Τουριστική προβολή. Όταν μας βολεύει ή όταν και όπως πρέπει; - Του Σταύρου Κωστάρα



Συζητήθηκε στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο της 27/03/2019, το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δήμου Ηγουμενίτσας για το έτος 2019, με εισηγητή τον αρμόδιο αντιδήμαρχο.
Να παραβλέψω ότι ήταν εντελώς άκαιρη και εκτός κάθε χρονικού πλαισίου η συζήτηση που έγινε για το θέμα αυτό αφού, όπως είναι γνωστό σε όλους όσους ασχολούνται με τον τουρισμό, οι ενέργειες για την επόμενη χρονιά ξεκινάνε με την λήξη της προηγούμενης τουριστικής περιόδου και τελειώνουν πριν αρχίσει η επόμενη!
Η Περιφέρεια Ηπείρου, που συμμετείχε σε 5 διεθνείς εκθέσεις στο Μιλάνο, το Τελ Αβίβ, το Βελιγράδι, το Βερολίνο και την Μόσχα, με την οποία έκλεισε ήδη την συμμετοχή της σε αυτές την 14/3/2019, είχε καλέσει τους. τουριστικούς φορείς που ενδιαφέρονταν να συμμετάσχουν να δηλώσουν συμμετοχή στην τελευταία μέχρι την 15-2-2019.
Το δε Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου, συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού που διοργανώθηκε στο Μιλάνο, το διάστημα από 10-12/02/2019, και επιπλέον στην Gulfood – Food & Hospitality Show 2019, που διοργανώθηκε στο Ντουμπάι το διάστημα 17-21/02/2019.
Ένα καλό παράδειγμα, για την οργάνωση της τουριστικής προβολής ενός δήμου, μας δίνει ο δήμος Πλατανιά Χανίων, [Δήμος Πλατανιά] ο οποίος, με την σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ, προέβη στην σύνταξη ενός προγράμματος τουριστικής προβολής, το οποίο έχει συγκεκριμένες δράσεις και στόχους και θα έπρεπε να αποτελέσει υπόδειγμα για το αντίστοιχο δικό μα;.
Ο δε δήμος Κεφαλλονιάς προέβη στην σύνταξη ενός τουριστικού οδηγού ο οποίος θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει υπόδειγμα για την σύνταξη ενός αντίστοιχου δικού μας, [Δήμος Κεφαλλονιάς]. Ο δικός μας δήμος, λόγω της γεωγραφικής θέσης, αλλά και της γειτνίασης με άλλους δήμους, θα μπορούσε να συμπεριλάβει στον τουριστικό οδηγό την ευρύτερη περιοχή. Π.χ δεν νοείται θρησκευτικός τουρισμός χωρίς να αναφέρεται ως προορισμός η Μονή Γιρομερίου ή ιστορικά μνημεία χωρίς να περιλαμβάνονται τα Γίτανα, που βρίσκονται στον δήμο Φιλιατών.
Επιπλέον, προγραμματικές συμβάσεις με το Εμπορικό Επιμελητήριο, τον ΟΛΗΓ και άλλους φορείς και δήμους, οι οποίοι συμμετέχουν στην τουριστική προβολή του τόπου, είναι απαραίτητο να γίνουν, για να υπάρχει συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους στο αντικείμενο αυτό.
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής ο δήμος θα μπορούσε π.χ να ξεκινήσει με την προμήθεια ενός ειδικά διαμορφωμένου, καλαίσθητου περιπτέρου τουριστικής πληροφόρησης, στο οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να προμηθεύεται πληροφοριακό υλικό (έντυπα, χάρτες), και να λαμβάνει πληροφορίες τουριστικού περιεχομένου (πχ για δρομολόγια, ώρες λειτουργίας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων κλπ).
 
Σταύρος Κωστάρας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό
Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία
Τουριστική προβολή. Όταν μας βολεύει ή όταν και όπως πρέπει; - Του Σταύρου Κωστάρα Τουριστική προβολή. Όταν μας βολεύει ή όταν και όπως πρέπει; - Του Σταύρου Κωστάρα Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Μαρτίου 29, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.