Θεσπρωτία: Τί ισχύει από σήμερα για μάσκες και ωράριο σε μπαρ και εστιατόρια

Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2020

Θεσπρωτία:  Τί ισχύει από σήμερα για μάσκες και ωράριο σε μπαρ και εστιατόρια

Ο υφυπουργός Νίκος Χαρδαλιάς παρουσίασε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης τον Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος στην κυβερνητική ιστοσελίδα covid19.gov.gr.

Ο χάρτης περιλαμβάνει τέσσερα επίπεδα προληπτικών μέτρων και κανόνων για κάθε περιφερειακή ενότητα της χώρας (Επίπεδο 1 - Ετοιμότητας, Επίπεδο 2 - Επιτήρησης, Επίπεδο 3 - Αυξημένης Επιτήρησης και Επίπεδο 4 - Αυξημένου Κινδύνου).

Η Θεσπρωτία βρίσκεται στο επίπεδο 1 (Ετοιμότητας).

Αυτό πρακτικά σημαίνει, πως μεταξύ άλλων μέτρων, τα κέντρα διασκέδασης, συμπεριλαμβανομένων χώρων δεξιώσεων, μπαρ, μουσικές σκηνές και εστιατόρια (εξαιρείται Take away – delivery με απαγόρευση πώλησης αλκοόλ), θα εξυπηρετούν μόνο όσους πελάτες είναι καθήμενοι σε τραπέζια, ενώ θα κλείνουν στη 1 τα ξημερώματα

Υποχρεωτική θα είναι η χρήση μάσκας στο προσωπικό των παραπάνω καταστημάτων.

Όσο αφορά τις μάσκες, είναι υποχρεωτικές σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας, καθώς και σε όλους τους εξωτερικούς χώρους με συγχρωτισμό.

Επιτρέπονται συναθροίσεις, μέχρι 100 ατόμων, υποχρεωτικά με μάσκες, ενώ θα πρέπει να τηρούνται αποστάσεις 1,5 μ.

Για τους χώρους λατρείας προβλέπεται 1 άτομο ανά 5 τ.μ. και έως 200 άτομα, καθήμενοι και υποχρεωτικά με μάσκα.

Δείτε αναλυτικά τα μέτρα:

Μάσκα

Σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας

Σε όλους τους εξωτερικούς χώρους με συγχρωτισμό

*ειδικότεροι κανόνες μπορεί να προβλέπονται για συγκεκριμένους χώρους, όπως κατωτέρω

Συναθροίσεις

Λήψη μέτρων για περιορισμό συναθροίσεων ανάλογα με την επιδημιολογική κατάσταση των όμορων περιοχών και του συνόλου της χώρας.

Μέχρι 100 άτομα με μάσκες

Τήρηση απόστασης 1.5 μ

Μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων

Μάσκα στο προσωπικό & τους επισκέπτες

Περιορισμός επισκεπτηρίου βάσει ειδικών πρωτοκόλλων

Νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα

Μάσκα στο προσωπικό & σε όλους τους εισερχόμενους

ΚΥΤ προσφύγων

Ελεύθερη διακίνηση των φιλοξενουμένων μέχρι του 15% ανά ώρα, με ανώτατο όριο τους 1.000 ημερησίως, με βάση τις οδηγίες του διοικητή

Σχολεία

Μάσκα από 4 ετών και άνω

Πανεπιστήμια

Μάσκα

έως 50 φοιτητές καθήμενοι σε αμφιθέατρα

Τηλε-εκπαίδευση

Συνέδρια/Εκθέσεις

Μάσκα

Σε εσωτερικό χώρο: 1 άτομο ανά 5 τ.μ., έως 200 καθήμενοι

Χώροι Λατρείας

1 άτομο ανά 5 τ.μ. και έως 200 άτομα, καθήμενοι με μάσκα

Αρχαιολογικοί χώροι, Μουσεία

Αρχαιολογικοί χώροι, ανοιχτά (υπαίθρια) μουσεία:

1,5 μέτρο απόσταση

Μάσκα για τον ξεναγό και τους εργαζόμενους

Κλειστά μουσεία:

2 μέτρα απόσταση

1 άτομο ανά 10 τ.μ.

Ομαδικές ξεναγήσεις έως 20 άτομα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους

Συναυλιακοί χώροι, Θεατρικές παραστάσεις, λοιπές παραστατικές τέχνες (μόνο καθήμενοι)

Ανοικτοί (υπαίθριοι) χώροι διεξαγωγής

65% πληρότητα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας

Λειτουργία μέχρι 31/10/2020

Κλειστοί χώροι

65% πληρότητα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας

Υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Σε χώρους κλειστών γηπέδων και γυμναστηρίων μέγιστος αριθμός καθημένων 500

Κινηματογραφικές προβολές

Ανοικτοί (υπαίθριοι) χώροι διεξαγωγής

65% πληρότητα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας

Λειτουργία μέχρι 31/10/2020

Κλειστοί χώροι

65% πληρότητα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας

Υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου

Πρόβες, τηλεοπτικά και   κινηματογραφικά γυρίσματα

Yποχρεωτική χρήση μάσκας σε πρόβες, υποχρεωτική χρήση μάσκας όσων δεν είναι στην σκηνή γυρίσματος

1,5 μέτρο απόσταση για ηθοποιούς – 2 μέτρα απόσταση για χορωδίες/ πνευστά σε πρόβες

Καταγραφή εισερχομένων – εξερχομένων

Παιδότοποι (κλειστοί)

1 παιδί ανά 5 τ.μ.

Yποχρεωτική χρήση μάσκας (>2 ετών)

1 συνοδός ανά παιδί.

Συνοδοί με μάσκα στο χώρο αναμονής

Τήρηση αποστάσεων στα τραπεζο-καθίσματα και κανόνων υγιεινής

Κέντρα διασκέδασης συμπεριλαμβανομένων χώρων δεξιώσεων, μπαρ (μόνο καθήμενοι σε τραπέζια)

Μόνο καθήμενοι

6 άτομα ανά τραπέζι

Χώροι διεξαγωγής χωρητικότητας άνω 300 ατόμων: 50% του πιθανού πληθυσμού της άδειας με μέγιστο 500 καθήμενοι

Χώροι διεξαγωγής χωρητικότητας έως 300 άτομα: 65% : του πιθανού πληθυσμού της άδειας με μέγιστο 200 καθήμενοι

Αποστάσεις 1.8μ ανάμεσα στα τραπέζια

Υποχρεωτική χρήση μάσκας στο προσωπικό

Κλειστά 01.00-05.00

Μουσικές σκηνές

Μόνο καθήμενοι

6 άτομα ανά τραπέζι

Χώροι διεξαγωγής χωρητικότητας άνω 300 ατόμων: 50% του πιθανού πληθυσμού της άδειας με μέγιστο 500 καθήμενοι

Χώροι διεξαγωγής χωρητικότητας έως 300 άτομα: 65% : του πιθανού πληθυσμού της άδειας με μέγιστο 200 καθήμενοι

Αποστάσεις 1.8μ ανάμεσα στα τραπέζια

Υποχρεωτική χρήση μάσκας στο προσωπικό

Κλειστά 01.00-05.00

Εστίαση

Υποχρεωτική χρήση μάσκας στο προσωπικό

6 άτομα ανά τραπέζι

Πληρότητα 80% (ανοικτός – κλειστός) της ωφέλιμης επιφάνειας

Αποστάσεις τραπεζο-καθισμάτων (σχετική ΚΥΑ)

Κλειστά 01:00-05:00 (εξαιρείται Take away – delivery με απαγόρευση πώλησης αλκοόλ)

Μεταφορές

Υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλα τα ΜΜ

 

65% σε ΜΜΜ

Οι αριθμητικοί/ποσοτικοί   περιορισμοί στις μετακινήσεις αφορούν τον τόπο/σημείο αναχώρησης ή εσωτερικής μετακίνησης

80% σε πλοία

Αθλητισμός (αγώνες, προπονήσεις)

Προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές.

Καθορισμός μέγιστου αριθμού αθλουμένων ανά εγκατάσταση (συνημμένος πίνακας)

Οδηγίες και Υγειονομικά πρωτόκολλα για προπονήσεις και αγώνες

Γυμναστήρια

Υποχρεωτική χρήση Μάσκας στο προσωπικό

Υποχρεωτική χρήση Μάσκας κατά την αναμονή σε χώρους του γυμναστηρίου και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του γυμναστηρίου.

Εξαιρούνται η ομαδική και ατομική άσκηση με τήρηση αποστάσεων 2μ

1 άτομο ανά 5 τ.μ.

Καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, φούρνοι, κρεοπωλεία, ιχθυπωλεία κοκ)

Υποχρεωτική χρήση μάσκας (προσωπικό και κοινό)

1 άτομο ανά 10 τμ (4 άτομα 20-100 τμ και 1 άτομο για κάθε 10 τμ επιπλέον)

Λαϊκές αγορές

3 μέτρα απόσταση μεταξύ πάγκων

Υποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους

Εμποροπανηγύρεις-Κυριακάτικες Αγορές κλπ

Κανονική λειτουργία με 3 μέτρα απόσταση μεταξύ πάγκων

Υποχρεωτική χρήση μάσκας από όλους

Λιανεμπόριο

Μάσκα υποχρεωτική για όλους

Περιορισμός βάσει εμβαδού.

1 άτομο ανά 10 τμ (4 άτομα 20-100 τμ και 1 άτομο για κάθε 10 τμ επιπλέον)

Κομμωτήρια, υπηρεσίες προσωπικής υγιεινής κλπ

Μάσκα σε προσωπικό και πελάτες

Μέτρα περιορισμού βάσει εμβαδού (σχετική ΚΥΑ).

Κατάργηση αναμονής.

Σύσταση για ραντεβού

Δημόσιες υπηρεσίες και   ιδιωτικές επιχειρήσεις

Χρήση μάσκας σε εργαζόμενους και κοινό

Προστασία εργαζομένων που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες/αυξημένου κινδύνου με απασχόληση back office ή εξ αποστάσεως

Δικαιοσύνη

Μέχρι 40 άτομα στην αίθουσα

Υποχρεωτική χρήση μάσκας

Μέτρα σε συνεννόηση με τις διοικήσεις των δικαστηρίων για αποφυγή συγχρωτισμού στις γραμματείες


Read More »

Σύλληψη 33χρονου και 26χρονης στην Ηγουμενίτσα

Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2020
Σύλληψη 33χρονου και 26χρονης στην Ηγουμενίτσα



Στη σύλληψη ενός 33χρονου αλλοδαπού προέβησαν, βραδινές ώρες χθες, τα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ηγουμενίτσας.
Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, εντός του επιβατικού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, διαπιστώθηκε ότι ο ανωτέρω κατείχε και επέδειξε πλαστό ταξιδιωτικό έγγραφο, με σκοπό να μεταβεί παράνομα στο εξωτερικό.
Επίσης, στη σύλληψη μιας 26χρονης αλλοδαπής προέβησαν, μεσημβρινές ώρες σήμερα, τα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ηγουμενίτσας.
Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από στελέχη του Γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, εντός του επιβατικού σταθμού του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, διαπιστώθηκε ότι η ανωτέρω κατείχε και επέδειξε ταξιδιωτικό έγγραφο που ανήκει σε άλλο πρόσωπο, με σκοπό να μεταβεί παράνομα στο εξωτερικό.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας που διενεργεί τις προανακρίσεις, κατασχέθηκαν τα ανωτέρω έγγραφα.
Read More »

ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ 3ης ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ 5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ 3ης ΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ 5ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ



Έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας,πιστό στους στόχους και τις στρατηγικές που έχει θέσει τα τελευταία χρόνια ,μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης τον Απρίλιο του 2017,στο διαγωνισμό “F1 in Schools”, κατέκτησε την 3η θέση πανελλαδικά το 2020.

Με το Πρόγραμμα “F1 in Schools” οι μαθητές εκπαιδεύονται με τον πιο διασκεδαστικό γι’ αυτούς τρόπο, πάνω σε θέματα: Φυσικής και διαφόρων εφαρμογών της, Νέων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Μηχανικών Κατασκευών, Εφαρμοσμένων Μαθηματικών. 
Παράλληλα κατανοούν έννοιες όπως: η Αεροδυναμική Αντικειμένων, ο Σχεδιασμός και η Παραγωγή Βιομηχανικών Προϊόντων, η Μηχανική των Υλικών, η Ανάλυση Αποτελεσμάτων, οι Δοκιμές Ελέγχου. 
Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι οι μαθητές μαθαίνουν: να αναπτύσσουν ικανότητες επικοινωνίας μεταξύ τους, να λειτουργούν ως ομάδα, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν business plan, να διαχειρίζονται έργα, να γνωρίζουν το marketing και την προώθηση προϊόντων, καθώς και την ιδέα του Επιχειρείν, να αντιλαμβάνονται την έννοια της χορηγίας, επικοινωνίας, καθώς και να συνεργάζονται με διάφορους φορείς από τον επιχειρηματικό και βιομηχανικό χώρο, να συνεργάζονται με ΑΕΙ και ΤΕΙ της περιοχής τους 
Στάδια Υλοποίησης: στο F1 in Schools οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες των 3 έως 6 μελών με συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ρόλους ο καθένας, όπως ο αρχηγός ομάδας, σχεδιαστής F1 μοντέλου, κατασκευαστής F1 μοντέλου, γραφίστας, υπεύθυνος marketing & επικοινωνίας, υπεύθυνος διαχείρισης πόρων, υπεύθυνος σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδας και εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. 
Κάθε ομάδα προετοιμάζει ένα αναλυτικό πλάνο ενεργειών & διαχείρισης πόρων και αναζητά υποστηρικτές της προσπάθειάς τους να διακριθούν. 
Τέλος, το F1 in Schools ενθαρρύνει τους μαθητές να μαθαίνουν ενεργητικά, να συνεργάζονται μεταξύ τους, με εκπαιδευτικά ιδρύματα και με φορείς από τον επιχειρηματικό χώρο.
Ως Διευθυντής του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας οφείλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του ολοήμερου προγράμματος αλλά και να επαινέσω ιδιαίτερα τον εκπαιδευτικό τους κ. Χειμώνα Γεώργιο για τη συμβολή του σε αυτό το Project.

Οι μαθητές που διακρίθηκαν: ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΘΕΟΧΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΚΑΤΣΙΟΥ ΑΛΙΚΗ, ΣΙΣΜΑΝΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ & ΤΖΙΜΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Ο Διευθυντής του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας
Κύλλας Γεώργιoς
Read More »

Αρνητικά τα δείγματα από το κέντρο φιλοξενίας ανηλίκων στο Γραικοχώρι Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020

 Αρνητικά τα δείγματα από το κέντρο φιλοξενίας ανηλίκων στο Γραικοχώρι Ηγουμενίτσας

 Αρνητικά βγήκαν όλα τα δείγματα από το κέντρο φιλοξενίας ανηλίκων προσφύγων και μεταναστών, που στεγάζεται σε ξενοδοχείο στο Γραικοχώρι Ηγουμενίτσας.

Τους ελέγχους πραγματοποίησε το Σάββατο κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, το οποίο τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιήσει δειγματοληψίες και στα γηροκομεία Ηγουμενίτσας και Φιλιατών.

Στη δομή φιλοξενίας ανηλίκων στο Γραικοχώρι Ηγουμενίτσας, ελήφθησαν συνολικά 40 δείγματα, από παιδιά και εργαζόμενους και όπως προαναφέραμε ήταν όλα αρνητικά.

Read More »

15 νέα κρούσματα στα Γιάννενα - 13 νεκροί σε 24 ώρες

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
15 νέα κρούσματα στα Γιάννενα - 13 νεκροί σε 24 ώρες


Σήμερα ανακοινώνουμε 280 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 41 συνδέονται με γνωστές συρροές και 25 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 22358, εκ των οποίων το 55.7% άνδρες.

3271 (14.6%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 9093 (40.7%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

93 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 ετών. 26 (28.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 91.4%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 238 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 13 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 449 θανάτους συνολικά στη χώρα. 169 (37.6%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.4% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Αναλυτικά ο αριθμός των κρουσμάτων που εντοπίστηκαν ανά περιοχή σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ, έχει ως εξής:
- 25 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας
- 1 εισαγόμενο κρούσμα που προσήλθε αυτοβούλως για έλεγχο
- 141 κρούσματα στην Περιφέρεια Αττικής, εκ των οποίων 28 συνδέονται με γνωστές συρροές
- 19 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας
• 9 κρούσματα στην Π.Ε. Αχαΐας, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
• 3 κρούσματα στην Π.Ε. Βοιωτίας, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Έβρου
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Ηλείας
• 5 κρούσματα στην Π.Ε. Ηρακλείου, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Θήρας
• 15 κρούσματα στην Π.Ε. Ιωαννίνων, εκ των οποίων 1 συνδέεται με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε Καρδίτσας
• 4 κρούσματα στην Π.Ε. Κέρκυρας
• 14 κρούσματα στην Π.Ε. Κοζάνης, εκ των οποίων 3 συνδέονται με γνωστή συρροή
• 5 κρούσματα στην Π.Ε. Κορινθίας
• 4 κρούσματα στην Π.Ε. Λακωνίας
• 3 κρούσματα στην Π.Ε. Λάρισας
• 2 κρούσματα στην Π.Ε. Λέσβου συνδεόμενα με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Μαγνησίας
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Νάξου
• 3 κρούσματα στην Π.Ε. Πέλλας
• 2 κρούσματα στην Π.Ε. Πιερίας
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Ροδόπης
• 3 κρούσματα στην Π.Ε. Σάμου, όλα συνδεόμενα με γνωστή συρροή
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Σερρών
• 2 κρούσματα στην Π.Ε. Σποράδων
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Τρικάλων
• 1 κρούσμα στην Π.Ε. Χανίων
• 3 κρούσματα στην Π.Ε. Χίου
6 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση
Read More »

Καταμετρήθηκαν 280 νέα κρούσματα κορωνοϊού

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
Καταμετρήθηκαν 280 νέα κρούσματα κορωνοϊού



Συνολικά 280 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας ανακοινώθηκαν σήμερα, Κυριακή 11 Οκτωβρίου, από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ:
Σήμερα ανακοινώνουμε 280 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 41 συνδέονται με γνωστές συρροές και 25 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 22358, εκ των οποίων το 55.7% άνδρες.

3271 (14.6%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 9093 (40.7%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

93 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 ετών. 26 (28.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 91.4%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 238 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, έχουμε 13 ακόμα καταγεγραμμένους θανάτους και 449 θανάτους συνολικά στη χώρα. 169 (37.6%) γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 96.4% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.
Read More »

Facebook Marketing: Πως θα τρέξετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια - Γράφει ο Βασίλης Παππάς*

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
Facebook Marketing: Πως θα τρέξετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια - Γράφει ο Βασίλης Παππάς* 


Η διαφήμιση facebook αποτελεί πλέον αναπόσπαστη στρατηγική για κάθε επιχείρηση που θέλει να προβληθεί online. 
Βεβαίως όλα τα μεγάλα social media μας επιτρέπουν με εύκολο και (σχετικά) προσιτό τρόπο να κάνουμε διαφημίσεις στο περιβάλλον τους. 
Όμως το Facebook είναι εκείνο που προηγείται τόσο σε χρήση από τις επιχειρήσεις αλλά και στην πλειάδα δυνατοτήτων που μας παρέχει. 
Παρόλα αυτά, δεν σημαίνει πως όλες οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν σωστά, με αποτέλεσμα να πετάνε χρήματα και να μην έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα – επειδή δεν έχουν την σωστή στρατηγική ή επειδή δεν ξέρουν πώς ακριβώς να το χρησιμοποιήσουν. 
Αυτό που χρειάζεται είναι να κατανοήσουμε πως δουλεύει η διαφήμιση στο Facebook αλλά και τις καλύτερες τεχνικές που αξίζει μια επιχείρηση να ακολουθήσει. 

Παρακάτω ακολουθούν 5 προτάσεις που θα σας βοηθήσουν να τρέξετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook. 

1. Δώστε προσοχή στα Ιnsights του Facebook 
Τα Facebook Ιnsights (στατιστικά) είναι μια πολύ χρηστική λειτουργία που παρέχει το κοινωνικό δίκτυο δωρεάν και αξίζει να προσέξουμε πριν την έναρξη μιας καμπάνιας. 
Από τα δεδομένα που μας παρέχει μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα, όπως τα ηλικιακά group που μας ακολουθούν και το είδος των post που αρέσει περισσότερο στο κοινό της σελίδας μας. 
Θα το βρείτε στην κορυφή της σελίδας σας στο στο facebook στο μενού. 
Για παράδειγμα, προσωπικά μπορώ να δω για την σελίδα του Epixeirein.gr, ότι από τους 20 χιλ. ακόλουθους, το 53% είναι άντρες και ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 35-54. 
Επίσης μπορώ να δω ποιες δημοσιεύσεις μου μου έχουν μεγαλύτερη διάδραση, ποιες ώρες και πολλές άλλες ακόμα χρήσιμες πληροφορίες. 
Αντλώντας στοιχεία από εδώ μπορείτε στην συνέχεια να δημιουργήσετε διαφημίσεις οι οποίες θα είναι στοχευμένες και θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα σε αντίθεση με μια γενική και αόριστη διαφήμιση, χωρίς στοχεύμενο κοινό που είναι καταδικασμένη να αποτύχει. 

2. Δημιουργήστε προσαρμοσμένα κοινά (custom audience) και διαφημιστείτε εκεί 
Το Facebook πέρα από τις διαφημίσεις που μπορείς να κάνεις γενικά στο κοινό που θα επιλέξεις – σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις “προσαρμοσμένα κοινά” (custom audience τα ονομάζει). 
Και τι είναι τα “προσαρμοσμένα κοινά”; Είναι συγκεκριμένες ομάδες χρηστών Facebook που προέρχονται από διάφορες «πηγές» όπως μια λίστα email ή κινητών πελατών σας, από την επισκεψιμότητα συγκεκριμένων σελίδων ή της διάδρασης με κάποιο video που δημοσιεύσατε, κ.α. πηγές. 
Για παράδειγμα – εάν έχετε μια λίστα με email 1000 πελατών σας μπορείτε να δημιουργήσετε στο Facebook ένα “προσαρμοσμένο κοινό” με αυτούς τους χρήστες. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε εάν έχετε και τηλέφωνα. 
Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τέτοιο κοινό απλά και μόνο με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ή επισκέπτες συγκεκριμένων σελίδων του web-site σας. 
Τα “προσαρμοσμένα κοινά” δημιουργούνται μέσα από τον διαφημιστικό σας λογ/μο στο Facebook και αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο στοχευμένης διαφήμισης και Re-marketing (διαφήμισης δηλαδή σε άτομα που έχουν προηγουμένως επισκεφθεί σελίδες με τα προϊόντα σας στο web-site σας). 
Εδώ πρέπει να πούμε το εξής. Για να είστε σωστοί απέναντι στο κοινό σας και τους νόμους, Θα πρέπει στους όρους της σελίδας σας, να αναφέρετε ρητά ότι θα τους δείξετε τις διαφημίσεις σας στο facebook. 

3. Συνοδεύστε την καμπάνια σας με landing pages (σελίδες άφιξης) 
Οι landing pages (ειδικές σελίδες άφιξης του επισκέπτη στην ιστοσελίδα μας) είναι επί της ουσίας φόρμες επικοινωνίας που παρέχουν βασικές πληροφορίες στον πελάτη. Οι landing pages έχουν μεγάλο νόημα στο Facebook καθώς είναι καλύτερο να οδηγείς τον χρήστη σε συγκεκριμένη πληροφορία παρά σε κάτι γενικό και αόριστο όπως η κεντρική σελίδα του site σου. 
Μη ξεχνάτε ότι κάθε κλικ έχει κόστος – και επομένως πρέπει να αποδίδει. 
Παράδειγμα: Έστω πως διαφημίζετε μια Υπηρεσία σας. Είναι καλύτερο για τον χρήστη να συμπληρώσει μια φόρμα ενδιαφέροντος πρώτα (αφήνοντας κυρίως το email του), και μετά εάν επιθυμεί να περιηγηθεί στο site σας παρά το αντίθετο. 
Ένα άλλο παράδειγμα είναι, η διαφήμιση μας να στέλνει κάποιον να κατεβάσει ή να διαβάσει έναν Οδηγό ή eBook ώστε να μάθε πρώτα για εμάς, αφήνοντας το email του. Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε μέσω email στέλνοντας μερικά μηνύματα ώστε να μας γνωρίσει, και να γνωρίσει τις Υπηρεσίες και προϊόντα μας. 
Αυτή η μέθοδος είναι ιδανική για επιχειρήσεις Υπηρεσιών. 

4. Μην υποτιμάτε την εικόνα 
Συχνά θα έχετε ακούσει επαγγελματίες να δίνουν μεγάλο βάρος στα κείμενα των διαφημίσεων αλλά όχι τόσο στις εικόνες. Κάτι που στη σημερινή πραγματικότητα είναι τεράστιο λάθος. 
Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων έχουν μεγάλη εξοικείωση με την φωτογραφία και θέλουν πλούσιο περιεχόμενο προκειμένου να αλληλεπιδράσουν. 
Θέλουν δηλαδή φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση, με ωραία χρώματα και concept που θα τους δημιουργεί κάποιο συναίσθημα και θα κάνει την καμπάνια σας να ξεχωρίσει στο ατέρμονο scroll down. 
Διαλέξτε προσεκτικά τις εικόνες που θα συνοδεύσουν την καμπάνια σας. Αν για κάποιο λόγο δεν σας ικανοποίησε αρχικά η επιλογή σας, έχετε την δυνατότητα να την αλλάξετε και στην συνέχεια. 
Επίσης, προτιμήστε φωτογραφίες που φαίνονται αληθινές και έχουν μια ιστορία να πουν (και όχι φωτογραφίες που φαίνονται στημένες) – και βεβαίως έχουν δικαίωμα χρήσης. Υπάρχουν αρκετά site που μπορείτε να βρείτε τέτοιες φωτογραφίες και μάλιστα δωρεάν. 
Προσωπικά χρησιμοποιώ τις εξής σελίδες (με δωρεάν photo υψηλής ανάλυσης και με δικαίωμα χρήσης): pexels.com και unsplash.com 
Επίσης, σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε “έτοιμες” φωτογραφίες και κάνετε την δική σας φωτογράφιση για τα προϊόντα σας – προτείνω αντί να δείχνετε μόνο τα προϊόντα σας – να δείχνετε στις photo και ανθρώπους να τα χρησιμοποιούν! Θα δουλέψει καλύτερα. 

5. Συνεχής μέτρηση αποτελεσμάτων και απόδοσης 
Είναι πολύ σημαντικό να ελέγχετε συχνά την αποτελεσματικότητα και την απόδοση της κάθε διαφημιστικής σας καμπάνιας. 
Δοκιμάστε την τακτική του A/B split test όπου ουσιαστικά φτιάχνετε 2 διαφορετικές διαφημίσεις (πχ. με ίδια κείμενα αλλά διαφορετικές photo) που στοχεύουν το ίδιο κοινό και παρακολουθείτε ποια δουλεύει καλύτερα. 
Στην συνέχεια κρατάτε αυτήν με την μεγαλύτερη απόδοση. Την τακτική αυτή μπορείτε να την συνεχίσετε δοκιμάζοντας μετά κάποιες αλλαγές στα κείμενα – και ξανά κρατάτε αυτήν με την μεγαλύτερη απόδοση. 

Συμπέρασμα 
Εν κατακλείδι, η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook σχετίζεται άμεσα με την κατανόηση της ίδιας της πλατφόρμας. 

Τα 5 σημεία που σας προτείνω είναι: 
1. Δώστε σημασία στα στατιστικά (insights) της σελίδας facebook 
2. Δημιουργήστε «προσαρμοσμένα κοινά» από λίστα email ή κινητών πελατών που έχετε 
3. Δοκιμάστε να φτιάξετε μια «σελίδα άφιξης» (Landing page) με κάποια φόρμα, ώστε να πάρετε αρχικά το email του επισκέπτη. Μέσω της διαφήμισης στείλτε εκεί σε αυτή την σελίδα επισκεψιμότητα. 
4. Επιλέξτε όμορφες εικόνες με δικαιώματα χρήσης 
5. Μετρήστε συνεχώς τα αποτελέσματα σας και κάντε βελτιώσεις 

Προφανώς πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο στο στήσιμο της ίδιας της διαφήμισης αλλά πρώτα πρέπει να καταλάβουμε καλά το κανάλι μέσα στο οποίο θα την τρέξουμε και να έχουμε τη γνώση των δυνατοτήτων του. 

Με τα παραπάνω σκαλίσαμε μόλις την επιφάνεια ενός μεγάλου θέματος που λέγεται “διαφήμιση Facebook” – είναι όμως μια καλή αρχή για να τρέξετε σωστά μια διαφημιστική καμπάνια. 
…. 
*Ο Βασίλης Παππάς, είναι Σύμβουλος Marketing και ιδρυτής του Epixeirein.gr. 
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις διαφημίσεις facebook, επικοινωνήστε μαζί του στο info@epixeirein.gr και στο τηλ. 2665021428.
Read More »

Εγγραφές στο Φιλοπρόοδο Σύλλογο Γραικοχωρίου "Ο Άγιος Δημήτριος"

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
Εγγραφές στο Φιλοπρόοδο Σύλλογο Γραικοχωρίου "Ο Άγιος Δημήτριος"


Αγαπητοί μας φίλοι, χορευτές και χορεύτριες,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου σας καλωσορίζει στη νέα χορευτική χρονιά και σας ενημερώνει ότι λόγω διαδικαστικών θεμάτων λόγω Covid προέκυψε αλλαγή στην ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων τηρώντας όλες τις αναγκαίες προφυλάξεις για την ασφαλή λειτουργία τους. 
Οι εγγραφές θα γίνονται τηλεφωνικά ή στο γραφείο του Συλλόγου με χρήση μάσκας.
Οι χορευτές των τμημάτων θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά και διαδικτυακά για την ακριβή ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων .
Σας περιμένουμε όπως κάθε χρόνο να συνεχίσουμε το έργo μας που διαιωνίζει και προβάλλει με περηφάνια και αυθεντικότητα την παράδοση του τόπου μας.

Read More »

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΣΤΟΡΓΗ»

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΣΤΟΡΓΗ» 


Ο Σύλλογος γονέων, κηδεμόνων και φίλων ΑμεΑ νομού Θεσπρωτίας «Στοργή», σύμφωνα με το καταστατικό, προκηρύσσει εκλογές για την ανάδειξη του εφταμελούς Διοικητικού Συμβουλίου, της εξελεγκτικής επιτροπής, καθώς και των εκπροσώπων του Σωματείου στα κοινωνικά όργανα των ΠΟΜΑμεΑ, ΠΟΣΓΚΑμεΑ και ΕΣΑμεΑ. 

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι γονείς, κηδεμόνες και φίλοι να δηλώσουν την υποψηφιότητά τους, με σχετική αίτηση έως και την Τρίτη 13η του Οκτώβρη 2020 στο mail του Συλλόγου storgiamea@gmail.com, στο fb του Συλλόγου «Στοργή ΑμεΑ» και αυτοπροσώπως στα μέλη του Δ.Σ. 

Οι εκλογές θα διεξαχθούν την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020 από τις 11:00 έως τις 14:00 στα Γραφεία του Συλλόγου, που στεγάζονται στο χώρο του ΚΔΑΠ-μεΑ το «Εργαστήρι» στο Λαδοχώρι. 

Με εκτίμηση, 
Το Δ.Σ. του Συλλόγου
Read More »

Αγχόσαυρος, Εργαστήρια διαχείρισης άγχους σε παιδιά σχολικής ηλικίας στην Ηγουμενίτσα

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
Αγχόσαυρος, Εργαστήρια διαχείρισης άγχους σε παιδιά σχολικής ηλικίας στην Ηγουμενίτσα



Αγχόσαυρος, Εργαστήρια διαχείρισης άγχους για παιδιά.
Στόχος του προγράμματος είναι η εισαγωγή και εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις αρχές και τεχνικές της γνωστικής συμπεριφοριστικής σε παιδιά σχολικής ηλικίας.
Στόχος παρέμβασης για γονείς και παιδιά: με ποιο τρόπο να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του άγχους και πώς να τα αντιμετωπίζουν, ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, καθώς και εκπαίδευση των γονιών στο πως να εκθέτουν το παιδί τους με ασφαλή τρόπο σε ό,τι του δημιουργούσε άγχος. Σημαντικό είναι να υπογραμμιστεί πως στόχος των παρεμβάσεων δεν είναι να αλλάξουμε τις προσωπικότητες των παιδιών, δηλαδή να μετατρέψουν τα ντροπαλά και εσωστρεφή παιδιά σε εξωστρεφή.
«Έλεγχος της Πραγματικότητας»: είναι ένας από τους τρόπους για να μειωθεί το άγχος. Πιο συγκεκριμένα, βοηθάμε τα παιδιά να μαθαίνουν να αναγνωρίζουν πότε ο φόβος είναι υγιής και πρέπει να προσέχουν. Για παράδειγμα, υγιής φόβος είναι όταν βλέπουν ένα άγριο σκυλί που γρυλίζει, ενώ μη υγιής, είναι η υποψία ότι κάποιο συνομήλικο παιδί θα τους φερθεί βίαια αν το πλησιάσουν για να γνωριστούν και να παίξουν.
«Αναπνοή μπαλονιού»: τα παιδιά αλλά και οι γονείς τους μαθαίνουν την βαθιά αναπνοή για να τους βοηθήσει στην αντιμετώπιση του άγχους.
Όσον αφορά τους γονείς, είναι σημαντικό να διδαχθούν να αγνοούν την αγχωτική και αποφευκτική συμπεριφορά των παιδιών τους, να επαινούν την αυτοπεποίθηση και να μάθουν πώς να δημιουργήσουν μια ιεραρχία φόβου για τα παιδιά τους, αποτελούμενη από βαθμιαία βήματα που κορυφώνονται σε έναν απώτερο στόχο. 
Παράδειγμα: έστω ότι ο τελικός στόχος για το παιδί τους είναι να ζητήσει από ένα άλλο παιδί να παίξουν μαζί, ωστόσο το παιδί δυσκολεύεται να κάνει το πρώτο βήμα λόγο μεγάλου κοινωνικού άγχους. 
Ο γονιός, έχοντας διδαχθεί από τον ψυχολόγο την παρακάτω διαδικασία, θα πρέπει να χωρίσει τον τελικό στόχο σε μικρά βήματα. Ένα πρώτο βήμα μπορεί να είναι να πει «γεια» στο άλλο παιδί. 
Η ιδέα είναι πως κάθε βήμα είναι εφικτό, έτσι ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν εμπιστοσύνη. 
Με λίγα λόγια, οι γονείς μαθαίνουν για το πώς να δημιουργήσουν δεξιότητες αυτοπεποίθησης.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στο κέντρο ειδικών θεραπειών Κιβωτός Εξέλιξης, στην Ηγουμενίτσα
Μέγιστος αριθμός παιδιών ανά ομάδα: 3
Εκτιμώμενη ώρα ανά συνεδρία: 1 ώρα και 30 λεπτά- 2 ώρες
Συντονίστρια: Ηλιάννα Ντούρου, Ψυχολόγος.
Πληροφορίες στο 26650-21186





ʽΟ Αγχόσαυροςʼ: Ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα διαχείρισης άγχους σε παιδιά σχολικής ηλικία που στηρίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της Αργυρώ Αγγελοσοπούλου.
Read More »

Ξεκίνησαν οι εγγραφές στην Φιλαρμονική του Δήμου Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2020
Ξεκίνησαν οι εγγραφές στην Φιλαρμονική του Δήμου Ηγουμενίτσας


Αγαπητοί Μαθητές και Μέλη της Φιλαρμονικής !

Η φιλαρμονική μας αρχίζει κανονικά τις καλλιτεχνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητές της για το μουσικό έτος 2020-21, σεβόμενη παραλλήλως κατά γράμμα και άνευ ερμηνειών τις εντολές του Υπ. Υγείας.
Σε συνέχεια του ΦΕΚ - 3958/15-9-20, άρθρο 17
(Μέτρα προστασίας και κανόνες λειτουργίας
δομών καλλιτεχνικής εκπαίδευσης) σας ανακοινώνουμε την έναρξη εγγραφών.

Η προσέλευση για τις εγγραφές στο κτήριο της μαθητικής εστίας θα γίνεται με μάσκα και σε ομάδες των δύο ατόμων.

Τα τμήματα θα είναι ολιγομελή και ο τρόπος διεξαγωγής των μαθημάτων, θα γίνει σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπ. Υγείας και δύναται να συμπεριλαμβάνει και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (όπως ήδη με επιτυχία έγινε και στην προηγούμενη φάση), λαμβάνοντας υπόψη αφενός την εξέλιξη της πανδημίας και αφετέρου τις υγειονομικές και λοιπές διατάξεις, όπως αυτές θα έχουν διαμορφωθεί κατά την διάρκεια του μουσικού έτους.

Καλή Μουσική Χρονιά με Υγεία και Ασφάλεια!!

Φοράμε την Μάσκα!!!
Κρατάμε Αποστάσεις
Μένουμε Ασφαλείς!!!!
Read More »

Σελίδες

Advertise & Backlinks on thespro.gr

Publish guest posts or dofollow backlinks on a trusted Greek news website (DA 35 / DR 33, 38K+ monthly visits).

Fast publication, real traffic, transparent metrics.

Contact: info@thespro.gr

📈 Looking for Greek guest post sites or backlinks for SEO? — thespro.gr is open for sponsored content, guest posts & link insertions.
Learn more →

© 2025 thespro.gr — Media & SEO Collaborations | Domain Authority 35 · Domain Rating 33

× ISB Service
Από το Blogger.