Ηγουμενίτσα: Σε δημοπρασία η γεφυροπλάστιγγα Λιμένα Εσωτερικού

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017



Ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας προκηρύσσει Πρόχειρο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές, για την επιλογή αναδόχου για την υπηρεσία: «Ζύγιση φορτηγών στη γεφυροπλάστιγγα Λιμένα Εσωτερικού».

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η λειτουργία της υπηρεσίας ζύγισης φορτηγών στη γεφυροπλάστιγγα που βρίσκεται στον Λιμένα Εσωτερικού (Πορθμείο), δηλαδή η ζύγιση των φορτηγών αυτοκινήτων και η έκδοση ζυγολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών.

Ο προϋπολογισμός της υπηρεσίας ανέρχεται στο ποσό των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (€15.000.00) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α για ένα (1) έτος.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την 3111 Ιανουαρίου 2017 ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π.μ., οπότε πρέπει έως την 31η Ιανουαρίου 2017, να κατατεθούν οι προσφορές στα γραφεία του Ο.Λ.ΗΓ. (Δ/νση: Τερματικός Σταθμός Τ2 Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας - 46100 Ηγουμενίτσα).
 
Πληροφορίες για τους όρους καθώς και το τεύχος της διακήρυξης θα δίνονται στα γραφεία του Ο.Λ.Η.Γ. τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (9:00 - 14:00 ) και στο τηλέφωνο : 26650 99335.



Ηγουμενίτσα: Σε δημοπρασία η γεφυροπλάστιγγα Λιμένα Εσωτερικού Ηγουμενίτσα: Σε δημοπρασία η γεφυροπλάστιγγα Λιμένα Εσωτερικού Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Συνελήφθησαν τρία άτομα με 214 κιλά κάνναβης

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017




Συνελήφθησαν σήμερα (18-01-2017) το μεσημέρι στη γέφυρα Βροσίνας και στην Περιφερειακή Οδό Ιωαννίνων, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Ιωαννίνων σε συνεργασία με αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Κόνιτσας, ένας 63χρονος ημεδαπός και δύο υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 27 και 34 ετών, οι οποίοι μετάφεραν με δύο αυτοκίνητα (το ένα ως προπομπός), ποσότητα κάνναβης 213 κιλών και 800 γραμμαρίων.


Συνελήφθησαν τρία άτομα με 214 κιλά κάνναβης Συνελήφθησαν τρία άτομα με 214 κιλά κάνναβης Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Εγνατία Οδό (+ 3 ΦΩΤΟ)

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης, μέσα στην Εγνατία Οδό, κοντά στην Ηγουμενίτσα.

Ο οδηγός του ΙΧ, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, εξετράπη της πορείας του, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στις προστατευτικές μπάρες.


Από το ατύχημα δεν τραυματίστηκε ο οδηγός του, ενώ το ΙΧ που υπέστη σοβαρές υλικές ζημιές, απομακρύνθηκε από το σημείο με την οδική βοήθεια Μπότσαρης.


Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ηγουμενίτσας.



Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Εγνατία Οδό (+ 3 ΦΩΤΟ) Ηγουμενίτσα: Τροχαίο ατύχημα πριν λίγο στην Εγνατία Οδό (+ 3 ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Δύο συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017



Δύο (02) αλλοδαποί, ένας 32χρονος και μία 25χρονη, συνελήφθησαν, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από στελέχη του γραφείου Ασφαλείας της Λιμενικής Αρχής Ηγουμενίτσας, εντός του επιβατικού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, διότι κατείχαν και επέδειξαν ταξιδιωτικά έγγραφα άνευ θεώρησης εισόδου σε έδαφος Schengen (visa) με σκοπό να μεταβούν παράνομα στο εξωτερικό. 

Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκαν τα ανωτέρω έγγραφα.


Δύο συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα Δύο συλλήψεις τα ξημερώματα στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Απαγόρευση απόπλου για πλοία ανοιχτού τύπου από Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017



Απαγορευτικό απόπλου από το λιμάνι της Κέρκυρας προς Ηγουμενίτσα, Λευκίμμη και Παξούς εξέδωσε το Λιμεναρχείο για τα πλοία ανοιχτού τύπου, λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν στις θαλάσσιες περιοχές και φτάνουν κατά τόπους τα 7 με 9 μποφόρ.

Τα δρομολόγια από και προς Ηγουμενίτσα και Λευκίμμη, από το λιμάνι της Κέρκυρας, εκτελούνται μόνο με πλοία κλειστού τύπου, ενώ το απαγορευτικό απόπλου προς τους Παξούς είναι σε ισχύ και για τα πλοία κλειστού τύπου.


 
Απαγόρευση απόπλου για πλοία ανοιχτού τύπου από Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα Απαγόρευση απόπλου για πλοία ανοιχτού τύπου από Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Σεισμική δόνηση πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017




Σεισμική δόνηση πριν λίγο έγινε ιδιαίτερα αισθητή στην περιοχή της Ηγουμενίτσας. 
Σύμφωνα με την πρώτη μέτρηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, ο σεισμός σημειώθηκε στις 12.25 και είχε μέγεθος 3,5 Ρίχτερ. 
Το επίκεντρό του εντοπίζεται 13 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Ηγουμενίτσας, κοντά στο χωριό Μαζαρακιά και με το εστιακό του βάθος στα 10 χιλιόμετρα. 


 
Σεισμική δόνηση πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα Σεισμική δόνηση πριν λίγο στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Πώς χάθηκε η «ελληνική» θάλασσα της Αδριατικής για την ακτοπλοΐα μας

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017

Του Λάμπρου Καραγεώργου lkar@naftemporiki.gr

Η ιταλική κυριαρχία είναι σχεδόν ολοκληρωτική ανατρέποντας δεδομένα τουλάχιστον 50 ετών μετά και την απόφαση του ομίλου Grimaldi



Η απόφαση του ομίλου Grimaldi να «αποσύρει» τη θυγατρική του Minoan Lines από τις γραμμές της Αδριατικής, στις οποίες πλέον η ιταλική κυριαρχία είναι σχεδόν ολοκληρωτική, με μόνη ελληνική παρουσία την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica, εξακολουθεί να απασχολεί όπως είναι φυσικό τον ακτοπλοϊκό κλάδο, αφού μεταβάλλει δεδομένα τουλάχιστον 50 ετών, που ήθελαν την Αδριατική μία κυρίως «ελληνική» θάλασσα, αν και Έλληνες και Ιταλοί ξεκίνησαν συνεργαζόμενοι το «άνοιγμα» των γραμμών.

Οι σημερινοί 50άρηδες και βάλε κάτοικοι της Ηγουμενίτσας έχουν να λένε ακόμη για το Appia της Adriatica και το Εγνατία της ελληνικής εταιρείας ΕΛΜΕΣ (Ελληνικαί Μεσογειακαί Γραμμαί), τα οποία σε κοινοπραξία εκτελούσαν τα δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα -Πρίντεζι στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Τα δύο αυτά πλοία έχουν σημαδέψει την παιδική μας ηλικία, μας έκαναν να φανταζόμαστε ότι κάποια στιγμή θα περάσουμε και εμείς απέναντι, σημειώνουν όταν συζητάς μαζί τους.

Το «Αππία» και το «Εγνατία» μας ξυπνούσαν χαράματα με τις άγκυρες. Το «Εγνατία» ήταν άσπρο και ανοιχτό μπλε και το «Αππία» κίτρινο σ’ όλη την καρίνα. Απ’ την άνοιξη έφερναν πολύχρωμους τουρίστες με σακίδια, γράφει ένας από τους πιο γνωστούς Θεσπρωτούς συγγραφείς, ο Σωτήρης Δημητρίου.

Ακόμη και η επιλογή των ονομάτων από την κοινοπραξία δεν ήταν τυχαία, όπως αναφέρει σε ένα ιστορικό σημείωμά του ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας (ΟΛΗΓ). Τα πλοία έφεραν τα ονόματα των δύο μεγάλων οδών της ρωµαϊκής αυτοκρατορίας. Αππία ήταν η οδός που συνέδεε τη Ρώµη µε το Μπρίντιζι, ενώ Εγνατία η οδός που συνέδεε το Δυρράχιο µε την Κωνσταντινούπολη.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι της ναυτιλιακής ιστορία των γραμμών της Αδριατικής. Όμως πάντα οι Έλληνες ήταν παρόντες και σταδιακά επεκράτησαν κατά κράτος των Ιταλών. Το 1981 κάνουν την εμφάνισή τους στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα οι Μινωικές Γραμμές ΜΙΝΟΑΝ με το «El Greco», ενώ το 1989 ακολούθησε η ΑΝΕΚ με τα «Λισσός» και «Λατώ».

Η επόμενη μεγάλη αλλαγή σελίδας στην Αδριατική έγινε το 1995 και συγκεκριμένα τον Απρίλιο και Ιούνιο του ίδιου έτους, όταν ο Περικλής Παναγόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Attica Group τότε, δρομολογεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα- Ανκόνα τα δύο πρώτα «κόκκινα» επιβατηγά-οχηματαγωγά «Superfast I» και «Superfast II» που μειώνουν τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Πάτρας και Ανκόνα κατά 40%. Η εξέλιξη αυτή που ενισχύθηκε και από τα «παλάτια» των Μινωικών Γραμμών και τους «πρωταθλητές» της ΑΝΕΚ, με τη συνδρομή κεφαλαίων από το χρηματιστήριο, χαρακτήρισε μία νέα εποχή, των γρήγορων πλοίων και των φθηνών ναυτιλιακών καυσίμων, που βελτιστοποίησε τα πρότυπα εξυπηρέτησης on board για όλη την επιβατηγό ναυτιλία της Ευρώπης. Ήταν επίσης και η εποχή του πολέμου μεταξύ των χωρών της πρώην Γιουγκοσλαβίας που ανέβασε κατακόρυφα το μεταφορικό έργο των γραμμών. Ήταν μία ευκαιρία που αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο από την ελληνική πλοιοκτησία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ετήσιου ενημερωτικού δελτίου του 2006 της Attica Group, η επιβατική και μεταφορική κίνηση στη δεκαετία 1995-2006 εκτινάχθηκε στα ύψη. Ενώ το 1995 μεταφέρθηκαν με τα πλοία των γραμμών της Αδριατικής περίπου 280.000 φορτηγά, το 2006 ο ανάλογος αριθμός ήταν 470.000 περίπου. Σε ό,τι αφορά τους επιβάτες, το 1995 διακινήθηκαν με τα πλοία της Αδριατικής λίγο πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες, για να πλησιάσουν τα 2,5 την τριετία 2000, 2001, 2002, και στη συνέχεια να εμφανίσουν μία πτώση της κίνησης στα επίπεδα των 2,23 εκατ. το 2006.

Ανάλογη είναι και η εικόνα των μεταφερόμενων Ι.Χ., τα οποία από 350.000 περίπου το 1995 ξεπέρασαν τις 500.000 περί το 2000. Στη συνέχεια παρατηρήθηκε μία μείωση ή στασιμότητα της κίνησης, για να φθάσουν το 2006 τις 465 χιλιάδες. Ήταν τότε -το 2006- που για τις τρεις μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρείες της χώρας ΑΝΕΚ, Attica Group και Μινωικές Γραμμές σχεδόν το 60%-70% του τζίρου τους αλλά και μεγάλο ποσοστό των κερδών προέρχονταν από την Αδριατική.

Είναι ενδεικτικό ότι στη χρήση του 2006 οι Μινωικές Γραμμές κατέγραφαν ετήσιο τζίρο 206,8 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μόλις τα 67,9 προέρχονταν από τη γραμμή του Ηρακλείου και τα 138,9 εκατ. ευρώ από την Αδριατική. Το 2015 σε ένα σύνολο τζίρου 172,4 εκατ. ευρώ, τα 42,2 εκατ. ευρώ προήλθαν από τη γραμμή του Ηρακλείου και τα 104,6 εκατ. από την Αδριατική (άλλα 22 εκατ. ευρώ είναι από ναυλώσεις πλοίων).

Ανάλογη και η εικόνα των άλλων ακτοπλοϊκών, όπως της Attica Group η οποία είχε και πολύ μεγαλύτερη παρουσία στην εσωτερική ακτοπλοΐα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα). Σε ένα σύνολο τζίρου 265 εκατ. ευρώ Ελλάδα και Αδριατική (δεν συμπεριλαμβάνεται ο τζίρος σε Βόρειο Θάλασσα και Βαλτική, όπου επίσης είχε τότε παρουσία ο όμιλος Attica), τα 104,4 εκατ. ευρώ ήταν από τις ελληνικές θάλασσες και τα 160,6 εκατ. ευρώ από την Αδριατική (39,2% από εσωτερικές γραμμές και 60,8% από Αδριατική).

Να σημειωθεί ωστόσο ότι δεν ήταν πάντα μεγαλύτερος ο τζίρος από την Αδριατική σε σχέση με την εσωτερική ακτοπλοΐα. Επίσης και κυρίως λόγω οικονομικής κρίσης και κόστους καυσίμων, όταν ο κλάδος πέρασε σε ζημίες, αυτές ήταν πολύ μεγαλύτερες στην Αδριατική από την εσωτερική ακτοπλοΐα. Ενδεικτικά διαβάζουμε στον απολογισμό χρήσης 2010 της Attica Group, o κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 271,5 εκατ. και οι ζημίες προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων έφθασαν τα 2,5 εκατ. ευρώ.
O κύκλος εργασιών προέρχεται από την ελληνική ακτοπλοΐα σε ποσοστό 59,1% και από την Αδριατική θάλασσα σε ποσοστό 40,9% και οι ζημίες προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων της χρήσης 2010 ύψους 2,5 εκατ. ευρώ επιμερίζονται ως ακολούθως: ελληνική ακτοπλοΐα (κέρδη 2,1 εκατ. ευρώ), Αδριατική θάλασσα (ζημίες 0,7 εκατ. ευρώ) και τομέας «λοιπά» (ζημίες ευρώ 3,9 εκατ.).

Η ελληνική πλοιοκτησία δεν βοηθήθηκε στην Αδριατική και από την πολιτεία. Η ελληνική σημαία που φέρουν ουσιαστικά μόνο τα πλοία της κοινοπραξίας ANEK-SUPERFAST, παρά τα μέτρα που ελήφθησαν πριν από περίπου δύο χρόνια (μείωση οργανικών συνθέσεων), εξακολουθεί να είναι λιγότερο ανταγωνιστική έναντι της ιταλικής. Η ιταλική κυβέρνηση προσφέρει και επιδοτήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές. Θετικό πάντως παραμένει το γεγονός ότι στα «Cruise Europa» και «Cruise Olympia» θα εξακολουθήσουν να εργάζονται οι Έλληνες που απασχολούνταν και όταν η διαχείρισή τους ανήκε στις Μινωικές Γραμμές. Όπως δεσμεύτηκε πρόσφατα ο όμιλος Grimaldi, το καθεστώς απασχόλησης και οι θέσεις εργασίας των Ελλήνων δεν θα αλλάξουν.

Από το 2006 ο όμιλος Grimaldi «σάλπισε» επίθεση - Βήμα βήμα η στρατηγική που ακολούθησε

Αυτό που βιώνει σήμερα όμως ο ακτοπλοϊκός κλάδος σε σχέση με τις γραμμές της Αδριατικής ξεκίνησε ουσιαστικά το 2007, ή μάλλον για τους πιο προσεκτικούς παρατηρητές, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και ο κ. Περικλής Παναγόπουλος, επικεφαλής τότε της Attica group, το 2006. Ήταν λοιπόν Ιούνιος του 2006 όταν ο όμιλος Grimaldi από τη Νάπολη ανακοινώνει ότι κατέχει το 30,5% της Finnlines, μιας μεγάλης ακτοπλοϊκής, ναυτιλιακής εταιρείας στη Φινλανδία. Ο κ. Παναγόπουλος γνωρίζει καλά ποιος είναι ο όμιλος Grimaldi καθώς η Attica πλέει τότε σε εκείνα τα νερά (στις γραμμές Rostock Γερµανίας - Hanko Φινλανδίας. Και Rostock Γερµανίας-Uusikaupunki Φινλανδίας).

Ο ιταλικός όμιλος δείχνει με την κίνηση αυτή ότι επεκτείνει το πεδίο των δραστηριοτήτων του και στην επιβατηγό-οχηματαγωγό ναυτιλία στον Βορρά , αλλά οι παρατηρητές εκτιμούν ότι θα κάνει κάτι ανάλογο και στον Νότο, στη γειτονιά του, αναβιώνοντας τη «Mare Nostrum», «τη θάλασσά μας» όπως χαρακτήριζαν οι Ρωμαίοι τη Μεσόγειο όταν η αυτή περικλειόταν από εδάφη της αυτοκρατορίας τους.
Έτσι στις αρχές του 2007 αρχίζει το όνομά του να ακούγεται και στα ελληνικά νερά καθώς όπως λεγόταν τότε κάποιος Ιταλός μαζεύει μετοχές από ελληνικές ακτοπλοϊκές. Ήταν όμως η «αναγκαστική» αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ τον Μάιο του 2007 που έφερε τον Grimaldi στην ελληνική ακτοπλοΐα. Η εταιρεία Atlantica Spa Di Navigazione, η οποία ανήκει στο Grimaldi Group, απέκτησε τουλάχιστον το 14,3609% της χανιώτικης εταιρείας. Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε για να ακολουθήσει ένα από τα πιο «τρικυμιώδη» εξάμηνα στην ιστορία της ελληνικής ακτοπλοΐας, με τις εταιρείες να αλλάζουν μία και δυο φορές χέρια μέσα σε ένα βράδυ.

Τον Ιούνιο του 2007 ο κ. Παναγόπουλος πουλάει στον Έλληνα εφοπλιστή κ. Πάνο Λασκαρίδη τις μετοχές των Μινωικών Γραμμών και τον προσεχή Οκτώβριο μεταβιβάζει την Attica στον όμιλο MIG αποχωρώντας κερδοφόρος από έναν κλάδο που συνήθως φιλοδωρούσε τους μετόχους με ζημιές.

Εκτός από προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους, φαίνεται να γνώριζε καλά, όπως είχε εκμυστηρευθεί στον γράφοντα, ότι με την είσοδο του ομίλου Grimaldi στην ελληνική ακτοπλοϊκή αγορά οι όροι του παιχνιδιού ήταν πολύ διαφορετικοί.

Ο όμιλος Grimaldi είναι πάρα πολύ μεγάλος για τα ελληνικά δεδομένα είχε εκτιμήσει τότε. Ο Emanuele Grimaldi, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Grimaldi, εμφανίζεται τέλος Οκτωβρίου στην Αθήνα στη Μεγάλη Βρεταννία στο ετήσιο συνέδριο του ομίλου του (Euro-Med Convention) και δηλώνει φίλος της ΑΝΕΚ και του διευθύνοντος συμβούλου της κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη, ο οποίος είναι διακριτικά παρών στο συνέδριο.
Ο κ. Grimaldi προαναγγέλλει ότι σύντομα θα βάλει πλοία στις γραμμές της Αδριατικής. Το κάναμε στη Βαλτική, γιατί όχι και στην Αδριατική απάντησε τότε με αφοπλιστική ειλικρίνεια στη «Ν» σε σχετική ερώτηση. Οι εξελίξεις στη συνέχεια είναι καταιγιστικές. Στις αρχές Δεκεμβρίου μέσω μιας εταιρείας συμμετοχών, της Sea Star capital, ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης με τη «συνδρομή» των Deutsche Bank, Gredit Suisse και Τράπεζας Πειραιώς αποκτά το 26,4% των Μινωικών από τον κ. Λασκαρίδη και το 34,7% της Hellenic Seaways. Minoan Lines και ΑΝΕΚ βρίσκονται πλέον κάτω από την ίδια στέγη της Sea Star Capital. Οι κόντρες με τον όμιλο Grimaldi στην ΑΝΕΚ είναι συνεχείς. Τον Ιανουάριο του 2008 o ιταλικός όμιλος έβαλε τελικά και τα δυο του πόδια στην ελληνική ακτοπλοΐα, αποκτώντας το 26,7% των μετοχών της Minoan Lines, έπειτα από μία συμφωνία ανταλλαγής μετοχών με τη Sea Star Capital, στην οποία μεγαλομέτοχος είναι ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης.
Από τον Φεβρουάριο του 2009 και αφού στο μεταξύ έχει πάρει τον έλεγχο της Minoan, στην πρώτη συνέντευξη σε ελληνικό έντυπο τη «Ν», ο κ. Emanuele Grimaldi ξεκαθάρισε ότι «υπάρχουν πάρα πολλοί παίκτες στις γραμμές της Αδριατικής, μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Ορισμένο από το παλαιότερο tonnage θα πρέπει να αποσυρθεί και να αντικατασταθεί με νέα πιο σύγχρονα πλοία που έχουν μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα και μπορούν να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακος, προϋπόθεση για μία ανταγωνιστική προσφορά υπηρεσιών».

Πιστός στη γραμμή αυτή κινήθηκε στη συνέχεια δρομολογώντας νέα πλοία, εκτοπίζοντας μικρότερους παίκτες και εντείνοντας παράλληλα τον ανταγωνισμό με την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast που δημιουργήθηκε στο μεταξύ.

Έτσι, δέκα χρόνια πριν, στο πρώτο εξάμηνο του 2007 στην Αδριατική δραστηριοποιούνταν τουλάχιστον εννιά εταιρείες ελληνικών συμφερόντων, οι εταιρείες ΑΝΕΚ, Attica Group, Minoan Lines, Agoudimos Lines, Endeavor, Ventouris Ferries, και GA Ferries, Med Link Ferries και Fraglines και με περίπου 18 πλοία. Σήμερα στις ίδιες γραμμές δραστηριοποιείται ο όμιλος Grimaldi, η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast (όμιλος Attica) με έξι πλοία και κατά περιόδους ορισμένες μικρότερες εταιρείες, με ελάχιστο πλέον έργο.

Ο όμιλος Grimaldi, εκτός από τα «Cruise Europa» και «Cruise Olympia» που συνδέουν Πάτρα - Ηγουμενίτσα με Ανκόνα και Βενετία, έχει δρομολογήσει και τα «Eurocargo Trieste» και «Eurocargo Patrasso» που μεταφέρουν φορτηγά οχήματα συνδέοντας τη Βενετία, την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα. Επίσης συνδέει το Μπρίντιζι με την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα και την Ανκόνα και τα λιμάνια Ραβένα και Μπάρι και Πάτρας τρεις φορές την εβδομάδα.

Γιατί επικράτησε ο Ιταλός...

Πολλή συζήτηση γίνεται στο γιατί υποχώρησαν οι ελληνικές εταιρείες από την Αδριατική και επικράτησε ο όμιλος Grimadli. Οι απαντήσεις δεν είναι εύκολες.

Ωστόσο, κυρίαρχο ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι η κρίση βρήκε τις ελληνικών συμφερόντων ακτοπλοϊκές εταιρείες αδύναμες κεφαλαιακά.

Επίσης στο «εσωτερικό μέτωπο» παρά τα μεγάλα βήματα απελευθέρωσης του θεσμικού πλαισίου που έγιναν επί υπουργίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, ωστόσο αυτή η φιλελευθεροποίηση δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Έτσι ενώ στο ξεκίνημα τα νέα κεφάλαια προσελκύστηκαν στον κλάδο (όμιλος Λασκαρίδη, κ.λπ.), στη συνέχεια απεχώρησαν όλοι αφού η στασιμότητα κυριάρχησε, με αποτέλεσμα οι ελληνικές ακτοπλοϊκές να μην είναι κεφαλαιακές ισχυρά και να προχωρήσουν στις αναγκαίες επενδύσεις (πλοία με μεγάλες χωρητικότητες και μειωμένη κατανάλωση), όπως το έκαναν με τη βοήθεια του χρηματιστηρίου το 1995-2000, που θα τις βοηθούσαν να αντιμετωπίσουν την κρίση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τη μεγάλη διαφορά στον ανταγωνισμό, στις χωρητικότητες, την έκαναν τα δύο πλοία «Cruise Europa» και «Cruise Olympia» του ομίλου Grimaldi.

Όταν δρομολογήθηκαν τα πλοία (από το 2013) άλλαξαν τα δεδομένα στη γραμμή της Ανκόνα. Μάλιστα, όπως σημείωναν τότε στη «Ν» παράγοντες της ακτοπλοΐας, ενώ ο όμιλος Grimaldi έκανε λόγο για υπερπροσφορά χωρητικότητας στις γραμμές, ήταν αυτός ο ίδιος που αύξανε τη χωρητικότητα.

Όπως εξηγούσαν και έγραφε τότε η «Ν», στη γραμμή της Ανκόνα οι δύο ελληνικές εταιρείες της κοινοπραξίας, ΑΝΕΚ και Superfast, είχαν συνολικά τέσσερα πλοία (δύο ΑΝΕΚ και δύο Supefast) με χωρητικότητα 110 φορτηγά το κάθε πλοίο, ενώ άλλα δύο πλοία ανάλογης χωρητικότητας είχε και η Minoan Lines.

Σύσταση κοινοπραξίας

Με τη σημαντική μείωση της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης, οι δύο εταιρείες (ΑΝΕΚ και Superfast) προχώρησαν στη σύσταση κοινοπραξίας, ενώ μείωσαν τα πλοία τους στα τρία, με συνολική χωρητικότητα 330 φορτηγά (από 440 φορτηγά).

Την ίδια περίοδο, όμως, η Minoan Lines αύξησε τη χωρητικότητα καθώς δρομολόγησε στη γραμμή τρία πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας, τα οποία τα ναύλωσε από άλλη θυγατρική του ομίλου.

Τα δύο πλοία της Minoan («Cruise Europa» και «Cruise Olympia») έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 170 φορτηγών το κάθε ένα, σημειώνουν τα ίδια στελέχη, ενώ το τρίτο πλοίο, το «Europa Link», φθάνει τα 270 φορτηγά.

Συνεπώς με τα τρία πλοία μαζί η χωρητικότητα φθάνει τα 610 φορτηγά, δηλαδή τριπλάσια από την αρχική χωρητικότητα της Minoan Lines.

1,3 εκατ.

Η διεθνής και η ελληνική οικονομική κρίση μετά το 2008 έφεραν τη μεγάλη πτώση της κίνησης στην Αδριατική. Σήμερα, με βάση τα στοιχεία 11μήνου, οι επιβάτες που διακινήθηκαν έφτασαν το 1,22 εκατ. (υπολογίζεται να φθάσουν το 1,3 εκατ. για το σύνολο του 2016), όσοι περίπου και το 2015, σχεδόν ένα εκατομμύριο λιγότεροι από ό,τι το 2006. Επίσης μεταφέρθηκαν 321.055 φορτηγά (υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τα 350.000 στο 12μηνο) από 470.000 περίπου το 2006. Παράλληλα ο ανταγωνισμός εντείνεται καθώς οι χωρητικότητες πλοίων, κυρίως από την πλευρά του ομίλου Grimaldi, έχουν αυξηθεί σημαντικά.

Αναδιάρθρωση και ανοίγματα

Σήμερα ο ακτοπλοϊκός κλάδος βρίσκεται μπροστά σε μια νέα αναδιάρθρωση, με «άξονα» τον διαγωνισμό πώλησης των μετοχών της Hellenic Seaways που κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς και διεκδικεί η Minoan Lines, που κατέχει ήδη το 48,4%. Όμως σε αναπτυξιακή ρότα βρίσκεται και ο όμιλος της Attica Group, μετά τη συμφωνία αναδιάρθρωσης του δανεισμού με το επενδυτικό fund Fortress. Με διευθύνοντα σύμβουλο τον Σπύρο Πασχάλη, ο οποίος είναι στην εταιρεία από την εποχή Παναγόπουλου, ανοίγεται σε νέες γραμμές στην Ισπανία-Μαρόκο, στη Δυτική Ευρώπη και την Κούβα. Η τεχνογνωσία των στελεχών του ομίλου είναι το σημαντικότερο όπλο σε αυτή την προσπάθεια.
Πώς χάθηκε η «ελληνική» θάλασσα της Αδριατικής για την ακτοπλοΐα μας Πώς χάθηκε η «ελληνική» θάλασσα της Αδριατικής για την ακτοπλοΐα μας Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Θεσπρωτία: Σε εξέλιξη επιχείρηση της Αστυνομίας για τον εντοπισμό εμπορου ναρκωτικών (+ΦΩΤΟ)

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017



Σε μπλόκο των αστυνομικών της αστυνομικής διεύθυνσης Θεσπρωτίας, στην διασταύρωση της Πάργας, έπεσε ένας οδηγός που μετέφερε με το όχημα του 37 κιλά χασίς.
Ο οδηγός εγκατέλειψε το αυτοκίνητο και κρύφτηκε σε παρακείμενη δασώδη περιοχή.
Αυτή την ώρα γίνονται έρευνες για τον εντοπισμό του με τη συνδρομή και του ειδικούς σκύλου της Αστυνομίας, ενώ το αυτοκίνητο με τα ναρκωτικά μεταφέρθηκε στην έδρα της αστυνομικής διεύθυνσης Θεσπρωτίας.


 
Θεσπρωτία: Σε εξέλιξη επιχείρηση της Αστυνομίας για τον εντοπισμό εμπορου ναρκωτικών (+ΦΩΤΟ) Θεσπρωτία: Σε εξέλιξη επιχείρηση της Αστυνομίας για τον εντοπισμό εμπορου ναρκωτικών (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017




Με την παρούσα επιστολή και ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τα καταστήματα που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας για προσφορά δώρων στους μαθητές στη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του σχολείου: 
Επίσης, ευχαριστούμε τον Αλιευτικό Σύλλογο και τον Δημοτικό Ναυταθλητικό Όμιλο και τα Super- Markets “ΥΠΕΡΑΓΟΡΑ ΞΕΝΟΣ” και “DIELLAS” για την ευγενική προσφορά των ποτών της γιορτής καθώς και τα βιβλιοπωλεία Μητσέλου και Κυριαζή για τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση των σχολικών εκδρομών. 

Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τους γονείς των μαθητών μας. 

Με τη συνδρομή τους οι μαθητές, εμπνευσμένοι από το πνεύμα των Χριστουγέννων, προσέφεραν στο γηροκομείο αλλά και σε άπορους πολίτες σπιτικά εδέσματα. 

Ενέργειες σαν κι αυτές φανερώνουν τη μεγάλη ευαισθησία που διακατέχει τα παιδιά μας για προσφορά φιλανθρωπίας και αγάπης προς τους συνανθρώπους μας. 

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 
του 1ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας 
Η Πρόεδρος 
Χριστίνα Διαμάντη


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Συνελήφθη 43χρονος αλλοδαπός για πλαστογραφία

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


Συνελήφθη, χθες (17-01- 2017) το μεσημέρι στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κακαβιάς, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κακαβιάς, ένας 43χρονος υπήκοος Αλβανίας, κατηγορούμενος για πλαστογραφία και αποδοχή προϊόντων εγκλήματος. 

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 43χρονο, διότι κατά τον διαβατηριακό έλεγχο στο σημείο εξόδου, κατείχε και επέδειξε σε αυτούς διαβατήριο αλβανικών αρχών, το οποίο έφερε πλαστή - κλεμμένη άδεια διαμονής. 

Το παραπάνω διαβατήριο κατασχέθηκε. 

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων ενώ την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κακαβιάς.


Συνελήφθη 43χρονος αλλοδαπός για πλαστογραφία Συνελήφθη 43χρονος αλλοδαπός για πλαστογραφία Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Αναβλήθηκε για τις 17 Μαΐου το δικαστήριο της δημάρχου Σουλίου για τα αδρανή υλικά

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017



Αναβλήθηκε για τις 17 Μαΐου, λόγω απουσίας του ενός από τους 2 συνηγόρους της Σταυρούλας Μπραίμη, το δικαστήριο σχετικά με την εξόρυξη αδρανών υλικών από το νταμάρι στο Γαρδίκι καθώς και για τα αδρανή υλικά και το νερό που αντλούσε η εταιρεία κατασκευής των ΣΕΑ Ελευθεροχωρίου.

Υπενθυμίζουμε πως το δικαστήριο προέκυψε μετά από αναφορά του πρώην δημοτικού συμβούλου Ευάγγελου Κούρτη, σύμφωνα με την οποία, δεν έλαβε απάντηση από την δημοτική αρχή για τα αντισταθμιστικά και οικονομικά οφέλη του δήμου από την εξόριση και άντληση των παραπάνω υλικών

Η συνέχεια θα δοθεί στις 17 Μαΐου στην αίθουσα του τριμελούς πλημμελειοδικείου Θεσπρωτίας.

Θυμηθείτε την ιστορια απο εδω


Αναβλήθηκε για τις 17 Μαΐου το δικαστήριο της δημάρχου Σουλίου για τα αδρανή υλικά Αναβλήθηκε για τις 17 Μαΐου το δικαστήριο της δημάρχου Σουλίου για τα αδρανή υλικά Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Πρόταση αιρετού ΠΥΣΠΕ Θεσπρωτίας για μειωμένο εισιτήριο ΚΤΕΛ κατά 50% για τους εκπαιδευτικούς Π.Ε.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


Θετική ανταπόκριση συνάντησε η πρόταση του αιρετού εκπροσώπου του ΠΥΣΠΕ Θεσπρωτίας, Κυριάκου Τσόδουλου προς τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας κ. Νάκο, η οποία αφορά στη μείωση της τιμής του εισιτηρίου του λεωφορείου κατά 50% για τους εκπαιδευτικούς που μετακινούνται καθημερινά από τα Ιωάννινα προς τις Σχολικές Μονάδες της Θεσπρωτίας, έτσι ώστε να ανακουφιστούν οικονομικά από τις δαπάνες μετακίνησης. 
Με πρωτοβουλία του κ. Τσόδουλου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 και ο ίδιος ο πρόεδρος δήλωσε ότι θα εισηγηθεί θετικά στο Συμβούλιο της Κοινοπραξίας έτσι ώστε να υλοποιηθεί η μείωση του εισιτηρίου για τους εκπαιδευτικούς.


Πρόταση αιρετού ΠΥΣΠΕ Θεσπρωτίας για μειωμένο εισιτήριο ΚΤΕΛ κατά 50% για τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. Πρόταση αιρετού ΠΥΣΠΕ Θεσπρωτίας για μειωμένο εισιτήριο ΚΤΕΛ κατά 50% για τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Φορέας Διαχείρισης Αχέροντα και Καλαμά: Μεσοχειμωνιάτικες Καταμετρήσεις Υδρόβιων Πουλιών (+ΦΩΤΟ)

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017





Το Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία σε χιονισμένο τοπίο οι Μεσοχειμωνιάτικες Καταμετρήσεις Υδρόβιων Πουλιών (ΜΕΚΥΠ) με συντονισμό του Φορέα Διαχείρισης Αχέροντα και Καλαμά σε συνεργασία με την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρία (ΕΟΕ). 

Οι ΜΕΚΥΠ αποτελούν μέρος ενός παγκόσμιου προγράμματος της Διεθνούς Οργάνωσης Υγροτόπων (Wetlands International). Καταγράφονται κυρίως υδρόβια και παρυδάτια είδη που διαχειμάζουν στους υγρότοπους αλλά και αρπακτικά. Τα δεδομένα που συλλέγονται επιτρέπουν την εκτίμηση των τάσεων των πληθυσμών και των μεταβολών που παρουσιάζουν οι υγρότοποι. 

Στη φετινή καταμέτρηση παρατηρήθηκαν πάνω από 60 διαφορετικά είδη πουλιών με αντιπροσωπευτικές τις πολυάριθμες φαλαρίδες, τα κιρκίρια, τα σφυριχτάρια, τις πρασινοκέφαλες πάπιες και τις χουλιαρόπαπιες. Εκατοντάδες παρυδάτια είδη εντοπίστηκαν, όπως σκαλίδρες, τρύγγες, χαραδριοί κ.α. 

Στο Έλος Αμμουδιάς για πρώτη φορά παρατηρήθηκαν δεκάδες λαγγόνες. Εκατοντάδες φοινικόπτερα βρήκαν τροφή και καταφύγιο στις παγωμένες λιμνοθάλασσες του Καλαμά και του Αχέροντα. Μαυροκέφαλες πάπιες και καστανόπαπιες ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατοντάδες διαφορετικά είδη χηνόμορφων. 

Μεγάλος αριθμός αρπακτικών πουλιών όπως γερακίνα, ξεφτέρι, καλαμόκιρκος, και χειμωνόκιρκος αλλά και ο στικταετός έκαναν την εμφάνισή τους στο χιονισμένο τοπίο. Κύκνοι και πελεκάνοι τρέφονται μέσα στα παγωμένα νερά των λιμνοθαλασσών. 

Οι προστατευόμενες περιοχές του Καλαμά, του Αχέροντα και του Έλους Καλοδικίου καλύφθηκαν πλήρως από το επιστημονικό προσωπικό και το προσωπικό φύλαξης του ΦΔ. Επίσης, κατά τη διάρκεια των μετρήσεων πραγματοποιήθηκε σύσταση σε κυνηγό για την καθολική απαγόρευση θήρας σε όλη τη χώρα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών. 

Ο Καλαμάς, ο Αχέροντας και το Έλος Καλοδικίου αναδεικνύουν για ακόμα μια φορά την σημαντικότητά τους ως υγρότοποι ιδιαίτερης οικολογικής αξίας για τα διαχειμάζοντα αλλά και μεταναστευτικά είδη πουλιών κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 















Φορέας Διαχείρισης Αχέροντα και Καλαμά: Μεσοχειμωνιάτικες Καταμετρήσεις Υδρόβιων Πουλιών (+ΦΩΤΟ) Φορέας Διαχείρισης Αχέροντα και Καλαμά: Μεσοχειμωνιάτικες Καταμετρήσεις Υδρόβιων Πουλιών (+ΦΩΤΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Συνάντηση του Συλλόγου Τριτέκνων Θεσπρωτίας

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


Ο Σύλλογος Γονέων με 3 παιδιά νομού Θεσπρωτίας σας προσκαλεί τη Κυριακή 22 Γενάρη ώρα 11.00 στο πολιτιστικό κέντρο ΠΑΝΘΕΟΝ στην Ηγουμενίτσα, για ενημέρωση και συζήτηση των τρεχόντων θεμάτων του Συλλόγου μας.

Παρακαλούνται τα μέλη να παρευρεθούν.



Συνάντηση του Συλλόγου Τριτέκνων Θεσπρωτίας Συνάντηση του Συλλόγου Τριτέκνων Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Λιμάνι Ηγουμενίτσας: Ασφάλεια Λιμενικών Εγκαταστάσεων - Εφαρμογή κώδικα ISPS

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


H Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε. διαθέτει δύο υπόχρεες λιμενικές εγκαταστάσεις οι οποίες εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Π.Δ. 56/2004, ΦΕΚ(Α΄47/11-02-2004), του Ν.3622/2007 και του Ν.4150/20013 για την ενίσχυση της ασφάλειας πλοίων, λιμενικών εγκαταστάσεων και λιμένων.

Κατά τη διάρκεια του έτους 2016 η Ο.Λ.ΗΓ.Α.Ε. λαμβάνοντας υπόψη τους ειδικούς στόχους για την ασφάλεια του Λιμένα, προχώρησε σε ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών ασφαλείας με τις κάτωθι ενέργειες :

  1. Προμήθεια και εγκατάσταση μίας (1) ακτινοσκοπικής συσκευής (Χ-RΑΥ) ελέγχου αποσκευών στην είσοδο της Νότιας Πύλης του Νέου Λιμένα για ελέγχους αποσκευών των εισερχόμενων οχημάτων.
  2. Αναβάθμιση και επέκταση των συστημάτων ασφαλείας με εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης CCTV στα σημεία που δεν υπήρχε κάλυψη (Β’ Φάση – χώρος ασυνόδευτων- χώρος κατασχεμένων φορτίων ).
  3. Προμήθεια φορητής θερμικής κάμερας για τον έλεγχο φορτηγών οχημάτων καθώς και για χρήση από το όχημα διενέργειας περιπολιών ασφαλείας, ιδιαίτερα κατά τις νυκτερινές ώρες και τις περιόδους χαμηλής ορατότητας.
  4. Εγκατάσταση συστήματος ελέγχου γνησιότητας ταξιδιωτικών εγγράφων με λογισμικό συνεχούς επικαιροποίησης της βάσης δεδομένων.
  5. Αναβάθμιση του ΚΕΑΛΕ (Κέντρου Ελέγχου Ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων ),το οποίο είναι πλέον ένα σύγχρονο κέντρο επιτήρησης και διαχείρισης της ασφάλειας της Λιμενικής Εγκατάστασης Νέου Λιμένα της ΟΛΗΓ Α.Ε.
  6. Αναβάθμιση των συστημάτων επικοινωνίας (VHF-UHF).
  7. Διασφάλιση των πληροφοριών και των δεδομένων ασφαλείας των συστήματων.
  8. Προμήθεια πλαστικών σφραγίδων ασφαλείας για την τοποθέτηση σε φορτηγά που γίνεται αποσφράγιση κατά τη διαδικασία ελέγχου στην Πύλη εισόδου του Λιμένα.
  9. Αύξηση των σημείων ελέγχου από το προσωπικό ασφαλείας έτσι ώστε να διενεργούνται ταχύτεροι και αποτελεσματικότεροι έλεγχοι ασφαλείας τις περιόδους αιχμής.
  10. Διενέργεια συνοπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την προμήθεια μίας (1) ακτινοσκοπικής συσκευής (X- RAY) ελέγχου χειραποσκευών και μίας (1) μαγνητικής πύλης ελέγχου επιβατών, για τη λειτουργία του επιβατικού σταθμού Τ2.
  11. Εξέλιξη διαδικασίας αναθεώρησης των μελετών ΑΑΛ (Αξιολόγησης Ασφάλειας Λιμένα)- ΣΑΛ (Σχεδίου Ασφάλειας Λιμένα), για την ενσωμάτωση στο πλαίσιο ασφάλειας και της ευρύτερης περιοχής του Λιμένα και όχι μόνο των ελεγχομένων χώρος πρόσβασης των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Κατά τη διάρκεια του έτους 2016 διενεργήθηκαν στα σημεία εισόδου του Νέου Λιμένα, έλεγχοι και έρευνες ασφαλείας όλων των εισερχόμενων φορτηγών (80.950 φορτηγά), και δειγματοληπτικά σε 4.336 Ι.Χ., 736 λεωφορεία και 1.503 VAN. Σημειωτέον ότι διενεργείται έλεγχος πρόσβασης και ταυτοπροσωπίας στο σύνολο των εισερχομένων επιβατών χρηστών της λιμενικής εγκατάστασης.

Στους ανωτέρω ελέγχους σε οχήματα και φορτηγά καθώς και στο εσωτερικό της λιμενικής εγκατάστασης με τη συνδρομή και της κυνοτεχνικής ομάδας Κ9 εντοπίστηκαν τετρακόσιοι ενενήντα τρεις (493) επιβάτες στερούμενοι νομίμων ταξιδιωτικών εγγράφων για τους οποίους σε συνεργασία με τη Λιμενική και την Αστυνομική Αρχή ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.

Σημειωτέον δε ότι οι διενεργούμενοι έλεγχοι από την υπηρεσία ασφάλειας του Οργανισμού Λιμένος είναι ανεξάρτητοι από τους ελέγχους που διενεργούνται από τις Λιμενικές και τις Τελωνειακές Αρχές.


 
Λιμάνι Ηγουμενίτσας: Ασφάλεια Λιμενικών Εγκαταστάσεων - Εφαρμογή κώδικα ISPS Λιμάνι Ηγουμενίτσας: Ασφάλεια Λιμενικών Εγκαταστάσεων - Εφαρμογή κώδικα ISPS Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Εθελοντική αιμοδοσία στον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Ηγουμενίτσας (+ΒΙΝΤΕΟ)

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017






Εθελοντική αιμοδοσία στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Ηγουμενίτσας - Κυριακή 05/02/2016

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια χειρονομία καλής θέλησης, φροντίδας και αγάπης.

Σας περιμένουμε αυτή την Κυριακή 05/02/2016 στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Ηγουμενίτσας


 
 
Εθελοντική αιμοδοσία στον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Ηγουμενίτσας (+ΒΙΝΤΕΟ) Εθελοντική αιμοδοσία στον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Ηγουμενίτσας (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΤΥΧΙΟ ΒΙΟΛΙΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017


Ολοκληρώθηκαν οι πτυχιακές εξετάσεις βιολιού, της χειμερινής περιόδου του ακαδημαϊκού έτους 2016-2017, του Πρότυπου Ωδείου Ηγουμενίτσας. 

Η επιτροπή που ορίστηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού αφού άκουσε το πρόγραμμα της υποψήφιας σπουδάστριας, Παναγιώτας Στίνη την έκρινε ικανή να λάβει κρατικό πτυχίο βιολιού με βαθμό Άριστα.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στη μαθήτρια του ωδείου.


 
ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΤΥΧΙΟ ΒΙΟΛΙΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΤΥΧΙΟ ΒΙΟΛΙΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Μεγάλη ανάγκη για αίμα - Τεράστιες ελλείψεις στα νοσοκομεία, αναβάλλονται χειρουργεία

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017




Τεράστια είναι η έλλειψη αίματος στα νοσοκομεία των Ιωαννίνων αλλά και της Ηπείρου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία τους.

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο μάλιστα, χρειάστηκε να αναβληθούν ακόμη και προγραμματισμένα χειρουργεία καθώς δεν μπορούσαν να καλυφθούν οι ανάγκες.

Τα αποθέματα είναι ελάχιστα και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σύνολό τους καθώς υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να ανακύψουν επείγοντα περιστατικά που θα πρέπει να καλυφθούν.

Συνήθως κατά την περίοδο των εορτών και μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, σημειώνεται μείωση της προσέλευσης των αιμοδοτών, αλλά η αιμοδοσία ανακάμπτει μετά τις 15 Ιανουαρίου.

Φέτος όμως, παρότι έχουν παρέλθει τα μέσα Ιανουαρίου, η έλλειψη εξακολουθεί να υφίσταται και αυτό μπορεί να αποδοθεί τόσο στις ιώσεις όσο και στον αποκλεισμό των αιμοδοτών λόγω κακοκαιρίας.

Συνάμα τις τελευταίες ημέρες, στα δύο νοσοκομεία χρειάστηκε να αντιμετωπιστούν πολλά περιστατικά καταγμάτων που επίσης συνδέονται με την κακοκαιρία.

«Τις τελευταίες ημέρες χτυπήσαμε κόκκινο.. Αναβλήθηκαν χειρουργεία λόγω έλλειψης αίματος και προσπαθούμε καλώντας τους εθελοντές αιμοδότες να αμβλύνουμε το πρόβλημα», ανέφερε σε δηλώσεις της η Διευθύντρια του Τμήματος Αιμοδοσίας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ελευθερία Ζερβού.

Αν η κατάσταση δεν αλλάξει άμεσα με την ανταπόκριση εθελοντών αιμοδοτών τότε τα προβλήματα θα πάρουν ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας εμφανίζουν τεράστιο έλλειμμα σε αίμα.

Τα τμήματα αιμοδοσίας των δύο νοσοκομείων αλλά και ο Σύλλογος Θαλασσαιμίας Ηπείρου απευθύνουν έκκληση προς όλους τους εθελοντές αιμοδότες, να προσέλθουν για αιμοδοσία, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες σε αίμα (όλων των ομάδων) .

Χρήσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας
Γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών: Tηλ 2664360222
Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων: Τηλ 2651099458
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων "Γ. ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ" Αιμοδοσία Τηλ 2651080425


 
Μεγάλη ανάγκη για αίμα - Τεράστιες ελλείψεις στα νοσοκομεία, αναβάλλονται χειρουργεία  Μεγάλη ανάγκη για αίμα - Τεράστιες ελλείψεις στα νοσοκομεία, αναβάλλονται χειρουργεία Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Ένα διαφορετικό πάρτυ στο SHISHA

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017





Την Πέμπτη 19/1 θα ειναι διαφορετικά...
Στα dexx  του SHISHA o Apostolos Dimos


 
Ηγουμενίτσα: Ένα διαφορετικό πάρτυ στο SHISHA Ηγουμενίτσα: Ένα διαφορετικό πάρτυ στο SHISHA Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2017 Rating: 5
Από το Blogger.