Η μυστική άφιξη κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Η μυστική άφιξη κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας


Τι σημαίνει η άφιξη ενός κρουαζιερόπλοιου σε ένα μεγάλο λιμάνι μιας επαρχιακής πόλης;
Τι σημαίνει η αποβίβαση εκατοντάδων επιβατών για δέκα ώρες περίπου;
Στην περίπτωση της Ηγουμενίτσας το μόνο που σήμανε ήταν απίστευτη ταλαιπωρία για τους τουρίστες που περιφερόταν υπό βροχή, σε μία πόλη όπου σχεδόν τα πάντα ήταν κλειστά!
Το κρουαζιερόπλοιο έδεσε στο λιμάνι την Δευτέρα του Πάσχα. 
Όπως προκύπτει κανένας φορέας στην Ηγουμενίτσα δεν γνώριζε το παραμικρό, αν και ήταν η πρώτη άφιξη της χρονιάς.
Ούτε ο Δήμος είχε ενημερωθεί, ούτε η Περιφερειακή Ενότητα, ούτε το Επιμελητήριο, ούτε ο Εμπορικός Σύλλογος, ούτε ουδείς άλλος..
Ο ΟΛΗΓ κράτησε για τον εαυτό του την άφιξη την οποία δεν αναφέρει ούτε καν στην ιστοσελίδα του!
Το κρουαζιερόπλοιο μετέφερε 1200 επιβάτες. 
Τετρακόσια απ’ αυτούς κατευθύνθηκαν στα Μετέωρα και οι υπόλοιποι παρέμειναν στο πλοίο.
Εκατοντάδες κατέβηκαν στην πόλη για να γνωρίσουν τα αξιοθέατα, να κάνουν τις βόλτες τους, ενδεχομένως και τις αγορές τους.
Με την διαφορά ότι αυτό έγινε σε ημέρα αργίας όπου τα πάντα ήταν κλειστά. 
Καμία μέριμνα από τον Οργανισμό Λιμένος να δημοσιοποιήσει το γεγονός ώστε να υπάρξει είτε η συνηθισμένη υποδοχή, είτε μέριμνα από την πλευρά των επαγγελματιών να ανοίξουν τα καταστήματά τους ακόμη και σε μέρα αργίας.
Ορισμένοι βλέποντας τους τουρίστες να περιφέρονται υπό βροχή έσπευσαν να επιρρίψουν ευθύνες στους φορείς γιατί δεν φρόντισαν για τα απαραίτητα.
Και θα το είχαν πράξει, όπως συνέβη αρκετές φορές στο παρελθόν, υπό την προϋπόθεση ότι θα.. γνώριζαν!
Όμως η άφιξη του κρουαζιερόπλοιου κρατήθηκε… μυστική και η ευθύνη για τις εικόνες με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι οι τουρίστες, βαραίνουν όσους δεν ενημέρωσαν.
Προφανώς το θεωρούν πολυτέλεια ή πιστεύουν ότι δεν έχουν τέτοια υποχρέωση καθώς το λιμάνι τους "ανήκει"!
Η μυστική άφιξη κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Η μυστική άφιξη κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Τρίτη, Απριλίου 18, 2023 Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητοί φίλοι κ συμπολίτες καλησπέρα σας.👋 Η πόλη της Ηγουμενίτσας ζει κ χειροκροτεί τη ‘μέγιστη αδράνεια’
    Είμαι Έλληνας πολίτης, κατοικώ στη Ηγουμενίτσα, δεν ανήκω πολιτική παράταξη, η ανάρτησή μου δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα.
    Εξασκώ το ναυτικό επάγγελμα από το 1987, τα τελευταία 23 χρόνια στην επιβατηγό ναυτιλία, κ ειδικότερα στο τομέα της κρουαζιέρας.
    Λίγο πολύ, εκ των πράγματων έχω άποψη, στο αντικείμενο της ναυτιλίας κ της διαχείρισης.
    Αφορμή για το σχόλιο μου / ανάρτηση, είναι:
    "η άφιξη κ παραμονή, του κ/ζ ‘RIVIERA’ [αμερικανικού ομίλου NCL holding], την Απριλίου 16, 2023.
    Προς ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα αφίξεων / αναχωρήσεων, για όλα τα λιμάνια του κόσμου [κρουαζιερόπλοια] είναι αναρτημένο κ συνεχώς ανανεώνετε ως κάτωθι.
    https://www.cruisemapper.com/ports/igoumenitsa-port-264...
    Γιατί δεν ενημερώθηκε η πόλη μας, για τη προκείμενη άφιξη του c/s RIVIERA ?!?
    Απλή λογική!
    Έκαστος ο οποίος/οία έχει αναλάβει διοικητικό πόστο στον ΟΛΗΓ, δεν είναι γνώστης. Αυτό σημαίνει κ συνεπάγετε, με τη παντελή αδιαφορία, άγνοια κ εξισώνετε με 'μηδενικό πηλίκο'! ΑΠΟΤΥΧΙΑ!
    Διαβάζω, διάφορα υποτιμητικά σχόλια [ειδικότερα από τους πολίτες της περιοχής], για τη πόλη της Ηγουμενίτσας.
    [Άσχημη πόλη, δεν έχει να προσφέρει τίποτα, δεν έχει αξιοθέατα κ όλα τα αρνητικά κλπ.]. Μόνο 'ΔΕΝ΄, τίποτα θετικό, αξιοσημείωτο, αναγνωρίσιμο.
    Αμέσως αντιλαμβάνομαι ότι, αυτοί που γράφουν κ βγάζουν τη χολή τους, είναι αταξίδευτοι, αδιάφοροι κ πάνω από όλα άσχετοι. Δεν έχουν ποτέ προσφέρει σε αυτόν τοπ τόπο, δεν έχουν τη διάθεση, ούτε κ ποτέ πρόκειται.
    Είναι κυρίως άνθρωποι οι οποίοι χαίρονται με την αποτυχία του τόπου, κ αποβλέπουν σε προσωπικό πολιτικό / επαγγελματικό κέρδος!!!

    ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ!!!
    Ο προγραμματισμός κρουαζιέρας [προορισμοί] απαιτεί μελέτη, στατιστική, επένδυση κ σίγουρη επιτυχία άνω του 80% του σχεδίου.
    Αυτό σημαίνει, μια σημερινή άφιξη έχει προγραμματιστεί τουλάχιστον 2 χρόνια πριν.
    Οι προορισμοί δε προγραμματίζονται, αποκλειστικά, για να παραμείνει ο επιβάτης στη πόλη - λιμένα άφιξης.
    Η αντίληψη αυτή είναι λάθος, κ ο κύριος λόγος, που η Ηγουμενίτσα δεν έγινε ποτέ προορισμός.
    Οι προορισμοί, επιλέγονται με βάση:
    • Port facilities [Πλοηγική Υπηρεσία, παραλαβή καυσίμων, παραλαβή ποσίμου νερού, παράδοση βιολογικών απόβλητων, λιμενικά τέλη κτλ.].
    • Επιλογή κατά προτίμηση των επιβατών του συγκεκριμένου concept.
    • Την παραμονή κ τη διάθεση ωρών στο λιμένα, προκειμένου οι εκδρομές να έχουν τη δυνατότητα μεγάλων αποστάσεων.
    • Αεροδρόμιο, διεθνή προορισμών για εναλλαγή επιβατών.
    • Καιρικές συνθήκες κ δυνατότητες πλοίου.
    • Τον άμεσο επόμενο προορισμό.
    • Μέσος όρος ηλικίας επιβάτη.
    • Κοντινοί αρχαιολογικοί κ άλλοι ενδιαφέροντες προορισμοί, που έχουν ζητηθεί / απαιτηθεί από το επιβατικό κοινό.
    Η λογική οι επισκέπτες δε ‘μένουν στη πόλη’, είναι η σφραγίδα της αποτυχίας.
    Δεν έχουμε δικτατορία, ο κόσμος έχει δικαίωμα να κυκλοφορήσει ελεύθερα όπου θέλει κ επιθυμεί!
    Το κέρδος των επιχειρήσεων στη πόλη, προκύπτει ουσιαστικά, από τα πληρώματα των πλοίων [ships crew] , είναι αποδεδειγμένο, μελετημένο!
    Ένα πλοίο ατού του μεγέθους [μεσαίο] έχει περίπου 650 άτομα πλήρωμα από 35-45 εθνικότητες.
    Έκαστο μέλος του πληρώματος, κατά μέσο όρο ξοδεύει 30-50 ευρώ σε κάθε έξοδό του.
    Υπολογίστε λοιπόν, ποια θα ήταν τα έσοδα στης πόλης, με καθημερινές αφίξεις πλοίων.
    ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ του πλοίου:
    Λειτουργεί κ είναι, ο άμεσος συνδετικός κρίκος, μεταξύ του πλοίου κ ξηράς.
    Αρμοδιότητα του είναι, η νόμιμη κ ομαλή, διεκπεραίωση των αναγκών του πλοίου!
    Για όσους αναφέρουν ότι φέρει ευθύνη, η αντίληψη είναι εσφαλμένη.
    Ένα πρακτορείο, αντιπροσωπεύει σε άλλα λιμάνια [Piraeus, Valletta, Barcelona, Hamburg etc.] περισσότερα από 1,2,3,3,5 πλοία ταυτόχρονος!
    Το 'εμπορικό επιμελητήριο του τόπου, είναι αρμόδιο κ υποχρεωμένο να επικοινωνεί, από κ προς με το κλάδο του αντιστοίχου Οργανισμού Λιμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σελίδες

Από το Blogger.