Συμμετοχές από τον Παραπόταμο στο καρναβάλι Ηγουμενίτσας
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παραποτάμου και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Παραποτάμου, συμμετέχουν στην μεγάλη καρναβαλική παρέλαση του Δήμου Ηγουμενίτσας που θα γίνει το Σάββατο 16 Μαρτίου 2024 .
Προσκαλούμε όσους επιθυμούν να λάβουν μέρος στο δικό μας γκρουπ με θέμα “Στάσου μύγδαλα” να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και το Σάββατο 2/3 (το κόστος συμμετοχής δεν θα ξεπερνά τα 10€ ανά άτομο).
Όποιος επιθυμεί επίσης μπορεί να συμμετάσχει και στην καρναβαλική παρέλαση που θα γίνει στην Παραμυθιά την Κυριακή 17 Μαρτίου (με το ίδιο θέμα).
Τηλ. επικοινωνίας & διευκρινήσεις:
Κώστας 6974353240
Μάγκυ 6937889307
Άννα Μαρία 6934513819
Νανά 6945708909
Υλοποίηση ενημερωτικής εκδήλωσης για τις νέες δράσεις του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα 2021-2027»

Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, στα πλαίσια των προσπαθειών του για την ενημέρωση και πληροφόρηση των μελών του, σε συνεργασία με την Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ηπείρου – Ιονίων Νήσων, εταίρο του ΕΦΕΠΑΕ, πραγματοποίησε με επιτυχία ενημερωτική εκδήλωση για τις νέες δράσεις του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα 2021-2027»: «Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων» και «Ενίσχυση της Ίδρυσης και Λειτουργίας νέων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» την Τετάρτη 28/02/2024 και ώρα 18:00 στο Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας.
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κος Πάσχος Αλέξανδρος ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και τους ομιλητές για την συμμετοχή και παρουσία τους, τόνισε την σημαντική υποστήριξη της Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και του ΕΦΕΠΑΕ στην ανάπτυξη της περιφερειακής επιχειρηματικότητας, και σχολίασε την ανάγκη μεγαλύτερης κινητοποίησης των ενδιαφερομένων επιχειρηματιών.
Ο Πρόεδρος Δ.Σ του ΕΦΕΠΑΕ κος Μαρλαφέκας Πλάτων, απηύθυνε διαδικτυακό χαιρετισμό επισημαίνοντας τον κύριο στόχο του ΕΦΕΠΑΕ για την συνεχή παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, συμβάλλοντας στην οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων.
Μετά την παρουσίαση των ανωτέρω Δράσεων από τα στελέχη της Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων κ.κ. Χούσο Βασίλειο και Μπιτούνη Ελένη, ακολούθησε διαλογική συζήτηση με απαντήσεις σε ερωτήματα και απορίες των παρισταμένων.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα ανωτέρω προγράμματα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Περιφερειακό Γραφείο Διαχειριστικής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο Επιμελητήριο Θεσπρωτίας, αρμόδιος κος Ιωάννου Στέφανος, τηλ.: 2665029484, email: thesprotia@diaxeiristiki.gr
Εκ της Διοικήσεως
Του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας
Τρίτη 5 Μαρτίου η έναρξη του Καρναβαλιού στην Ηγουμενίτσα
Εθελοντική αιμοδοσία από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίας Μαρίνας
Σύλληψη 26χρονου και 29χρονου στην Ηγουμενίτσα
Εφορία: Αυτές είναι οι 3 φορολογικές υποχρεώσεις που πρέπει σήμερα να πληρωθούν

Αρκετοί πολίτες θα πρέπει να τακτοποιήσουν μέχρι σήμερα,29 Φεβρουαρίου τις φορολογικές τους υποχρεώσεις προς την Εφορία. Αναλυτικά μέχρι σήμερα θα πρέπει να εξοφληθούν:
-Φόρος εισοδήματος
Την τελευταία δόση του φόρου εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2023 θα πρέπει να πληρώσουν μέχρι σήμερα τα φυσικά πρόσωπα και τα νομικά πρόσωπα.
-ΕΝΦΙΑ:
Η καταβολή της τελευταίας δόσης του ΕΝΦΙΑ των ιδιοκτητών ακινήτων για το φορολογικό έτος 2023. Όσοι υπόχρεοι δεν προβούν σε αυτή την ενέργεια θα πρέπει να γνωρίζουν πως η εκπρόθεσμη πληρωμή ΕΝΦΙΑ επιφέρει πρόστιμο 0,73% για κάθε μήνα καθυστέρησης
-ΦΠΑ επιχειρήσεων:
Μέχρι σήμερα θα πρέπει οι υπόχρεες επιχειρήσεις να πληρώσουν τον ΦΠΑ τριμήνου αλλά και το μηνιαίο.
-Ρυθμίσεις οφειλών προς την Εφορία
Σήμερα εκπνέει και η προθεσμία για όσους έχουν εντάξει την οφειλή τους στη ρύθμιση των 24 δόσεων ή και των 48 δόσεων
Έρχονται τέλη κυκλοφορίας και για τα υβριδικά ΙΧ από το 2025

Νέο κύμα ανατιμήσεων και επιβαρύνσεων επίκειται για επιχειρήσεις και νοικοκυριά σε ευρύ φάσμα αγαθών και υπηρεσιών λόγω της πράσινης μετάβασης. Με αφετηρία το 2025 προδιαγράφεται μπαράζ αυξήσεων φόρων πανευρωπαϊκά, αλλά και στην Ελλάδα, κατ’ εφαρμογή της στρατηγικής της Ε.Ε. για μείωση των ρύπων κατά 40% έως το 2030 και κατά 60% έως το 2050. Ταυτόχρονα, όμως, η κυβέρνηση σχεδιάζει ειδικό πακέτο μέτρων στήριξης νοικοκυριών και επιχειρήσεων προκειμένου να μπορέσουν να προσαρμοστούν στις νέες καταστάσεις.
Μια πρώτη χαρτογράφηση των αλλαγών που έρχονται επιχειρεί μελέτη ομάδας εργασίας του υπουργείου Οικονομικών την οποία φέρνει στο φως το «business stories». Oπως επισημαίνεται σε αυτή, «η πράσινη μετάβαση αποδεικνύεται μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που εισπράττονται και δαπανώνται οι πράσινοι φόροι – τόσο στην Ελλάδα όσο και πανευρωπαϊκά».
Τους επόμενους μήνες πολλές επιμέρους ειδικές ομάδες θα αναλάβουν να εξειδικεύσουν όλα τα μέτρα (επιβαρύνσεις και επιδοτήσεις) που θα αρχίσουν να ισχύουν από τη νέα χρονιά. Ολα αυτά οδηγούν σε ανατιμήσεις σε ένα ευρύτατο φάσμα βασικών αγαθών και υπηρεσιών, είτε παράγονται στην Ευρώπη επειδή θα απαιτηθεί η χρήση νέων τεχνολογιών και προδιαγραφών, είτε εισάγονται από τρίτες χώρες (Ασία κ.λπ.) επειδή θα φορολογούνται αν ρυπαίνουν περισσότερο από όσο αν παράγονταν στην Ε.Ε.
Ανασχεδιασμός στα τέλη
Οι αλλαγές ξεκίνησαν ήδη από τις θαλάσσιες μετακινήσεις και μεταφορές με επιβολή επίναυλου διοξειδίου άνθρακα στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από 1/1/2024 (με εξαίρεση τα ελληνικά νησιά κάτω από 200.000 κατοίκους έως το 2030). Αμεσα αντιληπτές θα γίνουν από το 2025 και αυξήσεις στις οδικές μεταφορές, κυρίως στα τέλη κυκλοφορίας. Με τα νέα δεδομένα, τα μόνα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που θεωρείται σίγουρο ότι θα έχουν μηδενικά τέλη είναι τα ηλεκτρικά. Τα νέας τεχνολογίας που έως τώρα απαλλάσσονταν αναμένεται να επιβαρυνθούν με ένα σχετικά χαμηλό ποσό βάσει ρύπων. Για τα αυτοκίνητα παλαιότητας δεν προβλέπονται μειώσεις, αλλά κίνητρα απόσυρσης και αντικατάστασης με νέα, στο πρότυπο του προγράμματος «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή».
Σύμφωνα με τις προτάσεις στρατηγικής της Ε.Ε. για τις οδικές μεταφορές, προβλέπεται αυστηροποίηση των προτύπων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για αυτοκίνητα και ημιφορτηγά, απαιτώντας μείωση των μέσων εκπομπών των καινούριων αυτοκινήτων κατά 55% από το 2030 και κατά 100% από το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021. Από το 2035 όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν θα έχουν μηδενικές εκπομπές.
Το πρόβλημα
Και μπορεί η συζήτηση στην Ελλάδα ακόμα να γίνεται για το αν και κατά πόσο μπορούν να μειωθούν οι ειδικοί φόροι στα καύσιμα, όμως η στρατηγική της Ε.Ε. οδηγεί πανευρωπαϊκά:
σε συνεχόμενες αυξήσεις φόρων για μια πενταετία σε καύσιμα, υπηρεσίες και προϊόντα που ρυπαίνουν, αλλά ταυτόχρονα και
σε έκτακτες ή μόνιμες επιδοτήσεις, στήριξη νοικοκυριών και επιχειρήσεων, προγράμματα απόσυρσης οχημάτων και μηχανημάτων με κίνητρα αντικατάστασης με άλλα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων σε όλους τους κλάδους της παραγωγής.
Η μελέτη του υπουργείου Οικονομικών αποτυπώνει τη μεγάλη πίεση που θα υπάρξει στο δημοσιονομικό ισοζύγιο για την ενέργεια έως το 2030 στη χώρα μας. Προβλέπεται δημοσιονομικό κενό της τάξης του 1% του ΑΕΠ σε σχέση με το 2020, δηλαδή πάνω από 2 δισ. ευρώ τον χρόνο έλλειμμα για το κράτος! Και αυτό διότι:
Από το 2025 τα κρατικά έσοδα από την ενέργεια αναμένεται να αυξηθούν μέχρι στο 4,5% του ΑΕΠ μετά την ενσωμάτωση της Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ενεργειακή φορολογία. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσουν ετησίως στα 10-13 δισ. ευρώ από 7,1 δισ. σήμερα!
Εφαρμόζοντας όμως το σχέδιο προς πιο καθαρές πηγές ενέργειας, όσο θα μειώνονται οι ρυπογόνες θα μειώνονται και τα περιβαλλοντικά έσοδα του κράτους, καταγράφοντας βουτιά 10 δισ. τον χρόνο μέσα σε 25 χρόνια και πέφτοντας το 2050 κάτω από τα 2 δισ. ετησίως, λόγω του περιορισμού στη ζήτηση ορυκτών και υγρών καυσίμων.
Ενώ θα έρχονται λιγότεροι φόροι από «βρόμικη» ενέργεια στα κρατικά ταμεία, από την άλλη θα αυξάνονται τα κρατικά έξοδα για επιδοτήσεις και δαπάνες μετάβασης προς πιο καθαρή ενέργεια. Ειδικά τα έτη 2025 και 2030 οι κρατικές επιδοτήσεις θα φτάσουν στο 1,3% έως 1,8% του ΑΕΠ, πάνω από 4 δισ. ευρώ τον χρόνο! Σύμφωνα με τη μελέτη, τα νοικοκυριά θα δεχτούν μεγάλη πίεση. Οι δαπάνες τους ως ποσοστό του εισοδήματος για ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό αναμένεται να ανέλθει σε 8,2% το 2030 από 5,7% το 2020. Οι καταναλωτικές δαπάνες για αντλίες θερμότητας, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενεργειακά αποδοτικές ηλεκτρικές συσκευές θα επιβαρύνουν περισσότερο τα νοικοκυριά χαμηλής εισοδηματικής τάξης.
Η δυσκολία πρόσβασής τους σε δανεισμό ενδέχεται να τα οδηγήσει σε «ενεργειακή φτώχεια», καθώς αν καθυστερήσουν να προσαρμοστούν θα επιβαρυνθούν με υψηλά λειτουργικά κόστη χρήσης για τη θέρμανση και τη μετακίνηση τα επόμενα έτη. Το πρόβλημα επιτείνεται από τις αυξήσεις σε πολλά βασικά αγαθά και υπηρεσίες, είτε εισάγονται είτε παράγονται στην Ευρώπη. «Η πράσινη μετάβαση προϋποθέτει και αλλαγές στη σύνθεση της δαπάνης των νοικοκυριών αυξάνοντας τη ζήτηση για επενδύσεις σε σχετικές υποδομές (π.χ. διαχείριση υδάτινων πόρων, πυροπροστασία και πυρόσβεση, μόνωση για ακραίες θερμοκρασίες, αλλά και ενεργειακά αποδοτικότερες ηλεκτρικές συσκευές). Συνεπώς καθίσταται σημαντική η ανάληψη δράσεων για την επιδότηση και διευκόλυνση πρόσβασης στη χρηματοδότηση των νοικοκυριών χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος», υπογραμμίζουν οι συντάκτες της έκθεσης.
Ομιλία της καθηγήτριας Μαρίας Ευθυμίου, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας
Ο κύκλος των εκδηλώσεων για το 2024 ξεκινάει για το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας με μία ενδιαφέρουσα διάλεξη της Ομότιμης Καθηγήτριας Ιστορίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Μαρίας Ευθυμίου, με θέμα “Κεντρικά Σημεία της Ιστορίας του Ελληνισμού”.
Η εκδήλωση διοργανώνεται από τον Φιλοπρόοδο Όμιλο Ηγουμενίτσας σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Μαρτίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων «Σωτήρης Δάκαρης» στο ισόγειο του μουσείου.
Πρόκειται για ένα ταξίδι στα 3.500 χρόνια καταγεγραμμένης ιστορίας του ελληνισμού με αναφορά στους σημαντικούς σταθμούς που διαμόρφωσαν την ιστορική ταυτότητά του.
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ηγουμενίτσας
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη
Ηγουμενίτσα: Ζητείται προσωπικό
Πρόσληψη προσωπικού από τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στην Ηγουμενίτσα
Προσλήψεις προσωπικού σε ξενοδοχείο στα Σύβοτα Θεσπρωτίας
- Καμαριέρα
- Λαντζέρης
- Σερβιτόρος Α
- Βοηθός σερβιτόρου
- Προσωπικό παραλίας
- Μάγειρας Β
- Μάγειρας Γ
- Ζαχαροπλάστης
- Κρεοπώλης
Προσωπικό για εργασία (3 άτομα) αναζητά η εταιρεία “Τσακίρης Ηλίας & ΣΙΑ ΟΕ”
Ζητά να προσλάβει προσωπικό για την θέση των πωλητών Ex-Van, καθώς και για την θέση του πωλητή.
Περιοχές ευθύνης:
• Νομός Θεσπρωτίας
• Νομός Πρέβεζας
Α) Πωλητής Ex-Van
Ρόλος:
O Πωλητής EΧ-VΑΝ είναι υπεύθυνος για την άμεση πώληση και το merchandising των προϊόντων της εταιρείας που θα του ανατεθεί, για το σύνολο των πελατών στην περιοχή ευθύνης του, καθώς και για την ανάπτυξη νέου πελατολογίου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Στόχευση και ικανότητα ανάπτυξης πελατολογίου
• Ανάληψη πρωτοβουλιών και ευελιξία
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του ρόλου :
• Επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης Γ’ κατηγορίας
• Ψηφιακός Ταχογράφος και Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας
Β)Πωλητής Ex-Van
Ρόλος:
O Πωλητής EΧ-VΑΝ είναι υπεύθυνος για την άμεση πώληση και το merchandising των προϊόντων της εταιρείας που θα του ανατεθεί, για το σύνολο των πελατών στην περιοχή ευθύνης του, καθώς και για την ανάπτυξη νέου πελατολογίου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Στόχευση και ικανότητα ανάπτυξης πελατολογίου
• Ανάληψη πρωτοβουλιών και ευελιξία
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του ρόλου :
• Επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης Β’ κατηγορίας
Γ)Πωλητής
Ρόλος:
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΑΕΙ.
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα συνεκτιμηθεί.
• Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγματευτική ευελιξία.
• Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων.
• Επαγγελματική συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Ομαδικό πνεύμα και συνεργατικότητα.
Αρμοδιότητες:
• Ανάπτυξη πωλήσεων B2B.
• Μηνιαία επίτευξη στόχων.
Τρόποι επικοινωνίας:
• Τηλέφωνο:2665025456
• Κινητό:6974903586
• E-mail: iltsakiris@yahoo.gr
Ζητείται προσωπικό από την Kerkyra Lines
Ηγουμενίτσα: Ζητείται υπάλληλος για κομμωτήριο
Δήλωση ακινήτων στο Κτηματολόγιο σε Ηγουμενίτσα και Παξούς
Η TRUST CC αναπτύσσεται συνεχώς.
Μετά την Αθήνα, τις Κυκλάδες, την Ηλεία, την Κρήτη και την Κέρκυρα η ΤRUST CC επεκτείνεται τώρα και στη Θεσπρωτία και τους Παξούς
Το γραφείο μας στην Ηγουμενίτσα βρίσκεται στην οδό Γρ. Λαμπράκη 40 (ισόγειο) και στους Παξούς στη Λάκκα, με σκοπό την εξυπηρέτηση των πολιτών τους για τη διεκπεραίωση των δηλώσεών τους στο Κτηματολόγιο.
Το έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό μας βρίσκεται εκεί καθημερινά να σας εξυπηρετήσει.
Αναλαμβάνουμε επίσης:
Την σύνταξη σύχρονων εξαρτημένων τοπογραφικών διαγραμμάτων
Τον έλεγχο των δικαιωμάτων στα στάδια της προανάρτησης και της ανάρτησης
Η κατάθεση των δικαιωμάτων σας γίνεται από εμάς με φυσική παρουσία στο γραφείο κτηματογράφησης.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας
Ηγουμενίτσα: Γρ. Λαμπράκη 40, 2665023757, ktimahgoumenitsa@gmail.com
Κέρκυρα: Ριζ. Βουλευτών 4 (έναντι 1ου & 5ου Γυμνασίου), 2661080802, 82220 ktimakerkyra@gmail.com
Παξοί: Λάκκα, 6987653676, 6932911477 ktimaionion@gmail.com
Ηγουμενίτσα: Προσλήψεις προσωπικού από εταιρία εμπορίου τροφίμων
Σταδιακή επέκταση των αντικειμενικών αξιών σε όλα τα ορεινά χωριά του Σουλίου
Σταδιακά θα γίνει η επέκταση του συστήματος των αντικειμενικών αξιών σε 2.167 περιοχές της χώρας λόγω έλλειψης στοιχείων
Σταδιακή και όχι άμεση θα είναι τελικά η επέκταση του συστήματος του αντικειμενικού προσδιορισμού της φορολογητέας αξίας των ακινήτων με βάση τις τιμές ζώνης στις 2.167 περιοχές της χώρας, όπου αυτή τη στιγμή ισχύει το λιγότερο αξιόπιστο σύστημα των τιμών εκκίνησης ελαχίστου κόστους κατασκευής οικοδομής ή το σύστημα της εκτίμησης των αξιών από τις εφορίες με βάση συγκριτικά στοιχεία.
Αιτία, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», η μη αποστολή από πολλούς δήμους των περιοχών στοιχείων αναγκαίων για τον ορθό καθορισμό αντικειμενικών αξιών στις περιοχές τους.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης εντός του 2024, θα γίνει σταδιακά η επέκταση του συστήματος των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων (των τιμών ζώνης) σε περιοχές της χώρας όπου το σύστημα αυτό δεν ισχύει σήμερα. Αυτή τη στιγμή το σύστημα των αντικειμενικών αξιών καλύπτει το 98,5% της χώρας. Απομένουν ακόμη να ενταχθούν άλλες 2.167 περιοχές, που αντιπροσωπεύουν το υπόλοιπο 1,5% της ελληνικής επικράτειας.
Βήμα βήμα
Η ένταξη των περιοχών αυτών στο σύστημα των αντικειμενικών τιμών ζώνης δεν θα γίνει ταυτόχρονα στις 2.167 περιοχές μέσα στο 2024, αλλά σταδιακά εντός του 2024 και ίσως και εντός του 2025, καθώς, όπως αναφέρουν πηγές από το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αυτή τη στιγμή υπάρχει ελλιπής ενημέρωση των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου από πολλούς δήμους, που έχουν στις χωρικές τους αρμοδιότητες τέτοιες περιοχές, για σημαντικά στοιχεία που προσδιορίζουν τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, όπως οι συντελεστές δόμησης κ.λπ.
Οι περιοχές
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περιοχές στις οποίες θα επεκταθεί το σύστημα των αντικειμενικών τιμών ζώνης και θα επέλθουν οι παραπάνω αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των φορολογητέων αξιών των ακινήτων είναι οι εξής:
* Αττική: από τη Βάρκιζα έως Λεγραινά, Αγία Μαρίνα, Αγιος Νικόλαος, Χάρακας, Δασκαλειό, περιοχές από το Πόρτο Ράφτη έως την περιοχή του Θορικού, περιοχές στην παραλιακή ζώνη Ασπροπύργου. Ολες οι περιοχές στα νησιά της Σαλαμίνας, των Κυθήρων και στην Αίγινα οι περιοχές Πέρδικα, Μεσαγρός, Σουβάλα κ.ά.
* Αιτωλοακαρνανία: όλες οι περιοχές που γειτνιάζουν με τη Λίμνη Τριχωνίδα. Επίσης Θέρμο, Καινούργιο, Αγγελόκαστρο Αστακός κ.ά.
* Αχαΐα: όλες οι παραθαλάσσιες περιοχές, μεταξύ αυτών Διακοπτό, Αιγείρα, Πλάτανος, Τράπεζα, Σελιανίτικα, Ψαθόπυργος, Βραχναίικα κ.ά.
* Κορινθία: οι παραλιακές περιοχές από το Περιγιάλι έως το Λέχαιο και νοτιοανατολικά των Ισθμίων.
* Ηλεία: Κυλλήνη, Ανδραβίδα και οι παραθαλάσσιες περιοχές του νομού, όπως επίσης και η Αρχαία Ολυμπία.
* Μεσσηνία: όλες οι παραλιακές περιοχές μέχρι και το Καλό Νερό.
* Αρτα: Τζουμέρκα, Γ. Καραϊσκάκης, Κομμένο, Κομπότι κ.ά.
* Θεσπρωτία: όλα τα ορεινά χωριά του Σουλίου.
* Πρέβεζα: Λούτσα, Βράχος, Κανάλι, Λούρος, Καναλάκι, Μαργαρίτι, Γαρδίκι κ.ά.
* Καρδίτσα: Λουτρά Σμοκόβου, Λουτροπηγή, Μαυρομμάτι, Βλάσι κ.ά.
* Τρίκαλα: Περτούλι, Ελάτη, Πύλη, Καστράκι, Φαρκαδώνα, Τρυγώνα, Μεγαλοχώρι κ.ά.
* Φλώρινα: Αμύνταιο, Αγιος Παντελεήμονας, Πρέσπες, Φιλώτας, Δροσοπηγή, Πισοδέρι, Κρυσταλλοπηγή, Μελίτη κ.ά.
* Ημαθία: Σέλι, Πλατύ, Βεργίνα, Νέα Νικομήδεια, Αγιος Γεώργιος κ.ά.
* Κιλκίς: Ειδομένη, Εύζωνοι, Αξιούπολη, Καστανιές, Γουμένισσα κ.ά.
* Σέρρες: Πρώτη, Αμφίπολη, Χρυσοπηγή, Προμαχώνας, Κερκίνη, Ηράκλεια, Λουτρά, Στρυμονικό, Αλιστράτη κ.ά.
* Θεσσαλονίκη: περιοχές πλησίον της πόλης της Θεσσαλονίκης και οικισμοί που βρίσκονται προς τον Λαγκαδά.
* Χαλκιδική: οι παραλιακές περιοχές της Κασσάνδρας, στο ύψος των οικισμών Σκάλα Φούρκας, Ποσείδι και τα παραλιακά μέρη από Νέα Καλλικράτεια έως παραλία Διονύσου.
* Εβρος: οικισμοί πλησίον σε Ορεστιάδα, Διδυμότειχο και Σουφλί και περιοχές παραθαλάσσιων οικισμών.
* Ροδόπη: παραθαλάσσιες περιοχές του νομού.
* Ζάκυνθος: Παντοκράτορας, Καταστάρι, Βολίμες, Βανάτο, Κερί, Καλαμάκι, Βασιλικός και πολλές ακόμη περιοχές, καθώς μόνον η περιοχή της πόλης της Ζακύνθου είναι εντός του συστήματος αντικειμενικών αξιών.
* Κεφαλονιά: Ληξούρι, Πάστρα, Σάμη, Φισκάρδο, Κεραμειές, Βασιλικιάδες και πολλές άλλες, καθώς μόνον η περιοχή της πόλης του Αργοστολίου είναι εντός του συστήματος αντικειμενικών αξιών.
* Ιθάκη: Βαθύ και πολλές ακόμη περιοχές του νησιού.
* Κέρκυρα: Λευκίμμη, Περιβόλι, Μωραΐτικα, Πέλεκας, Γλυφάδα, Παλαιοκαστρίτσα, Κασσιόπη, Στρογγύλη κ.ά.
* Λευκάδα: Πόρτο Κατσίκι, Καλαμίτσι, Αγ. Νικήτας, Καρυά, Πινακοχώρι, Τσουκαλάδες κ.ά.
* Κυκλάδες: πλήθος περιοχών σε όλα τα νησιά, κυρίως τα τουριστικά, εκτός ορίων οικισμών όπου έχουν ανεγερθεί ακίνητα με όρους εκτός σχεδίου δόμησης και βρίσκονται εκτός του συστήματος αντικειμενικών αξιών.
* Κρήτη: ορισμένες περιοχές παραθαλάσσιων οικισμών και στους τέσσερις νομούς, ενώ οι περισσότερες περιοχές του νησιού βρίσκονται από το 2010 εντός αντικειμενικού συστήματος.
* Σε Λέσβο, Χίο, Σάμο, Ικαρία, Φούρνους, Κάλυμνο, Κω κ.ά. θα ενταχθούν όλοι οι οικισμοί που είναι εντός σχεδίου πόλεως.
* Στη Ρόδο, περιοχές της πόλης της Ρόδου, καθώς και Ιαλυσός, Αφάντου και άλλοι οικισμοί εντός σχεδίου του νησιού.
Σήμερα η κοπή της πίτας του ΚΑΠΗ Πέρδικας
Ημερίδα με θέμα : Post Covid εποχή και πρόληψη ιατρικών παθήσεων – εξαρτήσεων
Δωρεά από τον Σύλλογο Γερμανοελληνικής Φιλίας Φέλμπερτ προς το Δημοτικό Σχολείο Ξηρολόφου
Η άνοδος των γυναικών στο στοίχημα
Φυσικό αέριο στην Ήπειρο – Η ΔΕΔΑ προγραμματίζει να συνδέσει 6.078 πελάτες με δίκτυο μέσης και χαμηλής πίεσης
Το κόστος περιλαμβάνει επενδύσεις για τη δημιουργία δικτύου μέσης και χαμηλής πίεσης, για τη σύνδεση νέων πελατών, για την εγκατάσταση αποσυμπιεστών και για άλλες επενδύσεις.
Για την Ήπειρο, προτείνει την κατασκευή συνολικά 15,61 χιλιομέτρων δικτύου μέσης πίεσης και 146 χιλιομέτρων δικτύου χαμηλής πίεσης, στα οποία υπολογίζει ότι, μέχρι το 2027, θα συνδεθούν 6.078 πελάτες.
Ειδικότερα, θα αναπτυχθεί δίκτυο χαμηλής πίεσης.
Οι επενδύσεις θα χρηματοδοτηθούν από ιδία κεφάλαια της εταιρείας, από επιχορηγήσεις του ΕΣΠΑ ή από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και από δάνεια.
Στις πόλεις των Ιωαννίνων, της Άρτας, της Πρέβεζας και της Ηγουμενίτσας, θα υπάρχουν 7 σταθμοί αεριοποίησης LNG για την τροφοδοσία του δικτύου.
Προς παράταση η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS

Να παρατείνει την προθεσμία διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με τα POS κατά ένα μήνα σχεδιάζουν κυβέρνηση και ΑΑΔΕ και συγκεκριμένα μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Η σχετική προθεσμία εκπνέει σήμερα και σύμφωνα με πληροφορίες ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας οι αναβαθμίσεις των POS και των ταμειακών μηχανών. Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κ. Χατζηδάκης, ο αρμόδιος υφυπουργός Χ. Θεοχάρης και ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλής αναμένεται σήμερα να λάβουν τις αποφάσεις συνεκτιμώντας τα δεδομένα που έχουν από την αγορά δηλαδή από τους παρόχους, τους τεχνικούς και τις επιχειρήσεις λιανικής.
Είναι πιθανόν να παραταθούν μόνο οι προθεσμίες επιβολής των προστίμων κατά 1 μήνα, κάτι που ουσιαστικά οδηγεί στην παράταση λειτουργίας του μέτρου. Όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς εκκρεμεί η αναβάθμιση χιλιάδων POS κάτι που απαιτεί περισσότερο χρόνο.
Λίγο πριν τη έναρξης της διασύνδεσης η ΑΑΔΕ δέχεται εκατοντάδες ερωτήματα για το έργο της διασύνδεσης και σπεύδει να διευκρινίσει μεταξύ άλλων τα εξής:
Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.
Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων: Στο τελευταίο στάδιο της διασύνδεσης, αναβαθμίζονται τα Ταμειακά Συστήματα (εφόσον απαιτείται) και διασυνδέονται με τα POS, με ευθύνη της επιχείρησης που τα χρησιμοποιεί. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει κάθε
Α)μέσω email
Β)μέσω σχετικής ειδοποίησης στην εφαρμογή «Τα Μηνύματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE
Γ) με σχετική ένδειξη στα «Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)» στην εφαρμογή «Στοιχεία Επιχείρησης»
Για τη διασύνδεση οι επαγγελματίες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:
Υποβολή δήλωσης διαφωνίας. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν POS υποβάλλουν Δήλωση Μέσων Πληρωμών, αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που διαφωνούν με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών- Αναβάθμιση POS. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs)
Ειδοποίηση αναβάθμισης. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν ειδοποίηση με αποστολή email για την αναβάθμιση των POS που διαθέτουν
Διασύνδεση POS – Ταμειακού Συστήματος. Εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση και το αργότερο έως τις 29/2/2024, ο τεχνικός ΦΗΜ διασυνδέει επιτόπια το POS με την Ταμειακή μηχανή και ολοκληρώνει τη διαδικασία
Τα πρόστιμα
Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τις διατάξεις προβλέπουν τα εξής:
Επιχειρήσεις λιανικής
Τις τυχόν υπερήμερες επιχειρήσεις που υποχρεούνται να διασυνδέσουν τα συστήματα τους. Συγκεκριμένα, για τις τυχόν υπερήμερες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται με βάση τον νόμο να διασυνδέσουν τα τερματικά τους μηχανήματα POS με τις ταμειακές μηχανές και δεν το κάνουν εντός των χρονοδιαγραμμάτων προβλέπεται:
Πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ, εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος ή 20.000 ευρώ εφόσον πρόκειται για υπόχρεο τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.
Πάροχοι τερματικών POS
Τους παρόχους τερματικών POS. Σε περίπτωση που οι εταιρίες αυτές δεν συνεργάζονται με τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές, όπως αυτές έχουν οριστεί από την ΑΑΔΕ, επιβάλλεται:Πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ. Αν όμως η ίδια παράβαση διαπραχθεί εντός πενταετίας από την κοινοποίηση της αρχικής πράξης επιβολής προστίμου, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ.
Όσοι πάροχοι δεν προβαίνουν σε οποιαδήποτε ενέργεια αναβάθμισης των τερματικών τους για τα οποία εμφανίζονται ως διαχειριστές στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών τότε:
α) παύει να ισχύει η δήλωση συμμόρφωσης, δηλαδή η δυνατότητα τα τερματικά POS να είναι συμβατά με τους όρους της αγοράς, και επιβάλλεται, με απόφαση του Διοικητή πρόστιμο, ύψους 100.000 ευρώ και
β) πρόστιμο ύψους 500 ευρώ ανά τερματικό POS για το οποίο δεν έχουν προβεί σε αναβάθμισή του. Το πρόστιμο δεν επιβάλλεται εφόσον η μη αναβάθμιση αποδεδειγμένα οφείλεται σε μη υπαιτιότητα τους.
Εισαγωγείς – Κατασκευαστές
Τους εισαγωγείς και κατασκευαστές ταμειακών μηχανών. Σε περίπτωση που οι εταιρίες αυτές δεν συνεργάζονται στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου όπως αυτό έχει οριστεί από την ΑΑΔΕ, τότε μπορεί να υπάρξει:Ανάκληση της άδειας καταλληλότητας του μοντέλου ταμειακής μηχανής για όσους δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και τεχνικούς ελέγχους, ώστε να διασφαλίσουν τη δυνατότητα διασύνδεσής της με τύπους τερματικών POS
Η Πολύ-ονειρεμένη ακτογραμμή της Θεσπρωτίας (ΒΙΝΤΕΟ)
Με επιτυχία η «Πίτα του Ηπειρώτη 2024»
Everything You Need To Know About live καζινο
In recent years, digital identity has become one of the most crucial
identity parameters for an individual. Especially if you are an avid user of
the digital space and have a fair sense of technology, you must establish your
digital ID. Because being anonymous online is more of a security threat these
days.
For example, if you want to access leading online casino websites
like Vulkan, you must create an account there with
authentic digital identification to ensure your online security.
Apart from that, your verified digital ID will help you access government benefits,
perform online transactions, avail of online medical facilities, and many more.
So, here let us explore the details and nuances of a digital ID and how it has
emerged as a new standard for online security.
What Is Digital
Identification?
Most people have passports and driver's licenses, which are essentially
paper-based identifications. But a digital ID is a digital document that can be
authenticated remotely over online platforms. The growing popularity of digital
ID is mainly due to increasing digitization. A digital ID can be issued by a
non-profit or private organization, by local or national governing bodies, or
by individuals.
The concept of digital ID is widely defined by various experts and
theorists. So, there is no standard definition of digital ID. However, this
definition applies regardless of the technology used to perform digital
authentication. Generally, there are numerous technologies used to perform
authentication, like passwords, biometrics, security token, smart devices, or PINs.
Characteristics
of Digital Identification
Just like our identities in the real world, digital ID should also have
some unique characteristics. The following list consists of some of the
features that all good digital IDs should have.
Authenticated and Verified to a High Level of Assurance
In case you don’t know, a good digital ID should provide a high level of
assurance. In fact, it should meet the standards set by both private and
government sectors for the registration and acceptance of digital IDs for civic
and economic uses. The ID should be easily used to open a bank account, access
online education, or establish certain credentials for a particular job. The
level of assurance doesn’t depend on the underlying technology. There is a wide
range of credentials that can provide the highest level of verification and
authentication, like passwords, QR codes, biometrics, and smart devices.
Your Digital ID Has to Be Unique
A unique digital ID helps to create a separate
identity in the system database for an individual, among others. In fact,
uniqueness also helps the system to identify your digital ID from other
individuals. Every system identity only corresponds to a single individual.
Moreover, a unique digital ID reduces the chances of security concerns and
cybersecurity.
Each Digital ID Should Be Created with Individual Consent
Consent is extremely important when creating a digital ID. The
individual should knowingly apply and register for the digital ID to use it for
various purposes. This is particularly important as the individual should have
the full knowledge and information of the personal data that is required to
create the ID. And most importantly, how the ID will use these personal data in
the future.
Protects Personal Data & Ensures Privacy
One of the key features of all good digital IDs is that it ensures
personal data protection and privacy. See, the entire human race has mostly
benefited from the introduction of the internet. But you can’t deny the fact that there are some
downsides to it. So, a good digital ID must protect user data while providing
access to personal data. In addition, it should also determine who can access
these data with full transparency.
The Possible Risk
Associated with Digital Identities
One of the biggest risks that are associated with digital ID is theft
and misuse. See, to create a digital ID, an individual needs to provide some
essential and personal information. If this information falls into the wrong
hands, it can easily lead to catastrophic results. So, security threats and
privacy are some of the major concerns related to creating a digital identity.
Many individuals choose to create pseudonymous identities in an attempt
to keep their real-world identities disguised. It helps to add an extra layer
of protection. Moreover, experience justifies that cross-data analysis can be
easily used to isolate your real-world identity.
Importance of
Digital Identity in the Modern World
To be very frank, the
entire world acknowledged the importance of digital ID during the Coronavirus
pandemic. The pandemic completely changed the way people used to perform their
daily activities and engage with different services.
With social
restrictions, the entire world switched to the world of the internet. Nowadays,
you cannot avail of numerous services or complete transactions without having a
digital identity. So, it is extremely important.
Basically, all
governing bodies and online service providers incorporated the use of digital
ID mainly to understand who they are dealing with. For this, companies with the
help of the government, started to build an ecosystem where digital identity is
a must-have feature.
We have discussed everything an
individual needs to know about digital identity so that anyone who wants to
gain knowledge regarding digital ID can easily understand and use this
technology.
Όμιλος Grimaldi: Ενισχύει τις γραμμές Ηγουμενίτσας – Ιταλίας
Το ro-pax πλοίο Eurolink βάζει στη γραμμή Μπρίντιζι και Ηγουμενίτσας ο ναπολιτάνικος ναυτιλιακός όμιλος Grimaldi. Πρόκειται για το ro-pax πλοίο με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου που έχει αναπτυχθεί ποτέ στην Αδριατική Θάλασσα.
Το νέο πλοίο θα είναι μαζί με ένα άλλο σύγχρονο ro-pax, το Kydon Palace, στη γραμμή όπου ο Όμιλος Grimaldi προσφέρει δύο τακτικές αναχωρήσεις καθημερινά, μία από κάθε λιμάνι.
Το υπό ιταλική σημαία Europalink μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 3.900 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, που αντιστοιχεί σε 220 φορτηγά. Σε σύγκριση με το πλοίο «Ηγουμενίτσα», το οποίο θα αντικαταστήσει στη γραμμή, μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερους επιβάτες και περίπου 50% περισσότερα φορτηγά σε κάθε ταξίδι.
Σε αυτή τη σημαντική αύξηση της χωρητικότητας προστίθεται και η βελτιωμένη ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρεται στους επιβάτες και τους οδηγούς: το Europalink διαθέτει 201 καμπίνες (με 632 συνολικά κρεβάτια) διαφόρων τύπων (εσωτερικές, με θέα θάλασσα και junior σουίτες), ορισμένες από τις οποίες είναι εξοπλισμένες για επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα.
«Ο όμιλος Grimaldi ενισχύει τα πλοία και τα πλοία ενισχύουν το λιμάνι. Μια βασική φόρμουλα για τη θαλάσσια οικονομία, που εφαρμόζεται εδώ και 12 χρόνια στο λιμάνι του Μπρίντιζι από τη ναπολιτάνικη εταιρεία, η οποία ποτέ δεν φείδεται προσπάθειας και δέσμευσης, υλοποιώντας ολοένα και περισσότερα δρομολόγια με αποτελεσματικές, άνετες και οικολογικά βιώσιμες συνδέσεις», σχολίασε ο Ugo Patroni Griffi, πρόεδρος της Αρχής Λιμενικού Συστήματος της Νότιας Αδριατικής Θάλασσας (AdSPMAM).
«Η εισαγωγή του Europalink, ενός πλοίου ro-pax, τα χαρακτηριστικά του οποίου έχουν σχεδιαστεί για να εγγυώνται την άνεση των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών φορτηγών, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτιστοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών, τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την αύξηση της ελκυστικότητας του λιμανιού μας, μιας σημαντικής πύλης για τους θαλάσσιους αυτοκινητόδρομους και ενός πολυλειτουργικού κόμβου στη λεκάνη της Μεσογείου», σημείωσε.
«Η εισαγωγή του Europalink στη γραμμή ro-pax μεταξύ Μπρίντιζι και Ηγουμενίτσας αποτελεί μια νέα αναβάθμιση σε μια ήδη αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία, η οποία αποτελεί γέφυρα για πραγματικά αποτελεσματικές και βιώσιμες μεταφορές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας τόσο από οικονομική όσο και από περιβαλλοντική άποψη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi. «Η καινοτομία αυτή εντάσσεται πλήρως στην ευρύτερη επενδυτική μας στρατηγική για την Ελλάδα, η οποία, μεταξύ άλλων ορόσημων, μας οδήγησε στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας πέρυσι. Συνολικά, η παρουσία μας θα διευκολύνει την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του ελληνικού λιμανιού, μέσω της βελτίωσης των υπηρεσιών του και της χρήσης ολοένα και μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων πλοίων στις γραμμές που το συνδέουν με την Ιταλία», κατέληξε ο Emanuele Grimaldi.
Το ευρύ δίκτυο θαλάσσιων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi επεκτείνει σημαντικά την εμβέλεια της σύνδεσης Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα: για παράδειγμα, μέσω της μεταφόρτωσης στο λιμάνι της Απουλίας, τα φορτηγά που έρχονται από την Ελλάδα μπορούν να συνεχίσουν δια θαλάσσης προς τη Βόρεια Ιταλία ή τη Σικελία στη γραμμή ro-ro Ravenna-Brindisi-Catania και αντίστροφα.
Ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται επίσης στη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Τόσο για τη γραμμή αυτή όσο και για τη σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, προγραμματίζονται πρόσθετες προσεγγίσεις στην Κέρκυρα κατά την περίοδο του Πάσχα και τη θερινή περίοδο. Μεταξύ των δύο ακτών της Αδριατικής, η εταιρεία λειτουργεί επίσης την υπηρεσία Βενετία-Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Πάτρα, η οποία είναι αφιερωμένη στην αποκλειστική μεταφορά εμπορευμάτων με τη χρήση των μεγαλύτερων πλοίων ro-ro στον κόσμο.









.png)






%20(1).jpg)











.gif)
.gif)

.gif)


