Τη γη κάτω από τα πόδια του ή καλύτερα κάτω από τις ρόδες της μηχανής του, έχασε οδηγός στο κέντρο των Συβότων, δίπλα από το σχολείο.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, ο οδηγός της μηχανής έπεσε σε ανοιχτό φρεάτιο της ΔΕΥΑ Ηγουμενίτσας, το απόγευμα της Πέμπτης, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί σοβαρά.
Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων στο thespro.gr, το φρεάτιο είναι ανοιχτό εδώ και 5 ημέρες και ενώ βρισκόμαστε στο τέλος του πρώτου μήνα του καλοκαιριού.
Τα Σύβοτα παραμένουν σκαμμένα σχεδόν στο σύνολό τους, λόγω των εργασιών της ΔΕΥΑΗ για την αποχέτευση, με τη σκόνη να έχει πνίξει καταλύματα και καταστήματα, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις.
Και μην προτρέξετε ορισμένοι να με κατηγορήσετε ότι δυσφημώ την περιοχή των Συβότων.
Δεν θέλω καν να φανταστώ τί θα σήμαινε για τον τουρισμό της περιοχής, αν στο ανοιχτό φρεάτιο βάθους 2 μέτρων, έπεφτε μέσα κάποιο ανήλικο παιδί.
Δήμαρχε Γιάννη, νομίζω πως ήρθε η ώρα να "τραβήξεις" κάποια αυτιά.
Στη γραμμή Brindisi-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα το GOLDEN BRIDGE
Στην γραμμή Brindisi-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα δρομολογείται από τις 3/7, το GOLDEN BRIDGE, βάση ανάρτησης της A-SHIP MANAGEMENT στα social media.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, το εντυπωσιακό πλοίο, το οποίο αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται στο λιμάνι του Κατακόλου, θα παραμείνει στη γραμμή μέχρι τις 8/9.
Να θυμίσουμε, πως το GOLDEN BRIDGE, που μετασκευάστηκε το 2019 στην Ν.Ε.Ζ Περάματος, έχει μήκος 186.50m, πλάτος 24.80m, μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων, φιλοξενώντας στο εσωτερικό του 1500 επιβάτες και 500 Ι.Χ.
Ξεκίνησαν οι εργασίες αναστήλωσης και ανάδειξης της ιστορικής οικίας Μπούση στο Σούλι. Πρόκειται για ένα από τα δύο έργα που έχουν ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και υλοποιούνται στο πλαίσιο προγραμματικής σύμβασης που έχει υπογράψει ο Δήμος Σουλίου, η Περιφέρεια Ηπείρου και το Υπουργείο Πολιτισμού.
Το έργο είχε δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια και πλέον περνά στη φάση της υλοποίησης.
Με την ολοκλήρωσή του ένα κτίριο, σημείο αναφοράς, για την περιοχή του Σουλίου θα έχει παραδοθεί στις επόμενες γενιές.
Το δεύτερο έργο αφορά στην αναστήλωση ορισμένων από τα ιστορικά πηγάδια.
Τα περισσότερα πηγάδια, βρίσκονται κοντά στο κάστρο της Κιάφας, ενώ ο συνολικός αριθμός τους πλησίαζε τα 400, καθώς κάθε οικογένεια είχε και το δικό της. Το κάθε πηγάδι είναι φτιαγμένο λιθάρι -λιθάρι, σε σχήμα κυκλικό ενώ λιθόστρωτος είναι και ο χώρος που το περιβάλει.
Σε μία μικρή πεδιάδα ανάμεσα στα βουνά, εκεί όπου στέκονται ακόμη όρθιοι οι τοίχοι από τα σπίτια των Μποτσαραίων, του Τζαβέλα, το Βουλευτήριο όπου έκαναν τις συνάξεις οι οπλαρχηγοί και οι εκπρόσωποι των οικογενειών, είναι συγκεντρωμένα περίπου 67 πηγάδια, εκ των οποίων τα 40 στέκονται όρθια. Μάλιστα, η περιοχή πήρε την ονομασία Πηγάδια.