Λαϊκή Συσπείρωση: Πόσο πιο χαμηλά θα σύρετε το Περιφερειακό Συμβούλιο κ. Περιφερειάρχη;

Τετάρτη, Μαρτίου 24, 2021
Λαϊκή Συσπείρωση: Πόσο πιο χαμηλά θα σύρετε το Περιφερειακό Συμβούλιο κ. Περιφερειάρχη;



Κατά την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της 19ης Μαρτίου 2021, στην ομιλία του ο κ. Περιφερειάρχης 1ον αποκάλυψε ότι θέλει την αλλαγή του διευθύνοντος συμβούλου της επιχείρησης που λειτουργεί την ΜΕΑ όπως επίσης 2ον διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι βρήκε δυσκολίες στο αίτημά του να διορίσει στη ΜΕΑ ένα συγγενή του με πρόβλημα υγείας σε αντιπαράθεση με «άλλους» που βάζουν συγγενείς και αδέρφια όπως είπε.

Προφανώς και συμπάσχουμε με το συγγενή του και ευχόμαστε να πάνε όλα καλά στην υγεία του. Δεν κατανοούμε όμως από που προκύπτει το δικαίωμα του Περιφερειάρχη να διορίζει εργαζόμενους σε εργοστάσιο που χτίστηκε με κρατικό χρήμα, και από προκύπτει το δικαίωμα να παρεμβαίνει μέχρι και δημόσια για την αλλαγή του Διευθύνοντα Συμβούλου του επιχειρηματικού ομίλου.

Κι ενώ μόνος του ανέλυε την παρασκηνιακή εμπλοκή του στην εταιρία, έκανε προσπάθεια να αφήσει υπαινιγμούς για διασυνδέσεις των κομμουνιστών περιφερειακών συμβούλων στην ΤΕΡΝΑ, αφού γνώριζαν τα του προστίμου και τα της επιδιαιτησίας με την εταιρία, ξεπερνώντας κάθε όριο ανηθικότητας και ποταπότητας. Ξεχνάει προφανώς ότι εδώ και 3 μήνες οι περιφερειακοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» έχουν αιτηθεί προς την Περιφέρεια και προς την εταιρία να επισκεφθούν το εργοστάσιο που έχει γίνει με κρατικό χρήμα και εδώ και 3 μήνες η εταιρία μας απαγορεύει ακόμα και να επισκεφθούμε το εργοστάσιο! Σε εμάς έψαχνε για διασυνδέσεις με το μεγάλο κεφάλαιο;

Κοιταχτείτε στον καθρέφτη κ. Περιφερειάρχη και θα δείτε μια περιφερειακή αρχή που υπέγραψε την προκλητική εγγυημένη κερδοφορία του εργοστασίου για 25 χρόνια και τη βάφτισε «βιωσιμότητα», μια περιφερειακή αρχή η οποία έκρυψε στα συρτάρια τις επιπλέον δικαστικές απαιτήσεις της εταιρίας για 3,8 εκατ, και έναν Περιφερειάρχη να παραδέχεται την ανάμιξή του σε παρασκηνιακές συμφωνίες που ξεκινούν από τους απλούς εργάτες και φτάνουν μέχρι το διευθύνοντα σύμβουλο. Πάει πολύ κ. Περιφερειάρχη να έχετε τα μούτρα, να κατηγορείτε τους κομμουνιστές περιφερειακούς συμβούλους για επαφές με την εταιρία επειδή βρήκαν στο διαδίκτυο τα χαΐρια σας… πάει πολύ….πάρα πολύ……

Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου, έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτή την κατάντια. Επέτρεψε ξανά, χωρίς να παρεμβαίνει, τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς προς τους περιφερειακούς συμβούλους της αντιπολίτευσης. Απέναντι μάλιστα στις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες μας, απάντησε ότι «έχουν ακουστεί και χειρότερα», προστατεύοντας στην πράξη τέτοιες συνειδητές απρέπειες.

Βεβαίως δεν θα περίμενε κανείς τίποτα λιγότερο από τον πρόεδρο που έκλεισε τον κατάλογο των ομιλητών χωρίς να δώσει το αυτονόητο δικαίωμα να δευτερολογήσει η κεντρική εισηγήτρια με στόχο να μην να απαντηθούν τα …. «τέρατα» που ακούστηκαν στην συνεδρίαση, καταπατώντας ακόμα και τον κανονισμό του Περιφερειακού Συμβουλίου. Την ίδια στιγμή για ακόμα μια φορά, όπως και στην προηγούμενη συνεδρίαση της 22ας Φεβρουαρίου, έκλεισε το μικρόφωνο σε σύμβουλο της ΛΑ.ΣΥ. που δεχόταν τις κατ΄εξακολούθησιν παρεμβάσεις του πεφερειάρχη, δήθεν για να τηρήσει τον κανονισμό .

Με τέτοιους χειρισμούς, είναι λογικό να ….ξέχασε την δυνατότητα διαδικτυακής μετάδοσης των συνεδριάσεων τους τελευταίους 10 μήνες που τα περιφερειακά συμβούλια γίνονται με τηλεδιάσκεψη. Ο πρόεδρος είναι πολλαπλά εκτεθειμένος γιατί γνώριζε και μάλιστα ανέλυσε το νομικό πλαίσιο για να μεταδίδονται οι συνεδριάσεις παρόλα αυτά από τις 7 Μαΐου του 2020 δεν προχώρησε στην διαδικτυακή μετάδοση. Ούτε και υπήρχε ποτέ περίπτωση να μπορέσουν οι Ηπειρώτες να δουν τι γίνεται μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο αν δεν επέμενε η ΛΑ.ΣΥ.

Κατανοούμε ότι η Περιφερειακή Αρχή στριμώχτηκε από τη συνεδρίαση τόσο, ώστε ο κ. Περιφερειάρχης προσέφυγε σε νομικές διατυπώσεις κατά την ανεγνωσμένη ομιλία του για να απαλλαχτεί από τις συνέπειες των πράξεων και των παραλείψεών του που είναι τέτοιες που επιβαρύνουν με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ τους Δήμους της Ηπείρου και κατ’ επέκταση τα λαϊκά στρώματα που πληρώνουν μέσω των ανταποδοτικών τελών.

Κατανοούμε ότι για πρώτη φορά μετά από καιρό, το περιφερειακό συμβούλιο έκανε προσπάθεια να βγει από την απαξίωση στην οποία το έχει καταδικάσει η Περιφερειακή Αρχή με τη βοήθεια μερίδας παρατάξεων της αντιπολίτευσης. Η απαξίωση είναι καθαρά πολιτική απόφαση, που φυσικά και δεν εμποδίζει τον αντιλαϊκό σχεδιασμό να ξετυλίγεται μέσα από τις αποφάσεις του Περιφερειακού Ταμείου και της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας.

Αντικειμενικά λοιπόν δεν θα ακολουθήσουμε αυτόν τον κατήφορο….
Read More »

Πρόστιμα σε δύο κομμωτήρια | 96 συνολικά οι παραβάσεις στην Ήπειρο

Τετάρτη, Μαρτίου 24, 2021
Πρόστιμα σε δύο κομμωτήρια | 96 συνολικά οι παραβάσεις στην Ήπειρο



Στο πλαίσιο εντατικών ελέγχων για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού στην Ήπειρο, βεβαιώθηκαν χθες (23-03-2021) από τις υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου συνολικά (96) παραβάσεις.

Ειδικότερα, βεβαιώθηκαν:
(78) παραβάσεις για περιορισμό μετακίνησης με την επιβολή ισάριθμων προστίμων ύψους (300) ευρώ, ως εξής:
· 13 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας,
· 5 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας,
· 44 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Ιωαννίνων και
· 16 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας.

(16) παραβάσεις για μη χρήση μάσκας με την επιβολή ισάριθμων προστίμων ύψους (300) ευρώ, ως εξής:
· 2 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας,
· 6 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας και
· 8 παραβάσεις στην Περιφερειακή Ενότητα Ιωαννίνων.

(2) παραβάσεις για κανόνες λειτουργίας εμπορικών δραστηριοτήτων και συγκεκριμένα σε 2 κομμωτήρια στην Περιφερειακή Ενότητα Ιωαννίνων, με την επιβολή προστίμου (1.000) ευρώ στο ένα για μη τήρηση καταλόγου πελατών και (300) ευρώ στο άλλο για μη ανάρτηση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού πελατών εντός του καταστήματος. Οι έλεγχοι συνεχίζονται καθημερινά με αμείωτη ένταση με σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας.
Read More »

Η αστείρευτη υποκρισία της πολιτικής

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
Η αστείρευτη υποκρισία της πολιτικής


Παρά τις αντιδράσεις όλων των εμπλεκόμενων φορέων, από το Σύλλογο Ξενοδόχων, τη Δημοτική Αρχή Ηγουμενίτσας αλλά και κατοίκους και επαγγελματίες που διαμένουν και δραστηριοποιούνται πέριξ του λιμανιού, η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας, υλοποίησε την απόφασή της, για χωροθέτηση της προβλητών 3 και 4, εντός του επιβατικού λιμένα, για τη μεταφορά αδρανών υλικών.

Έτσι, τη Δευτέρα 22 Μαρτίου, ξεκίνησε η μεταφορά αδρανών υλικών, με πλοίο το οποίο φορτώνεται από φορτηγά και σκαπτικά μηχανήματα.

Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες το σημείο είναι πάρα πολύ κοντά στα σπίτια της περιοχής.


Υπενθυμίζουμε πως η απόφαση πέρασε με την ισχύ της διπλής ψήφου της Προέδρου του Δ.Σ. της ΟΛΗΓ Α.Ε. κας Δηλαβέρη.

Κι εδώ ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου...

Γιατί χρειάζεται τεράστιο θράσος και αστείρευτη πολιτική υποκρισία, από τη μία να καταψηφίζεις το 2017 τη συγκεκριμένη δραστηριότητα στη θέση "Τσιμέντα", 700 μέτρα από τα πρώτα σπίτια, και σήμερα να είσαι υπέρμαχος της χωροθέτησης εντός του επιβατικού λιμένα, 150 μέτρα από τις οικίες.

Και αναφερόμαστε στην κα. Δηλαβέρη, η οποία ως μέλος της δημοτικής αρχής Ηγουμενίτσας το 2017, μάλιστα και από τη θέση της Αντιδημάρχου, είχε ψηφίσει αρνητικά στη γνωμάτευση για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων στη θέση "Τσιμέντα".


Με την αιτιολογία πως "Οι αρνητικές επιπτώσεις για το Λαδοχώρι είναι πολλαπλές: Θόρυβος, οπτική ρύπανση, θολερότητα θαλάσσης, σκόνη, διατάραξη οικοσυστήματος, συγκοινωνιακό φορτίο, θέματα που θα επιδράσουν αρνητικά την τουριστική κατεύθυνση της περιοχής. Η διακίνηση βαρέων οχημάτων και η φόρτωση αδρανών υλικών στα πλοία θα προκαλούσε σοβαρότατα θέματα σκόνης, η οποία θα κάλυπτε ολόκληρη την περιοχή ιδίως την καλοκαιρινή περίοδο που επικρατεί σχεδόν άπνοια δημιουργώντας ταυτόχρονα προβλήματα και στην υγεία των κατοίκων ενώ θα απέτρεπε και την παραμονή τουριστών στην περιοχή. Όσο και αν η περιοχή της προβλήτας είναι 700μ περίπου από τον οικισμό, ο θόρυβος είναι ενοχλητικός."

Σήμερα, βέβαια, από τη θέση της Προέδρου του Δ.Σ. της ΟΛΗΓ ΑΕ, δεν βλέπει καμία επιβάρυνση για την περιοχή και μάλιστα ήταν αυτή που επέμενε για τη χωροθέτηση της μεταφοράς αδρανών υλικών 150 μέτρα από τα σπίτια του Λαδοχωρίου.

Θα συμφωνήσουμε πως είναι αντικειμενική και επιτακτική η ανάγκη για τη χωροθέτηση σημείου για τη μεταφορά των αδρανών υλικών, ώστε και οι Θεσπρωτικές επιχειρήσεις που εμπορεύονται αδρανή υλικά να μπορέσουν να συνεχίσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, αλλά και δεκάδες άτομα (οδηγοί, εργάτες κτλ), να συνεχίσουν να εργάζονται σε αυτές.

Αυτό όμως δεν μπορεί να επιτευχθεί, καταστρατηγώντας τη νομοθεσία, αφού το σημείο που αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, δεν διαθέτει την προβλεπόμενη από το νόμο Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), όπως είχε τονίσει στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηγουμενίτσας στις 17 Ιουλίου 2017, ο τότε διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΗΓ κ. Αντρέας Νταής. (Δείτε το βίντεο που ακολουθεί).
Σύμφωνα με την Εθνική Στρατηγική Λιμένων, δεν προβλέπεται μεταφορά χύδην (αδρανών υλικών) στο λιμένα Ηγουμενίτσας .

Το ίδιο ισχύει και στην ΑΕΠΟ του λιμένα και στο Master Plan όπου ο λιμένας Ηγουμενίτσας χαρακτηρίζεται μόνο επιβατικός και όχι εμπορικός.

Ως γνωστόν, άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται.

Είμαστε σίγουροι πως η κα. Πρόεδρος το γνωρίζει πολύ καλά, καθότι η ίδια είναι νομικός στο επάγγελμα.

Για τον Υπουργό Ναυτιλίας δεν είμαστε σίγουροι εάν γνωρίζει τα όσα συμβαίνουν στο προς πώληση λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Αναρωτιόμαστε εάν τον έχει ενημερώσει ο τοπικός κυβερνητικός βουλευτής κ. Γιόγιακας...

Read More »

ΑΣΤΙΚΟ ΑΛΣΥΛΛΙΟ – ΚΑΣΤΡΟ - ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΗΣ | Μια συνολική πρόταση του Αλέξανδρου Λ. Τζίμα, Ιατρού

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
ΑΣΤΙΚΟ ΑΛΣΥΛΛΙΟ – ΚΑΣΤΡΟ - ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΗΣ | Μια συνολική πρόταση του Αλέξανδρου Λ. Τζίμα, Ιατρού


Ήταν Κυριακή πρωί, όταν με ένα φίλο ανηφορίσαμε προς το ενετικό κάστρο της πόλης μας, παίρνοντας τον πρόσφατα διανοιγμένο δρόμο από το χώρο της λαϊκής. Ο περίπατος μας αρχικά ακολούθησε το περίγραμμα των εξωτερικών τειχών του κάστρου και στη συνέχεια εισήλθαμε και εξερευνήσαμε το εσωτερικό του, καταλήγοντας στο υψηλότερο σημείο, την ακρόπολη του.

Οι εντυπώσεις μας ήταν πολλές, οι σκέψεις περισσότερες. Αντικρίζαμε το παρελθόν, αλλά ατενίζαμε το μέλλον! Αυτό που ξεπρόβαλε στα μάτια μας, υπερβαίνει κατά πολύ τις συνηθισμένες επεμβάσεις-αναπλάσεις που έχουν προηγηθεί στην πόλη μας. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν από το Δήμο μας και στον Δήμαρχο μας.

Για πρώτη φορά αντιλαμβάνεται κάποιος το συγκρότημα αυτό στην ολότητα του, το σημαντικό του μέγεθος, τη μεγάλη εσωτερική αλάνα, που ως ήπια επικλινές πεδίο μπορεί να συγκριθεί και να χρησιμοποιηθεί μελλοντικά όπως ο αντίστοιχος χώρος στο κάστρο των Ιωαννίνων.

Για πρώτη φορά η αξιοποίηση κάποιου φυσικού χώρου - με δεδομένη την χρήση του για περίπατο, άθληση, φυσιολατρία και αναψυχή, συμπίπτει με ιστορική, αρχαιολογική, αισθητική και πολιτιστική (ελπίζουμε) ατζέντα.

Η μνημειακή του διάσταση, η φυσική του ομορφιά και η χωροθέτηση του, επιτρέπουν και προκαλούν την διεξαγωγή ποικίλων ενδιαφερόντων και δράσεων. Ακόμα και ένας απλός περίπατος στη σκιά των τειχών, με την συνοδεία της μυρωδιάς των πεύκων και της θέας του κόλπου αποτελεί ξεχωριστή εμπειρία.

Πέρα από την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, σημαντική θα είναι συνεισφορά του εγχειρήματος αυτού στην σφυρηλάτηση της ταυτότητας των δημοτών αυτής της πόλης, στην δημιουργία κοινού αισθήματος περί καταγωγής, κληρονομιάς, αλλά και μέλλοντος. Θα μας κάνει περήφανους που κατοικούμε εδώ. Θα μοιραστούμε, βιωματικά πλέον, ένα κοινό μύθο, μια ιστορία, μια εικόνα.

Όμως, για να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις παραπάνω δυνατότητες που μας προσφέρονται και να βαθύνουμε το αποτύπωμα τους, απαιτείται η ίδρυση ιστορικού μουσείου/αρχείου της πόλη μας. Απλά … ήρθε η ώρα του!

Η παρουσία του θα ολοκλήρωνε το παραπάνω εγχείρημα ως προς την κατεύθυνση τόσο της παρουσίασης και συνειδητοποίησης μιας πλήρους εικόνας για την γέννηση και την εξέλιξη της πόλης μας, όσο και της συγκέντρωσης και διάσωσης του σχετικού υλικού και των τεκμηρίων. Θα ενίσχυε τον εκπαιδευτικό του ρόλο και τη συμβολή του στην πνευματική και αισθητική καλλιέργεια των δημοτών.

Και πού θα ήταν η ιδανική του στέγαση; Η απάντηση είναι δεδομένη και τόσο προφανής που μας διαφεύγει. Μα, στο χώρο του σημερινού Δασαρχείου.

Η μετατροπή του σε μουσείο/εκθεσιακό χώρο/αρχείο θα ικανοποιούσε με τον ιδανικότερο τρόπο την πάγια αυτή ανάγκη του Δήμου μας. Αποτελεί μια επιλογή μακρόπνοου σχεδιασμού και βιωσιμότητας καθώς οι συνέργειες που προκύπτουν είναι πρόδηλες και πολλαπλές.

Το κτήριο αυτό είναι ήδη ενσωματωμένο στον προαναφερόμενο χώρο, συνομιλεί, γειτονεύοντας οπτικά με το κάστρο, και έχει τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να εκπληρώσει αυτό το ρόλο. Κατατάσσεται στα ελάχιστα αρχιτεκτονικά ορόσημα της πόλης μας και ήδη, η σημασία του για μας είναι σημαντικότερη ως τέτοιο, παρά ως ένας ακόμη χρηστικός χώρος στέγασης μιας κρατικής υπηρεσίας.

Το μουσείο θα μπορούσε να αποτελείται από χώρους – τμήματα για κάθε ιστορική περίοδο της πόλης, ιδιαίτερα από τον μεσαίωνα και μετά. Με τη βοήθεια σύγχρονου οπτικοακουστικό υλικού θα δινόταν η δυνατότητα στον επισκέπτη να αποκτήσει μια συνολική εικόνα της εξελικτικής πορείας της πόλης μας, ακόμα και να περιηγηθεί σ αυτήν εικονικά σε άλλες εποχές. Μια μικρή βιβλιοθήκη θα μπορούσε να συσταθεί εντός του με όλα τα μέχρι σήμερα σχετικά συγγράμματα που την αναφέρουν.

Ως αρχείο θα συγκέντρωνε έγγραφα, κειμήλια, τεχνουργήματα, αντικείμενα, χάρτες, φωτογραφίες, και μαρτυρίες που θα ευρίσκοντο σε κρατικές υπηρεσίες, αρχεία, συλλογές, μουσεία, αλλά και που θα δωρίζονταν από δημότες της πόλης μας.

Στον προαύλιο χώρο του, με θέα τη θάλασσα θα δημιουργούνταν μία εξαιρετική γωνίτσα για καφέ.

Αγαπητοί συνδημότες! Σας προσκαλώ να στηρίξετε την ιδέα αυτή. Δεν πρέπει να αφήσουμε να χαθεί η ευκαιρία. Ας κάνουμε την υπέρβαση!

Ας μη προστεθεί στην ντροπή που κουβαλάμε τόσα χρόνια για τη μη αξιοποίηση του κάστρου-δασυλλίου μας ή ντροπή μιας σημαντικής παράλειψης.

Ο Δήμος μας πρέπει να επεξεργαστεί σύντομα την πρόταση αυτή και να προβεί σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να δρομολογηθεί. Θα μπορούσε ακόμη και να προσφέρει κάποιο άλλο χώρο για μεταστέγαση των γραφείων του Δασαρχείου.

Εάν το τρίπτυχο αλσύλλιο-κάστρο-μουσείο υλοποιούνταν, θα αποτελούσε μια αξιόλογη πρόταση από κάθε σκοπιά, θα πρόσθετε το απαραίτητο στίγμα που λείπει από την πόλη μας και θα συνέβαλε στο να ακουστούμε παραπέρα.
Read More »

3.586 νέα κρούσματα | 51 νέοι θάνατοι και 699 διασωληνωμένοι

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
3.586 νέα κρούσματα | 51 νέοι θάνατοι και 699 διασωληνωμένοι



Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 3.586, εκ των οποίων 10 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 242.347 (ημερήσια μεταβολή +1.5%), εκ των οποίων 51.5% άνδρες. 1 Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 80 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.965 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 51, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 7.582 θάνατοι. Το 95.8% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 699 (65.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 81.3% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.613 ασθενείς. Οι εισαγωγές2 νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 518 (ημερήσια μεταβολή +31.47%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 482 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 0 έως 103 έτη).
Read More »

Αρκετά και σήμερα τα κρούσματα στη Θεσπρωτία - 63 σε όλη την Ήπειρο

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
Αρκετά και σήμερα τα κρούσματα στη Θεσπρωτία - 63 σε όλη την Ήπειρο


Π.Ε. Άρτας 2
Π.Ε. Θεσπρωτίας 7
Π.Ε. Ιωαννίνων 49
Π.Ε. Πρέβεζας 5








Read More »

«Η οικονομία κοντά στις τοπικές κοινωνίες της Περιφέρειας Ηπείρου» - Του Χρήστου Κισσόπουλου

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
«Η οικονομία κοντά στις τοπικές κοινωνίες της Περιφέρειας Ηπείρου» - Του Χρήστου Κισσόπουλου



Η Περιφέρεια Ηπείρου έχει, ως επί το πλείστον, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις οι οποίες τα δύο τελευταία προ covid χρόνια είχαν αρχίσει αργά αλλά σταθερά να ανακάμπτουν από την δεκαετή οικονομική κρίση.

Ο στόχος λοιπόν της δημοσιονομικής εξυγίανσης και σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας επετεύχθη πληρώνοντας ένα πολύ βαρύ τίμημα, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου πλήρωσαν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι σε αυτές. Το ξέσπασμα της πανδημίας δημιούργησε μια νέα πολυ-επίπεδη κρίση οι επιπτώσεις της οποίας, παρόλο που δεν είναι ακόμα δυνατόν να υπολογιστούν σε όλο τους το εύρος, έχουν ήδη αφήσει το αποτύπωμα τους στην οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα.

Η κατά γενική ομολογία έγκαιρη αντίδραση της κυβέρνησης για λήψη εκτεταμένων περιοριστικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας έχει βοηθήσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία να αποφύγουν τα χειρότερα των συνεπειών της υγειονομικής κρίσης. Ωστόσο ο τρόπος αντιμετώπισης της κρίσης προκαλεί σοβαρές επιπλοκές στην οικονομική και κοινωνική λειτουργία.

Εμείς ως Οικονομικό Επιμελητήριο θεωρούμε δυο στοιχεία ως τα πιο σημαντικά σχετικά με την λειτουργία των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων στην μετά covid εποχή. Το πρώτο και σημαντικότερο ζήτημα είναι η έλλειψη ρευστότητας που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν αυτές οι επιχειρήσεις μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων. Το δεύτερο ζήτημα, που συνδέεται σε ένα βαθμό με την αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος ρευστότητας, αφορά στην βιωσιμότητα αυτών των επιχειρήσεων.

Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ανάγκες. Υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες είναι κλειστές με εντολή δημόσιας αρχής και κάποιες όχι. Υπάρχουν όμως επιχειρήσεις που δεν είναι κλειστές, αλλά πλήττονται τόσο που έχουν μηδενικό κύκλο εργασιών. Ο κάθε επιχειρηματικός κλάδος έχει και τις δικές του ιδιαιτερότητες. Τα μέτρα μέχρι σήμερα παίρνονταν οριζόντια όμως δεν είναι και για όλους οριζόντια τα προβλήματα. Άρα στην επιστρεπτέα προκαταβολή 7 και στα υπόλοιπα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα βγουν τους επόμενους μήνες θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή με πιο στοχευμένες δράσεις σε συγκεκριμένους κλάδους όπως για παράδειγμα ο τουρισμός και η εστίαση. Δηλαδή να βγαίνουν κλαδικές ενισχύσεις για να υπάρχει και μεγαλύτερη δικαιοσύνη μεταξύ ομοειδών επιχειρήσεων.

Τα προγράμματα ΕΣΠΑ που προκηρύχτηκαν εν μέσω πανδημίας παρατηρείται ότι παρουσιάζουν καθυστερήσεις ως προς τους χρόνους αξιολόγησης, ελέγχου και εκταμίευσης με αποτέλεσμα να μην πετυχαίνουν την μέγιστη δυνατή ωφέλεια για τις επιχειρήσεις.

Τα δάνεια που δόθηκαν από τις τράπεζες στην αρχή της κρίσης, με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, δεν πήγαν τα περισσότερα στις επιχειρήσεις ανάλογα με τις ανάγκες τους, αλλά με βάση την επιλογή των τραπεζών και τις εξασφαλίσεις που τους παρείχαν. Σήμερα οι νέες δράσεις του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων covid -19 και ΤΕΠΙΧ ΙΙ βρίσκονται προς την σωστή κατεύθυνση.

Η δημιουργία ακατάσχετου λογαριασμού για τις επιχειρήσεις ο οποίος θα μπορεί, ακόμη και μετά την εντολή κατάσχεσης, να τροφοδοτεί τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης (πληρωμή μισθοδοσίας, οφειλών προς το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία και προμηθευτών) και να καθορίζεται το ύψος του ακατάσχετου ποσού, βάσει των απολογιστικών δεδομένων της οικονομικής λειτουργίας κάθε επιχείρησης. Η προτεινόμενη ρύθμιση θα αναστείλει το κλείσιμο των επιχειρήσεων, που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις λειτουργικές ανάγκες τους και θα συνδράμει στη διατήρηση των θέσεων εργασίας.

Για την διόρθωση των αδικιών που παρατηρήθηκαν στους προηγούμενους κύκλους της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, προτείνουμε να βγει μια διορθωτική επιστρεπτέα προκαταβολή ώστε να ληφθούν υπόψη αφενός τα συνολικά ετήσια έσοδα του 2020 συγκρινόμενα με εκείνα του 2019 και αφού εφαρμοσθεί ο μαθηματικός τύπος να αφαιρεθούν τα ποσά από τις επιστρεπτέες που έχουν πάρει μέχρι σήμερα οι επιχειρήσεις. Η διαφορά που θα προκύψει, αν υπάρχει, να αποδοθεί στις επιχειρήσεις οι οποίες ενώ είχαν μεγάλη ετήσια πτώση τζίρου, αδικήθηκαν από τους όρους που έβαζαν οι επιστρεπτέες.

Για την υποβολή δε των δικαιολογητικών των επιχειρήσεων που έλαβαν οικονομική ενίσχυση με το μέτρο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής με βάση το «Προσωρινό Πλαίσιο», (πιστοποιητικό μη πτώχευσης, μη υποβολής αίτησης για πτώχευση, μη θέσης σε αναγκαστική διαχείριση και μη υποβολής αίτησης για θέση σε αναγκαστική διαχείριση), προτείνουμε τα ανωτέρω πιστοποιητικά να αναζητηθούν αυτεπαγγέλτως από τις αρμόδιες υπηρεσίες και να μην είναι υποχρεωτική η ανάρτησή τους, ώστε να αποφευχθούν περιπτώσεις συνωστισμού στα Πρωτοδικεία, Ειρηνοδικεία και ΚΕΠ.

Για τις φορολογικές υποχρεώσεις των πληττόμενων επιχειρήσεων, που μετατίθενται για το μέλλον, να υπάρξει μέριμνα μετά το τέλος της πανδημίας για μια γενναία ρύθμιση πολλών δόσεων, δίνοντας προτεραιότητα σε επιχειρήσεις φυσικά που πριν την κρίση ήταν συνεπείς και γιατί όχι και ένα επιπλέον κίνητρο για κάποιες εκπτώσεις σε περίπτωση άμεσης εξόφλησης των υποχρεώσεών τους. Αυτή η επιβράβευση των επιχειρήσεων θα δώσει κίνητρο εξόφλησης των υποχρεώσεών τους και ταυτόχρονα στο κράτος ρευστότητα στα ταμεία του. Το ίδιο να ισχύει και για τις ασφαλιστικές εισφορές των επιχειρήσεων για του εργαζόμενούς τους αλλά και για τους ίδιους τους επιχειρηματίες.

Να χαρακτηριστεί και το 2022 ως έτος προαιρετικό για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βιβλίων, να προβλεφθούν ισχυρά κίνητρα για όσες επιχειρήσεις επιλέξουν την προαιρετική ψηφιακή διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA και να γίνουν οι αναγκαίες προσαρμογές και οι απαραίτητες ρυθμίσεις για να επιλυθούν προβλήματα που έχουν επισημανθεί και δεν έχουν αντιμετωπισθεί μέχρι σήμερα, όπως η εφαρμογή των myDATA σε επιχειρήσεις με εξειδικευμένο αντικείμενο δραστηριότητας αλλά και η έλλειψη δυνατότητας διαβίβασης εξειδικευμένων παραστατικών.

Βεβαίως πρέπει να αναδείξουμε ως ζητούμενο και την εκπαίδευση των επιχειρήσεων σε αυτή την εφαρμογή, καθώς πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν εξοικείωση με τους υπολογιστές ή δεν έχουν λάβει επαρκή πληροφόρηση για την λειτουργία του mydata και τις υποχρεώσεις τους ως προς την λειτουργία του. Για τον λόγο αυτό θα ήθελα να ζητήσω και από τα Επιμελητήρια να ξεκινήσουν αυτή την ενημέρωση προς τα μέλη τους. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί μέσω ΕΣΠΑ η επιδότηση της υλικοτεχνικής υποδομής και σχετικών εμπορικών προγραμμάτων για τις επιχειρήσεις.

Ο κ. υπουργός να δει, και είμαι σίγουρος και με την δική μας βοήθεια όπου χρειασθεί, με βάση τις δυνατότητες που έχει η οικονομία, θέματα όπως α) την κατάργηση της φορολογίας με βάση τα τεκμήρια τουλάχιστον σε πρώτη φάση των πληττόμενων επιχειρήσεων και των εργαζομένων σε αυτές, β) την μείωση του ποσοστού 30% από την συλλογή ηλεκτρονικών αποδείξεων, για την έκπτωση από τον φόρο εισοδήματος, γ) την μείωση του φόρου εισοδήματος των επιχειρήσεων τουλάχιστον για την περίοδο της πανδημίας, δ) σε συνεργασία με το υπουργείο εργασίας να δοθούν κίνητρα διακράτησης του προσωπικού στις επιχειρήσεις μέσω μιας επιδότησης ανά θέση εργασίας ή μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών γιατί προβλέπονται μετά και τον περιορισμό στη δυνατότητα αναστολής εργαζομένων πολλές απολύσεις το επόμενο διάστημα.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφερθώ στον κλάδο των οικονομολόγων και των λογιστών. Οι οικονομολόγοι και οι λογιστές ήταν και είναι στην πρώτη γραμμή του Οικονομικού γίγνεσθαι της χώρας, προσφέροντας τις γνώσεις τους ακόμα και εν μέσω πανδημίας, στις επιχειρήσεις που επλήγησαν οικονομικά και προσπαθούν μέσω των διαφόρων χρηματοδοτικών εργαλείων που βγάζει το κράτος να τις βοηθήσουν να ορθοποδήσουν.

Επιγραμματικά θα μιλήσω για τα πιο σημαντικά από τα θέματα που μας απασχολούν:

1. Παρατηρείται τον τελευταίο καιρό σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου τομέα να υπάρχει έλλειψη προσωπικού με ειδικότητα Οικονομολόγων.

2. Η ασθένεια του λογιστή ήταν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά του. Το πρώτο βήμα έγινε πριν λίγο καιρό με την αποδοχή, υπό προϋποθέσεις όμως, της ασθένειας λόγω covid. Νομίζω όμως ότι άμεσα θα πρέπει να επανεξεταστεί και να δοθεί λύση για όλες τις ασθένειες του λογιστή, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κριτήρια φυσικά έτσι ώστε να αποφεύγονται καταστρατηγήσεις του Νόμου.

3. Κανένα πρόστιμο σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης τροποποιητικής (διορθωτικής) δήλωσης (με ανάλογη εφαρμογή της διάταξης του ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων) στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος, και γενικά όλων των δηλωτικών υποχρεώσεων τελών και φόρων εφόσον η σχετική αρχική δήλωση έχει υποβληθεί εμπρόθεσμα.

4. Από μηδενική βάση το όριο της διάταξης του άρθρου 38 του Ν. 2873/2000 (50.000,00 ευρώ όπως ισχύει με την απόφαση Α.1123/2019) υποχρεωτικής υπογραφής δηλώσεων, βιβλίων και οικονομικών καταστάσεων για να ταυτίζεται με την νεότερη διάταξη (που κατισχύει) της παρ. 4 του άρθρου 5 του Ν. 4308/2015 (ΕΛΠ), που προβλέπει υπογραφή όλων των οικονομικών καταστάσεων και δηλώσεων από μηδενική βάση.

Κλείνοντας την εισήγησή μου θα ήθελα να αναφερθώ στην Μεγάλη ευκαιρία για την Ήπειρο της σωστής αξιοποίησης των πόρων που θα διατεθούν από το Ευρωπαϊκό ταμείο ανάκαμψης.

θα πρέπει ενδεικτικά :
1. να δοθεί προτεραιότητα στην ενίσχυση των υποδομών (αεροδρόμια , νέοι οδικοί άξονες) , προστασία του περιβάλλοντος και ποιότητα ζωής .
2. Τόνωση της τοπικής οικονομίας και απασχόλησης .
3. Στήριξη του πρωτογενούς τομέα που συνιστά πυλώνα ανάπτυξης για την περιοχή
4. Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος
5. Αύξηση των εξαγωγών

Το οικονομικό επιμελητήριο είναι ο επιστημονικός και επαγγελματικός φορέας που διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία και τα στελέχη εκείνα που μπορούν να συμβάλλουν μαζί με τους θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς στην αναγέννηση και οικονομική ανάπτυξη της περιοχή μας .

Read More »

Γ. Λώλος: Όχι αδρανή στο λιμάνι

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
Γ. Λώλος: Όχι αδρανή στο λιμάνι



Ξεκάθαρη θέση πήρε ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας Γιάννης Λώλος στο σοβαρό θέμα που έχει ανακύψει με την φόρτωση αδρανών υλικών μέσα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Ο χαρακτήρας του λιμανιού είναι επιβατικός αλλά πέραν αυτού η φόρτωση αδρανών προκαλεί μεγάλη επιβάρυνση στην περιοχή και στην πόλη.

«Είμαστε ξεκάθαροι. Μία τέτοια δραστηριότητα μέσα στο λιμάνι θα έχει αρνητικές επιπτώσεις. Δεν μπορούμε να το δεχτούμε» ανέφερε κατά την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας ο Δήμαρχος.

Σημείωσε ακόμη ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση για την συγκεκριμένη δραστηριότητα και να προσδιοριστεί θέση για την ανάπτυξή της η οποία δεν θα επιβαρύνει την πόλη.




Read More »

Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας για τα self tests

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας για τα self tests



Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσπρωτίας θα ήθελε προς ενημέρωση του κοινού , να αναφέρει πως σχετικά με τα self tests τα οποία έχει ανακοινωθεί πως θα διατεθούν από τα φαρμακεία , δεν έχει όπως και όλοι οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Ελλάδας μέχρι αυτήν τη στιγμή , καμία επίσημη ενημέρωση για το καθεστώς διακίνησής τους , καθώς και για τον χρονικό ορίζοντα της όποιας υλοποίησης.

Μας προξενεί βέβαια εντύπωση το πώς τα ΜΜΕ φέρονται να γνωρίζουν μέχρι και λεπτομέρειες για τον τρόπο χρήσης των tests , ωστόσο η ουσιαστική ενημέρωση θα γίνει μέσω και των Φαρμακευτικών Συλλόγων μετά και την απαραίτητη και χρήσιμη συνεννόηση με την πολιτεία , για την οποία εξυπακούεται πως θα συμβάλλουμε όπως πάντα , ιδιαίτερα στην παρούσα συγκυρία του κορωνοϊού.

Εκ μέρους του Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος 
Κοντός Ιωάννης
Ο Γραμματέας
Κούτσικος Χρήστος
Read More »

Απάντηση περιφερειάρχη στον πρόεδρο του Προδρομίου

Τρίτη, Μαρτίου 23, 2021
Απάντηση περιφερειάρχη στον πρόεδρο του Προδρομίου


ΠΡΟΣ: Toπικό Συμβούλιο Προδρομίου Δήμου Σουλίου

Κύριε Πρόεδρε,
Κύριοι Σύμβουλοι,

Με προβλημάτισε ιδιαίτερα αν θα έπρεπε να απαντήσω σε μια επιστολή χωρίς καν αναφορά του ονόματος του συντάκτη της, η οποία ενώ απευθύνεται στο πρόσωπό μου και στάλθηκε στην Περιφέρεια Ηπείρου ηλεκτρονικά μετά τις 10 το βράδυ της Δευτέρας 22 Μαρτίου, αναρτήθηκε την ίδια ημέρα σε ιστοσελίδα, δίνοντας την αίσθηση ότι εκείνο που επιδιώκεται τελικά είναι η δημιουργία εντυπώσεων.

Μου προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση η επιθετικότητά του συντάκτη της, που εμφανίζεται να εκπροσωπεί το Τοπικό Συμβούλιο Προδρομίου, ζητώντας ευθύνες από λάθος φορέα όσον αφορά την αδειοδότηση της Μονάδας Βιοαερίου.

Εκείνο που δεν έγινε αντιληπτό, ή σκόπιμα παρερμηνεύεται είναι ότι η Περιφέρεια Ηπείρου δεν εκδίδει αποφάσεις, όπως δεν εξέδωσε και τη συγκεκριμένη. Η Περιφέρεια Ηπείρου, όπως οι Δήμοι και κατά περίπτωση άλλοι φορείς, γνωμοδοτούν και τις τελικές αποφάσεις λαμβάνει είτε το Υπουργείο κεντρικά, είτε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου- Δυτικής Μακεδονίας. Άρα είναι ακατανόητη η εμμονή σας σε βάρος του Περιφερειάρχη και της Περιφέρειας η οποία δεν έχει τη θεσμική δυνατότητα να αποτρέψει την έκδοση μιας απόφασης για περιβαλλοντικούς όρους, ούτε πολύ περισσότερο να την ακυρώσει.

Όντως η Επιτροπή Περιβάλλοντος επί προεδρίας της τότε Αντιπεριφερειάρχη κ. Τ. Καλογιάννη είχε γνωμοδοτήσει θετικά επί φακέλου Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που είχε κατατεθεί για την εγκατάσταση μονάδας βιοαερίου από βιορευστά στην περιοχή σας. Θα μπορούσε δε να μην είχε γνωμοδοτήσει καν και να θεωρηθεί σιωπηρώς θετική. Δεν το έπραξε όμως.

Ήταν, αν όχι η πρώτη, από τις πρώτες της κατηγορίας αυτής και βεβαίως η τότε απόφαση πάρθηκε σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας και χωρίς να υπάρξουν ενστάσεις από τους κατοίκους και από όσους σήμερα – και δικαίως- διαμαρτύρονται.
Στη συνέχεια όμως όταν άρχισαν να έρχονται κι άλλες τέτοιες μελέτες, οι εισηγήσεις μου ήταν για αρνητική γνωμοδότηση εφόσον οι ύλες προς επεξεργασία δεν προέρχονται από την περιοχή. Αυτό ισχύει μέχρι και σήμερα, χωρίς και πάλι να λαμβάνονται πάντα υπόψη οι ενστάσεις μας σε όλες τις περιπτώσεις από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

Αν και ο συντάκτης της επιστολής δηλώνει ότι «δεν θέλει να προβεί σε λαϊκισμούς κ.ο.κ.», τελικά δεν το αποφεύγει κάνοντας συγκρίσεις με Μέτσοβο, Ζαγοροχώρια κ.α., που βεβαίως δεν αναπτύχθηκαν εξαιτίας της Περιφέρειας Ηπείρου, η οποία βεβαίως συνέδραμε σε αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και ιδιαίτερα σε ζητήματα υποδομών, ανάδειξης μνημείων κ.α., όπως το ίδιο πράττει και για κάθε άλλη περιοχή της Ηπείρου.

Δεν είναι ώρα, ούτε και πρόθεσή μας να απαριθμήσουμε παρεμβάσεις και δράσεις στην περιοχή του Δήμου Σουλίου, ενδεικτικά όμως μπορώ να σας αναφέρω ορισμένες, όπως η συμβολή της Περιφέρειας για την υλοποίηση του έργου κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης στην Παραμυθιά, η αποκατάσταση του Δημοτικού Σχολείου Καρβουναρίου, η αποκατάσταση θρησκευτικών μνημείων, η οδική σύνδεση προς Σούλι, η μελέτη που εκπονείται για την ανάδειξη του ιστορικού χώρου Σουλίου, η κατασκευή του κυκλικού κόμβου στο Αεροδρόμιο, η έξοδος προς Γκρίκα- Ψάκα, οι καθαρισμοί στον Αχέροντα και στο Κοκκυτό, μέχρι και η ανάληψη της ευθύνης διοίκησης του ΤΟΕΒ, ώστε αυτός να μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος των παραγωγών του Δήμου Σουλίου.

Ανακεφαλαιώνοντας, η Περιφέρεια έχει θέσει απαράβατο όρο να μη γνωμοδοτεί θετικά για μονάδες βιοαερίου εφόσον η πρώτη ύλη δεν εξασφαλίζεται από την ευρύτερη περιοχή εγκατάστασης. Αντιλαμβανόμαστε απόλυτα τον προβληματισμό των κατοίκων, αλλά θεσμικά δεν έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την απόφαση για τη συγκεκριμένη μονάδα – καθώς η άδεια έχει εκδοθεί από άλλη Υπηρεσία. Αν έχετε υπόψη σας νόμιμη διαδικασία η οποία μπορεί να αποτρέψει την εγκατάσταση της μονάδας, είμαστε πρόθυμοι να σας συνδράμουμε.

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ
Read More »

Σελίδες

Advertise & Backlinks on thespro.gr

Publish guest posts or dofollow backlinks on a trusted Greek news website (DA 35 / DR 33, 38K+ monthly visits).

Fast publication, real traffic, transparent metrics.

Contact: info@thespro.gr

📈 Looking for Greek guest post sites or backlinks for SEO? — thespro.gr is open for sponsored content, guest posts & link insertions.
Learn more →

© 2025 thespro.gr — Media & SEO Collaborations | Domain Authority 35 · Domain Rating 33

Από το Blogger.