τέτοια ευκαιρία και σαν καλά παιδιά υπάκουσαν.

3. Είτε για να αλλάξει η ατζέντα από το θέμα του λιμανιού και να ‘χουμε να ασχολούμαστε με άλλα. ( Αυτό δεν του το ’χω αλλά μπορεί)!

 

Σταύρος Κωστάρας
Ποδηλατόδρομος οδού Κύπρου! Δουλειές του ποδαριού και μελέτες της πλάκας - Του Σταύρου Κωστάρα Ποδηλατόδρομος οδού Κύπρου! Δουλειές του ποδαριού και μελέτες της πλάκας - Του Σταύρου Κωστάρα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2020 Rating: 5
Από το Blogger.