Γενιά Χ: Η «σιωπηλή δύναμη» πίσω από την κατανάλωση στην Ελλάδα
Γενιά Χ: Η «σιωπηλή δύναμη» πίσω από την κατανάλωση στην Ελλάδα
- Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά
- Προϊόντα ομορφιάς
- Αλκοολούχα ποτά.
- Μόνο το 30% των Ελλήνων καταναλωτών (συμπεριλαμβανομένης της Γενιάς Χ) δηλώνει ότι προτιμά γνωστές μάρκες.
- Το 40% αγοράζει απλώς αυτό που χρειάζεται, χωρίς έμφαση στη μάρκα.
- Το 17% επιλέγει μικρότερα brands, ποσοστό υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο (13%).
- Το 66% δηλώνει ότι διαθέτει χρήματα μόνο για τα βασικά (έναντι 46% παγκοσμίως).
- Μόνο το 3% αισθάνεται ότι μπορεί να ξοδεύει ελεύθερα (11% παγκοσμίως).
- Είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν premium προϊόντα σε σχέση με άλλες γενιές.
- Μόνο το 13% χρησιμοποιεί «έξυπνες» συσκευές για αυτόματες παραγγελίες (35% παγκοσμίως).
- Το 20% κάνει χρήση wearables για παρακολούθηση της συμπεριφοράς του (38% παγκοσμίως).
- Το 59% αποφεύγει να μοιράζεται προσωπικά δεδομένα online, λόγω ανησυχιών για την ιδιωτικότητα.



























.gif)
.gif)

.gif)


