Στο δελτίο του ΑΝΤ1 το βίντεο τριών Θεσπρωτών για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ (+ΒΙΝΤΕΟ)

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018

 
Ένωσαν τις ευαισθησίες τους τρεις άνθρωποι στη Θεσπρωτία, ο φωτογράφος Αντώνης Παπαλάμπρου, η λογοθεραπεύτρια Ηρώ Στεφάνου και ο μουσικός και καθηγητής μουσικής Άρης Μπέλλος και έστειλαν ένα ισχυρό ανθρωπιστικό μήνυμα για τα ΑμεΑ, που αποκωδικοποιείται στη διαπίστωση "Όλοι είμαστε ίσοι". 
Δημιούργησαν με κατάθεση καρδιάς ένα μουσικό βίντεο για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ,όπου το κεντρικό σύνθημα είναι και η κυρίαρχη επιδίωξή τους: «Μέσα από τη μουσική μπορούμε να ενωθούμε σε έναν κόσμο χωρίς διακρίσεις». 
Μακάρι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες να γίνονται όλο και περισσότερες. 


 
 
Στο δελτίο του ΑΝΤ1 το βίντεο τριών Θεσπρωτών για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ (+ΒΙΝΤΕΟ)  Στο δελτίο του ΑΝΤ1 το βίντεο τριών Θεσπρωτών για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Η Ήπειρος… απογειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018
  
Μία ακόμη πρωτοποριακή δράση για την εξωστρέφεια του τουρισμού και των τοπικών προϊόντων, υλοποίησε η Περιφέρεια Ηπείρου την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, με εκδήλωση που πραγματοποίησε στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι ταξιδιώτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν τοπικά εδέσματα και ποτά της Ηπείρου, να φωτογραφηθούν σε photobooth με background τοπία της Ηπείρου, να απολαύσουν βίντεο σε οθόνες με τις ομορφιές της Ηπείρου και να γνωρίσουν την παραδοσιακή τέχνη της αργυροτεχνίας μέσω της έκθεσης χειροποίητων ασημένιων κοσμημάτων του ΚΕΠΑΒΙ. 


Ο Αντιπεριφερειάρχης, αρμόδιος για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Στράτος Ιωάννου, σε δηλώσεις του, υπογράμμισε πώς «η Περιφέρεια στο πλαίσιο των δράσεων της για την προβολή του τουρισμού της Ηπείρου, επέλεξε να συνεργαστεί με το Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” προκειμένου να προβάλλει τις ομορφιές, τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τον τουρισμό της Ηπείρου. Ήταν μια αξιόλογη δράση, καθώς δείξαμε πως η Ήπειρος με τους οδικούς άξονες και τα αεροδρόμια, είναι κοντά πλέον στην Αθήνα και στην Αττική. Είμαστε ευχαριστημένοι από την πρωτοβουλία που αναλάβαμε σε συνεργασία με τη Διοίκηση του Αεροδρομίου, για την προώθηση του τουρισμού στην Αττική, αλλά και σε όλο τον κόσμο, καθώς δώσαμε ερέθισμα σε ταξιδιώτες- επισκέπτες του περιπτέρου μας να επισκεφθούν την Ήπειρο και σε άλλους να γίνουν διαφημιστές της».

Η προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού της Περιφέρειας κ. Ιουλία Μαρκούλα, ανέφερε πώς «την εκδήλωση πλαισίωσαν, με ερμηνεία παραδοσιακής μουσικής, το μουσικό σύνολο «Ήνορο» που ανέδειξε τη μοναδικότητα του πολυφωνικού τραγουδιού, ενώ το συγκρότημα Pnoetica, με ένα ψηφιδωτό μοντέρνας και βυζαντινής μουσικής, παρουσίασε τον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής μέσα από διασκευές δημοτικών τραγουδιών».

Η Περιφέρεια Ηπείρου, ευχαριστεί για την αποδοχή του αιτήματος και τη συνδρομή της για την επιτυχία της εκδήλωσης, τη Διοίκηση του “Ελ. Βενιζέλος”.


Η Ήπειρος… απογειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» Η Ήπειρος… απογειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Και η αγροτική οδοποιία Αρίλλα - Δημόκαστρο από την Περιφέρεια Ηπείρου

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018



Με τη σύμφωνη γνώμη της Ε.Υ.Δ. Επιχειρησιακού Προγράμματος Ήπειρος 2014-2020 μπορούν να προχωρήσει πλέον η διαδικασία προκήρυξης του έργου «Αγροτική οδοποιία από Αρίλλα προς Δημόκαστρο» του Δήμου Ηγουμενίτσας. 
Το έργο, προϋπολογισμού 588.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020.



Και η αγροτική οδοποιία Αρίλλα - Δημόκαστρο από την Περιφέρεια Ηπείρου Και η αγροτική οδοποιία Αρίλλα - Δημόκαστρο από την Περιφέρεια Ηπείρου Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στην 5η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Athens Tourism Expo»

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018



Σας ενημερώνουμε ότι το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας ανταποκρινόμενο στην πρόσκληση της Περιφέρειας Ηπείρου, συμμετέχει στην 5η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Athens Tourism Expo που διοργανώνεται 07 με 09 Δεκεμβρίου 2018 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αθήνα, με τιμώμενη χώρα το Λίβανο. Στην έκθεση θα συμμετέχουν περισσότεροι από 150 Host Byers από όλο τον κόσμο και όλοι οι τομείς του τουρισμού, και παράλληλα νέοι και πολύ σημαντικοί όπως:

- Ιστορικός και Πολιτισμικός Τουρισμός.

- Ιατρικός Τουρισμός.

- Γαστρονομία Τουρισμού.

Το Επιμελητήριο Θεσπρωτία καλεί τα μέλη του, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Τουρισμού και επιθυμούν την διανομή προωθητικού υλικού σε αυτή από τους εκπροσώπους του Επιμελητηρίου, να προσκομίσουν στα γραφεία της Υπηρεσίας (Αγ. Αποστόλων 55, Ηγουμενίτσα) έως και την Τρίτη 04 Δεκεμβρίου 2018, σχετικό διαφημιστικό υλικό των επιχειρήσεων τους.

Η δράση παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ στα πλαίσια των ανταποδοτικών υπηρεσιών του φορέα μας προς τα Τακτικά του Μέλη.


Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στην 5η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Athens Tourism Expo» Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας στην 5η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Athens Tourism Expo» Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσπρωτίας - Κινητοποιήσεις στα διόδια της Τύριας

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018



Βρισκόμαστε στον 10 χρόνο οικονομικής κρίσης και όλα αυτά τα χρόνια έχουμε βιώσει δραματική συρρίκνωση του εισοδήματός μας, διπλασιασμό των φορολογικών βαρών, όξυνση της ακρίβειας ειδικά σε τιμές αγαθών πρώτης ανάγκης, υποβάθμιση των ασφαλιστικών μας παροχών ως συνέπεια των διαχρονικών πολιτικών που έχουν εφαρμόσει όλες τις τελευταίες κυβερνήσεις. Στα προηγούμενα θα πρέπει να προστεθεί και το χαράτσι των διοδίων που, καθημερινώς και αδιαλείπτως, επιβαρύνει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς και άλλους εργαζόμενους και επαγγελματίες σε όλη τη χώρα.

Κατά την περσινή χρονιά με απόφαση του Υπουργού Υποδομών καθορίστηκαν κάποιες αποσπασματικές απαλλαγές από την καταβολή διοδίων για κατοίκους όμορων περιοχών και άνεργους. Ειδικότερα για τον Μετωπικό Σταθμό διοδίων στην Τύρια προβλέπεται πέραν των ειδικών κατηγοριών η απαλλαγή από την καταβολή διοδίων για τους μόνιμους κατοίκους της Θεσπρωτίας και τους επαγγελματίες που διατηρούν εγκατάσταση εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Θεσπρωτίας.

Στην απόφαση δεν υπάρχει μέριμνα για τους εκατοντάδες εργαζόμενους του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που έχοντας ως έδρα κυρίως τα Ιωάννινα μετακινούνται προς τη Θεσπρωτία καθημερινά και καταβάλουν τα τέλη διοδίων για πάνω από δέκα χρόνια, παρά τις έντονες αντιδράσεις και τα σχετικά υπομνήματα συνδικαλιστικών φορέων. Χαρακτηριστικό του εύρους των μετακινήσεων αυτών είναι ότι μόνο οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μετακινούνται καθημερινά από τα Ιωάννινα προς τη Θεσπρωτία ξεπερνούν τους τριακόσιους. Μάλιστα συχνό είναι το φαινόμενο εργαζόμενοι να μετακινούνται προς τη Θεσπρωτία και από ακόμη πιο μακρινές περιοχές (π.χ Γρεβενά, Κοζάνη) πληρώνοντας ακόμη περισσότερα τέλη διοδίων.

Διεκδικούμε:

· Να επεκταθεί άμεσα η απαλλαγή διοδίων για τους εργαζόμενους με έδρα εκτός Θεσπρωτίας που μετακινούνται καθημερινά προς τη Θεσπρωτία.

· Να ακυρωθεί κάθε συμφωνία που εκχωρεί τους οδικούς άξονες στους ιδιώτες και να σταματήσει η διαδικασία παραχώρησης της Εγνατίας Οδού ΑΕ.

· Να σταματήσουν τα σχέδια για άνοιγμα και νέων σταθμών διοδίων.

· Να καταργηθούν όλα τα διόδια στους οδικούς άξονες όλης της χώρας και να γίνουν όλα τα έργα υποδομής, ώστε να κυκλοφορεί ελεύθερα και με ασφάλεια ο λαός, χωρίς να πληρώνει χαράτσια.


Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσπρωτίας - Κινητοποιήσεις στα διόδια της Τύριας Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσπρωτίας - Κινητοποιήσεις στα διόδια της Τύριας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Πως μας κλέβουν - Του Σταύρου Κωστάρα

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018

Τηλεφωνικές εταιρίες. Χρεώσεις – Εξαπάτηση – Και πολλά άλλα!!!
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να προσέχουμε καλά τους λογαριασμούς που εξοφλούμε. Όλοι μας γνωρίζουμε λίγο πολύ τι πληρώνουμε και οι διαφορές από μήνα σε μήνα πρέπει να μας βάζουν σε υποψίες. Ακόμη και οι πιο μικρές από αυτές διότι όταν γίνονται σε χιλιάδες πελάτες αποφέρουν τεράστια κέρδη στις τηλεφωνικές εταιρίες!
Τα συμβόλαια κλειστών ή και οικογενειακών προγραμμάτων βοηθούν στο να έχουμε έναν καλό έλεγχο του λογαριασμού μας. Αλλά και πάλι θα πρέπει τακτικά να προβαίνουμε στον έλεγχο του υπολοίπου που έχουμε προς χρήση για χρόνο ομιλίας, δεδομένα και μηνύματα, διότι τυχόν υπερβάσεις αυξάνουν τις χρεώσεις. Ο έλεγχος μπορεί να γίνει μέσω μηνυμάτων, κλήσεων, ή με εγγραφή στους ιστότοπους (σάιτ) των εταιριών τηλεφωνίας. Μια τέτοια εγγραφή, εκτός από την ενημέρωση  για λογαριασμούς, υπόλοιπα πακέτων κλπ, θα είναι χρήσιμη και για τυχόν προσφορές, ανανέωση συμβολαίων, επικοινωνία με την εταιρία κλπ
Ιδιαίτερη προσοχή σε χρεώσεις οι οποίες στον λογαριασμό μας εμφανίζονται ως «SMS από ΥΠΠ Τρίτων». Τα μηνύματα αυτά αφορούν συνδρομητικές υπηρεσίες και χρεώνονται με την λήψη  μηνυμάτων (SMS) από 5ψήφιο κωδικό, από τρίτους παρόχους, όπως η DIMOCO EUROPE. Οι δε αναγραφόμενες ως «Σύντομοι κωδικοί και μη γεωγραφικοί αριθμοί» χρεώσεις αφορούν κλήσεις σε 5ψήφιους αριθμούς υπηρεσιών των τηλεφωνικών εταιριών, οι οποίες χρεώνονται ανεξαρτήτως χρονικής διάρκειας της κλήσης, αλλά και σε εταιρίες που παρέχουν πληροφορίες (πχ 1888) οι οποίες συνήθως χρεώνονται ανά κλήση.
Για τις χρεώσεις μηνυμάτων από 5ψήφιο κωδικό οι τηλεφωνικές εταιρίες συνήθως αποποιούνται της ευθύνης. Αλλά αν απευθυνθούμε σε αυτές τότε βρίσκουν αμέσως την επιθυμητή λύση. Ιδιαίτερη προσοχή κάθε φορά που μας ζητάνε με μήνυμα στο κινητό, ή με άλλους τρόπους στο διαδίκτυο, να κάνουμε κάποια εγγραφή. Οι ανύποπτοι καταναλωτές που απαντούν π.χ. σε ένα τεστ ευφυΐας ή σε ένα εύκολο ερωτηματολόγιο ή θεωρούν ότι λαμβάνουν μέρος σε κάποιο διαγωνισμό, και δίνουν τον αριθμό του κινητού τους, θεωρείται ότι συναίνεσαν να γραφούν στην υπηρεσία που τους στέλνει -και χρεώνει- μηνύματα.
Τα τέλη αποσύνδεσης. προβλέπονται στο συμβόλαιο όταν διακόψουμε μια σύνδεση. Για να αποφύγουμε την καταβολή τέλους αποσύνδεσης, όταν θέλουμε να διακόψουμε μία σύμβαση πριν τον χρόνο λήξης του συμβολαίου, καλό θα ήταν να βρούμε κάποια προφανή αιτία όπως π.χ επαναλαμβανόμενα τεχνικά προβλήματα, χρεώσεις που δεν προβλέπονται, αλλαγή όρων συμβολαίου κλπ, οπότε η διακοπή πρέπει να γίνει με υπαιτιότητα της εταιρείας. Σε πολλές όμως περιπτώσεις οι εταιρίες ζητούν την καταβολή τελών αποσύνδεσης  ακόμη και όταν το συμβόλαιο έχει λήξει. Φυσικά αυτά δεν τα καταβάλουμε διότι με την λήξη απλά μπορούμε να ζητήσουμε την μη συνέχιση του συμβολαίου και όχι διακοπή, όπως το προσδιορίζουν οι εταιρίες για να εισπράξουν το τέλος.
Σε περιπτώσεις καθυστέρησης εξόφλησης του λογαριασμού διακόπτουν την σύνδεση και χρεώνουν τέλη επανασύνδεσης, παρότι συνήθως στους λογαριασμούς αναφέρεται ότι «ενδέχεται να ενεργοποιηθεί προσωρινή φραγή στις παρεχόμενες υπηρεσίες», χωρίς να προσδιορίζεται ούτε πότε θα γίνε ούτε αν θα γίνει τελεσίδικα. Πέραν αυτού διακόπτουν μόνο τις εξερχόμενες κλήσεις, με αποτέλεσμα να ζητούν τέλη επανασύνδεσης για γραμμή η οποία παρέμενε σε λειτουργία.
Ιδιαίτερη προσοχή σε χρεώσεις που αφορούν κλήσεις εκτός παγίου. Φαίνεται πως και τα ηλεκτρονικά συστήματα κάνουν «λάθη»! Στο κινητό μου τηλέφωνο χρεώθηκε χρόνος εκτός παγίου περίπου μιας ώρας με ποσό 11,50 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Το διαπίστωσα με την λήψη του λογαριασμού αφού πάντα προσέχω και δεν ξεπερνώ τον διαθέσιμο χρόνο. Δεν γνωρίζω που οφείλεται το «λάθος» αυτό αλλά απέστειλα σχετική επιστολή και αναμένω την απάντηση και την διόρθωση. Υποθέτω ότι με τέτοια «λάθη» οι εταιρίες εισπράττουν σημαντικά ποσά από ανύποπτους καταναλωτές.
Από τις σπάνιες ίσως περιπτώσεις είναι η εκτροπή κλήσεων από σταθερό τηλέφωνο σε κινητό, και η χρέωσή τους, χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί τέτοια εκτροπή. Το παρατήρησα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που ενώ απουσίαζαν τα παιδιά μου από το σπίτι που νοικιάζουν, στον λογαριασμό του τηλεφώνου εμφανίστηκαν κλήσεις προς κινητά. Ο πάροχος μου απάντησε ότι «διαπιστώθηκε πως αφορούσε εκτροπή λόγω παλαιότερης βλάβης η οποία δεν είχε απενεργοποιηθεί αυτόματα από το σύστημα». Τότε κατάλαβα ότι τέτοια εκτροπή είχε γίνει πάλι στο παρελθόν, διότι τότε οι κλήσεις ερχόταν στο κινητό μου και φυσικά απέστειλα επιστολή με την οποία απαίτησα και πέτυχα την επιστροφή όλου του ποσού που αφορούσε κλήσεις προς κινητά για όλο το χρονικό διάστημα.
Ένα άλλο παράδοξο, που ευτυχώς το έχω διαπιστώσει σε μία μόνο τηλεφωνική εταιρία, είναι η χρέωση εισερχόμενων κλήσεων που δέχτηκα στο εξωτερικό, και τις οποίες απέρριψα χωρίς να έχω απαντήσει. Σε σχετικό ερώτημα η εταιρία μου απάντησε πως δεν θα έπρεπε να απορρίψω την κλήση αλλά «να αφήσω την κλήση να συνεχίζεται μέχρι να κλείσει μόνη της» διότι με την απόρριψη της κλήσης «άνοιξε η γραμμή και έτσι έγινε η χρέωση». Φυσικά δεν κατέβαλα το ποσό, παρότι συνέχισαν να το χρεώνουν. Η ίδια εταιρία σε άλλη περίπτωση προέβη σε αύξηση του παγίου των χρημάτων που είχε συμφωνηθεί μεταξύ μας, μνημονεύοντας απλώς την αύξηση σε έναν λογαριασμό και χωρίς να ερωτηθώ και να συμφωνήσω επ’ αυτού. Με την ευκαιρία αυτή προέβηκα στην καταγγελία της σύμβασης και φυσικά δεν κατέβαλα το ποσό.
Άλλη τηλεφωνική εταιρία, με την οποία είχα διακόψει την συνεργασία του σταθερού τηλεφώνου ενώ είχε λήξει η μεταξύ μας σύμβαση, συνέχισε να εκδίδει λογαριασμούς επί 16 μήνες με αποτέλεσμα το ύψος των υποτιθέμενων οφειλών μου σε αυτήν να ανέλθει τελικά στα 469 ευρώ. Κατά το διάστημα αυτό, και ενώ δεν παρείχε καμία υπηρεσία, έστελνε επιστολές και με καλούσε «να εξοφλήσω την έως τότε οφειλή μου, προκειμένου να αποφευχθεί η διακοπή των παρεχομένων υπηρεσιών»  και ακόμη ότι «αν δεν λάβει ειδοποίηση για εξόφληση του μέχρι τότε οφειλόμενου ποσού, επρόκειτο να προβεί εντός 15 ημερών στην καταγγελία της μεταξύ μας σύμβασης παρεχόμενων υπηρεσιών». Μέχρι και από δικηγορικό γραφείο μου έστειλαν επιστολή για να εξοφλήσω οφειλές για ανύπαρκτες υπηρεσίες, με «απειλές» για «οριστική κατάργηση παρεχομένων υπηρεσιών σε περίπτωση παρέλευσης 60 ημερών από την ημερομηνία προσωρινής διακοπής τους». Τώρα για ποια ακριβώς σύμβαση θα γινόταν καταγγελία και ποιες υπηρεσίες θα διακόπτονταν ακόμη δεν έχω καταλάβει.
Τελικά μετά από 18 μήνες εξέδωσε λογαριασμό ύψους 35 ευρώ. Φυσικά ούτε και αυτόν τον εξόφλησα, γιατί δεν με ικανοποιούσε η ανάλυση των οφειλών, με αποτέλεσμα μετά από 2 χρόνια να καταβάλω τελικά προς εξόφληση το ποσό των 15 ευρώ που πιθανώς αντιστοιχούσε στο οφειλόμενο ποσό.
Πλέον των ανωτέρω θα πρέπει να εξετάζουμε καλά τον λογαριασμό και τις υποσημειώσεις του, διότι, σε πολλές περιπτώσεις, οι τηλεφωνικές εταιρίες προβαίνουν σε αλλαγές των όρων της σύμβασης που έχουμε υπογράψει ή σε επιπλέον χρεώσεις, και θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο μας έχουν ενημερώσει.
Πρότασή μου είναι ένας συνδυασμός όλων των συνδέσεων μας, που αφορούν σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, αλλά και δορυφορική τηλεόραση, σε έναν πάροχο, από τον οποίο θα έχουμε την δυνατότητα να λάβουμε πολύ καλύτερες προσφορές για όλο το πακέτο. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση καλό θα ήταν να προβούμε σε διαπραγματεύσεις για τα προγράμματα και τα χρήματα που θα πληρώνουμε. Επιπλέον να μην παραμελήσουμε να επικοινωνήσουμε εκ νέου με τον πάροχο, πριν την λήξη του συμβολαίου, και να ζητήσουμε την συνέχιση της παροχής υπηρεσιών με τους ίδιους ή καλύτερους όρους, εφόσον συμφωνήσουμε στην παράταση της σύμβασης. Ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό  διότι με την λήξη των συμβάσεων οι εταιρίες προβαίνουν σε απαλοιφή των προσφορών που έχουν  κάνει και αυξάνουν τις τιμές των υπηρεσιών.  
Η αλλαγή παρόχου για επιτυχία καλύτερης προσφοράς είναι μια ενέργεια που ενδείκνυται. Να έχουμε υπόψη ότι εάν η αλλαγή έγινε με σύμβαση από απόσταση, δηλαδή δεν υπογράψαμε σχετική σύμβαση σε κάποιο κατάστημα, έχουμε δικαίωμα σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994, να υπαναχωρήσουμε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Τυχόν δε χρεώσεις «λόγω αθέτησης δέσμευσης» δεν θα πρέπει να καταβληθούν τόσο σε αυτή όσο και σε άλλες περιπτώσεις. Σε κάθε όμως περίπτωση οι επιβαρύνσεις της σύμβασης θα πρέπει να προέρχονται από όρους οι οποίοι είναι σαφείς, διαφανείς και αντιληπτοί από τον πελάτη. Αν ο πελάτης δεν έχει αντιληφθεί επαρκώς, χωρίς δική του υπαιτιότητα, το λόγο και το ύψος των χρεώσεων, τότε δικαιούται να τις αμφισβητήσει και να ζητήσει τη διαγραφή τους.
Εν κατακλείδι, και αν δούμε ότι οι χρεώσεις είναι υπερβολικές ή έγιναν αλλαγές χωρίς να ενημερωθούμε ή διαφωνούμε με τα ποσά χρέωσης να μην πληρώνουμε τον λογαριασμό. Να επικοινωνούμε άμεσα με τον πάροχο για να λύσουμε το ζήτημα. Συνήθως μας καλούν και μας ενημερώνουν τηλεφωνικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις σημειώνουμε την ημερομηνία και το όνομα του εκπροσώπου με τον οποίο μιλήσαμε καθώς και τα όσα συμφωνήσαμε. Προσωπικά αποφεύγω τις τηλεφωνικές επικοινωνίες και προτιμώ την αποστολή φαξ ή επιστολών, ή ακόμη και την επικοινωνία με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διότι τα γραπτά μένουν.  
Εφόσον υπάρξουν περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πάροχος δε μας ικανοποιήσει, μπορούμε να υποβάλουμε καταγγελία στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) και, εφόσον τίθεται ζήτημα παραπλάνησης μας, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Πριν απευθυνθούμε στην ΕΕΤΤ οφείλουμε να υποβάλλουμε κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό μας, ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερών. Για εξωδικαστική επίλυση ατομικών διαφορών αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Και επειδή συνιστώ την επικοινωνία με φαξ οι αριθμοί εταιριών στους οποίους μπορείτε να απευθύνεστε είναι οι παρακάτω:
COSMOTE & OTE
Δνση Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής και Κινητής
Λεωφόρος Κηφισίας 99  ΤΚ 15124  Μαρούσι  Φαξ: 2103405129
VODAFONE
Τζαβέλλα 1-3, τ.κ 15231 Χαλάνδρι  Φαξ: 2106703200
WIND
Τμήμα Διαχείρισης Γραπτής Επικοινωνίας      
Λεωφ. Κηφισίας 66, ΤΚ 15125 Μαρούσι Φαξ: 2105100001
FORTHNET
Προέκταση οδού Μάνης, θέση Κάντζα,  ΤΚ 15351 Παλλήνη   Φαξ: 211955939

Οι δε τρόποι επικοινωνίας με:
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων  (Ε.Ε.Τ.Τ)
Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι  / Φαξ: 210 610 5049 /  e-mail: katanalotes@eett.gr
Συνήγορος Καταναλωτή
Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 114 71 ΑΘΗΝΑ / Τηλ: 210 6460458, 210 6460276, Φαξ: 210 6460682 /  e-mail: vsynigoros@synigoroskatanaloti.gr
Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
Πλ. Κάνιγγος, 10181 Αθήνα/ Τηλ. 1520 / Φαξ: 210 3843549 / e-mail: 1520@efpolis.gr

Υ.Γ. Οι επιστολές που θα βρείτε στους συνδέσμους έχουν συνταχθεί και αποσταλεί από τον γράφοντα. και, σχεδόν πάντα, πέτυχαν τον σκοπό τους. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση το εμαιλ stavrosgr13@gmail.com είναι πάντα στην διάθεσή σας.

Σταύρος Κωστάρας 


Πως μας κλέβουν - Του Σταύρου Κωστάρα Πως μας κλέβουν - Του Σταύρου Κωστάρα Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Ξεκινούν οι αιτήσεις για 6.000 προσλήψεις

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018



Ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων για την πρώτη φάση του προγράμματος επιδότησης νέων θέσεων εργασίας «Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 6.000 ανέργων ηλικίας έως 39 ετών, αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης και παραγωγικής δραστηριότητας», που υλοποιείται από τον ΟΑΕΔ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση διαδικτυακά στο http://www.oaed.gr/.

Η επιδότηση αφορά άνεργους, κατόχους πτυχίου, μεταπτυχιακού ή/και διδακτορικού, έως 39 ετών.

Η κατεύθυνση των ανέργων αποφοίτων υψηλής κατάρτισης σε κλάδους αιχμής, επισημαίνει το υπουργείο, έχει ως στόχο την αναβάθμιση της παραγωγικής δραστηριότητας των συγκεκριμένων επιχειρήσεων, ενώ συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας και στην ανάσχεση της φυγή επιστημόνων στο εξωτερικό.

Η μεταποίηση, η βιομηχανία και οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρήσεων που εντάσσονται στους εν λόγω κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης.

Με συνολικό προϋπολογισμό 112.000.000 ευρώ, η επιδότηση διάρκειας 15 μηνών θα καλύπτει μέχρι και το 50% του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους και διαμορφώνεται ως εξής: έως 600 ευρώ για κατόχους πτυχίου (μισθός 1.200 ευρώ), έως 700 για κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου (μισθός 1.400 ευρώ) και έως 800 ευρώ για κατόχους διδακτορικού τίτλου (μισθός 1.600 ευρώ).Σημειώνεται, ότι η επιχείρηση θα πρέπει να μην έχει απολύσει προσωπικό το τελευταίο τρίμηνο πριν από την αίτηση υπαγωγής της στο πρόγραμμα, να μην προβεί σε αλλαγή του αριθμού των εργαζομένων που είχε κατά την ημερομηνία αίτησης κατά τη διάρκεια των δεκαπέντε μηνών, ενώ η διατήρηση της θέσης εργασίας για τρεις μήνες μετά το πρόγραμμα ορίζεται υποχρεωτική.


 
Ξεκινούν οι αιτήσεις για 6.000 προσλήψεις Ξεκινούν οι αιτήσεις για 6.000 προσλήψεις Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα «Απώλεια στην παιδική ηλικία»

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018



Ηγουμενίτσα: Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα «Απώλεια στην παιδική ηλικία» Ηγουμενίτσα: Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα «Απώλεια στην παιδική ηλικία» Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Σήμερα η Ετήσια Εκδήλωση του Συλλόγου «Στοργή»

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018

Φίλες και φίλοι, σας περιμένουμε όλους τη Δευτέρα 3 Δεκέμβρη, στις 6μ.μ., στο κτίριο της πρώην μαθητικής εστίας να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία!!! 

Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν όλες οι δομές ειδικής αγωγής του νομού μας!!! 

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και η παρουσία σας και η αγκαλιά σας θα μας μεταδώσουν μήνυμα ελπίδας και δύναμης!!!


Ηγουμενίτσα: Σήμερα η Ετήσια Εκδήλωση του Συλλόγου «Στοργή» Ηγουμενίτσα: Σήμερα η Ετήσια Εκδήλωση του Συλλόγου «Στοργή» Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5

Τρεις συλλήψεις εχτές το απόγευμα στην Ηγουμενίτσα

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018

Στη σύλληψη τριών (03) αλλοδαπών ηλικίας 35, 20 και 15 ετών, προέβησαν, απογευματινές ώρες εχτές, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας. 

Συγκεκριμένα, οι ανωτέρω σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του γραφείου Ασφάλειας, εντός του επιβατικού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, διαπιστώθηκε ότι κατείχαν και επέδειξαν πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα, με σκοπό να μεταβούν παράνομα στο εξωτερικό. 

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.


 
Τρεις συλλήψεις εχτές το απόγευμα στην Ηγουμενίτσα Τρεις συλλήψεις εχτές το απόγευμα στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 03, 2018 Rating: 5
Από το Blogger.