Ρυθμίσεις Κυκλοφορίας στην παραλιακή Ηγουμενίτσας κατά τις εκδηλώσεις της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940
thespro.gr
Σάββατο, Οκτωβρίου 26, 2019
Ρυθμίσεις Κυκλοφορίας στην παραλιακή Ηγουμενίτσας κατά τις εκδηλώσεις της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940
1. Την απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης παντός τροχοφόρου οχήματος στις παρακάτω οδούς επί της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα Ηγουμενίτσας κατά το χρονικό διάστημα το οποίο είναι απαραίτητο για την ομαλή διεξαγωγή του εορτασμού της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 τη Δευτέρα 28/10/2019:
Α. Οδός Εθνικής Αντιστάσεως κατά το τμήμα από την οδό 8ης Δεκεμβρίου έως την διασταύρωση με την οδό Σκυλοσόφου Διονυσίου.
Β. Οδός Νέας Παραλιακής κατά το τμήμα από το ύψος του Δημοτικού Πάρκινγκ (έναντι Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας) έως το ύψος της διασταύρωσης Παλαιού Τελωνείου.
2. Την απαγόρευση κυκλοφορίας παντός τροχοφόρου οχήματος: i) στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως κατά το τμήμα από την οδό 8ης Δεκεμβρίου έως την διασταύρωση με την οδό Σκυλοσόφου Διονυσίου και ii) στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας της Νέας Παραλιακής οδού από το ύψος του Δημοτικού Πάρκινγκ (έναντι Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας) έως το ύψος της διασταυρώσεως έναντι καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος “ΤΡΑΜ”.
3. Η ως άνω απαγόρευση ισχύει από την 05:00 έως πέρας της παρελάσεως τη Δευτέρα 28/10/2019.





Οι πηγές του βρίσκονται στο όρος Δούσκο, κοντά στα σύνορα Ιωαννίνων με την Αλβανία. Έχει πολλούς παραπόταμους, αλλά ο δικός μου αγαπημένος παραπόταμος -που βρίσκεται κοντά στο χωριό μου- είναι η Λαγκάβιτσα. Με πεντακάθαρα νερά, πέστροφες, πλατάνια. Σε άλλο αφιέρωμα, θα σας μεταφέρω την επίσκεψή μου στις πηγές του παραπόταμου αυτού. Ο ποταμός, εκβάλλει στο Ιόνιο πέλαγος, δεξιά της Ηγουμενίτσας, σχηματίζοντας το γνωστό στους περισσότερους “δέλτα Καλαμά”, που καλύπτει αρκετά μεγάλη έκταση.
Ένα άλλο στοιχείο, ιδιαίτερο στις παιδικές αναμνήσεις μου, ήταν οι γέφυρες του στρατού από μέταλλο και ξύλο, που είχαν στηθεί τόσο στον ίδιο τον Καλαμά, όσο και τους παραποτάμους του. Σήμερα έχουν διαλυθεί πια ή έχουν αφεθεί στη θέση τους αλλά χωρίς χρήση, αφού αντικαταστάθηκαν από άλλες, σύγχρονες τσιμεντένιες, όπως έγινε και σε όλη την Ελλάδα. Ο θόρυβος που σου άφηναν στο πέρασμά τους, αυτές οι γέφυρες, ακόμα μένει στο μυαλό μου, βλέποντας και τα βαθιά νερά από κάτω, τις περισσότερες φορές θολά, άφηνε έντονη την ανησυχία. Όμως ποτέ δεν έγινε κάποιο ατύχημα σε αυτές, τουλάχιστον δεν άκουσα για ατύχημα, άρα ήταν ασφαλείς, τόσο για πεζούς όσο και για οχήματα. Όπως και το μεγάλο φράγμα του στο Ράγιο. 

















.gif)
.gif)

.gif)


