Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Διακοπή ρεύματος αύριο σε περιοχές του Δήμου Ηγουμενίτσας


Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ για περιοχές του Δήμου Ηγουμενίτσας, στο πλαίσιο εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης του δικτύου.

Συγκεκριμένα, την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2025, θα πραγματοποιηθεί διακοπή ρεύματος από τις 08:30 έως τις 10:30 το πρωί στις περιοχές Μορφάτι, Καλοδίκι, Ελευθέρι, Μαργαρίτι και Καταβόθρα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ επισημαίνει ότι οι εργασίες κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση της αξιοπιστίας και της ποιότητας της παρεχόμενης ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, εφιστά την προσοχή των πολιτών, τονίζοντας ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της προγραμματισμένης διακοπής οι αγωγοί πρέπει να θεωρούνται υπό τάση.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η επανηλεκτροδότηση να πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν.
Read More »

Στα ίδια επίπεδα η φετινή παραγωγή ελιάς με ανησυχία για τα επόμενα βήματα

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Στα ίδια επίπεδα η φετινή παραγωγή ελιάς με ανησυχία για τα επόμενα βήματα


Ως κανονική και ικανή να καλύψει τις ανάγκες τόσο της εγχώριας κατανάλωσης, όσο και των εξαγωγών, χαρακτηρίζεται η συγκομιδή των μαύρων επιτραπέζιων ελιών της εσοδείας 2025/26.

Σύμφωνα με δεδομένα που παρουσίασε η Διεπαγγελματική Οργάνωση Επιτραπέζιας Ελιάς (ΔΟΕΠΕΛ) σε τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων-μελών της Διεπαγγελματικής από τις βασικές Περιφερειακές Ενότητες παραγωγής μαύρων επιτραπέζιων ελιών, σε αντίθεση με την περυσινή ελαιοκομική περίοδο, η εφετινή παραγωγή παρουσιάζει μεγάλο ποσοστό ελαιόκαρπου μεγάλου μεγέθους.

Επιπλέον οι κλιματικές συνθήκες επηρέασαν πέραν του μεγέθους και της ποσοτικής αύξησης της παραγωγής και τον χρωματισμό του καρπού, ο οποίος παρουσιάζει διαφοροποιήσεις και κινείται σε διαβαθμίσεις του ιώδους χρωματισμού, φαινόμενο φυσιολογικό σε περιόδους έντονης βροχόπτωσης.

Τονίστηκε, επίσης, το μεγάλο πρόβλημα έλλειψης εργατών γης που αντιμετωπίζει ο κλάδος καθώς και η δυσλειτουργία στη διαδικασία μετάκλησής τους από τρίτες χώρες, γεγονός που επιβαρύνει σημαντικά την παραγωγική διαδικασία.

Τέλος, η ΔΟΕΠΕΛ σημείωσε ότι έντονο προβληματισμό εξακολουθεί να προκαλεί η επιβολή δασμών από τις ΗΠΑ. Μια πρώτη ένδειξη είναι η μείωση της αξίας των εξαγωγών ελληνικών επιτραπέζιων ελιών προς την αμερικανική αγορά κατά 4% το πρώτο οκτάμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, τονίζοντας ότι «υπάρχει η ανησυχία για μεγαλύτερη μείωση των εξαγωγών έως το τέλος του έτους και ακόμα μεγαλύτερη κατά την επόμενη χρονιά».
Read More »

Μαθήματα για το Μάρκετινγκ και το Επιχειρείν από τον Walt Disney | Γράφει ο Γιάννης Στάθης

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Μαθήματα για το Μάρκετινγκ και το Επιχειρείν από τον Walt Disney | Γράφει ο Γιάννης Στάθης


Ο Walt Disney αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρηματία, ο οποίος κατάφερε να μετατρέψει τη δημιουργικότητα του σε παγκόσμια επιχειρηματική αυτοκρατορία. Πίσω από τα κινούμενα σχέδια και τη μαγεία, κρύβεται ένα εξαιρετικά μελετημένο μοντέλο μάρκετινγκ, branding και στρατηγικής ανάπτυξης. Τα μαθήματα που προσφέρει παραμένουν επίκαιρα μέχρι και σήμερα.

Τι μας διδάσκει ο Walt Disney για το Μάρκετινγκ και το Επιχειρείν
Ο Walt Disney δεν δημιούργησε απλώς ταινίες. Δημιούργησε ένα από τα ισχυρότερα brands παγκοσμίως. Και τα μαθήματα που άφησε πίσω του είναι πιο επίκαιρα από ποτέ.

Το brand είναι συναίσθημα
Η Disney δεν πουλά προϊόντα, αλλά εμπειρίες, αναμνήσεις και αξίες. Οι άνθρωποι δεν συνδέονται με λογότυπα, αλλά με το πώς τους κάνεις να νιώθουν.

Η εμπειρία του πελάτη είναι μάρκετινγκ
Κάθε επαφή με το brand — από μια ταινία μέχρι ένα θεματικό πάρκο — είναι προσεκτικά σχεδιασμένη. Το μάρκετινγκ δεν σταματά στην πώληση.

Καινοτομία με ρίσκο
Ο Disney ρίσκαρε όταν όλοι αμφέβαλλαν. Η καινοτομία σπάνια είναι ασφαλής — αλλά συχνά είναι αναγκαία.
Μακροπρόθεσμο όραμα

Η επιτυχία δεν χτίζεται σε ένα τρίμηνο. Χτίζεται με συνέπεια, υπομονή και πίστη στο όραμα.
Σε έναν κόσμο γεμάτο "θόρυβο", ξεχωρίζουν οι επιχειρήσεις οι οποίες δημιουργούν εμπειρίες και νόημα.

Μερικές από τις πιο γνωστές φράσεις που αποδίδονται στον Walt Disney και αντικατοπτρίζουν αυθεντικά τη φιλοσοφία του :

If you can dream it, you can do it.»
Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς και να το πραγματοποιήσεις.
«All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.»
Όλα τα όνειρά μας μπορούν να γίνουν πραγματικότητα, αν έχουμε το θάρρος να τα κυνηγήσουμε.
«The way to get started is to quit talking and begin doing.»
Ο τρόπος να ξεκινήσεις είναι να σταματήσεις να μιλάς και να αρχίσεις να πράττεις.
"Whatever you do, do it well.»
Ό,τι κι αν κάνεις, κάν’ το καλά.
Do what you do so well that they will want to see it again and bring their friends.»
Κάνε αυτό που κάνεις τόσο καλά, ώστε να θέλουν να το ξαναδούν και να φέρουν και φίλους.

Ο Walt Disney δεν υπήρξε απλώς ένας δημιουργός κινουμένων σχεδίων, αλλά ένας άνθρωπος ο οποίος τόλμησε να δει τον κόσμο όπως θα μπορούσε να είναι. Πίστεψε στη δύναμη της φαντασίας, όχι ως απόδραση από την πραγματικότητα, αλλά ως εργαλείο δημιουργίας αξίας, καινοτομίας και προόδου. Παρά τις αποτυχίες και τις αμφισβητήσεις που αντιμετώπισε, παρέμεινε πιστός στο όραμά του και το μετέτρεψε σε μια διαχρονική επιχειρηματική παρακαταθήκη.

Η κληρονομιά του Walt Disney μας υπενθυμίζει ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις γεννιούνται όταν το όραμα συναντά την επιμονή, τη δημιουργικότητα και την ποιότητα. Πάνω απ’ όλα, μας διδάσκει ότι η πραγματική επιτυχία δεν μετριέται μόνο σε κέρδη, αλλά στη διαρκή επίδραση που αφήνει ένα brand στις ζωές των ανθρώπων. Και αυτή ακριβώς είναι η μαγεία που κάνει τον Walt Disney "αθάνατο" στον κόσμο του επιχειρείν.

Γιάννης Στάθης
Δεκέμβριος 2025
Read More »

Σκληρή κριτική Ζούμπα στο σχέδιο τουριστικής προβολής 2026 της Περιφέρειας Ηπείρου

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Σκληρή κριτική Ζούμπα στο σχέδιο τουριστικής προβολής 2026 της Περιφέρειας Ηπείρου


Σκληρή τοποθέτηση του επικεφαλής της παράταξης «Ήπειρος Όλον – Τόπος να ζεις», Στέφανου Ζούμπα, ο οποίος κατήγγειλε και καταψήφισε το σχέδιο Τουριστικής Προβολής για το 2026 της Περιφέρειας Ηπείρου κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Ολόκληρη η εισήγηση του κ. Ζούμπα:

“Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

η συζήτηση για την έγκριση ενός σχεδίου τουριστικής προβολής και στρατηγικής δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται αποκομμένη από τη συνολική πραγματικότητα της Περιφέρειας Ηπείρου. Ο τουρισμός δεν είναι ένα αυτόνομο επικοινωνιακό προϊόν, αποτελεί παράγωγο της ανθεκτικότητας των υποδομών, της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών και της ασφάλειας των κατοίκων και των επισκεπτών.

Η Ήπειρος τα τελευταία χρόνια, έχει δεχθεί σοβαρό και επαναλαμβανόμενο πλήγμα από ακραία καιρικά φαινόμενα, πλημμυρικά φαινόμενα, πυρκαγιές, με αποτέλεσμα, εκτεταμένες καταστροφές σε υποδομές, αγροτική παραγωγή, τοπικές οικονομίες αλλά και στο φυσικό περιβάλλον. Τα γεγονότα αυτά δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται ως «έκτακτα» ή «εξωγενή», όταν επί σειρά ετών καταγράφονται ελλείψεις στον σχεδιασμό, στην πρόληψη και στην υλοποίηση ολοκληρωμένων αντιπλημμυρικών και έργων πολιτικής προστασίας, για τα οποία η Περιφερειακή Αρχή φέρει σαφές μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
Την ίδια στιγμή, σε πολλές περιοχές της Περιφέρειας, το έχουμε ξαναπεί και άλλες φορές και στον απολογισμό και στην έγκριση τουριστικού σχεδίου 2024, δεν υφίστανται Κέντρα Υγείας(ΖΑΓΟΡΙ), ή όπου υπάρχουν, λειτουργούν με σοβαρά κενά στελέχωσης(ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΩΔΩΝΗΣ), γεγονός που υπονομεύει όχι μόνο την ποιότητα ζωής των μόνιμων κατοίκων, αλλά και την ελάχιστη απαιτούμενη υγειονομική ασφάλεια για κάθε σοβαρό τουριστικό σχεδιασμό.

Σε αυτό το πλαίσιο, τίθεται ένα κρίσιμο, τεχνικό και πολιτικό ερώτημα,
πώς μπορεί να εγκριθεί και να υλοποιηθεί μια στρατηγική τουριστικής προβολής, όταν οι βασικές δομές ανθεκτικότητας, υγείας και ασφάλειας παραμένουν ανεπαρκείς;

Η εικόνα αυτή επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός ότι η Ήπειρος καταγράφει μείωση πληθυσμού κατά 4% την τελευταία τριετία, στοιχείο που αποτυπώνει με σαφήνεια, τη δημογραφική συρρίκνωση, την εγκατάλειψη της υπαίθρου, και τη διαρκή αποδυνάμωση του ανθρώπινου κεφαλαίου της Περιφέρειας.

Τι αλήθεια εικόνα θα βρει ο επισκέπτης στα χωριά μας, ποιος εκτός από τις ξενοδοχειακές μονάδες θα τον καλωσορίσει, ποιες αλήθεια και πόσες οι επιλογές του για φαγητό, καφέ, δραστηριότητες σε πολλές περιοχές της περιφέρειας μας που γνωρίζουμε πολύ καλά πως είναι ερημοποιημένες.

Και για να το πάω και ένα βήμα παραπάνω, ποια Ηπειρωτική γαστρονομική απόλαυση-εμπειρία, θα έχουν οι επισκέπτες, όταν ο πρωτογενής τομέας δεν παράγει τα τοπικά μας προϊόντα; Αναρωτιέμαι η γαστρονομική εμπειρία θα είναι αυτή των προϊόντων HORECA;
Η πληθυσμιακή μείωση δεν είναι απλώς στατιστικό μέγεθος, αποτελεί δομικό δείκτη αποτυχίας πολιτικών συνοχής και βιώσιμης ανάπτυξης. Και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με δράσεις προβολής, χωρίς προηγουμένως να έχουν διασφαλιστεί οι όροι παραμονής, ασφάλειας και αξιοπρεπούς διαβίωσης των ίδιων των κατοίκων.

Ως Ήπειρος Όλον-Τόπος να ζεις, θεωρούμε ότι η τουριστική στρατηγική οφείλει να εντάσσεται σε ένα συνεκτικό, ιεραρχημένο και τεκμηριωμένο αναπτυξιακό πλαίσιο, όπου προτεραιότητα έχουν, η προστασία από φυσικούς κινδύνους, η επαρκής δημόσια υγεία, η συγκράτηση και αναστροφή της δημογραφικής κατάρρευσης, και όχι η αποσπασματική προβολή μιας εικόνας που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες της Περιφέρειας.

Επί της προτάσεως σήμερα, Αλήθεια, ποιος είναι ο προϋπολογισμός όλου αυτού του σχεδίου, που είναι μια ενδεικτική προκοστολόγηση, αλήθεια, ζητάτε σήμερα ψήφο εμπιστοσύνης από το Περιφερειακό συμβούλιο όταν ακόμη και οι δικοί σας σύμβουλοι δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι δαπάνες στην κάθε ενέργεια αυτού του σχεδίου σας;

Σας είπαμε και πάλι στις αρχές του έτους «Ζητάτε την έγκριση μας επί ενός σοβαρού αλλά, ακοστολογημένου σχεδίου, χωρίς να μας έχετε δώσει μέχρι σήμερα τα κόστη των προηγούμενων ετών.

Διαθέσατε τα προηγούμενα χρόνια το ποσό του 1.150.000 (με το 2024 και 2025 είναι σίγουρα πολύ παραπάνω) για σύνταξη στρατηγικής και δράσεις τουριστικής προβολής μέσω ιδιωτικής εταιρείας, χωρίς να υπάρχει διαφανής και αναλυτική αξιολόγηση της απόδοσης αυτών των δαπανών. Δεν έχουμε σαφή εικόνα για τους στόχους που είχαν τεθεί, τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν, τις αποτυχίες και τις επιτυχίες. Τις φέρατε ποτέ στο Περιφερειακό συμβούλιο ως τεύχος; OXI, ούτε σήμερα, ούτε τα προηγούμενα χρόνια και θέλετε σήμερα να σας εγκρίνουμε και πάλι τους χορούς και τα πανηγύρια σας, έ όχι, αυτό είναι πολύ μεγάλο θράσος εκ μέρους σας.

Αφού θέλετε βέβαια να μιλήσουμε με αριθμούς να μιλήσουμε, αρχικά όμως να δώσω συγχαρητήρια στην επιχειρηματικότητα που συνεχώς τα τελευταία χρόνια λαμβάνει τα εύσημα από τους επισκέπτες οι οποίοι σε ποσοστό άνω του 90% δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους.

Πάμε όμως τώρα στη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ που σας αρέσει να επικαλείστε,
Λέτε, αύξηση των επισκεπτών το 2024 σε σχέση με το 2023, πάμε όμως να δούμε από που έρχεται αυτή η αύξηση και τι συμβαίνει ακριβώς το 2024 σε σχέση με το 2023.

Με αριθμούς λοιπόν, όπως πρέπει να τους διαβάζουμε όχι όπως μας βολεύει.

  1. Γερμανία το 2023 (80χιλιάδες επισκέψεις), το 2024 (109χιλιάδες) αύξηση σχεδόν 30χιλιάδες επισκέψεις. Ελάχιστη λοιπόν αύξηση σε σχέση με τα ταξίδια, τις επαφές που ανακοινώνετε κατά καιρούς αλλά και όλους αυτούς που πληρώνονται, τους επηρεαστές της κοινής γνώμης.
  2. Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2023( 76,2 χιλιάδες επισκέψεις), το 2024 (41,5 χιλιάδες επισκέψεις). Μείωση επισκέψεων 34,7 χιλιάδων επισκέψεων, από ποιους από τους Άγγλους που συνεχώς εκεί ταξιδεύετε και ανακοινώνεται και συνεργασίες και Β2Β, φαίνεται πως δεν μας εμπιστεύονται και βέβαια πρέπει επι του αποτελέσματος αυτού να δώσετε εξηγήσεις.
  3. Ιταλία, σε σχέση και με το 2023 το 2024 μας επισκέφθηκαν και λιγότεροι Ιταλοί χιλιάδες λιγότεροι και εδώ πτώση.
  4. Αλβανία. Εδώ έχει μεγάλη σημασία για εμάς γιατί σταθερά μας επισκέπτονται όλον τον χρόνο αλλά συνολικά το 2024 σε σχέση με το 2023 έχουμε αύξηση μικρή 6χιλιάδων επισκέψεων.
Θα σταθώ εδώ και θα πω ότι δεν κάνετε ΤΙΠΟΤΑ όμως να προσεγγίσετε τους ανθρώπους από τη γείτονα χώρα, όταν βλέπετε ότι τα τελευταία χρόνια σταθερά και στους 4 νομούς οι πολίτες από την Αλβανία μας επισκέπτονται σταθερά, με μικρές διανυκτερεύσεις κατά την διάρκεια του χειμώνα και της Άνοιξης, περισσότερες προφανώς τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά εσείς δεν κάνετε απολύτως τίποτα, δεν σας ενδιαφέρει μάλλον αυτή η αγορά, για αυτό επιλέγετε να ταξιδεύετε για να προσεγγίσετε τουρίστες στο ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ και αντι να διαφημιστείτε στα ΜΜΕ στην Αλβανία, πετάτε τα λεφτά σας στον Εθνικό Κήρυκα της Αμερικής.

Κλείνοντας με τις επισκέψεις που δεχόμαστε θα σημειώσω και έχει μεγάλη σημασία για εμάς, θα πω ότι η αύξηση στις επισκέψεις κατά χιλιάδες λοιπόν, έρχεται από εκεί που εσείς δεν ταξιδεύετε, δεν προσεγγίζετε, από τις Λοιπές χώρες, αύξηση το 2024 σε σχέση με το 2023, 337χιλιάδες επισκέψεις.
Λοιπές χώρες λοιπόν, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σκανδιναβία, Σκόπια, Σερβία, αλλά και άλλες με λιγότερες χιλιάδες επισκέψεις πολλές από αυτές έρχονται οδικώς.

Όσον αφορά άλλα χρήσιμα στοιχεία διότι και εμείς βλέπουμε τις μελέτες, η Δαπάνη ανά επίσκεψη, η Δαπάνη ανά διανυκτέρευση και η μέση διάρκεια παραμονής μειώθηκαν, σε κάποιες περιπτώσεις αισθητά μάλιστα, μιλάμε πάντα για το 2024 σε σχέση με το 2023 που εσείς υπερηφανεύεστε στην περιφερειακή αρχή, όπως επίσης, οι πληρότητες των τουριστικών μονάδων, που και εδώ ως Περιφέρεια Ηπείρου βρισκόμαστε πάνω μόνο από την Δυτική Μακεδονία και την Στερεά Ελλάδα με ποσοστό λίγο πάνω από το 40% άρα καταλαβαίνουμε όλοι τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του Τουρισμού.

Συμπερασματικά θα πω, όπου πήγατε, εκ του αποτελέσματος δεν τα πήγατε καλά, και βέβαια για να μην πολυδιαφημίζεται κ.Περιφερειάρχη την δήθεν καλή δουλειά σας, θα πρέπει να πούμε και το εξής, οι επαγγελματίες του Τουρισμού (κυρίως οι των καλοκαιρινών προορισμών, γιατί το πουσάρησμα τουριστών κατά χιλιάδες τότε το λαμβάνουμε από μέσα Μαίου έως αρχές Οκτώβρη), είτε δουλεύουν με την APOLLO, την TUI και τις άλλες εταιρίες, χρόνια τώρα εργάζονται συστηματικά για να αυξάνουν τα μερίδια τους αλλά και να μη πέφτουν οι πωλήσεις τους, δεν σας χρειάζονται για να τους φέρετε εσείς τους τουρίστες, ξέρουν από μάρκετινγκ αεροδρομίου και προορισμού όπως και οι εκατοντάδες ξενοδόχοι, τουλάχιστον οι μεγάλοι, ξέρουν πως να μην πέσουν οι πωλήσεις τους, πληρώνουν και στελέχη που τρέχουν την προβολή τους.

Σας θέλουν να επιλύσετε όλα τα παραπάνω που σας είπαμε, για να νιώθουν ασφαλείς οι επισκέπτες σε όλους τους προορισμούς, να υπάρχουν δομές υγείας, αποχετευτικά δίκτυα.

Σας θέλουν, να προχωρήσετε με διαφάνεια σε μια μελέτη για το προϊόν «ΉΠΕΙΡΟΣ 365» και που με βάση αυτή τη μελέτη θα αποφασιστούν όλα τα επόμενα βήματα για την προβολή του προορισμού ή την προσέλκυση επισκεπτών.

Εσείς θα πρέπει να νοιάζεστε για την προώθηση περισσότερο περιοχών που οι επαγγελματίες δεν τα βγάζουν πέρα, που το χειμώνα ξενοδοχεία σε Ζαγόρια, Τζουμέρκα και αλλού, έμεναν κλειστά λόγω των ελάχιστων διανυκτερεύσεων, που δεν μπορούσαν με δυο και τρείς κρατήσεις να τα θερμάνουν ή κάποια άλλα έχουν βάλει και πωλητήρια, για αυτούς να νοιαστείτε.

Εσείς θα πρέπει να νοιάζεστε για την σύνδεση των Ιωαννίνων με την Κρήτη με το Ηράκλειο και που σε όποια προσπάθεια και να έχει γίνει εσείς απουσιάζετε με θόρυβο.

Στα υπόλοιπα τώρα που παρουσιάζεται το ξαναλέμε δεν θέλουμε γενικές και αόριστες τοποθετήσεις θέλουμε report και analytics.

Θέλουμε κοστολογημένα, τι περιεχόμενο δημιουργήσατε και ποιο είναι το πλήθος δημοσιευμάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό, σε χώρες όπως η Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Πολωνία, Αυστρία, Αμερική, Ισραήλ, Ολλανδία, Βέλγιο, Σουηδία, Ρουμανία, Σερβία, ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ με ονόματα και διευθύνσεις.

Κοστολογημένα, που Προωθήσαμε videos και φωτογραφίες της Περιφέρειας Ηπείρου.

3.Kοστολογημένα και συγκεκριμένα, Που, όπως λέτε στην εισήγηση σας, Κάνατε διαφημιστικές καταχωρήσεις, σε ποια τουριστικά περιοδικά και έντυπα στην Ελλάδα και σε ποιο τουριστικό περιοδικό στην Ολλανδία και σε ποια ιστοσελίδα στη Σουηδία, Κοστολογημένα όλα, πόσα μας κόστισαν.

4.Κοστολογημένα, που δημιουργήσατε περιεχόμενο, πως το αξιοποιήσατε στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή και συζήτηση σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Ηπείρου, συγκεκριμένα κανάλια προβολής, χρόνοι και κοστολόγια.

Αναλυτικά και κοστολογημένα και με ποια συχνότητα σε ποια κανάλια, περιοδικά, media ιστοσελίδες και άλλα, οι επισκέψεις γνωριμίας, δημοσιογράφοι τουριστικών εντύπων, tour operators / travel agents – διακινητές τουριστών, bloggers – διαμορφωτές γνώμης προώθησαν τις ενέργειες τους.

Για όσα στοχεύετε το έχουμε ξαναπεί, σχεδιάζετε ενέργειες και στόχους που δεν προκύπτουν από καμία μελέτη, επιμένουμε προχωρήστε με διαφάνεια σε μια ολοκληρωμένη μελέτη για το Τουριστικό προϊόν «ΉΠΕΙΡΟΣ 365» και μετά στον διαγωνισμό με βάση τη μελέτη.

Τέλος, απαντήστε σε όλους τους Ηπειρώτες σήμερα ποιος ο προϋπολογισμός αυτού του σχεδίου που φέρνετε σήμερα και ποιος ο πραγματικός συντάκτης του που εμείς προφανώς καταψηφίζουμε.

Ποιος υλοποιεί πίσω από τις γραμμές αυτού του σχεδίου, ποιος πληρώνετε;

Όπως και στις αρχές του 2025 έτσι και στη δύση του σας ξαναλέμε, Σας ευχόμαστε καλά ταξίδια, δεν θα σας ακολουθήσουμε γιατί το μόνο που κάνουν είναι να χρεώνουν τους Ηπειρώτες και όχι να αυξάνουν τον αριθμό των τουριστών και να βάζουν την ήπειρο στον χάρτη μικρών διεθνών προορισμών. Η άποψη μας είναι σταθερή, η θέση μας είναι στους μεγάλους προορισμούς και εσείς δεν έχετε ούτε σχέδιο αλλά και ούτε κάνετε για κάτι μεγάλο.

Ευχαριστώ πολύ.
ΖΟΥΜΠΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Επικεφαλής Παράταξης
“ΗΠΕΙΡΟΣ ΟΛΟΝ-ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ”
Read More »

Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων στην Ηγουμενίτσα

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων στην Ηγουμενίτσα 



Read More »

Ευχές από την ΕΛΟΠΥ για καλές γιορτές

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025

Ευχές από την ΕΛΟΠΥ για καλές γιορτές


Η Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας σας εύχεται όμορφα και ήρεμα Χριστούγεννα με πολύ ξεκούραση και ωραίες στιγμές δίπλα στους αγαπημένους σας.
Read More »

ΠΟΜΙΔΑ: Τι βλέπει θετικά και τι αρνητικά στα νέα μέτρα για τα ακίνητα

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
ΠΟΜΙΔΑ: Τι βλέπει θετικά και τι αρνητικά στα νέα μέτρα για τα ακίνητα


Θετικά αξιολογεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) το πρόγραμμα επιδότησης ανακαίνισης κατοικιών ύψους 400.000.000 ευρώ, που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συζήτηση του Προϋπολογισμού 2026.

Όπως τονίζει, το μέτρο ανταποκρίνεται σε μια τεράστια και διαχρονική ανάγκη, καθώς μεγάλο μέρος του υφιστάμενου κτιριακού αποθέματος, σε προνομιακές περιοχές των πόλεων, παραμένει παλαιό και μη λειτουργικό.

Για να στεφθεί όμως με επιτυχία, η Ομοσπονδία υπογραμμίζει ότι απαιτούνται σαφείς και πρακτικές προϋποθέσεις, όπως η πρόβλεψη μικρού διαστήματος κενότητας των ακινήτων, η ουσιαστική μείωση της γραφειοκρατίας και του χρόνου εκταμίευσης και οι σωστές ρυθμίσεις για τα επί μέρους ποσοστά επιδότησης κάθε κατηγορίας ενδιαφερομένων.

Ιδιαίτερα επικριτική εμφανίζεται η ΠΟΜΙΔΑ απέναντι στους νέους περιορισμούς στη βραχυχρόνια μίσθωση.

Όπως επισημαίνει, ούτε η εξάπλωση της βραχυχρόνιας μίσθωσης αποτελεί τη βασική αιτία του στεγαστικού προβλήματος, ούτε οι νέες ρυθμίσεις μπορούν να το επιλύσουν, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας και άλλων μεγάλων πόλεων.

Η Ομοσπονδία υπενθυμίζει ότι πολλοί από τους χώρους αυτούς δεν είχαν ποτέ χρήση κατοικίας, αλλά ήταν βιοτεχνικοί ή γραφειακοί χώροι, οι οποίοι απαξιώθηκαν εδώ και δεκαετίες, ιδίως μετά την απαγόρευση αντίστοιχων χρήσεων στα αστικά κέντρα.

Όχι στην αυτόματη διαγραφή ακινήτων από το Μητρώο
Ως ιδιαίτερα επικίνδυνη για την ιδιοκτησία χαρακτηρίζει η ΠΟΜΙΔΑ τη ρύθμιση που προβλέπει την αυτόματη διαγραφή ενός ακινήτου από το Μητρώο Βραχυχρόνιας Μίσθωσης σε περίπτωση μεταβίβασης, είτε λόγω πώλησης είτε ενδεχομένως λόγω γονικής παροχής ή κληρονομιάς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η ρύθμιση αυτή προσβάλλει τον ίδιο τον πυρήνα του ιδιοκτησιακού δικαιώματος, καθώς οδηγεί σε ουσιαστική απαξίωση του ακινήτου. Το πρόβλημα αναμένεται να είναι εντονότερο για τα μικρά καταλύματα στο Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας, τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κύριες κατοικίες.

Προσιτή στέγη: Θετική πρόταση … υπό προϋποθέσεις
Ιδιαίτερα θετική χαρακτηρίζεται από την ΠΟΜΙΔΑ η εξαγγελία για νέο πλαίσιο κινήτρων προς τον ιδιωτικό τομέα για επενδύσεις στην προσιτή στέγη. Η Ομοσπονδία τονίζει, ωστόσο, ότι η επιτυχία του εγχειρήματος θα εξαρτηθεί από τον τρόπο νομοθέτησής του.

Για να υπάρξει ουσιαστική συμμετοχή του ιδιωτικού κατασκευαστικού κλάδου, ζητείται πλήρης φορολογική απαλλαγή των ενοικίων και όχι μερικές εκπτώσεις, καθώς και σαφείς και απολύτως δεσμευτικοί κανόνες για τον προσδιορισμό των ενοικίων, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα των επενδύσεων και να αποφευχθούν μελλοντικοί κίνδυνοι.

Πολεοδομικές παρεμβάσεις και διαίρεση διαμερισμάτων
Απολύτως αναγκαία χαρακτηρίζει η ΠΟΜΙΔΑ και την πολεοδομική ρύθμιση του ΥΠΕΝ για τη γρήγορη μετατροπή υφιστάμενων ακινήτων σε κατοικίες, καθώς και για την ένταξη εγκαταλελειμμένων ή ημιτελών κτισμάτων σε καθεστώς ιδιωτικών επενδύσεων με φορολογικά κίνητρα.

Παράλληλα, θέτει ως κρίσιμη προτεραιότητα τη νομοθετική δυνατότητα διαίρεσης μεγάλων διαμερισμάτων σε μικρότερα, ακόμη και όταν αυτό απαγορεύεται από κανονισμούς πολυκατοικιών, ώστε να καλυφθεί η άμεση και αυξανόμενη ανάγκη της αγοράς για μικρές και προσιτές κατοικίες.
Read More »

Πονοκέφαλος για τα δημόσια έσοδα τα χρέη των ιδιωτών στην Εφορία

Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2025
Πονοκέφαλος για τα δημόσια έσοδα τα χρέη των ιδιωτών στην Εφορία


Η συνεχής άνοδος των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ιδιωτών προς την Εφορία αποτελεί τροχοπέδη στην επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην οικονομική σταθερότητα της χώρας. Οι αυξανόμενες οφειλές δυσχεραίνουν τη χρηματοδότηση του προϋπολογισμού και ενδέχεται να οδηγήσουν σε σημαντικές δυσκολίες στη διαχείριση των δημόσιων εσόδων.
Η αδυναμία εξόφλησης των χρεών από τους πολίτες εντείνει τις προκλήσεις για τις φορολογικές αρχές, καθώς η επίτευξη των στόχων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εισπραξιμότητα των φόρων.

Η αυξανόμενη συσσώρευση των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο, προκαλεί σοβαρό προβληματισμό στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, ειδικά καθώς παρατηρείται και η απροθυμία των πολιτών να ρυθμίσουν τα χρέη τους. Τα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) δείχνουν μια επιδείνωση της κατάστασης: το συνολικό ποσό των ληξιπρόθεσμων οφειλών ανήλθε στα 112,50 δισ. ευρώ στα τέλη Οκτωβρίου 2025, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,05 δισ. ευρώ σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2024.

Προβληματική ρύθμιση των οφειλών
Η απροθυμία των φορολογουμένων να ενταχθούν σε υπάρχουσες ρυθμίσεις φέρνει δυσοίωνες προοπτικές για τη μείωση των ληξιπρόθεσμων χρεών. Μόλις το 4% του συνολικού ποσού των 85,18 δισ. ευρώ, δηλαδή 3,44 δισ. ευρώ, έχει ρυθμιστεί, ενώ το 24,28% (27,32 δισ. ευρώ) των χρεών θεωρείται ανεπίδεκτο είσπραξης. Αν και οι οφειλές που είναι κάτω από 10.000 ευρώ καταγράφουν υψηλότερα ποσοστά ρύθμισης, τα ποσοστά είναι χαμηλότερα για μεγάλες οφειλές ή μικροοφειλές.

Η σύνθεση των ληξιπρόθεσμων χρεών διαμορφώνεται ως εξής:

-Φορολογικές Οφειλές: Αποτελούν το 60,97% του συνολικού ποσού (51,93 δισ. ευρώ).
-Πρόστιμα (φορολογικά και μη): Καταλαμβάνουν το 28,43% (24,22 δισ. ευρώ).
-Μη Φορολογικές Οφειλές (π.χ. δάνεια, δικαστικά έξοδα): Αντιστοιχούν στο 10,60% (9,03 δισ. ευρώ).
-Πάνω από το 60% των φορολογικών χρεών σχετίζεται με τον ΦΠΑ (24,51 δισ. ευρώ), ενώ το υπόλοιπο ποσοστό προέρχεται από φόρους εισοδήματος και περιουσίας.

Δυσκολίες στην είσπραξη
Από τις φορολογικές οφειλές, το μεγαλύτερο μέρος των εισπράξεων προέρχεται από ένα μικρό ποσοστό των οφειλετών (31,76%), ενώ το υπόλοιπο ποσό των 51,93 δισ. ευρώ προέρχεται από φορολογικές υποχρεώσεις που είναι δύσκολο να εισπραχθούν.

Ειδικότερα:
  • Αφερέγγυοι οφειλέτες: 8,30 δισ. ευρώ
  • Οφειλές με λήξη δόσεων από την τελευταία δεκαετία: 16,58 δισ. ευρώ
  • Το υπόλοιπο ποσό των 27,05 δισ. ευρώ θεωρείται πιο εισπράξιμο.
Μείωση Αριθμού Οφειλετών
Ο αριθμός των οφειλετών παρουσίασε μείωση κατά 30.407 άτομα (φυσικά και νομικά πρόσωπα) σε σχέση με το 2024, φτάνοντας τους 3.896.032 οφειλέτες μέχρι τον Οκτώβριο του 2025.

Διαγραφή Ανέφικτων Οφειλών

Η ΑΑΔΕ σκοπεύει να διαγράψει έως το τέλος του έτους χρέη αξίας 10 δισ. ευρώ, τα οποία θεωρούνται «ανεπίδεκτα είσπραξης».

Από αυτά:
  • 9,8 δισ. ευρώ αφορούν μεγάλες οφειλές άνω των 1,5 εκατ. ευρώ ανά περίπτωση.
  • 200 εκατ. ευρώ αφορούν μικροοφειλές που παραμένουν για χρόνια στα μητρώα.
Στρατηγικές και Παρεμβάσεις για Ενίσχυση των Ρυθμίσεων
Η κυβέρνηση εξετάζει διάφορες στρατηγικές για να αντιμετωπίσει την αύξηση των ληξιπρόθεσμων χρεών και να ενθαρρύνει τους οφειλέτες να ενταχθούν σε ρυθμίσεις. Μία από τις προτάσεις είναι η εφαρμογή εξατομικευμένων ρυθμίσεων για κάθε οφειλέτη, ανάλογα με το είδος, το ύψος των χρεών και τη συμπεριφορά του. Η ΑΑΔΕ θα αξιολογεί περιοδικά τις περιπτώσεις των οφειλετών και θα προσαρμόζει τις στρατηγικές είσπραξης.

Επιπλέον, υπάρχει η σκέψη να αυξηθούν οι δόσεις για την πάγια ρύθμιση από 24 σε 36, καθώς και η μείωση του επιτοκίου για τις οφειλές. Παράλληλα, έχει απορριφθεί η ιδέα για μία νέα ρύθμιση παρόμοια με τις 120 δόσεις, λόγω ανησυχιών για την «κουλτούρα πληρωμών».

Η κατάσταση των ληξιπρόθεσμων οφειλών παραμένει ανησυχητική και απειλεί τον κρατικό προϋπολογισμό. Η κυβέρνηση προσπαθεί να εφαρμόσει νέες στρατηγικές για την αύξηση της συμμετοχής των πολιτών στις ρυθμίσεις και την καλύτερη είσπραξη των χρεών, ενώ παράλληλα προχωρά σε διαγραφές οφειλών που θεωρούνται αδύνατο να εισπραχθούν.
Read More »

Σελίδες

Advertise & Backlinks on thespro.gr

Publish guest posts or dofollow backlinks on a trusted Greek news website (DA 35 / DR 33, 38K+ monthly visits).

Fast publication, real traffic, transparent metrics.

Contact: info@thespro.gr

📈 Looking for Greek guest post sites or backlinks for SEO? — thespro.gr is open for sponsored content, guest posts & link insertions.
Learn more →

© 2025 thespro.gr — Media & SEO Collaborations | Domain Authority 35 · Domain Rating 33

× ISB Service
Από το Blogger.