Συνελήφθησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις 2 μεταφορείς και 5 παράτυποι μετανάστες

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024
Συνελήφθησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις 2 μεταφορείς και 5 παράτυποι μετανάστες


Συνολικά (7) άτομα, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, συνελήφθησαν χθες (27-01-2024) το πρωί από υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου, στο πλαίσιο δράσεων για την αντιμετώπιση της παράτυπης μετανάστευσης.

Ειδικότερα, στην πρώτη περίπτωση, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας συνέλαβαν ημεδαπό οδηγό αυτοκινήτου στην Ηγουμενίτσα, ο οποίος προηγουμένως δεν είχε σταματήσει σε σήμα στάσης τους, ενώ στο όχημα επέβαιναν ακόμη 4 αλλοδαποί.

Από τη διερεύνηση της υπόθεσης προέκυψε ότι οι αλλοδαποί είχαν εισέλθει λίγο νωρίτερα παράνομα στη χώρα μέσω της ελληνοαλβανικής μεθορίου, από όπου στη συνέχεια τους παρέλαβε ο ημεδαπός για να τους μεταφέρει στα Ιωάννινα έναντι χρηματική αμοιβής.

Στη δεύτερη περίπτωση, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ιωαννίνων συνέλαβαν αλλοδαπό οδηγό οχήματος, με το οποίο προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας παράτυπο μετανάστη, τον οποίο είχε νωρίτερα παραλάβει από τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, ενώ κατασχέθηκαν τα παραπάνω αυτοκίνητα και το συνολικό χρηματικό ποσό των 1.800 ευρώ.
Read More »
Συνελήφθησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις 2 μεταφορείς και 5 παράτυποι μετανάστες Συνελήφθησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις 2 μεταφορείς και 5 παράτυποι μετανάστες Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024 Rating: 5

Ψηφιακός Αναλφαβητισμός: Η Πρόκληση της Ψηφιακής Εποχής | Γράφει η Χριστίνα Ευαγγελου

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024
Ψηφιακός Αναλφαβητισμός: Η Πρόκληση της Ψηφιακής Εποχής | Γράφει η Χριστίνα Ευαγγελου


Η τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων δεκαετιών έχει μεταμορφώσει τον τρόπο ζωής μας, ανοίγοντας νέους ορίζοντες και δημιουργώντας απίστευτες ευκαιρίες, που δεν υπήρχαν πριν. Ωστόσο, παράλληλα με την ψηφιακή εξέλιξη, εκτυλίσσεται και μια σημαντική πρόκληση: ο ψηφιακός αναλφαβητισμός. Οι άνθρωποι βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανάγκη να αναπτύξουν νέες δεξιότητες και γνώσεις για να συμμετέχουν πλήρως στην ψηφιακή κοινωνία. Παρόλη την πρόσβαση σε πληροφορίες όμως, δυσκολεύονται να κατανοήσουν, να αξιολογήσουν και να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός αναφέρεται στην ανικανότητα ή τη δυσκολία ενός ατόμου να χειριστεί, να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ψηφιακή τεχνολογία. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους, όπως έλλειψη κατάλληλης εκπαίδευσης, ηλικία, ή έλλειψη πρόσβασης σε ψηφιακά μέσα. Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός αντικατοπτρίζει την αδυναμία πολλών ατόμων να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της πληροφορικής, της ψηφιακής ασφάλειας και της ψηφιακής πολιτιστικής παιδείας. Η κοινωνία μας έχει μετακινηθεί από τον παραδοσιακό αναλφαβητισμό προς ένα νέο είδος, όπου η απουσία δεξιοτήτων στον ψηφιακό κόσμο αποτελεί εμπόδιο στην πλήρη ενσωμάτωση των ατόμων στη σύγχρονη κοινωνία.

Ο όρος "ψηφιακός αναλφαβητισμός" περιγράφει την έλλειψη βασικών δεξιοτήτων στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας και πληροφορικής. Θεωρείται «τυφλός» στη σύγχρονη εποχή κάποιος που δεν γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή ή να πλοηγείται στο διαδίκτυο. Αφορά στην έλλειψη κριτικής σκέψης για την αξιολόγηση πληροφοριών, στην έλλειψη αντίληψης των ψηφιακών απειλών και στην ανικανότητα συνεργασίας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Οι ρίζες αυτού του προβλήματος εντοπίζονται σε διάφορες πτυχές. Καταρχάς, η ηλικιακή διάσταση συχνά παίζει ρόλο, καθώς πρόσωπα που έχουν γεννηθεί πριν από την εξάπλωση του διαδικτύου ενδέχεται να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην προσαρμογή. Ορισμένοι άνθρωποι, κυρίως οι ηλικιωμένοι, μπορεί να αισθάνονται αποκλεισμένοι από την ταχεία ψηφιακή πρόοδο λόγω έλλειψης εξοικείωσης με την τεχνολογία.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του ψηφιακού αναλφαβητισμού είναι η αδυναμία αντίληψης της σημασίας της πληροφορίας. Οι άνθρωποι, πολύ συχνά, δεν είναι σε θέση να κρίνουν την αξιοπιστία των πληροφοριών που βρίσκουν στο Διαδίκτυο ή σε άλλες ψηφιακές πηγές. Η έλλειψη κριτικής σκέψης μπορεί να οδηγήσει σε παραπλανητικές πεποιθήσεις και να επιτρέπει τη διάδοση ψευδών πληροφοριών. Συνδεόμενο με αυτό είναι και το ζήτημα της αποτελεσματικής χρήσης της τεχνολογίας για την επίλυση προβλημάτων. Οι ψηφιακά αναλφάβητοι άνθρωποι μπορεί να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές συσκευές και εφαρμογές, αλλά να μην είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές αυτές για τη βελτίωση της ζωής τους.

Αναμφισβήτητα, ένας από τους βασικούς παράγοντες του ψηφιακού αναλφαβητισμού είναι η έλλειψη εκπαίδευσης. Πολλοί άνθρωποι, ειδικά οι μεγαλύτερες γενιές, δεν είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν στη χρήση των ψηφιακών συσκευών και των διαδικτυακών πλατφορμών. Ως αποτέλεσμα, βρίσκονται αποκλεισμένοι από τα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε πληροφορίες, της επικοινωνίας και της συμμετοχής σε διαδικτυακές κοινότητες.

Η ανάγκη για ψηφιακή παιδεία είναι πιεστική. Οι σχολικοί προγραμματισμοί πρέπει να ενσωματώνουν τη διδασκαλία γύρω από τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες, όπως η χρήση του διαδικτύου, η αναγνώριση των ψευδοπληροφοριών, και οι βασικές αρχές της κυβερνοασφάλειας. Πολλοί χρήστες δεν είναι επαρκώς ενημερωμένοι σχετικά με τις απειλές του διαδικτύου και δεν λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων. Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός αυξάνει τον κίνδυνο εκθέσεως σε κυβερνοεπιθέσεις, απάτες και άλλες διαδικτυακές απειλές. Η εκπαίδευση στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας είναι κρίσιμη για την προστασία του ατόμου και των προσωπικών του πληροφοριών.

Οι πολιτισμικές διαφορές και οι γλωσσικές δυσκολίες αναμφισβήτητα μπορούν να δημιουργήσουν εμπόδια στην κατανόηση και χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός μπορεί να ενισχύσει τον κοινωνικό διαχωρισμό, καθώς εκείνοι που δεν έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία βρίσκονται πίσω σε πολλούς τομείς, όπως την εκπαίδευση και την απασχόληση. Στη σύγχρονη κοινωνία, πολλές θέσεις εργασίας απαιτούν ψηφιακές δεξιότητες. Ο ψηφιακά αναλφαβήτος πληθυσμός αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εύρεση και διατήρηση εργασίας. Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός μπορεί να οδηγήσει σε απομόνωση και αποκλεισμό από την ψηφιακή κοινότητα, μειώνοντας τις ευκαιρίες για κοινωνική συμμετοχή.

Η έλλειψη γνώσης όσον αφορά στις ξένες γλώσσες, ιδίως στην αγγλική δύναται να αποτελέσει τροχοπέδη στην εξοικείωση με την ψηφιακή τεχνολογία, εφόσον οι περισσότερες πλατφόρμες διαθέτουν την αγγλική ως κύρια γλώσσα. Αυτό βέβαια τα τελευταία χρόνια τείνει να εξαλειφθεί και κάποιος δύναται να προεπιλέξει την μητρική του γλώσσα ως βασική.

Η καταπολέμηση του ψηφιακού αναλφαβητισμού απαιτεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση. Καταρχάς, η εκπαίδευση πρέπει να ενσωματώσει τις ψηφιακές δεξιότητες στα προγράμματα σπουδών, ξεκινώντας από τα πρώτα στάδιά της. Η διδασκαλία πρέπει να επικεντρωθεί όχι μόνο στον τρόπο χρήσης της τεχνολογίας, αλλά και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της ικανότητας αξιολόγησης των πληροφοριών. Η εκπαίδευση είναι κλειδί για την καταπολέμηση του ψηφιακού αναλφαβητισμού. Εκπαιδευτικά προγράμματα πρέπει να προσφέρουν δωρεάν και προσβάσιμα μαθήματα για τη χρήση της τεχνολογίας. Για να καταπολεμηθεί ο ψηφιακός αναλφαβητισμός, απαιτείται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσης.

Πρώτον και κύριον, η εκπαίδευση πρέπει να εστιαστεί στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων από την πρώιμη ηλικία. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ενθαρρύνουν τη χρήση της τεχνολογίας ως εργαλείου μάθησης και να παρέχουν εκπαιδευτικά προγράμματα που καλύπτουν τις βασικές δεξιότητες. Επίσης, πρέπει να δοθεί έμφαση στην εκπαίδευση των ενηλίκων, προσφέροντας προγράμματα εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων, διαδικτυακών πλατφορμών εκπαίδευσης, και άλλων διαθέσιμων πόρων.

Εκτός από την εκπαίδευση, είναι σημαντικό να μειωθούν οι οικονομικές ανισότητες που σχετίζονται με την πρόσβαση στην τεχνολογία. Προγράμματα ενίσχυσης της υποδομής και επιδοτήσεις για οικογένειες με χαμηλό εισόδημα μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου ο καθένας έχει πρόσβαση στις απαραίτητες τεχνολογίες.

Για να αντιμετωπιστεί ο ψηφιακός αναλφαβητισμός, απαιτείται συνεργασία από πολλούς φορείς. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ενσωματώσουν τις ψηφιακές δεξιότητες στα προγράμματα διδασκαλίας, οι κυβερνήσεις πρέπει να επενδύσουν σε υποδομές και πόρους για την ψηφιακή εκπαίδευση, και οι εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να επιδιώξουν την ανάπτυξη χρήσιμων και ευαίσθητων προς τον χρήστη υπηρεσιών.

Σημαντική είναι επίσης η ενίσχυση της ψηφιακής ασφάλειας. Η εκπαίδευση σχετικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου και τους τρόπους προστασίας από αυτούς πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαίδευσης, προκειμένου να δημιουργήσουμε ενήμερους και ασφαλείς χρήστες.

Ο ψηφιακός αναλφαβητισμός είναι ένα σοβαρό πρόβλημα που απαιτεί προσεκτική αντιμετώπιση. Η εκπαίδευση, η συνεργασία και η κοινωνική ευαισθητοποίηση είναι βασικοί παράγοντες για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος. Μόνο μέσα από αυτήν τη συλλογική προσπάθεια μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω στον ψηφιακό κόσμο που εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς. Η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και η προώθηση της ψηφιακής παιδείας είναι ουσιαστικές για την εξάλειψη αυτού του χάσματος και τη δημιουργία μιας κοινωνίας ψηφιακά προσαρμοσμένης και ενημερωμένης.
Read More »
Ψηφιακός Αναλφαβητισμός: Η Πρόκληση της Ψηφιακής Εποχής | Γράφει η Χριστίνα Ευαγγελου Ψηφιακός Αναλφαβητισμός: Η Πρόκληση της Ψηφιακής Εποχής | Γράφει η Χριστίνα Ευαγγελου Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος Ακουστικής Ικανότητας (ωτοσκόπηση)

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024
Ηγουμενίτσα: Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος Ακουστικής Ικανότητας (ωτοσκόπηση) 


Το ΚΕΠ Υγείας Δήμου Ηγουμενίτσας, σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων του Π.Ο.Υ. και την Εταιρεία AKOUSTIKA MEDICA, διοργανώνει Πρόγραμμα Πρόληψης και Πρώιμης Διάγνωσης της Ακουστικής Ικανότητας με τίτλο «Αγαπήστε τα αυτιά σας».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δωρεάν προληπτικό έλεγχο ακουστικής ικανότητας (ωτοσκόπηση) που πραγματοποιείται από συνεργαζόμενο ΩΡΛ Ιατρό.

Η εξέταση (ωτοσκόπηση) θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο «Πάνθεον» στην Ηγουμενίτσα, τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα από 10:00 έως 14:00.

Για ραντεβού μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του ΚΕΠ Υγείας: 26653 61118 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-14:00).

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, λόγω περιορισμένου αριθμού εξετασθέντων.
Read More »
Ηγουμενίτσα: Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος Ακουστικής Ικανότητας (ωτοσκόπηση) Ηγουμενίτσα: Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος Ακουστικής Ικανότητας (ωτοσκόπηση) Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024 Rating: 5

Συνεδριάζει την Τετάρτη η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024
Συνεδριάζει την Τετάρτη η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ηγουμενίτσας


Καλείστε στην 2η/2024 Τακτική Συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 75 Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 77 του Ν.4555/18 και την προσθήκη του άρθρου 74Α στο Ν. 3852/2010 και το άρθρο 9 του Ν. 5056/2023, η οποία θα πραγματοποιηθεί την 31η Ιανουαρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 10:00 π.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου Ηγουμενίτσας (οδός Σουλίου αρ.3), για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των παρακάτω θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο
Σύνταξη προϋπολογισμού Δήμου Ηγουμενίτσας οικονομικού έτους 2024.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος – Αντιδήμαρχος, Ιφιγένεια Κώτσια - Αναπλ. Προϊσταμένη.

Θέμα 2ο
Έγκριση ή μη της αριθ. 117/1380/23.01.2024 Απόφασης Δημάρχου.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, Αικ. Διαμάντη - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 3ο
Έγκριση ή μη της αριθ. 118/1381/23.01.2024 Απόφασης Δημάρχου.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, Αικ. Διαμάντη - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 4ο
Επί της με αριθμό πρωτ. 26709/06.12.2023 αιτήσεως του κ. Β. Κ. του Θ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με ζημιά που υπέστη το όχημά του.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, Αικ. Διαμάντη - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 5ο
Άσκηση ή μη έφεσης κατά της με αριθμό 1/2024 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσπρωτίας.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 6ο
Λήψη απόφασης για: α) Υποβολή πρότασης για χρηματοδότηση στο Ευρωπαϊκό έργο TrialsNet Open Call με τίτλο «Smart SCHOOL: Energy saving solutions with simultaneous actions to monitor contribution to the environmental footprint through 5G/B5G to create the first green smart school», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Ορίζοντας Ευρώπη" ("Horizon Europe"), β) Την εξουσιοδότηση του Δημάρχου να προβεί σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που ήθελε απαιτηθεί προκειμένου να υποβληθεί η εν λόγω πρόταση και την υπογραφή των απαιτούμενων εγγράφων.".
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος – Αντιδήμαρχος, Παντελής Καραπιπέρης - Αναπλ. Προϊστάμενος.

Θέμα 7ο
Επί αιτήσεως Α. Λ. του Γ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του (Κ.Α. 0211009).
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 8ο
Επί αιτήσεως Σ. Ν. του Κ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία της.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 9ο
Επί αιτήσεως Α. Λ. του Γ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του (Κ.Α. 0105009).
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 10ο
Επί αιτήσεως Μ. Χ. του Δ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 11ο
Επί αιτήσεως του Ι. Λ. του Γ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 12ο
Επί αιτήσεως του Σ. Θ. του Μ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 13ο
Επί αιτήσεως Β. Θ. του Μ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία της.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 14ο
Επί αιτήσεως Γ. Π. του Ν. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία του.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 15ο
Επί αιτήσεως Β. Ν. του Θ. για εξώδικο συμβιβασμό σχετικά με τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω εφαρμογής σχεδίου πόλης Συβότων Δήμου Ηγουμενίτσας σε ιδιοκτησία της.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος, - Ερ. Μητσιώνης - Νομ. Σύμβουλος.

Θέμα 16ο
Παραχώρηση ή μη θέσης στάθμευσης ΑΜΕΑ επί της οδού Κουγκίου Κιάφας 24 στην πόλη της Ηγουμενίτσας.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος – Αντιδήμαρχος.

Θέμα 17ο
Εισήγηση στο Δ.Σ. απαγόρευσης ή μη μεγάλων τουριστικών λεωφορείων κατά την τουριστική περίοδο, στο οδικό δίκτυο από τον χώρο πάρκινγκ έως την Μπέλλα Βράκα στην Κοινότητα Συβότων. Πρόταση της Κοινότητας είναι η εξυπηρέτηση να γίνεται με μικρότερα λεωφορεία (MINI BYS).
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος – Αντιδήμαρχος.

Θέμα 18ο
Παραχώρηση χώρου ή μη στο Κοινοτικό Κατάστημα του Αγίου Βλασίου για την στέγαση του πολιτιστικού Συλλόγου Αγίου Βλασίου.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος – Αντιδήμαρχος.

Θέμα 19ο
Καταχώρηση η μη 6 θέσεων ΤΑΧΙ έναντι καινούριου ΚΤΕΛ, περί της οδού Λυρικών Ποιητών με την προϋπόθεση τήρησης των διατάξεων του Κ.Ο.Κ.(12μ. απόσταση από πινακίδα STOP και 5μ. απόσταση από την διάβαση).
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Θέμα 20ο
Εισήγηση στο Δ.Σ. μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου περί μεταφοράς ή μη περιπτέρου από τον οικισμό Εθνικής Αντίστασης σε νέα θέση και συγκεκριμένα έξω από το Δημοτικό Στάδιο Ηγουμενίτσας στον δρόμο προς το Δρέπανο.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Θέμα 21ο
Εισήγηση στο Δ.Σ. για νομιμοποίηση ή μη αυθαίρετης κατασκευής που υφίσταται σε κοινόχρηστο χώρο στην Κοινότητα Συβότων.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Θέμα 22ο
Αίτηση του κ. Γ. Μ. που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος στην είσοδο της πλατείας στην Κοινότητα Πέρδικας, που αιτείται την επανεξέταση του υπ’ αριθμ. 05/2015 στις 23/10/2015 απόφασης του Κοινοτικού Συμβουλίου Πέρδικας περί απαγόρευσης εισόδου οχημάτων στην Πλατεία της Πέρδικας.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Θέμα 23ο
Αίτηση του Προέδρου της Κοινότητας Μαυρουδίου για απόδοση του Κοινοτικού Καταστήματος ξανά στην Κοινότητα. Στο Κοινοτικό Κατάστημα αυτήν την στιγμή στεγάζεται το Νηπιαγωγείο Μαυρουδίου.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Θέμα 24ο
Έγκριση μετακίνησης εκτός έδρας του κ. Δημάρχου.
Εισηγητής: Αλέξανδρος Πάσχος - Αντιδήμαρχος.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΣΧΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Read More »
Συνεδριάζει την Τετάρτη η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ηγουμενίτσας Συνεδριάζει την Τετάρτη η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024 Rating: 5

Διακομιδή 46χρονης από την Κέρκυρα στην Ηγουμενίτσα

Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024
Διακομιδή 46χρονης από την Κέρκυρα στην Ηγουμενίτσα


Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, πραγματοποιήθηκε διακομιδή 46χρονης, από το λιμάνι της Κέρκυρας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., η οποία έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης
Read More »
Διακομιδή 46χρονης από την Κέρκυρα στην Ηγουμενίτσα Διακομιδή 46χρονης από την Κέρκυρα στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2024 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.