ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟ «ΒΗΜΑ» (9-2-1954)
«ΟΙ ΑΠΑΧΘΕΝΤΕΣ» (ΒΗΜΑ 9-2-1954)





Με διάθεση ανασκόπησης του
έτους που πέρασε, και των πρωτόγνωρων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία, η Π.Ε.Δ.
Ηπείρου εκφράζει ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη για την αντιμετώπιση και ευελιξία με
την οποία αντιμετώπισαν όλοι οι Εταίροι την
κατάσταση, προσαρμόζοντας τον τρόπο με τον οποίο εργάζονταν έως τώρα, για να
συνεχίσουν την επίτευξη των στόχων του Έργου POLYPHONIA. Συνοπτικά,
ολοκληρώθηκαν το Αποθετήριο της Πολυφωνικής Μουσικής, η Θεματική Διαδρομή του
Έργου, η Πολιτιστική Εταιρική του Ταυτότητα (Brand) και η Μελέτη για τη
διατήρηση της πολυφωνικής μουσικής και την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού.
Οι Εταίροι με το Αποθετήριο
της Πολυφωνικής Μουσικής είχαν ως στόχο τη δημιουργία πλήρους ψηφιακής βάσης
δεδομένων της πολυφωνικής κληρονομιάς των Περιοχών Παρέμβασης -της Ηπείρου και
της Νότιας Αλβανίας- δίνοντας πρόσβαση σε πολυφωνικά μουσικά κομμάτια, φωτογραφίες,
οπτικοακουστικό υλικό, κ.α..
Η Θεματική Διαδρομή του
Έργου POLYPHONIA, έχοντας στο κέντρο της την πολυφωνική μουσική, εστιάζει στη
σχέση μεταξύ πολιτιστικής κληρονομιάς και βιώσιμου τουρισμού, προβάλλοντας σημαντικά
με αυτό τον τρόπο ιστορικούς, πολιτιστικούς και φυσικούς προορισμούς
πολιτιστικής κληρονομιάς της Ηπείρου και της Νότιας Αλβανίας.
Η Πολιτιστική Εταιρική
Ταυτότητα (Brand) του Έργου διαμορφώνει το νέο τουριστικό προϊόν POLYPHONIA
(προορισμούς, διαδρομές, δραστηριότητες κλπ.), περιλαμβάνοντας ένα σύνολο μεθόδων
μάρκετινγκ και επικοινωνίας, με στόχο τη δημιουργία ιδιαίτερων εντυπώσεων στους
επισκέπτες.
Η Μελέτη για τη διατήρηση
της πολυφωνικής μουσικής και την αξιοποίησή της ως πολιτιστικού τουριστικού
προϊόντος, προσφέρει εμπεριστατωμένη διερεύνηση σχετικά με τη σημασία της
διατήρησης της τεράστιας παράδοσης της πολυφωνικής μουσικής στις εν λόγω περιοχές.
Η σύνθεση της νέας κυβέρνησης
Προτείνονται για:
Θεσπρωτία: Υπάρχουν και κάποιοι που δεν θέλουν να αποχωριστούν το 2020
Φαίνεται πως δεν θέλουν να αποχωριστούν το 2020, οι "υπεύθυνοι" του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας.
Πως μπορείς διαφορετικά να εξηγήσεις, πως στην πινακίδα που έχει τοποθετηθεί στη Χριστουγεννιάτικη φάτνη, δίπλα από το παλιό τελωνείο της Ηγουμενίτσας, εύχονται στους πολίτες "Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2020".
725 αναθέσεις έκαναν μέσα σε ένα χρόνο, ύψους 1.75 εκατομμυρίων ευρώ!!!
Δεν μπόρεσαν να δώσουν ακόμα μία και να τυπώσουν νέες ευχετήριες πινακίδες, με τις οποίες να εύχονται για το νέο έτος 2021 που μόλις ξεκίνησε και όχι για το 2020 που μας άφησε ανεπιστρεπτί;
Προφανώς δεν θέλουν να έρθει το 2021, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά πως είναι λίγες οι ημέρες τους σε αυτές τις θέσεις.
Ούτε να αποχωριστούν το 2020. Καλά τους ... "πήγε".
Και μη βιαστείτε να "χρεώσετε" κάποιον υπάλληλο, για αυτό το λάθος.
Ανάθεση κάνατε για τον στολισμό της φάτνης που κόστισε μάλιστα 2.000€.
Αφήστε που σήμερα ο μήνας έχει 4 Ιανουαρίου και η πινακίδα έχει τοποθετηθεί από τις 20 Δεκεμβρίου.
Τόσες μέρες, τα μέλη της διοίκησης της ΟΛΗΓ, δεν κάνατε μία βόλτα από το παραλιακό μέτωπο της Ηγουμενίτσας, για το οποίο υποτίθεται πως τόσο κόπτεστε και ενδιαφέρεστε, ώστε να διαπιστώσετε με τα μάτια σας το λάθος;
Ζητάω πολλά ε;
Συμβουλές για επιλογή ασφάλειας online με χαμηλό κόστος και αξιόπιστη κάλυψη.
Συγκριτική εικόνα των επιτοκίων στεγαστικών δανείων το 2025 — τι πρέπει να γνωρίζετε.