Β. ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ - ΠΕΤΑΛΟ ΓΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Γ1 ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ;
thespro.gr
Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2017
Τη διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς ζητεί ο Βασίλης Γιόγιακας με Ερώτησή του προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας & Ανάπτυξης και Μεταφορών & Υποδομών.
Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ρωτά μεταξύ άλλων γιατί εξαιρέθηκε το συγκεκριμένο υποτμήμα από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση».
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
Προς τους:
κ. Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης
κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Εξαίρεση οδικού τμήματος Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς από το φυσικό αντικείμενο του έργου “Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση”»
Προς τους:
κ. Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης
κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Εξαίρεση οδικού τμήματος Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς από το φυσικό αντικείμενο του έργου “Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση”»
Με την υπ. αριθ. 8101/17-07-2017 Απόφαση της Ειδικής Γραμματέως Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΤΠΑ και ΤΣ, τροποποιείται η Πράξη του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση» ως υποψηφίου για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020.
Από το φυσικό αντικείμενο της τροποποιημένης Πράξης έχει εξαιρεθεί το έργο της βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας - Πλαταριάς, υπότμημα 1β (Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς) το οποίο είχε συμπεριληφθεί στην αρχική Πράξη, σύμφωνα με την υπ. αριθ. 2753/26-03-2015 Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. Αντιθέτως, το υποτμήμα 1α της οδού Ηγουμενίτσας - Πλαταριάς (Κόμβος Εγνατίας – Τσιμέντα) παραμένει στο φυσικό αντικείμενο του έργου ενώ το 1γ υποτμήμα (Πέταλο Γωνιάς – Αρχή παράκαμψης Πλαταριάς) έχει δημοπρατηθεί μαζί με το Υποτμήμα 4 (Καρτέρι – Πάργα) και έχει ενταχθεί στο Στρατηγικό Πλαίσιο Μεταφορών 2014 - 2025 για χρηματοδότηση.
Επίσης στην τροποποιημένη Πράξη - παρά το ότι το φυσικό αντικείμενο του έργου για τη Γ1 Φάση Νέου Λιμένος Ηγουμενίτσας είναι μειωμένο - η συνολική δημόσια δαπάνη εμφανίζεται αυξημένη κατά περίπου 5,7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τον προϋπολογισμό της αρχικής Πράξης, «προκειμένου να περιληφθεί η δαπάνη σύναψης της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών», όπως αναφέρεται στο σημείο 10, σελ. 2 της τροποποιημένης Πράξης.
Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Γιατί εξαιρέθηκε το υποτμήμα 1β (Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς) του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση»,
Εάν και τι προτίθεται να πράξει για την ένταξη και τη χρηματοδότηση του υποτμήματος 1β (Τσιμέντα - Πέταλο Γωνιάς) του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς,
Σε τι ποσό ανέρχεται η δαπάνη για τη σύναψη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών βάσει της οποίας έχει αιτιολογηθεί η αύξηση της συνολικής δημόσιας δαπάνης του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση».
Β. ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ - ΠΕΤΑΛΟ ΓΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Γ1 ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ;
Reviewed by thespro.gr
on
Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2017
Rating:
