https://picasion.com/
https://picasion.com/

Παραδέχεται τις "ατασθαλίες" και ψεύδεται ανερυθρίαστα προς τη Βουλή των Ελλήνων

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
Παραδέχεται τις "ατασθαλίες" και ψεύδεται ανερυθρίαστα προς τη Βουλή των Ελλήνων


Απάντηση στην ερώτηση που είχε κατατεθεί στην Ελληνική Βουλή από την Ελληνική Λύση και τον πρόεδρό της κ. Κυριάκο Βελόπουλο με θέμα «Καταγγελία για ατασθαλίες επί δημοσίων συμβάσεων, όπου εμπλέκεται ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας Α.Ε.»., έδωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης.

Στην απάντησή του ο κ. Πλακιωτάκης, στην προσπάθειά του να αποποιηθεί κάθε ευθύνης, επισημαίνει ότι "ο Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε. τυγχάνει διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας, δηλαδή είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη διαχείριση και την εκτέλεση των προϋπολογισμών του, την έκδοση αναλήψεων υποχρέωσης, την διενέργεια διαγωνιστικών διαδικασιών κλπ". 
Επίσης, ο Υπουργός Ναυτιλίας σημειώνει ότι "σχετική με το θέμα καταγγελία έχει ήδη απευθυνθεί προς διερεύνηση στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές" δείχνοντας το δρόμο της δικαιοσύνης. 


Στην απάντηση επισυνάπτεται και πολυσέλιδο έγγραφο με εξηγήσεις από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΗΓ κ. Θανάση Πορφύρη, σε νομικό ύφος, με το οποίο και θα ασχοληθούμε κομμάτι - κομμάτι.

Μπορείτε να διαβάσετε αυτούσιο το έγγραφο Πορφύρη ΕΔΩ.

Ο κ. Πορφύρης, ξεκινάει τις εξηγήσεις προς το Υπουργείο Ναυτιλίας, δηλώνοντας πως όλα έγιναν νομιμότατα.
Συγκεκριμένα αναφέρει: 
"Η ΟΛΗΓ ΑΕ είναι Ανώνυμη Εταιρία, της οποίας οι μετοχές της ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ, και  εφαρμόζει τις σχετικές διατάξεις του Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει".  

Για να αναιρέσει τον εαυτό του στην αμέσως επόμενη πρόταση:
"Παρόλα αυτά, κατά το διάστημα Ιούνιος - Οκτώβριος 2021 υπήρχαν θέματα εφαρμογής των νέων / τροποποιημένων διατάξεων του Ν. 4412/2016 για τα οποία δεν είχαμε λάβει διευκρινήσεις ή σχετικές οδηγίες."
Παραδέχεται επομένως πως υπήρχαν "θέματα εφαρμογής των νέων / τροποποιημένων διατάξεων" και πως δεν είχαν λάβει διευκρινήσεις. Παραδέχεται πως δεν εφάρμοζαν το νόμο δηλαδή.

Για να τονίσει επίσης, ψευδώς, πως το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζαν και οι άλλοι Οργανισμοί Λιμένων, αναφέρει πως "Είχαμε έρθει σε επικοινωνία και με άλλους Οργανισμούς Λιμένος, οι οποίοι είχαν ανάλογους προβληματισμούς και προσπαθούσαμε να καταλήξουμε για το ποιες διαδικασίες θα πρέπει πλέον να τηρούνται". 
Σας παραθέτουμε έγγραφα των Οργανισμών Λιμένων Πάτρας και Ελευσίνας, με τα οποία αποδεικνύεται πως τουλάχιστον οι δύο Οργανισμοί, τηρούσαν από την πρώτη στιγμή, τα όσα προβλέπει ο νόμος 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. 




Οπότε αν πραγματικά είχαν έρθει σε επικοινωνία, έστω με τον Οργανισμό Λιμένος Πάτρας (που τόσο συχνά επισκέπτεται ο CEO), θα γνώριζαν τον τρόπο για να τηρήσουν τη νόμιμη διαδικασία.

Συνεχίζοντας ο κ. Πορφύρης, στο έγγραφο το οποίο έχει ημερομηνία 28/2/2022, αναφέρει:
"Μπορεί η τροποποίηση του Ν.4412/2016 να συμπεριέλαβε τις προσκλήσεις υποβολής προσφοράς στα έγγραφα που αναρτώνται στο ΚΗΜΔΗΣ, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα όμως promitheus.gov.gr δεν έχει γίνει - ακόμη και σήμερα - σχετική τροποποίηση προκειμένου να συμπεριλάβει τις προσκλήσεις υποβολής προσφοράς".΄
Ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει: 
"Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι η προσαρμογή της διαδικασίας εκ μέρους του Οργανισμού (ΟΛΗΓ) ξεκίνησε από τις αρχές Νοεμβρίου και έκτοτε τηρείται κανονικά."

Αν είναι δυνατόν. 
Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα του κράτους, στην οποία έχουν υποχρέωση να αναρτούν τις προσκλήσεις, όλοι οι φορείς του στενού και του ευρύτερου δημοσίου, να μην λειτουργεί από την 1/6/2021 οπότε ξεκινούσε και η υποχρέωση της νέας τροποποίησης του νόμου. 
Και μάλιστα ΑΚΟΜΗ & ΣΗΜΕΡΑ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Πορφύρης. Θα το είχε κάνει σίγουρα σημαία ο κ. Πολάκης και η αντιπολίτευση. 
Ο κ. Πορφύρης βρίσκεται εμφανώς σε σύγχυση, αφού στο τέλος του εγγράφου, αυτοαναιρείται ξανά, λέγοντας πως από τις αρχές Νοεμβρίου και έκτοτε τηρείται κανονικά η νομοθεσία. 
Θα πρέπει να μας εξηγήσει ο κ. Πορφύρης, πως γίνεται από τη μία να μην λειτουργεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) ακόμη και σήμερα (28/2/2022) και από την άλλη να τηρείται η διαδικασία, μέσω της ίδιας πλατφόρμας, από τις αρχές Νοεμβρίου;

Στη συνέχεια και σε μεγάλο μέρος του εγγράφου, προσπαθεί να χρεώσει τις παραλήψεις της διοίκησης, μία στην έλλειψη προσωπικού, μία στην πανδημία και μία στην ανάγκη άμεσων εργασιών, εν όψη της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.

Στην ερώτηση του κ. Βελόπουλου, αλλά και στην καταγγελία που έχει κάνει προς τον Άρειο Πάγο, ο επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Διαφάνειας Λιμενικού Συστήματος κ. Μπακόπουλος, γίνεται λόγος για απευθείας αναθέσεις έργων συνολικής αξίας τουλάχιστον 176.278,85 ευρώ, χωρίς να καταστεί δυνατός ο εντοπισμός εντός του σχετικού Διαδικτυακού ιστότοπου «ΚΗΜΔΗΣ» των αναρτήσεων των προσκλήσεων σε δημόσιο διαγωνισμό.

Στο έγγραφό του ο κ. Πορφύρης, επισυνάπτει έναν πίνακα με τις αναθέσεις που έγιναν εκτός νομικού πλαισίου, συνολικού ποσού 156.878€. 
Μόνο που σε έρευνα που πραγματοποιήσαμε, διαπιστώσαμε πως τεχνηέντως ο κ. Πορφύρης, παρέλειψε να αποστείλει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και στον Υπουργό του, όλες τις αναθέσεις για τις οποίες δεν υπάρχει ανάρτηση στο «ΚΗΜΔΗΣ».
Εύκολα ανακαλύψαμε άλλες 21 περιπτώσεις, συνολικού ποσού 161.517. (Κατεβάστε το αρχείο ΕΔΩ)
Το συνολικό ποσό επομένως των αναθέσεων για τις οποίες δεν έγινε ανάρτηση της πρόσκλησης στο «ΚΗΜΔΗΣ», αγγίζει τις 320.000€.

Κλείνοντας το έγγραφο με τις εξηγήσεις του, ο κ. Πορφύρης αναφέρει πως "γίνεται αντιληπτό ότι ήταν -και είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρχει άμεση ανταπόκριση και προσαρμογή στις όποιες μεταβολές του νομοθετικού και διοικητικού πλαισίου της Εταιρείας, η καθυστέρηση της οποίας βεβαίως και σε κάθε περίπτωση δεν έγινε σκοπίμως ή δολίως από την αρμόδια Διεύθυνση του Οργανισμού".
Σε απολογητικό ύφος και τόνο και εν όψη της έρευνας που γίνεται από την δικαιοσύνη μετά και από την καταγγελίας του κ. Μπακόπουλου, παραδέχεται εμμέσως πως υπήρξε ...καθυστέρηση (ύψους τουλάχιστον 320.000 ευρώ) στην εφαρμογή του νόμου και σημειώνει ότι δεν έγινε σκοπίμως ή με δόλο... 
Παραλείπει βέβαια να αναφέρει ότι η εφαρμογή των νόμων δεν διέπεται από... περίοδο χάριτος και δεν γίνεται οπότε βολεύει τους οργανισμούς που διέπονται απ' αυτούς.
Οτιδήποτε άλλο συνιστά παράβαση καθήκοντος...

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Τα όσα στοιχεία καταφέραμε να συγκεντρώσουμε, είναι στη διάθεση της δικαιοσύνης και των ανακριτικών αρχών που ερευνούν την καταγγελία του επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Διαφάνειας Λιμενικού Συστήματος.
Το μόνο που μας στενοχωρεί είναι που τόσο ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκης, όσο και ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης κ. Βελόπουλος, "κατάπιαν" αμάσητα τα ελλιπή στοιχεία που τους έστειλε ο κ. Πορφύρης, χωρίς οι συνεργάτες τους να ελέγξουν το αληθές των περιεχομένων τους.
Όσο για τον CEO της ΟΛΗΓ, όπως μαρτυράει και ο τίτλος μας, δεν περιμένουμε και να κοκκινήσει...
Παραδέχεται τις "ατασθαλίες" και ψεύδεται ανερυθρίαστα προς τη Βουλή των Ελλήνων Παραδέχεται τις "ατασθαλίες" και ψεύδεται ανερυθρίαστα προς τη Βουλή των Ελλήνων Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5

Το πλοίο «Ηγουμενίτσα» του Γκριμάλντι στην Ηγουμενίτσα

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
Το πλοίο «Ηγουμενίτσα» του Γκριμάλντι στην Ηγουμενίτσα


Ένα νέο πλοίο του ομίλου Γκριμάλντι δρομολογήθηκε για να συνδέσει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το Μπρίντιζι. Το πλοίο ονομάζεται “Ηγουμενίτσα” και δύναται να μεταφέρει 800 επιβάτες και διαθέτει 3.120 γραμμικά μέτρα για Ι.Χ. αυτοκίνητα, φορτηγά και ημιρυμουλκούμενα
Το “Ηγουμενίτσα” θα αντικαταστήσει το πλοίο Florencia, που απασχολείται προσωρινά στη γραμμή, βελτιώνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες του ομίλου.
Το πλοίο “Ηγουμενίτσα” ταξιδεύει με ιταλική σημαία και διαθέτει 191 καμπίνες και συνολικά 459 κλίνες διαφόρων τύπων (εσωτερικές, εξωτερικές ), όλες εξοπλισμένες με ιδιωτικό μπάνιο και κλιματισμό, μερικές από τις οποίες είναι εξοπλισμένες για επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα.


Στη διάθεση των επιβατών υπάρχουν 320 άνετα ανακλινόμενα καθίσματα, ένα εστιατόριο self-service, ένα μπαρ, ένα κατάστημα και ένας παιδότοπος εξοπλισμένος για παιδιά.
Μέσω του πλοίου “Ηγουμενίτσα” ο Όμιλος Grimaldi πραγματοποιεί μια σημαντική αναβάθμιση της υπηρεσίας που προσφέρεται σήμερα στη γραμμή Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα.
Το “Ηγουμενίτσα” θα αναχωρεί καθημερινά από το Μπρίντιζι στις 13.00, με αναμενόμενη άφιξη στην Ηγουμενίτσα στις 21.30. Από το ελληνικό λιμάνι, αντιθέτως, καθημερινές αναχωρήσεις είναι προγραμματισμένες στις 23.59, με άφιξη στο λιμάνι της Απουλίας στις 9.00 την επόμενη μέρα.
Εκτός από τη γραμμή Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται και στα δρομολόγια Ανκόνα-Ηγουμενίτσα και Ανκόνα-Πάτρα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Η εταιρεία λειτουργεί και στη γραμμή Βενετία-Μπάρι-Πάτρα.

Το πλοίο «Ηγουμενίτσα» του Γκριμάλντι στην Ηγουμενίτσα Το πλοίο «Ηγουμενίτσα» του Γκριμάλντι στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5

Προσέφεραν δέντρα για την αντικατάσταση των μολυσμένων πλατάνων του Αχέροντα

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
Προσέφεραν δέντρα για την αντικατάσταση των μολυσμένων πλατάνων του Αχέροντα


Ευχαριστούμε τον κ. Μολυμπάκη Ιωσήφ και τον κ. Μολυμπάκη Γεώργιο κάτοικοι Αθηνων, τις εταιρείες τους ΜΟΛΥΜΠΑΚΗΣ Ι – ΤΖΩΤΖΟΥ Ε & ΣΙΑ ΟΕ και LM CONSTRUCTION AKTE, για την ευγενική προσφορά τους στον τόπο μας.

Τα δέντρα που μας διεθεσαν θα αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την όχθη του ποταμού Αχέροντα. Είναι χαρά μας να βλέπουμε κινήσεις από ανθρώπους που εκτιμούν τον τόπο μας και με αγάπη συμβάλλουν στην αναβάθμιση του.

Ο πρόεδρος της κοινότητας
Παππάς Παναγιώτης
Προσέφεραν δέντρα για την αντικατάσταση των μολυσμένων πλατάνων του Αχέροντα Προσέφεραν δέντρα για την αντικατάσταση των μολυσμένων πλατάνων του Αχέροντα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5

Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας με το Βόλο

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας με το Βόλο


Η Παγκόσμια Συνομοσπονδία Θεσσαλών και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ηπειρωτών Εξωτερικού οραματίζονται και προτείνουν τη σιδηροδρομική σύνδεση των δύο λιμανιών ΒΟΛΟΥ με ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ. 
Μια υπερταχεία «μεσογειακή γέφυρα» θα μπορούσε να συνδέσει σιδηροδρομικά το ΑΙΓΑΙΟ με το ΙΟΝΙΟ μέσα σε λίγες ώρες.
Το σχέδιο θα αναπτύξει τόσο τις τουριστικές όσο και τις εμπορικές σχέσεις της Θεσσαλίας, της Ηπείρου και γενικότερα της Ελλάδος και θα είναι ένα διαμάντι του.
Πρόκειται για ένα έργο υψίστης αναγκαιότητας, τόσο για την πόλη της Ηγουμενίτσας, όσο και για το λιμάνι του Βόλου καθώς και των ενδιάμεσων πόλεων και θα αποτελέσει κεντρικό έργο του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου. Οι δύο παγκόσμιες Συνομοσπονδίες δεσμεύτηκαν να προωθήσουν το κοινό τους αίτημα προς κάθε κατεύθυνση.

Με εκτίμηση – Για τα Διοικητικά Συμβούλια

Ο Πρόεδρος
Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας Θεσσαλών «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ»
Διαμαντής Γκίκας

Ο Πρόεδρος
Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού
Χρυσόστομος Δήμου

Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας με το Βόλο Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηγουμενίτσας με το Βόλο Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5

Στις περιοχές με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής η Ήπειρος

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
Στις περιοχές με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής η Ήπειρος


Στις περιοχές της Ευρώπης με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής συγκαταλέγεται η περιφέρεια της Ηπείρου, όπου οι κάτοικοι κατά μέσον όρο φθάνουν την ηλικία των 83,8 ετών, κάτι που αποτελεί την τρίτη υψηλότερη επίδοση σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat για το 2020, το προσδόκιμο ζωής στην Ευρώπη καθορίζεται στα 80,4 έτη, με τις γυναίκες να φθάνουν τα 83,2 έτη και τους άνδρες τα 77,5 έτη. Μάλιστα, οι γυναίκες έχουν υψηλότερο προσδόκιμο ζωής σ’ όλες -ανεξαιρέτως- τις περιφέρειες της ηπείρου.
Σε σχέση με το 2019, βέβαια, προκύπτει μια μέση μείωση του 0,9 έτους, με την πτώση για τους άνδρες να διαμορφώνεται στο 1 έτος και στις γυναίκες στο 0,8 έτος. Ωστόσο, όπως διευκρινίζει η Eurostat, η εν λόγω μεταβολή οφείλεται στην ξαφνική αύξηση της θνησιμότητας ως απόρροια της πανδημίας του κορωνοϊού.

Οι τρεις περιοχές που ξεχωρίζουν
Η Ήπειρος συγκαταλέγεται στο top-3 της Ευρώπης με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής (83,8 έτη), καθώς βρίσκεται πίσω μόνο από την Κορσική στη Γαλλία (84 έτη) και τις Βαλεαρίδες Νήσους στην Ισπανία (83,9 έτη).
Όσον αφορά τις γυναίκες, το υψηλότερο προσδόκιμο καταγράφεται και πάλι στην Κορσική (86,7 έτη). Στα 86,4 έτη είναι και ο μέσος όρος στην Ήπειρο, η οποία φιγουράρει στη δεύτερη θέση μαζί με τις γαλλικές περιοχές Λίγηρας και Μέσα Πυρηναία και τη φινλανδική Άλαντ.
Την ίδια ώρα, το μεγαλύτερο προσδόκιμο για τους άνδρες είναι τα 81,4 έτη και σημειώνεται σε τρεις διαφορετικές περιοχές της Ευρώπης: Ήπειρος, Ούμπρια (Ιταλία), Βαλεαρίδες Νήσοι (Ισπανία) .
Στον αντίποδα, το χαμηλότερο προσδόκιμο ζωής (για άνδρες και γυναίκες) συναντάται στη Βουλγαρία. Ειδικότερα, στα βορειοδυτικά της χώρας οι κάτοικοι φθάνουν έως τα 72,1 έτη, στα κεντρικά και βόρεια στα 72,8 έτη και στα ανατολικά στα 72,9 έτη.
Στις περιοχές με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής η Ήπειρος Στις περιοχές με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής η Ήπειρος Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5

6 προσλήψεις ορισμένου χρόνου στο Δήμο Σουλίου για την αντιπυρική περίοδο

Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022
6 προσλήψεις ορισμένου χρόνου στο Δήμο Σουλίου για την αντιπυρική περίοδο


Με απόφαση της, η οικονομική επιτροπή του Δήμου Σουλίου εγκρίνει την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού, συνολικού αριθμού έξι (6) ατόμων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την περίοδο Μάιο – Αύγουστο/Σεπτέμβριο 2022 (ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης της απασχόλησης), η διάρκεια της οποίας δεν θα υπερβαίνει τους τέσσερις (4) μήνες, για την κάλυψη δράσεων πυροπροστασίας των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Σουλίου, σύμφωνα και με τα ειδικά τυπικά προσόντα που προβλέπονται από τις ειδικές διατάξεις και συγκεκριμένα θα αφορά:ΥΕ Εργατών Πρασίνου – 4 θεσεις
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων (Τσάπα JCB) – 1 θέση
ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων (καταστροφέα) – 1 θέση

Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού δεν υπα γεται στη διαδικασι α ε γκρισης της ΠΥΣ 33/2006 (ΦΕΚ 280Α ) και έπειτα από την αντικατάσταση του άρθρου 225 του Ν.3852/10 από το άρθρο 116 του Ν.4555/18 δεν αποστέλλονται πλέον από 19.07.2018 για υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας οι αποφάσεις που αφορούν τη σύναψη κάθε μορφής συμβάσεων.

Η δαπάνη που θα προκύψει από την πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού έχει προβλεφθεί στον προϋπολογισμό του έτους 2022 (σχετική η υπ’ αριθμ. πρωτ. 5444/06.04.2022 βεβαίωση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Σουλίου).

Οι αμοιβές του ανωτέρω προσωπικού καθοριζονται με το Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176 Α ).

Η προκήρυξη θα ανακοινωθεί σύντομα.
6 προσλήψεις ορισμένου χρόνου στο Δήμο Σουλίου για την αντιπυρική περίοδο 6 προσλήψεις ορισμένου χρόνου στο Δήμο Σουλίου για την αντιπυρική περίοδο Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Απριλίου 28, 2022 Rating: 5
httpsendrasei-gr-3-1
Από το Blogger.