Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην Πέρδικα

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024

 Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην Πέρδικα



Read More »

"Βούλιαξε" η Παραμυθιά τη Νύχτα των Ευχών (+ΒΙΝΤΕΟ)

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024
"Βούλιαξε" η Παραμυθιά τη Νύχτα των Ευχών (+ΒΙΝΤΕΟ)


Πραγματοποιήθηκε εχτές Παρασκευή 27/12 στον χώρο της «ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗΣ» η εκδήλωση του Εμπορικού Συλλόγου Παραμυθιάς "Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ"
Άλλη μια εκδήλωση που ο σύλλογος μας έχει καταφέρει να κάνει θεσμό στην πόλη μας.
Θέλουμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμπολίτες μας που για άλλη μια φορά μας τίμησαν με την παρουσία τους καθώς και σε όλους τους επισκέπτες που ήρθαν από διάφορες περιοχές της ηπείρου ,γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα καθώς έγινε ακόμα ένα σημαντικό βήμα για την προβολή της Παραμυθιάς
Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε
• Τον δήμου Σουλίου
• Την Τοπική Κοινότητα Παραμυθιάς
• Τον Ανδρέα Δήμα για τον Φωτισμό
• Τον Τόλη για την άψογη συνεργασία μας
• Τον Θωμά Βασιλείου για την μουσική επιμέλεια
• Την Σοφία Δόση για το Face Painting
• Τον σύλλογο γονέων & κηδεμόνων Δημοτικού Σχ. Παραμυθιάς
• για την πολύτιμη βοήθεια τους

Ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία και καλή χρονιά


Read More »

Συνελήφθη με σουγιά και σιδηρογροθιά

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024

Συνελήφθη με σουγιά και σιδηρογροθιά


Συνελήφθη χθες (27-12-2024) το μεσημέρι στην Πρέβεζα από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Πρέβεζας ημεδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.

Ειδικότερα, κατά τον αστυνομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι κατείχε σουγιά, καθώς και μια πλαστική σιδερογροθιά, τα οποία και κατασχέθηκαν.
Read More »

Επιδοτήσεις έως και 50% για φωτοβολταϊκά με μπαταρίες από επιχειρήσεις

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024

Επιδοτήσεις έως και 50% για φωτοβολταϊκά με μπαταρίες από επιχειρήσεις


Μέσω του προγράμματος πρόκειται να επιδοτηθούν εταιρείες αποκλειστικά για την εγκατάσταση μπαταριών. Ωστόσο, για τη διεκδίκηση στήριξης, αποτελεί προϋπόθεση η ύπαρξη φωτοβολταϊκού.
Επιδοτήσεις που φτάνουν στο 50%, ξεκινώντας από το 30%, για την εγκατάσταση μπαταρίας προβλέπει το πρόγραμμα «Συστήματα αποθήκευσης για επιχειρήσεις», τον Οδηγό του οποίου δημοσίευσε το ΥΠΕΝ. Η επιδότηση εξαρτάται από το μέγεθος της εταιρείας, με τις μικρές επιχειρήσεις να λαμβάνουν τη μεγαλύτερη στήριξη.
Παράλληλα, υπάρχει ανώτατο όριο επιχορήγησης για την μπαταρία. Οι δικαιούχοι δικαιούνται επίσης μέσω του προγράμματος ενίσχυση για τις υποστηρικτικές εργασίες. Τέτοιες είναι η τεχνική μελέτη, όπως και το κόστος σύνδεσης στο δίκτυο.
Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι 160 εκατ. ευρώ περίπου, με τον οποίο εκτιμάται ότι θα εγκατασταθούν μονάδες αποθήκευσης συνολικής ισχύος 500 – 600 Μεγαβάτ. Το κονδύλι αυτό είναι επιμερισμένο σε 100 εκατ. για πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις και 60 εκατ. περίπου για μεσαίες και μεγάλες.
Η ένταξη θα γίνει με την άμεση αξιολόγηση (First In – First Out) των αιτήσεων που θα υποβληθούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα. Επομένως, μόλις αξιολογηθεί επιτυχώς μία αίτηση, θα εγκρίνεται το αντίστοιχο κονδύλι επιδότησης, υπό την προϋπόθεση πως δεν έχει ακόμη εξαντληθεί ο διαθέσιμος προϋπολογισμός.

Όσες αιτήσεις αξιολογηθούν επιτυχώς, αλλά στο μεταξύ έχουν εξαντληθεί οι διαθέσιμοι πόροι, θα ενταχθούν στις επιλαχούσες. Επομένως, αν σε κάποια από τις δύο κατηγορίες απομείνουν κεφάλαια (π.χ. από τα 100 εκατ. για τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις) υπάρχει η δυνατότητα αυτά να μεταφερθούν στην άλλη κατηγορία, ώστε να καλυφθούν επιλαχούσες αιτήσεις.


Όπως φαίνεται από τον παραπάνω πίνακα, η επιλέξιμη δαπάνη για μπαταρίες με χωρητικότητα μίας ώρας δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 400.000 €/ MWh και για μπαταρίες με χωρητικότητα μεταξύ μίας και δύο ωρών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 350.000 €/ MWh.
Επιπλέον, η μέγιστη επιλέξιμη δαπάνη που αντιστοιχεί σε υποστηρικτικές δαπάνες για κόστος διασύνδεσης με ΔΕΔΔΗΕ / ΑΔΜΗΕ, δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από τις 5.000 € ανά παροχή.
Μέσω του προγράμματος πρόκειται να επιδοτηθούν εταιρείες αποκλειστικά για την εγκατάσταση μπαταριών. Ωστόσο, για τη διεκδίκηση στήριξης, αποτελεί προϋπόθεση η ύπαρξη φωτοβολταϊκού. Επομένως, ένταξη στο πρόγραμμα θα μπορούν να διεκδικήσουν είτε εταιρείες που διαθέτουν ήδη φωτοβολταϊκό, είτε επιχειρήσεις οι οποίες προτίθενται να εγκαταστήσουν παράλληλα και ηλιακό σύστημα (για το οποίο δεν θα λάβουν επιδότηση).
Η μπαταρία θα πρέπει να «συνεργάζεται» με το φωτοβολταϊκό, ώστε η επιχείρηση να καλύπτει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό της κατανάλωσής της με την παραγωγή του ηλιακού συστήματος, άμεσα ή έμμεσα. Κατά συνέπεια, η παραγωγή του φωτοβολταϊκού θα αξιοποιείται πρωταρχικά για την τροφοδοσία της εταιρείας με ρεύμα, ενώ όταν θα υπάρχει περίσσεια παραγωγής, αυτή θα διοχετεύεται στην μπαταρία.
Από την άλλη πλευρά, όταν η παραγωγή του φωτοβολταϊκού δεν θα φτάνει να καλύψει την τροφοδοσία της επιχείρησης, τότε η κάλυψη θα γίνεται πρωταρχικά μέσω της εκφόρτισης της μπαταρίας και, μόνο αν αυτή δεν επαρκεί, από τροφοδοσία μέσω του δικτύου. Ηλεκτρική ενέργεια θα διοχετεύεται στο δίκτυο από την μπαταρία μόνον στην περίπτωση που έχουν καλυφθεί οι ανάγκες της επιχείρησης και η μονάδα αποθήκευσης είναι πλήρως φορτισμένη. Επίσης, σε ετήσια βάση η μπαταρία θα πρέπει να απορροφά τουλάχιστον το 75% της ενέργειάς της από το φωτοβολταϊκό.
Read More »

Norman Atlantic: 10 χρόνια από την πολύνεκρη τραγωδία

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024
Norman Atlantic: 10 χρόνια από την πολύνεκρη τραγωδία


Στις 28 Δεκεμβρίου 2014 έπιασε φωτιά στο στενό του Οτράντο, στην Αδριατική Θάλασσα, το Norman Atlantic. Ήταν λίγο πριν τις 6 το πρωί και βρισκόταν 81χλμ. βορειοδυτικά της Κέρκυρας, ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο από την Πάτρα στην Ηγουμενίτσα και την Ανκόνα.

Μια πυρκαγιά ξέσπασε στο κατάστρωμα των οχημάτων λίγο πριν τις 6:00 τοπική ώρα, μισή ώρα μετά την αναχώρησή του από την Ηγουμενίτσα. Η πυρκαγιά εξαπλώθηκε και παρά τις προσπάθειες εκκένωσης υπήρξαν δώδεκα θάνατοι από τη φωτιά και δεκαοκτώ αγνοούμενοι. Δεκαοκτώ άνθρωποι κυριολεκτικά «εξαφανίστηκαν». Ακόμη και για τους ειδικούς, η περίπτωση του Norman Atlantic αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στα ναυτικά χρονικά.

Οι εκθέσεις έδειξαν ότι στο πλοίο επέβαιναν 499 άτομα, από τα οποία 487 ήταν επιβάτες και 55 μέλη του πληρώματος. Από την πυρκαγιά εν πλω και από τις μετέπειτα προσπάθειες ρυμούλκησης του πλοίου έχασαν τη ζωή τους έντεκα άτομα (τρεις Έλληνες, δύο Ιταλοί, δύο Γερμανοί, ένας Τούρκος, ένας Γεωργιανός και δύο Αλβανοί ναύτες που συμμετείχαν στην επιχείρηση ρυμούλκησης).

Εννέα τα θύματα (τρεις επιβάτες Έλληνες, δύο Ιταλοί, δύο Γερμανοί, ένας Τούρκος και ένας Γεωργιανός) έχουν περισυλλεγεί και αναγνωρίστηκαν, ενώ 18 άλλοι επιβάτες θεωρούνται ακόμη αγνοούμενοι. Δύο ναύτες του αλβανικού ρυμουλκού Iliria πέθαναν στις 30 Δεκεμβρίου κατά τη διάρκεια της ρυμούλκησης του ναυαγίου.

Ηχητικό ντοκουμέντο από την στιγμή που το πλοίο εκπέμπει σήμα κινδύνου, ακούγεται ο πλοίαρχος να λέει «Προς όλα τα πλοία, προς όλα τα πλοία! Mayday! Mayday! Σήμα κινδύνου» και στην συνέχεια αναφέρει ημερομηνία και ώρα. Η επιχείρηση διάσωσης κράτησε 36 ολόκληρες ώρες.

Τα βίντεο που τράβηξαν με τα κινητά τους οι επιβάτες είχαν συγκλονίσει όλον τον πλανήτη, όπως και οι περιγραφές τους τις δραματικές στιγμές της εκκένωσης του πλοίου.

«Έσπαγαν τα σχοινιά με τα οποία προσπαθούσαμε να δεθούμε για να ανεβούμε στην ανεμόσκαλα» ανέφερε πατέρας δύο παιδιών, που προσπαθούσε να βοηθήσει τα παιδιά του να δεθούν με τα σχοινιά των διασωστών προκειμένου να εγκαταλείψουν το φλεγόμενο πλοίο.

Στις αρχές του 2017, ομάδα Ιταλών εμπειρογνωμόνων διαπιστώνει σε πόρισμά της, το οποίο είναι 650 σελίδες, σειρά λαθών και παραλείψεων τόσο κατά τη φόρτωση του πλοίου και την αντιμετώπιση της φωτιάς, όσο και κατά τη διαδικασία εκκένωσής του.


Σύμφωνα με το πόρισμα, δεν τηρήθηκαν αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ των οχημάτων, ενώ η ηλεκτρική σύνδεση των φορτηγών-ψυγείων με το πλοίο εκτελέστηκε από μαθητευόμενο ηλεκτρολόγο, που μόλις είχε επιβιβασθεί και όχι από τον αρμόδιο ηλεκτρολόγο του πλοίου. Ακόμη αναφέρεται ότι δεν έγινε επαρκής έλεγχος για αποφυγή εισόδου και παραμονής λαθρεπιβατών στα γκαράζ. Τουλάχιστον τρεις διασωθέντες, βάσει του πορίσματος, δεν ήταν εγγεγραμμένοι στη λίστα επιβατών.

Η πυρκαγιά ξεκίνησε από το κατάστρωμα 4, ενώ οι εμπειρογνώμονες σημειώνουν ότι υποτιμήθηκαν από τουλάχιστον δύο μέλη του ιταλικού πληρώματος οι πρώτες ενδείξεις καπνού. Δεν έγιναν, βάσει του πορίσματος, οι απαραίτητες ενέργειες για να μην εισέλθει καπνός στο μηχανοστάσιο, ενώ ένας εκ των μηχανικών φέρεται να εγκαταλείπει τον χώρο χωρίς να ενημερώσει τη γέφυρα του πλοίου. Ζητήματα φαίνεται ότι υπήρξαν και με την ενεργοποίηση του συστήματος κατάσβεσης drencher στη ζώνη όπου εκδηλώθηκε η πυρκαγιά.

Οι εμπειρογνώμονες θεωρούν ότι «το συνολικό σύστημα διαχείρισης της κατάστασης έκτακτης ανάγκης από την πυρκαγιά στο γκαράζ του πλοίου “Norman Atlantic” παρουσίαζε εμφανή και εγγενή ελαττώματα, συναφή επίσης και με την υψηλή πιθανότητα ανθρώπινου σφάλματος».
Read More »

Στις φλόγες τυλίχθηκε αυτοκίνητο στο Προδρόμι του Δήμου Σουλίου

Σάββατο, Δεκεμβρίου 28, 2024
Στις φλόγες τυλίχθηκε αυτοκίνητο στο Προδρόμι του Δήμου Σουλίου


Η Πυροσβεστική Υπηρεσία επενέβη άμεσα για την κατάσβεση πυρκαγιάς που ξέσπασε σε αυτοκίνητο στο χωριό Προδρόμι του Δήμου Σουλίου.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν πέντε πυροσβέστες, υποστηριζόμενοι από δύο υδροφόρα οχήματα του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Παραμυθιάς. 
Χάρη στην ταχεία και αποτελεσματική ανταπόκριση των πυροσβεστών, η φωτιά στο ΙΧ το οποίο ήταν εν κινήσει, τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο χωρίς να αναφερθούν τραυματισμοί ενώ το όχημα υπέστη υλικές ζημιές.
Η αιτία της πυρκαγιάς παραμένει υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες αρχές.
Read More »

Σελίδες

Advertise & Backlinks on thespro.gr

Publish guest posts or dofollow backlinks on a trusted Greek news website (DA 35 / DR 33, 38K+ monthly visits).

Fast publication, real traffic, transparent metrics.

Contact: info@thespro.gr

📈 Looking for Greek guest post sites or backlinks for SEO? — thespro.gr is open for sponsored content, guest posts & link insertions.
Learn more →

© 2025 thespro.gr — Media & SEO Collaborations | Domain Authority 35 · Domain Rating 33

Από το Blogger.