Στον αστερισμό της λασπολογίας των ψεύτικων profiles και το τοπικό πολίτικο μάρκετινγκ για τις εκλογές του Μαΐου - Του Χρήστου Γκορέζη



Στην σύγχρονη εποχή οπού το μάρκετινγκ εξαρτάτε σε σημαντικό βαθμό από τα social media, υπάρχουν και οι γελοιότητες των ψεύτικων profiles που στις περισσότερες των περιπτώσεων έχουν δημιουργηθεί για χτυπήματα κάτω από την μέση.

Κυρίως σε περίοδο εκλογών οπού ξαφνικά εμφανίζονται ψεύτικα profiles που αλωνίζουν στο διαδίκτυο προπαγανδίζοντας με την χείριστη μορφή επικοινωνίας και με μοναδικό σκοπό να δημιουργήσουν αρνητικό κλίμα για αντίπαλα στρατόπεδα κυρίως με λασπολογίες, ύβρεις, σεξιστικά υπονοούμενα ακόμα και με βαριές ψεύτικες καταγγελίες.

Η διάδοση των ψευδών ειδήσεων και το ανελέητο spam είναι τα βασικότερα προβλήματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι ιθύνοντες του Facebook τα έχουν κατ’ επανάληψη αναγνωρίσει και τους τελευταίους μήνες έχουν εξαγγείλει σειρά δράσεων προκειμένου να τα αντιμετωπίσουν.

Μέχρι στιγμής και μόνο για τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου στην Παραμυθιά έχουμε εντοπίσει 12 ψεύτικα profiles που δημιουργήθηκαν από αυλικούς υποψηφίων για να κάνουν την βρόμικη δουλειά. Φυσικά και τα 12 τα έχουμε μπλοκάρει από τις σελίδες μας και τα group μας, ωστόσο μέχρι και τις εκλογές αναμένονται να ξεφυτρώσουν πολλαπλάσια.

Στις φετινές εκλογές για τον δήμο Σουλίου με τους 5 μέχρι στιγμής υποψήφιους δημάρχους, αναμένονται περισσότεροι από 180 υποψήφιοι σε κεντρικά ψηφοδέλτια, περισσότεροι από 100 στα τοπικά συμβούλια, όποτε σε να πλήθος περίπου 300 υποψηφίων, θα υπάρξουν αρκετοί με το φτυάρι και την λάσπη στο χέρι

Βέβαια σε μια μικρή περιοχή που όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, στην πλειονότητα των περιπτώσεων αντιλαμβανόμαστε τόσο για ποιους υποψήφιους δουλεύουν όσο και την πραγματική τους ταυτότητα, άλλα αυτό δεν τους πτοεί, γιατί συνήθως αυτά τα μυαλά καταλαβαίνουν με αρκετή καθυστέρηση πως έχουν αυτο-καρφωθεί.

Υπάρχουν και περιπτώσεις που τα τρολ δουλεύουν σε άγνοια του υποψήφιου, με αποτέλεσμα να ξεφεύγουν κατα πολύ και στο τέλος να αποφέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλουν.

Το θέμα όμως δεν είναι απλό όταν το πάθος τους για λασπολογία τους κάνει να υπερβαίνουν τα εσκαμμένα με αποτέλεσμα μια τουλάχιστον περίπτωση να έχει πάρει το δρόμο της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Πριν λοιπόν απαντήσετε σε κάποιο σχόλιό τους ή εκνευριστείτε με κάποιον από αυτούς θυμηθείτε: Αγνοήστε τους, αναφέρετε το προφίλ τους και αν δεν θέλετε ούτε να τους βλέπετε απλώς μπλοκάρετέ τους…

Ποια είναι συνήθως τα χαρακτηριστικά τους:
1. Έχουν συνήθως πολύ μικρή διάρκεια ζωής. Λογικό είναι μιας και δημιουργήθηκαν πρόσφατα και για συγκεκριμένο λόγο. Δημιουργήθηκαν για να κάνουν προπαγάνδα για τις εκλογές
2. Σχολιάζουν παντού και απροκάλυπτα σε βαθμό τρολαρίσματος. Δεν τους ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων αρκει να μην αγγίξει τον/την εκλεκτό/κτή
3. Κάνουν παντού like στον υποψήφιο της αρεσκείας τους, ενώ αρκετές φορές για το ξεκάρφωμα, σχολιάζουν παροδικά υπέρ κάποιου άλλου.
4. Αναδημοσιεύουν δημοσιεύσεις του υποψηφίου που υποστηρίζουν.
5. Γελοιοποιούν-τρολάρουν άλλων υποψηφίων δημοσιεύσεις χωρίς σοβαρά επιχειρήματα.
6. Δεν έχουν διεύθυνση, επάγγελμα, και άλλα αληθή στοιχεία στο προφίλ τους, η χρησιμοποιούν ονόματα που παραπέμπουν σε ειδησιογραφικά μέσα.
7. Δεν έχουν φωτογραφίες με τους ίδιους, την οικογένειά τους ή τους φίλους τους.
8. Και φυσικά το όνομά τους είναι ανύπαρκτο για κάτοικο της περιοχής, ή πολύ κοινό.
9. Στέλνουν μαζικά αιτήματα φιλίας σε ψηφοφόρους, ώστε η προπαγάνδα να έχει όσον το δυνατόν μεγαλύτερο αντίκρισμα.
Στον αστερισμό της λασπολογίας των ψεύτικων profiles και το τοπικό πολίτικο μάρκετινγκ για τις εκλογές του Μαΐου - Του Χρήστου Γκορέζη Στον αστερισμό της λασπολογίας των ψεύτικων profiles και το τοπικό πολίτικο μάρκετινγκ για τις εκλογές του Μαΐου - Του Χρήστου Γκορέζη Reviewed by thespro.gr on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.