Έπιπλα Γεωργίου: Κρεβάτια υπνοδωματίου και ποια σας ταιριάζουν
Έπιπλα Γεωργίου: Κρεβάτια υπνοδωματίου και ποια σας ταιριάζουν









Κατά την περίοδο ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2025 θα υλοποιηθούν τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης με θεματολογία σχετική με το τοπικό μας περιβάλλον:
Προσανατολισμός - παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στα πεδία δράσης, χωρισμός σε ομάδες. Μετρήσεις νερού, αναζήτηση βιοδεικτών, επίσκεψη σε χώρους ιστορικής και αρχαιολογικής αξίας. Στο τέλος παρουσιάσεις εργασιών των μαθητών- ανατροφοδότηση.
Ιστορική αναδρομή, αναφορά σε περιβαλλοντικά θέματα-προβλήματα και βιωματική προσέγγιση με αθλητικές δραστηριότητες (πεζοπορία προς πηγές ή προς Μύλο και Γέφυρα Ντάλα, τοξοβολία, rafting).
Στα πλαίσια του τρίπτυχου θεωρήματος «ΓΝΩΡΙΖΩ – ΑΓΑΠΩ – ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ», μέσα από καθαρά βιωματική προσέγγιση διοργανώνουμε πεζοπορίες σε διαδρομές με ιδιαίτερο φυσικό κάλλος, αλλά και ιστορικής αξίας.
Σε συνεργασία με το Τμήμα Γεωπονίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, θα υλοποιηθεί για πρώτη φορά στη Θεσπρωτία, στο αστικό τοπίο της Ηγουμενίτσας, καταγραφή των δέντρων. Οι σχολικές μονάδες που θα συμμετέχουν (Δημοτικά Σχολεία) θα έχουν χωρικό πλαίσιο στην περιοχή τους στο οποίο θα αναλάβουν την καταμέτρηση, τη φύτευση σε περίπτωση απώλειας με απώτερο σκοπό την ευαισθητοποίηση μαθητών, αλλά και ενηλίκων.
Προσανατολισμό-παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στα πεδία δράσης, χωρισμός σε ομάδες. Αναζήτηση βοτάνων, ενδεικτική συλλογή και έρευνα χρησιμότητας μέσω διαδικτύου.
Προσανατολισμός-παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στα πεδία δράσης, χωρισμός σε ομάδες.
Αναζήτηση μελισσοκομικών φυτών, δέντρων, παρακολούθηση των εργασιών της μέλισσας. Επίσκεψη σε μελισσοκομείο και ενημέρωση για τους χειρισμούς του μελισσοκόμου ανά χρονική περίοδο. Στο τέλος, παρουσιάσεις εργασιών των μαθητών-ανατροφοδότηση.
Προσανατολισμός - παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στα πεδία δράσης, χωρισμός σε ομάδες. Επίσκεψη σε εγκαταστάσεις παλαιών και σύγχρονων μορφών υδροκίνησης (Νερόμυλοι, νεροτριβές , μαντάνια).
Πολλές έννοιες και σημασίες αποτυπώνονται με ιδιαίτερη τεχνική και ευαισθησία πάνω στην πέτρα από την αρχαιότητα έως και τα νεότερα χρόνια. Πολλές φορές περνάνε απαρατήρητα. Πιστεύουμε όμως ότι χρήζουν ιδιαίτερη αναφορά και τεκμηρίωση.
Κατάλληλο για Νηπιαγωγείο & Α΄ - Β΄ Δημοτικού. Υλοποίηση του προγράμματος στη σχολική τάξη με επίσκεψη μέλους της Παιδαγωγικής Ομάδας του Κ.Ε.ΠΕ.Α στις σχολικές μονάδες της Θεσπρωτίας.
Προσανατολισμός - παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στα πεδία δράσης, χωρισμός σε ομάδες.
Επίσκεψη σε παραδοσιακά χωριά ή κτίσματα όπου οι μαθητές καταγράφουν στοιχεία παραδοσιακού ύφους ή σύγχρονες αρνητικά παρεμβάσεις. Ακολουθεί φωτογράφιση από τους μαθητές και συνεντεύξεις από ντόπιους κατοίκους.
Προσανατολισμός - παρουσίαση του θέματος στους χώρους του ΚΕΠΕΑ - γνωριμία με τα παιδιά, έξοδος στο Λιμένα Ηγουμενίτσας,, χωρισμός σε ομάδες.
Τα παιδιά αναζητούν πιθανές αιτίες μόλυνσης και ατυχημάτων, καθώς και μέτρα προστασίας από τον Οργανισμό Λιμένος και το Λιμεναρχείο.
Στα σχολικά βιβλία Δημοτικού & Γυμνασίου γίνονται συνεχώς αναφορές στις Πυραμίδες, στον Αμαζόνιο και σε συμβάντα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Απουσιάζουν όμως θέματα ιστορικά, γεωγραφικά και πολιτιστικά σε τοπικό επίπεδο. Με το παρόν πρόγραμμα επιχειρούμε μια προσέγγιση σε αυτά τα θέματα τοπικού ενδιαφέροντος.



Συμβουλές για επιλογή ασφάλειας online με χαμηλό κόστος και αξιόπιστη κάλυψη.
Συγκριτική εικόνα των επιτοκίων στεγαστικών δανείων το 2025 — τι πρέπει να γνωρίζετε.